jliordos
old member
- Δημοσιεύσεις
- 4.522
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Μοτοσυκλέτα
- BMW R1250GS ADVENTURE
- Όνομα
- Ιωάννης
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
Φίλος πήρε το AK550, δυνατό εργαλείο αρκετή ροπή και βγάζει 56hp παρακαλώ. Μέχρι 160 ταξιδεύεις άνετα
Για πες.Μαν μου, στο δικό μου στο Caponord έλεγε 150. Τα δικά τους δεν θέλεις να σου πω τι έλεγαν!
Του πίνεις το αίμα ρε Τζων.Φίλος πήρε το AK550, δυνατό εργαλείο αρκετή ροπή και βγάζει 56hp παρακαλώ. Μέχρι 160 ταξιδεύεις άνετα
Και παραπάνω και καλό αμορτισέρ μάλλον !Φίλος πήρε το AK550, δυνατό εργαλείο αρκετή ροπή και βγάζει 56hp παρακαλώ. Μέχρι 160 ταξιδεύεις άνετα
Δικύλινδρο είναι βρε Γιάννο μου φαίνεται, τι να πάθει?Του πίνεις το αίμα ρε Τζων.
Κάπου εκεί είναι και η τελική του.
Έχει άλλες χαρές ομως
και όμως πάει πολύ καλά στα 160, φαίνεται ξεκούραστο.Του πίνεις το αίμα ρε Τζων.
Κάπου εκεί είναι και η τελική του.
Έχει άλλες χαρές ομως
Είναι για την κατηγορία του από τα καλύτερα αλλά δεν το λες και φτηνό.Και παραπάνω και καλό αμορτισέρ μάλλον !
Δεν τόχω καβαλήσει αλλά φαίνεται πολύ καλό!
Πόσο έχει Γιάννο γιατί έχω χάσει την επαφή.Είναι για την κατηγορία του από τα καλύτερα αλλά δεν το λες και φτηνό.
Δυστυχώς πολλά, 9600 ευρώ με πινακίδες.Πόσο έχει Γιάννο γιατί έχω χάσει την επαφή.
Το πρώτο ,η βενζίνα ,ακαυτή πάει δεν εξηγείται αλλιώς.Δικύλινδρο είναι βρε Γιάννο μου φαίνεται, τι να πάθει?
Σε σχέση με το tmax μια χαρά είναι ρε Τζων.Δυστυχώς πολλά, 9600 ευρώ με πινακίδες.
Πολλά, πάρα πολλά για σκουτεροειδές.Δυστυχώς πολλά, 9600 ευρώ με πινακίδες.
Εντάξει δεν ταξιδεύεις ώρες τόσα χιλιόμετρα, αλλά αν για κάποιο λόγο θέλεις να τρέξεις λίγο σε πηγαίνει καλά και με ασφάλεια.Το πρώτο ,η βενζίνα ,ακαυτή πάει δεν εξηγείται αλλιώς.
Δεν έχω άλλη ένσταση εκτός του ότι σε αυτές τις ταχύτητες είναι πολύ κοντά στην τελική του .
Και αν θες κάτι να ζήσει ,δεν το πας εκεί κοντά .
Με θύμησες το τρανσαλπακι το εξίμισο .
170 κάτι κοντερισια πήγαινε ,αλλά.....
Αυτό σίγουρα δεν θα τόπαιρνα ποτέ των ποτών ω ποτέ, το θεωρώ κοροϊδία εδώ νάχει τόσο και στη Γαλλία όσο το Συμ.Σε σχέση με το tmax μια χαρά είναι ρε Τζων.
Ναι ,αυτή είναι η λογική.Εντάξει δεν ταξιδεύεις ώρες τόσα χιλιόμετρα, αλλά αν για κάποιο λόγο θέλεις να τρέξεις λίγο σε πηγαίνει καλά και με ασφάλεια.
Η πίσω ανάρτηση πολύ καλή.
δεν το συγκρίνω με το Yamaha. Το λέω μεμονωμένα για την κατηγορία του, για παράδειγμα εγώ 10000 ευρώ για σκούτερ δεν δίνω ας είναι ότι θέλει και το καλύτερο όλων.Σε σχέση με το tmax μια χαρά είναι ρε Τζων.
Το tech max(η καλή έκδοση δλδ) και το x-adv το έχουν τερματίσει κι οι δυο.Αυτό σίγουρα δεν θα τόπαιρνα ποτέ των ποτών ω ποτέ, το θεωρώ κοροϊδία εδώ νάχει τόσο και στη Γαλλία όσο το Συμ.
Από αντίδραση δηλαδή και μόνο χώρια πούναι απαιτητικότατο στη συντήρηση.
Βγάζει κι η sym το maxi sym 650 .δεν το συγκρίνω με το Yamaha. Το λέω μεμονωμένα για την κατηγορία του, για παράδειγμα εγώ 10000 ευρώ για σκούτερ δεν δίνω ας είναι ότι θέλει και το καλύτερο όλων.
Άσχετο αλλά διάβασα χθες ότι το TMAX το βάζει κάτω σε γκάζια. Η Kymco έχει κάνει καλή δουλειά.
Εμ τι τόχουν κάνει?Το tech max(η καλή έκδοση δλδ) και το x-adv το έχουν τερματίσει κι οι δυο.
14μισι χιλιάρικα