Ξένη Επικαιρότητα

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.398
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ελπίζουν να μην είναι αδιάβροχο το παντελόνι και από μέσα προς τα έξω ..........

Tooth Tooth Tooth
Ευτυχώς εδώ δεν έχει τέτοια :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γερμανία - Πλέον θα χρεώνεται και ο αέρας στα βενζινάδικα!​

46de3539a59b5165e16135ad7ae6400e_XL.jpg

Όχι, δεν είναι κάποιου είδους πλάκα (μάλλον), αφού την είδηση μεταδίδουν πολλά -θεωρητικά- αξιόπιστα μέσα ενημέρωσης.
Όπως αναφέρει το cnn.gr για παράδειγμα, την απόφαση να χρεώνουν ακόμα και τον.. αέρα έλαβαν οι πρατηριούχοι στη Γερμανία, γιατί όπως υποστηρίζουν τα μηχανήματα που τον παράγουν έχουν υψηλό κόστος.

Σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, οι πολίτες που διαθέτουν αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα θα έχουν ακόμη ένα έξοδο, εκείνο της χρήσης του συμπιεστή αέρα. Μέχρι σήμερα μόνο μια πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα του εμπορίου και της διάθεσης καυσίμων είχε πάρει από το 2013 την απόφαση να χρεώνει τον αέρα για τα ελαστικά των οχημάτων, μια απόφαση που φαίνεται να υιοθετείται ευρέως.

Εντωμεταξύ, τα παραπάνω υφίστανται με το πρόσχημα της οικονομικής κρίσης που χτύπησε τους Γερμανούς πρατηριούχους. Ευκαιρία λοιπόν να αρχίσει η ελεύθερη αγορά να μας χρεώνει και επίσημα τον αέρα τον κοπανιστό.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ε.Ε. – Απορρίφθηκε η αίτηση για διαφορετικά όρια ανά κατηγορία διπλώματος στις μοτοσυκλέτες​

Δεν θα αποτελέσει μέρος της πρότασης της επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στον δρόμο για το “Vision Zero”
motomagΕ.Ε. – Απορρίφθηκε η αίτηση για διαφορετικά όρια ανά κατηγορία διπλώματος στις μοτοσυκλέτες


Η πρόταση για υιοθέτηση διαφορετικών ορίων ταχύτητας για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, που θα καθορίζονται και από την εκάστοτε άδεια οδήγησης (Α1, Α2 και Α), απορρίφθηκε κατά τη διαδικασία ψηφοφορίας της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, αφαιρώντας την από την δεσμίδα μέτρων που στοχεύουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

Την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023, τα μέλη του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου που ανήκουν στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού διεξήγαγαν ψηφοφορία για την υιοθέτηση μίας νέας δέσμης μέτρων αναφορικά με τις προτάσεις που είχαν πέσει στο τραπέζι για την ευρωπαϊκή ισχύ των αδειών κυκλοφορίας με 22 ψήφους υπέρ, 21 κατά και 2 αποχές. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσαν οι Ευρωβουλευτές που συμμετείχαν οι νέοι κανόνες δεν στοχεύουν μόνο στην αύξηση της ασφάλειας, αλλά και στη διευκόλυνση της Ε.Ε. στον δρόμο για την πράσινη και ψηφιακή μετάβαση.
Ενδεικτικά σας υπενθυμίζουμε ορισμένα από τα μέτρα που είχαν πέσει στο τραπέζι:
  1. Υποχρεωτικοί ιατρικοί έλεγχοι κατά την έκδοση ή/και ανανέωση των αδειών οδήγησης
  2. Ελάχιστη διετής δοκιμαστική περίοδος για τους νέους οδηγούς
  3. Επικαιροποίηση των ικανοτήτων των οδηγών, για την καλύτερη προετοιμασία τους απέναντι στις πραγματικές συνθήκες που αντιμετωπίζουν
  4. Τα διπλώματα θα υπάρχουν ως αρχείο στο smartphone του εκάστοτε κατόχου
Η επιτροπή συμφώνησε για την 15ετή ισχύ των αδειών ικανότητας οδήγησης για μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα και βαριά οχήματα και τα 5 χρόνια για φορτηγά και λεωφορεία, πλην μερικών εξαιρέσεων. Τα μέλη της επιτροπής πρότειναν ακόμη τον υποχρεωτικό ιατρικό έλεγχο για την έκδοση ή και την ανανέωση των διπλωμάτων οδήγησης. Με βάση αυτούς τους κανονισμούς, οι νέοι οδηγοί θα πρέπει να περάσουν δοκιμαστική περίοδο τουλάχιστον 2 ετών, κατά την οποία επιβάλλονται συγκεκριμένοι περιορισμοί, όπως αυστηρότερες ποινές, ενώ το όριο αλκοόλ στο αίμα τους δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 0,2 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος.
Ε.Ε. – Απορρίφθηκε η αίτηση για διαφορετικά όρια ανά κατηγορία διπλώματος στις μοτοσυκλέτες

Τέλος, οι Ευρωβουλευτές που συμμετέχουν στην επιτροπή, υποστηρίζουν την υιοθέτηση επικαιροποιημένων προγραμμάτων εκπαίδευσης και εξέτασης των οδηγών, με γνώμονα την καλύτερη αντιμετώπιση των καθημερινών καταστάσεων και αυξημένη εγρήγορση και επίγνωση των κινδύνων που ελλοχεύουν κατά την οδήγηση. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου όπως οι πεζοί, οι ποδηλάτες και οι αναβάτες ηλεκτροκίνητων σκούτερ και μοτοσυκλετών.

