κατι που ειναι επισκευασμενο σωστα και συντηρημενο σωστα γιατι να μην πουληθει?
δεν μπορουμε να βαζουμε ολα τα μηχανακια στο ιδιο τσουβαλι που ξαπλωνουν..
δηλ μετα απο τρακο αν ολα εχουν μπει σωστα,ειναι ισιο,τι θεωρειται σαν μηχανακι?
Κάπου έχεις δίκιο
Ετυχε σε μηχανάκι που ήταν να τσεκάρω για φίλο να το βρούμε μέσω ασφάλειας εμπλεκόμενο σε ατύχημα.
Το έψαξα λίγο παραπάνω επειδή φαινόταν πραγματικά πένα και βρήκα πως απλά ήταν παρκαρισμένο έξω απο καφετέρια και το έριξε ένας ατζαμής με το αμάξι την ώρα που ξεπάρκαρε και στράβωσε τιμόνι που αφου έγινε δήλωση αλλάχτηκε και έσπασαν και τα πλαστικά της ουράς που επίσης αλλάχτηκαν. Αν έμενα στην πρώτη εκτίμηση θα σκεφτόμουν πως είναι τρακαρισμένο.
Άλλο περιστατικό
Μηχανάκι που κοίταζα για εμένα σε αντιπροσωπεία της Μακεδονίας.
Το δίνω ασφαλιστή και μου λέει, έχει ένα κάρο ανταλλακτικά πάνω αλλαγμένα!
Το ψάχνω λίγο παραπάνω και διαπιστώνω πως το συνεργείο (δεν λέω ποιο και σε ποια πόλη) περνούσε στην εγγύηση αλλά και σε δήθεν δηλωμένα "μικροατυχήματα" εκείνης της μηχανής ότι ανταλλακτικό ήθελε να αλλάξει σε άλλες μοτοσυκλέτες, όσο βρισκόταν σε εγγύηση.
Δεν το πήρα λόγω βεβαρυμμένου "γραφειοκρατικού" μητρώου, και όχι πραγματικού, μιας και αν συνέβαινε κάτι αργότερα μπορεί να μην καλυπτόμουν αφού είχαν γίνει τόσες αλλαγές (έστω και θεωρητικά) πάνω του. Επίσης μόλις το έμαθα δεν ήθελα πλέον να αγοράσω το οτιδήποτε απο εκεί. Λαμόγια...
Γενικά, μετά απο 30 αλλαγές μοτό ξέρω τι να προσέξω.
Ιδανικά θέλω μηχανάκι απο άνθρωπο που το πήρε καινούριο και τηρεί ευλαβικά το βιβλίο σέρβις.
Να είμαι εγώ το δεύτερο χέρι και να έχω εικόνα. Κι ας το πληρώσω και παραπάνω.
Όσο αρχίζουν τα χέρια και αλλάζουν, χάνεται το ιστορικό του μοντέλου.
Αν γνωρίζω και προσωπικά τον άνθρωπο ή ξέρω που έγιναν τα σέρβις ακόμη καλύτερα. Τέλος, προτιμώ μηχανάκια της περιοχής μου. Περιορίζω μεν τις επιλογές μου σε μοντέλα, αλλά αυξάνω τις πιθανότητες να μην φάω φόλα, επειδή μπορώ να ελέγξω καλύτερα κάποια πράγματα. Bonus ότι δεν είναι δουλεμένα πρώτη-δευτέρα σε μεγαλουπόλεις όπως Αθήνα-Σαλονίκη.