Κάθε 5.000 χλμ και χωρίς συζήτηση? Και ας λέει η κάθε εταιρεία ?
Από πού προκύπτει αυτό πάλι ? Δεν ξέρει η εταιρεία αλλά ξέρουμε εμείς καλύτερα? Ή η εταιρεία θέλει να διαλύσει και να βγάλει <<καλό>> όνομα?
Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει να βγάλω τροχό για να μπαλώσω τρύπα από καρφί και μας χώνεις και άλλα τώρα ρε σειρούλα.
Πόσα θες να μας τρελάνεις ?
Κάθε 12.000 αλλάζω ή κάθε έτος όπως λέει η μάνα του και φίλτρα κάθε 24.000 όπως λέει επίσης η μάνα του και λέγε ότι θες και ούτε καν σούπερ ντούπερ (λάδι αλλά ημισυνθετικό σύμφωνα με τις προδιαγραφές.
Όταν ανατιναχθεί θα ενημερώσω ξαναλέω.
Επίσης τέλη 55 ευρώ έναντι 22 και ασφάλεια κανά 70άρι έναντι του πόσο του 250αριού τι λέει?
Κατανάλωση επίσης πόση έχει δηλαδή το 250άρι άντε 300άρι σκούτερ γιατί σε εμένα παραπάνω έκαιγε το SH 300 από το NC παντού όμως.
Ας ελθουμε στον εταιρο Καππαδοκη λοιπον, Dear Savvas ....!
Το θεμα των λαδιων εχει συζητηθει πολλες φορες και κατ΄ιδιαν στις συναντησεις μας αλλα και εδω μεσα.
Το αν πρεπει να αλλαζεται ...... ειτε με τα
διανυθεντα χιλιομετρα , ειτε με τις
ωρες λειτουργιας μια μηχανης ( φαναρια , συχνη κινηση πολης κ.λ.π) , ειτε με τα ....
τερμινα της καφετζους , την σωστη απαντηση μονο το εργαστηριο μπορει να δωσει κανοντας αναλυση δειγματος του.
Πρακτικα π.χ. ενας παλαιοτερος χιλιομετρικα κινητηρας κατεβαζει περισσοτερα καυσαερια στο καρτερ οπως επισης και οταν δουλευει σε υψηλες στροφες απ΄οτι σε χαμηλες κ.λ.π κ.λ.π. και αναλογως του φορτιου του. Αυτες τις παραμετρους πως μπορεις να τις υπολογισεις με ακριβεια ?
Οι εταιρειες για λογους μαρκετινγκ, κυριως στα αυτοκινητα εχουν ανεβασει τις αλλαγες κατα πολλες δεκαδες χιλιομετρα (... και 30.000 ) κατι που οι εταιρειες ενοικιασεως και leasing τηρουν αυστηροτατα και ευλαβικα ...... για ευνοητους λογους .....!
Π.χ. Sh 300 σκουτερ , μονοκυλινδρο μηχανακι των 250 c.c. αλλαγη καθε 10.000 χιλιομετρα και ρωταω:
Εχεις δει εσυ καμμια μηχανη να καει απο λαδι ? ...
με την προυποθεση ομως να εχει λαδι στο καρτερ οτι μαρκας και οτι ιξωδους ....
αρκει να εχει ομως...! Δεν μιλαω για αγωνιστικης χρηση μοτερ.
Εγω οχι παντως .... εσυ αμα δεις να μου γραψεις.
Εχεις ακουσει ομως τι θορυβο κανει με ενα σπασμενο λαδι ενας κινητηρας και τι οταν ειναι φρεσκο ? Καμμια σχεση ...!
Ο καθεις αποφασιζει και πραττει και οπως ελεγε και καποιο μεγαλο-στελεχος μια εταιρειας ....
"τα λεφτα ειναι αλλονου"......!
....... Επίσης τέλη 55 ευρώ έναντι 22 και ασφάλεια κανά 70άρι έναντι του πόσο του 250αριού τι λέει?.........
Aυτο ρωτουσα τον αχαϊρευτο τον μπατλερ μου ,τον Jacob ....
για κεινον τον ντελιβερα που δουλευει για 4 ευρω την ωρα και ερχεται με ενα βρωμο-παπακι με κομμενη εξατμιση καθε φορα στην επαυλη μου ...... γιατι δεν παιρνει μία Ducati να μοιραζει πιτσες κυριλε ?