Συμπεριλαμβάνονται επίσης η ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η συμπεριφορά του οχήματος σε ολισθηρές συνθήκες και χιόνια, το ρίσκο που ενέχουν οι τυφλές γωνίες, η σωστή χρήση των συστημάτων υποβοήθησης και η χρήση του οχήματος σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους για όσο το δυνατόν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, σημεία τα οποία θα πρέπει να υπάρχουν στην διαδικασία εξέτασης υποψήφιων οδηγών.

Προκειμένου να γίνει ευκολότερη η πανευρωπαϊκή ισχύς του διπλώματος, οι ευρωβουλευτές υποστηρίζουν την ψηφιακή έκδοση των αδειών οδήγησης, οι οποίες θα βρίσκονται στο smartphone του υπαίτιου και θα έχουν αντίστοιχη ισχύ με το φυσικό δίπλωμα.
Ε.Ε. – Απορρίφθηκε η αίτηση για διαφορετικά όρια ανά κατηγορία διπλώματος στις μοτοσυκλέτες


Πάμε τώρα στο ζουμί της υπόθεσης, το οποίο έχει να κάνει με την απόρριψη της πρότασης την οποία εισηγήθηκε η Γαλλίδα Karima Delli, μέλος των Ευρωπαίων οικολόγων-πράσινων, για διαφορετικά όρια για τις μοτοσυκλέτες ανάλογα με την κατηγορία διπλώματος που ανήκουν (Α1, Α2, Α), άσχετα από τα όρια που ισχύουν για τους υπόλοιπους χρήστες Ι.Χ οχημάτων.

Αυτά ανάγονται σε 90 χ.α.ω. για την Α1 κατηγορία, στα 100 χ.α.ω. για την Α2 και στα 110 χ.α.ω. για την Α. Η τροπολογία αυτή ακολουθεί το σύστημα που έχει υιοθετήσει η ινδική κυβέρνηση, όπου στις περισσότερες επαρχίες της χώρας οι μοτοσυκλέτες ανεξαρτήτως κυβικών, έχουν κατά κύριο λόγω χαμηλότερα όρια που πλησιάζουν αυτά των βαρέων οχημάτων.
Ε.Ε. – Απορρίφθηκε η αίτηση για διαφορετικά όρια ανά κατηγορία διπλώματος στις μοτοσυκλέτες

Μπορεί τώρα η κ. Delli να θεωρεί ότι με αυτόν τον τρόπο θα μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, όμως κάτι τέτοιο δεν έχει κάποια αντικειμενική υπόσταση ότι θα συμβεί με τη μείωση των ορίων αποκλειστικά για τις μοτοσυκλέτες. Δεν είναι άλλωστε αυτές που προκαλούν το μεγαλύτερο πρόβλημα ρύπανσης και φθοράς του δρόμου. Ευτυχώς όμως η τροπολογία δεν πέρασε. Και λέμε ευτυχώς γιατί, πρώτον ένα τέτοιο μέτρο καθιστά ακόμη πιο ευάλωτους εμάς τους μοτοσυκλετιστές, που αποτελούμε ήδη μέρος αυτής της κατηγορίας, καθώς με αυτά τα όρια σε πολλές περιπτώσεις θα αναγκαζόμασταν να μείνουμε πίσω από βαρέα οχήματα, αδυνατώντας να τα προσπεράσουμε.

Αυτό από μόνο του μας τοποθετεί σε μία δύσκολη θέση, καθώς χανόμαστε από το οπτικό πεδίο του οχήματος που ακολουθεί, μπροστά στον όγκο των μεγάλων φορτηγών και λεωφορείων, ενώ και εμείς οι ίδιοι δεν έχουμε ορατότητα για το τι συμβαίνει μπροστά μας. Επιπλέον, οι οδηγοί αυτοκινήτου θα αναγκάζονται σε περισσότερες προσπεράσεις, απέναντι στις κινούμενες με χαμηλότερη ταχύτητα μοτοσυκλέτες, πράγμα που δημιουργεί ακόμη πιο επισφαλείς συνθήκες για τους αναβάτες.

