Κάποτε, μου είχε κολλήσει η ιδέα να δώσω το Address και να πάω σε καρμπυρατεράτο μηχανάκι, μόνο και μόνο για να έχω την ευκολία της βελτίωσης και του πειράγματος. Ψάχνοντας στο καρ πέφτω πάνω σε ένα FX125. Εδω είμαστε σκέφτομαι...4βαλβιδο DOHC, αεροελαιόψυκτο, 5ταχυτο, πλαίσιο διπλής δοκού, monoshock και δεν συμμαζεύεται. Κλείνω ραντεβού να το δω απο κοντά. Απο κοντά όλα εντάξει εξωτερικά, αλλά το μοτέρ δεν με άφηνε ούτε καν μπρος να το βάλω. Εγω τότε 19μιση χρονών καγκουρό δεν με ένοιαζε καν, έκανα ήδη σχέδια για μεγαλύτερο καρμπυρατέρ, εξατμίσεις και βελτίωση. Μου είπε οτι δέχεται και ανταλλαγή με ψεκαστό παπί.
Ευτυχώς βρέθηκε ο πατέρας μου και μου έδειξε τον λογικό δρόμο του να το πάω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρώτα στον μάστορα και μετά να προχωρήσω στην τράμπα μόνο αν πάρω το ΟΚ απο το συνεργείο. Διστακτικός ο πωλητής να το πάμε αλλά τελικά δώσαμε το επόμενο πρωί συνάντηση στον μάστορα μου. Το άφησε εκεί και είπε οτι θα περάσει το μεσημέρι να το πάρει γιατί πρέπει να κάνει κάτι δουλειές...όχι οτι απλά δεν ήθελε να φάει ξεμπρόστιασμα απο όλο το συνεργείο και εμένα μαζί. Το μηχανάκι λοιπόν καταρχάς έκαιγε λάδια. Κουδούνιζε το κυλινδροπίστονο του, σημάδι κακής συντήρησης. Δεύτερον το καρμπυρατέρ του δεν ήτανε το γνήσιο Mikuni BS-26 που έβαλε η Suzuki αλλά ένα ιμιτασιόν Shark...ούτε καν με πλαϊνο slide και πεταλούδα! Απο αυτά τα κλασσικά 26αρια κινέζικα που βάζουν στα κ@λοφτιαγμένα GLX.
Μετά η μπροστά ζάντα ήτανε για αλλαγή και το πίσω αμορτισέρ για πέταμα, όπως επίσης και η δισκόπλακα που έχριζε αλλαγής...θέλει μου λέει τουλάχιστον ένα 600αρικο για να γίνει ανθρώπινο. Απλά έφυγα και δεν ξαναμίλησα με αυτόν τον χαζό, ας βρει άλλο κοροΐδο.
Το πρόβλημα είναι κατά την γνώμη μου οτι όσο υπάρχουν οι "χαζοί" αγοραστές άλλο τόσο θα υπάρχουν και οι πονηροί πωλητές. Τότε δεν είχα καν το μυαλό να μπω σε σκέψεις οτι μήπως κάποιο λάκο έχει η φάκα ή το οτιήποτε. Αυτός ουσιαστικά έψαχνε έναν κ**λωμένο πιτσιρικά να του πουλήσει ένα χρέπι και να πάρει κάτι καλύτερο ως αντάλλαγμα χωρίς να δώσει φράγκο. Και εγω μετά τρέχα δίνε λεφτά για κυλινδροπίστονα, καρμπυρατέρια, ζάντες και δισκόπλακες.
Πλέον και σε αγορά μηχανής όταν έρθει η ώρα να πάω, αν δεν πάρω 3, 4 και 14 οκ απο τον μάστορα δεν την αγγίζω. Ακόμα και ο κολλητός σου που απο νήπια να γνωρίζεστε να πουλάει την μηχανή έχε τον νου σου.
Γιατί παίζει και το εξής: το μηχανάκι να έχει κάποιο πρόβλημα που ο άλλος όντως να μην το κατάλαβε...όσο να ναι τα μάτια και τα αυτιά ενός μηχανικού είναι πολύ καλύτερα απο του οποιοδήποτε.