Το πρόγραμμα συντηρήσεως και οι τιμές των αναλωσίμων, κάτι ιμάντες κάτι αλυσίδες κλπ μου φαίνονται κάπως? Πάντα έχοντας υπόψη πως θα κάνει πολλά χλμ σαν δικύλινδρο 400άρι ε ?
Εδώ :
http://www.tech.gorgolis.gr/images/stories/maintenance/SYM/MAXSYM_TL.pdf
Συγκεκριμένα:
Ιμάντας αλλαγή κάθε 20.000 χλμ με κόστος αναλωσίμου 146,03.
Αλυσίδα - γλύστρες αλλαγή κάθε 15.000 με κόστη 125,16+4,80+5,89=135,85
Γρανάζια κάθε 20.000 (λέει έλεγχος - αλλαγή και ναι θα βρεθεί μάστορας να πει όχι είναι καλά άστα και θα τα αλλάξουμε στις 40.000, δεν νομίζω) : 50,53+48,00=98,53
Δηλαδή αλυσιδογράναζα και γλύστρες = 234,38.....
Επιπρόσθετα και μια πληρωμή αρχικής αγοράς 7.000 ευρώ....
Υ.Γ. Τις μπίλιες φυγοκεντρικού κόστους 74,71 ευρώ που θέλουν έλεγχο κάθε 20.000 δεν τις ανέφερα καθόλου αλλά θέλω να δω τον μάστορα που θα ανοίξει και θα πει...αντέχουν ακόμα να μην τις αλλάξουμε για άλλα 20.000 χλμ...από την εμπειρία μου μιας και συντηρώ μόνος μου τέτοιες μεταδόσεις δεν παίζει τέτοιο σενάριο.
Κάντε και αυτούς τους υπολογισμούς λοιπόν.;)