Πέραν του ζητήματος της ασφάλειας, η απόφαση αυτή θα καθιστούσε τις μοτοσυκλέτες ακόμα λιγότερο ελκυστικές στους νέους οδηγούς, κάτι που ήδη έχει συμβεί μετά τον διαχωρισμό της άδειας οδήγησης σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες (ΑΜ, Α1, Α2 και Α). Όταν οι νέοι οδηγοί δεν επιλέγουν τη μοτοσυκλέτα, τότε αναπόφευκτα οδηγούνται στο αυτοκίνητο. Αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση του κυκλοφοριακού προβλήματος, ειδικά στα αστικά κέντρα, καθώς έχει αποδειχθεί ότι η μοτοσυκλέτα αποτελεί μία πρώτης τάξεως λύση για την αποσυμφόρηση.

Ακόμη, η πρόταση αυτή θα στερούσε τη δυνατότητα σε έφηβους να αποκτήσουν δίπλωμα κατηγορίας L, που σε μερικά σημεία της Ευρώπης κρίνεται απαραίτητη καθώς το δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών είναι ανεπαρκές, δυσχεραίνοντας την μετάβασή τους στις καθημερινές τους υποχρεώσεις.
Ε.Ε. – Απορρίφθηκε η αίτηση για διαφορετικά όρια ανά κατηγορία διπλώματος στις μοτοσυκλέτες

Τέλος, σύμφωνα με στοιχεία της FEMA -η οποία και αντιτάχθηκε στην συγκεκριμένη πρόταση από την πρώτη στιγμή- μόνο το 8% των θανατηφόρων ατυχημάτων συμβαίνει στους αυτοκινητόδρομους, όπου το όριο είναι πάνω από 100 χ.α.ω. Αντιθέτως, τα περισσότερα δυστυχήματα λαμβάνουν χώρα σε αστικούς και επαρχιακούς δρόμους, όπου τα όρια είναι χαμηλότερα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα λοιπόν δεν είναι η ταχύτητα, αλλά η ελλιπής εκπαίδευση για την απόκτηση της άδειας οδήγησης. Η μοτοσυκλέτα αποτελεί κατ’ εξοχή το όχημα που απαιτεί τη μεγαλύτερη σωματική εμπλοκή του ίδιου του αναβάτη, που σημαίνει ότι επιβάλει διαφορετικού είδους εκπαίδευση σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα οχήματα.
Ε.Ε. – Απορρίφθηκε η αίτηση για διαφορετικά όρια ανά κατηγορία διπλώματος στις μοτοσυκλέτες

Όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της FEMA, Wim Taal: “Αυτή είναι μία σημαντική νίκη για τους Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές. Τα διαφορετικά όρια ταχύτητας, ανάλογα με την άδεια οδήγησης είναι η πιο γελοία και επικίνδυνη πρόταση που έχω ακούσει εδώ και πολύ καιρό. Αυτό όχι μόνο θα αποθάρρυνε πολλούς χρήστες από το να αποκτήσουν ένα δίτροχο, αλλά θα έθετε επίσης τους μοτοσυκλετιστές σε μία απαράδεκτα ανασφαλή κατάσταση. Μία νίκη σαν αυτή αποδεικνύει για ακόμα μία φορά τον λόγο που πρέπει να έχουμε ισχυρές μοτοσυκλετιστικές οργανώσεις σε όλη την Ευρώπη.”

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αδέρφια στην Αγγλία πυροβολούν κλέφτες μοτοσυκλετών, καταδικάζονται συνολικά σε 44 χρόνια φυλακής​

Η βρετανική δικαιοσύνη δεν είδε με καθόλου καλό μάτι τους... εκδικητές αδελφούς, επιβάλλοντας τους μακροχρόνια κάθειρξη
Kent - Αδέλφια εκδικητές τρώνε 40 χρόνια φυλακή


Τον Μάρτιο του 2020, σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων στο Greenhithe του Kent της Αγγλίας τα αδέρφια Christopher και Colin Nourse πυροβόλησαν ομάδα ατόμων που νωρίτερα είχαν προσπαθήσει να κλέψουν τις μοτοσυκλέτες τους, με αποτέλεσμα να τραυματίσουν έναν εξ αυτών. Στη συνέχεια τα δύο αδέρφια συνελήφθησαν από την αγγλική αστυνομία, με τον Christopher να καταδικάζεται σε 30 χρόνια φυλάκισης και τον Colin σε 14 χρόνια!

Το περιστατικό έλαβε χώρα στις 8 Μαρτίου του 2020 σε ένα υπαίθριο πάρκινγκ του Greenhithe, όπου οι κάτοικοι της περιοχής αντελήφθησαν μια ομάδα ατόμων να προσπαθεί να κλέψει τις μοτοσυκλέτες. Η αντίδραση των κατοίκων έδιωξε προσωρινά τους επίδοξους κλέφτες, με τα αδέρφια Nourse να οπλίζονται με πιστόλια και να στήνουν καρτέρι στο πάρκινγκ, υπολογίζοντας πως η ομάδα των δραστών θα επέστρεφε για να προσπαθήσει ξανά να κλέψει τις μοτοσυκλέτες -όπως όντως και έγινε.

Όταν οι Christopher και Colin είδαν τους δύο κλέφτες να πλησιάζουν άνοιξαν πυρ εναντίον τους, ενώ στη συνέχεια απομακρύνθηκαν με ξεχωριστά οχήματα για να συναντηθούν στο σπίτι του Christopher στο Λονδίνο.
Δύο αδέρφια στην Αγγλία παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους πυροβολώντας κλέφτες μοτοσυκλετών


Οι αστυνομικές αρχές του Kent μετά από αναφορές για πυροβολισμούς ξεκίνησαν έρευνα για το περιστατικό ενώ ενημερώθηκαν πως ένας άνδρας ο οποίος είχε δεχθεί σφαίρα νοσηλευόταν στο νοσοκομείο του Darent Valley. Στον τόπο του εγκλήματος η αστυνομία βρήκε έξι κάλυκες διαμετρήματος 9 χιλιοστών και εννέα κάλυκες διαμετρήματος 0,4 ιντσών. Τα δύο αδέρφια συνελήφθησαν τη στιγμή που... επέστρεφαν στο πάρκινγκ (η περιέργεια σκότωσε τη γάτα), από τους αστυνομικούς που είχαν κληθεί να ερευνήσουν το επεισόδιο.

Περαιτέρω έρευνα στα σπίτια και στα αυτοκίνητα των δύο αδερφών αποκάλυψε και άλλα όπλα, φυσίγγια, ένα μαχαίρι και ένα τέιζερ, ενώ κάτω από ένα αυτοκίνητο στο Penge του νοτιοανατολικού Λονδίνου βρέθηκε ένα πιστόλι το οποίο είχε χρησιμοποιηθεί από τους αδελφούς Nourse στο επεισόδιο.

O ντετέκτιβ Gavin Moss της Διεύθυνσης Σοβαρών Εγκλημάτων του Kent και του Essex δήλωσε σχετικά με το συγκεκριμένο περιστατικό. “Αυτοί οι δύο άνδρες αποφάσισαν να οπλιστούν με πυροβόλα όπλα αφού κάποιος προσπάθησε να κλέψει τις μοτοσικλέτες τους. Αυτό ήταν εξαιρετικά απερίσκεπτο, όταν ο ένας από αυτούς πυροβόλησε με το όπλο του σε κατοικημένη περιοχή. Mόνο από τύχη δεν τραυματίστηκε θανάσιμα κάποιος πολίτης που δεν είχε σχέση με το περιστατικό."

Οι δικαστικές αρχές της Αγγλίας καταδίκασαν τον Christopher Nourse σε ποινή 30 ετών, για απόπειρα δολοφονίας και κατοχή απαγορευμένου όπλου (όπλο 9mm), με τον Colin Nourse να δέχεται ποινή 14 ετών καθώς κρίθηκε αθώος για απόπειρα δολοφονίας αλλά ένοχος για κατοχή πυροβόλου όπλου με σκοπό να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή άλλων.

Τα δύο αδέρφια θα πρέπει να εκτίσουν τα δύο τρίτα της ποινής φυλάκισής τους προτού μπορέσουν να αποφυλακιστούν υπό όρους, ενώ στη συνέχεια θα πρέπει να συμπληρώσουν άλλα τέσσερα χρόνια υπό επιτήρηση.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η πίστα Anglesey στην Βρετανία απαγόρευσε τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες​

fa587667ac63ac1c4340005dc4e1f832_XL.jpg

Και όχι μόνο αυτές, αλλά όλα τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, για άγνωστους μέχρι τώρα λόγους!

Φαντάσου να ανήκεις στην «νέα γενιά» ιδιοκτητών οχημάτων, πιθανότατα ηλεκτρικών και ίσως μίας τουλάχιστον ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Θέλεις να πάρεις μέρος σε ένα track day, στην Βρετανία, ίσως στην πίστα Anglesey της Ουαλίας, μόνο για να μάθεις ότι... η πίστα απαγόρευσε την είσοδο σε όλα τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα. Ναι, κι όμως, η διοίκηση της πίστας προχώρησε σε αυτό το μέτρο, πιθανόν προς απογοήτευση των όποιων ιδιοκτητών ηλεκτροκίνητων οχημάτων και σίγουρα, προς ικανοποίηση των απανταχού «χούλιγκαν» της βενζίνης...

Πιο συγκεκριμένα, η πίστα προχώρησε στην εξής ανακοίνωση: «H πίστα Anglesey δεν θα δέχεται πλέον ηλεκτρικά οχήματα στα track days, είτε υβριδικά είτε πλήρως ηλεκτρικά. Τοποθετούμε την απόφαση και στις σημαντικές πληροφορίες της πίστας, που μπορείτε να δείτε πριν πληρώσετε για την συμμετοχή σας, αλλά αν εμφανιστείτε με οτιδήποτε άλλο πέρα από αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, δεν θα σας επιτραπεί η είσοδος. Αυτό αποτελεί απόφαση της πίστας».

Σε αναζήτηση περαιτέρω πληροφοριών προχώρησε η γνωστή διοργανώτρια εταιρεία προπονήσεων με μοτοσυκλέτα, στην Αγγλία, η No Limits Trackdays, η οποία επιβεβαίωσε ότι η απαγόρευση ισχύει και για τις ηλεκτρικές/υβριδικές μοτοσυκλέτες. Ο λόγος δεν διευκρινίστηκε, αλλά πιθανότατα επαφίεται σε ζητήματα ασφάλειας και στο γνωστό πρόβλημα πιθανής φωτιάς σε μπαταρία -ένα γεγονός που αποδεδειγμένα πλέον είναι πιο σπάνιο, από μία πυργκαγιά σε όχημα με κινητήρα καύσης, αλλά οδηγεί σε μία φωτιά που είναι εξαιρετικά δύσκολο να σβήσει.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι Γάλλοι μοτοσυκλετιστές πάνε στα δικαστήρια τα υποχρεωτικά ΚΤΕΟ​

0354d73d19b6831d226d3f1e9fc7e0af_XL.jpg

Σφοδρή αντίδραση των πιο νευριασμένων δικυκλιστών στην Ευρώπη, για την επιβολή υποχρέωσης τεχνικού ελέγχου τύπου ΚΤΕΟ, στις μοτοσυκλέτες – Διεκδικούν άλλη μία νίκη, μετά την διήθηση.

Μπορεί να ισχυριστεί κάποιος, ότι η Γαλλία είναι η μητέρα των διαμαρτυριών και των διαδηλώσεων – πέρα από γνωστές ιστορικές στιγμές, τα τελευταία χρόνια η χώρα έχει απασχολήσει με τα «κίτρινα γιλέκα», αλλά και τις κινητοποιήσεις των FFMC – ή, ελληνιστί, της «Ένωσης Εκνευρισμένων Μοτοσυκλετιστών της Γαλλίας». Σύμφωνα με την τελευταία επικαιρότητα από την χώρα, η ένωση έχει κινηθεί δικαστικά, ώστε να αμφισβητήσει την νομιμότητα της υποχρέωσης του τεχνικού ελέγχου στις μοτοσυκλέτες.

Σύμφωνα με όσα καταγράφονται, παρά τις πρώτες «νίκες» των Γάλλων μοτοσυκλετιστών εναντίον της επιβολής υποχρέωσης για τεχνικό έλεγχο στις μοτοσυκλέτες, στην συνέχεια η κατάσταση άλλαξε και το μέτρο ανακοινώθηκε εκ νέου, με την έναρξη του να τοποθετείται τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. Η FFMC έχει αντιδράσει ήδη, ανακοινώνοντας έννομη ένσταση κατά της υποχρέωσης τεχνικού ελέγχου, η οποία κατατέθηκε στις 22 Δεκεμβρίου του 2023 στο Συμβούλιο του Κράτους, της Γαλλίας.

Η FFMC λέει χαρακτηριστικά: «Αφήνουμε στους δικηγόρους την τεχνική και νομική άσκηση να επιδείξουν ότι η υποχρέωση για τεχνικό έλεγχο δεν γίνεται με βάση λογικά επιχειρήματα του κράτους αλλά λόγω πιέσεων, ότι το μέτρο είναι ανεπαρκές σε σχέση με τον στόχο του να βελτιώσει την οδική ασφάλεια. Ελπίζουμε ότι το Συμβούλιο του Κράτους θα καταλάβει ότι, με τον τεχνικό έλεγχο, οι σημαντικότεροι παράγοντες των ατυχημάτων κρύβονται κάτω από το χαλί».

Αξίζει να σημειώσουμε, εδώ, ότι ο τεχνικός έλεγχος των δικύκλων στην Γαλλία, θα αφορά οχήματα ταξινομημένα από το 2017 και πίσω, σε πρώτη φάση, ενώ θα έχει περιοδικότητα 3 ετών, σύμφωνα με τις τελευταίες ενημερώσεις. Για το θέμα έχουν προηγηθεί και άλλες αντιδράσεις, κατά την διάρκεια του 2022, ενώ αναμένονται ακόμα περισσότερες φέτος.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FIM -Ανακοίνωσε το πρόγραμμα τουριστικών events 2024​

274896788_10160282507423675_7849836145218790652_n.jpg

Συνολικά 41 events μέχρι τώρα, ανακοινώθηκαν για όλο τον κόσμο, υπό την αιγίδα της FIM.

Η FIM προχώρησε στην παρουσίαση του ημερολογίου των τουριστικών events της, για το 2024. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα Classic Events, τα Touring World Challenge, International Meetings αλλά και τα Special Gatherings, σε χώρες ανά τον κόσμο.

Ήδη, έχει πραγματοποιηθεί η συνάντηση La Leyenda Continua στην Ισπανία, ενώ σειρά έχει το πασίγνωστο Elephantentreffen στην Γερμανία, στις 2 Φεβρουαρίου.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε, στην ανάλογη γκαλερί, το πρόγραμμα των εκδηλώσεων. Και φυσικά, για αναλυτικές πληροφορίες για το εκάστοτε event, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της FIM, με ένα κλικ εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τραγωδία στην πίστα της Valencia - Ιταλός αναβάτης σκοτώθηκε σε track day​

Σε συμβάν στην ευθεία της πίστας, όπου ενεπλάκησαν τρεις αναβάτες
Andrea Bergamelli


Σε συμβάν μεταξύ τριών αναβατών στην ευθεία της πίστας Ricardo Tormo κατά τη διάρκεια track day, ο 35χρονος Ιταλός αναβάτης Andrea Bergamelli έχασε τη ζωή του.

Ο Bergamelli βρισκόταν πίσω από άλλο αναβάτη ο οποίος φρέναρε απότομα λόγω τεχνικού προβλήματος με τη μοτοσυκλέτα του, και ο άτυχος Ιταλός έπεσε πάνω του με ταχύτητα. Στο ανακοινωθέν των υπευθύνων της πίστας διαβάζουμε τα εξής: "Η πίστα του Ricardo Tormo με λύπη της ανακοινώνει πως ο αναβάτης Andrea Bergamelli δεν τα κατάφερε, μετά το σοβαρό ατύχημα που συνέβη στο track day της Gully Racing.

Ο Ιταλός αναβάτης ενεπλάκη σε συμβάν μαζί με άλλους αναβάτες στην ευθεία της πίστας του Cheste. Ο Bergamelli μεταφέρθηκε άμεσα στο ιατρικό κέντρο της πίστας όπου και άφησε την τελευταία του πνοή. Η πίστα του Ricardo Tormo εκφράζει τα συλληπητήρια της στους φίλους και συγγενείς του."
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγγλία – Εξετάζει απαγόρευση στάθμευσης των μοτοσυκλετών στα πεζοδρόμια​

Με το σκεπτικό πως προκαλούν προβλήματα σε πεζούς, ΑΜΕΑ και γονείς με παιδιά σε καρότσια
Μοτοσυκλέτες σε πεζοδρόμια


Η Αγγλία εξετάζει την απαγόρευση μίας πολύ γνωστής και σε εμάς εδώ πρακτικής, που αφορά την στάθμευση μοτοσυκλετών πάνω στα πεζοδρόμια, με βασική αφορμή να αποτελούν τα παράπονα πεζών, ειδικότερα ατόμων με αναπηρικό αμαξίδιο και γονείς με καρότσια μωρών, αλλά και οι καταστροφές που μπορεί να συμβούν στις πεζοδρομημένες επιφάνειες.

Ο Σύνδεσμος Τοπικής Αυτοδιοίκησης (LGA), που αποτελεί το εθνικό όργανο για τις τοπικές αρχές της Αγγλίας και της Ουαλίας, πιέζει για την εφαρμογή νόμων που θα απαγορεύουν την στάθμευση των μοτοσυκλετών πάνω στα πεζοδρόμια. Με αφορμή μία έκθεση, η οποία ανατέθηκε από τον LGA και πραγματοποιήθηκε από τον ανεξάρτητο φορέα Sustrans and Transport for All, ο LGA θέλει τα δημοτικά συμβούλια σε ολόκληρη την Αγγλία να ακολουθήσουν τον δρόμο που πρώτο χάραξε το Λονδίνο -εκεί απαγορεύεται εξ ολοκλήρου και αυστηρά η στάθμευση στα πεζοδρόμια.

Την αγγλική πρωτεύουσα ακολούθησε τον Δεκέμβριο που μας πέρασε η Σκωτία, η οποία εφάρμοσε με την σειρά της ένα νομοθετικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση του εν λόγω ζητήματος.
Αγγλία – Εξετάζει απαγόρευση στάθμευσης των μοτοσυκλετών στα πεζοδρόμια

Η έκθεση που προέκυψε από την παραπάνω έρευνα, τονίζει τα προβλήματα που μπορεί να προκληθούν από την στάθμευση στα πεζοδρόμια, κυρίως για τους ΑΜΕΑ που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο και τους γονείς που έχουν μικρά παιδιά σε καρότσια.

Ταυτόχρονα, υπογραμμίζονται οι πιθανές ζημιές που μπορούν να προκληθούν, οι οποίες με την σειρά τους ενέχουν κίνδυνο για τους περαστικούς, καθώς μπορεί να προκαλέσουν πτώση και τραυματισμό, ενώ η επισκευή τους κοστίζει ακριβά.

Η στάθμευση στα πεζοδρόμια είναι μία τακτική που ακολουθούμε και στην Ελλάδα, με τα ίδια αποτελέσματα. Σε πολλές περιπτώσεις, οι μοτοσυκλέτες λειτουργούν ως εμπόδιο, ειδικά για ανθρώπους με μειωμένες κινητικές ικανότητες. Επομένως, μπορούμε να καταλάβουμε από πρώτο χέρι τις αιτίες για απαγόρευση που αναφέρονται στην έκθεση.

Στην Αγγλία ωστόσο, σε πολλές επαρχιακές και όχι μόνο περιοχές, πολλοί δρόμοι είναι εξαιρετικά στενοί, θυμίζοντας αυτούς που συναντάμε συνήθως σε ορεινά χωριά, ενώ πολλές φορές εντοπίζονται σε κεντρικά σημεία, με αυξημένη κίνηση. Σε αυτά τα σημεία, η στάθμευση πάνω στο πεζοδρόμιο αποτελεί πολλές φορές τη μοναδική λύση, προκειμένου η μοτοσυκλέτα να μην εμποδίζει την κίνηση.
Αγγλία – Εξετάζει απαγόρευση στάθμευσης των μοτοσυκλετών στα πεζοδρόμια

Για την ώρα, η κατάσταση όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα παραμένει αρκετά μπερδεμένη, καθώς ο νόμος αφήνει πολλά παραθυράκια. Αν και δεν υπάρχει το νομοθετικό πλαίσιο που να απαγορεύει ρητά τη στάθμευση στο πεζοδρόμιο, πολλές περιοχές έξω από το Λονδίνο έχουν ήδη εφαρμόσει κανονισμούς, με τους οποίους η παρακώλυση των πεζών μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμο.

Σύμφωνα, όμως, με τον δημοτικό σύμβουλο Darren Rodwell, που είναι και εκπρόσωπος του LGA, τα δημοτικά συμβούλια εκτός Λονδίνου δεν έχουν τις εξουσίες που χρειάζονται για την αντιμετώπιση του ζητήματος.

Συνεχίζοντας, αναφέρει ότι πέραν των προβλημάτων που δημιουργεί στους πεζούς, οι οποίο αναγκάζονται να βγουν στον δρόμο, αυξάνοντας τον κίνδυνο να τραυματιστούν από τα διερχόμενα οχήματα, ένα ακόμα ζήτημα είναι οι ζημιές που προκαλούνται. Όπως λέει, τα χρήματα που δίνονται για την επισκευή των ζημιών που προκαλούνται από τη στάθμευση στα πεζοδρόμια, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του οδοστρώματος, ενίσχυση της αστικής συγκοινωνίας και τη δημιουργία καλύτερων χώρων στάθμευσης.

Η Κυβέρνηση της Αγγλίας έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2030 οι μισές διαδρομές εντός αστικού ιστού να γίνονται είτε με ποδήλατο, είτε με τα πόδια. Για να καταστεί εφικτό κάτι τέτοιο, θα πρέπει σύμφωνα με τον Rodwell, οι περιοχές εκτός του Λονδίνου να έχουν τη δύναμη να επιβάλουν νόμους που θα κάνουν πιο ασφαλείς τους δρόμους, και τα πεζοδρόμια προσβάσιμα σε όλους.

Από την μεριά της, η Κυβέρνηση μετά από διαβούλευση πρότεινε τρεις πιθανές λύσεις. Πρώτη ήταν η εισήγηση νέων Διατάξεων Ρύθμισης της Κυκλοφορίας, για τις τοπικές αρχές, επιτρέποντας την επιλεκτική εφαρμογή των απαγορεύσεων στάθμευσης στο πεζοδρόμιο, σε περιοχές που αποτελεί σημαντικό πρόβλημα.

Η δεύτερη πρόταση είναι να επιτρέψουν στις τοπικές αρχές να θέσουν την “άσκοπη παρακώληση του πεζοδρομίου” ως αστικό ζήτημα, επιτρέποντάς τους την έκδοση ειδοποιητηρίων για την επιβολή προστίμων. Αυτή την στιγμή, μόνος αρμόδιος για την επιβολή χρηματικών ποινών στους παραβάτες, είναι η αστυνομία.

Αυτό αφήνει την ερμηνεία των κανόνων στην κρίση των τροχονόμων, έχει όμως σαν πλεονέκτημα το ότι απαλλάσσει τις δημοτικές αρχές από το να παρακολουθούν συνεχώς όλους τους δρόμους, αλλά και να εγκαταστήσουν πινακίδες παντού, για να δείχνουν πού επιτρέπεται και πού όχι η στάθμευση.

Η τρίτη πρόταση είναι και η πιο αυστηρή, καθώς φέρνει στην κουβέντα την εθνική απαγόρευση της στάθμευσης στα πεζοδρόμια, όπως ήδη συμβαίνει σε Λονδίνο και Σκωτία. Το εν λόγω νομοθετικό πλαίσιο εξακολουθεί να αφήνει στην κρίση των δημοτικών συμβουλίων τυχών εξαιρέσεις σε κάποιες περιοχές, όπως για παράδειγμα σε σημεία που ο δρόμος είναι εξαιρετικά στενός για οποιαδήποτε άλλη επιλογή.

Ο γενικός κανόνας, όμως, είναι η καθολική απαγόρευση στάθμευσης στα πεζοδρόμια. Εδώ κρύβεται όμως και μία παγίδα, καθώς η εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου σημαίνει ότι θα πρέπει να ελεγχθούν όλοι οι δρόμοι, για να κριθεί το πού απαιτούνται εξαιρέσεις και ποιοι θα ενταχθούν στον νόμο. Κάτι τέτοιο είναι τόσο χρονοβόρο, όσο και ακριβό να γίνει.
Αγγλία – Εξετάζει απαγόρευση στάθμευσης των μοτοσυκλετών στα πεζοδρόμια

Η πιο λογική φαίνεται να είναι η δεύτερη πρόταση, η οποία δίνει μεγαλύτερη εξουσία στις τοπικές αρχές, ενώ αποτελεί τη μόνη που υποστηρίζει η RAC (Royal Automobile Club, εταιρεία που ειδικεύεται στην ασφάλιση οχημάτων). Όπως ανέφερε ο Επικεφαλής πολιτικής του φορέα, Simon Williams, μία τέτοια προσέγγιση θα είναι πιο αποτελεσματική, αποτρέποντας τον έλεγχο όλων των δρόμων και την σπατάληση πόρων για την τοποθέτηση πινακίδων και νέων διαγραμμίσεων.

Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, με τις εκλογές στην Αγγλία να πλησιάζουν, οι εκκλήσεις της LGA είναι μάλλον απίθανο να εφαρμοστούν σύντομα, καθώς ο Πρωθυπουργός Rishi Sunak έχει ήδη δηλώσει υπέρμαχος των οδηγών και των δικαιωμάτων τους. Αυτό, όμως δεν σημαίνει ότι σε δεύτερο χρόνο δεν υπάρχει η πιθανότητα για αυστηροποίηση των νόμων που αφορούν τη στάθμευση.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.279
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Επειδή τελευταία έχω τον χρόνο και να ... περπατώ , παρατηρώ χωρίς λογο παρκαρισμένα μοτό:
- Κάθετα κλείνοντας όλο σχεδόν το πεζοδρόμιο
- Στη είσοδο μικρών ανοιγμάτων σε πλατείες όπου θα πρέπει να πας στο επόμενο ανοιγμα
- Ιδιωτικοποίηση χώρου (κλειδωμένο π.χ. ) πάνω παρά σε πολύ στενά πεζοδρόμια οπότε κατεβαίνεις στον δρόμο.

Τον πιάσαμε τον πρώτο διδαξαντα (δικά μου) ....! Tooth

 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.533
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αυτοί οι Άγγλοι από την πολύ μπυρα, δεν νιώθουν. Δηλαδή δεν παίρνουν κανένα μέτρο για τις πάμπολλες κλοπές μηχανών καθημερινά και τους ενόχλησαν τα πεζοδρόμια.

Ρε μπας και τα κλέβουν οι αστυνομικοί αντί να κόβουν κλήσεις ? Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ολλανδία - Φορητά δυναμόμετρα για παράνομα ηλεκτρικά δίκυκλα​

9ffc92954ca0ea47ecaa6ba50bc6ec56_XL.jpg

Με 247 νέες φορητές συσκευές που μετρούν την τελική ταχύτητα θα ελέγχει η ολλανδική αστυνομία για παρανόμως τροποποιημένα ηλεκτρικά δίκυκλα.

Το 2022 καταγράφτηκε στην Ολλανδία ένα αρνητικό ρεκόρ τροχαίων ατυχημάτων με ποδήλατα, συνεχίζοντας μια πορεία διαρκούς και απότομης ανόδου του συγκεκριμένου στατιστικού δείκτη τα τελευταία χρόνια.

Ο λόγος πιθανώς εντοπίζεται σε παρατυπίες πολλών ιδιοκτητών που έχουν σκαλίσει ή ξεκλειδώσει τα δίκυκλά τους για περισσότερη δύναμη από αυτή για την οποία είναι αρχικώς ομολογκαρισμένα και το μέτρο έρχεται για να συνδράμει στον εντοπισμό των παραβατών.

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, δίκυκλα με τελική που δεν ξεπερνά τα 25 km/h (και ισχύ έως 250W) δεν υποχρεούνται σε ταξινόμηση, έκδοση πινακίδων, ασφαλειών, διπλωμάτων οδήγησης και χρήσης κράνους, ενώ αν η ταχύτητά τους κυμαίνεται από 26 ως 45 km/h εντάσσονται στη γνωστή κατηγορία των μοτοποδηλάτων.

Στην πράξη ωστόσο πολλά ηλεκτρικά ποδήλατα και μοτοποδήλατα κυκλοφορούν παρατύπως ξεκλειδωμένα ή βελτιωμένα από τους ιδιοκτήτες τους με αποτέλεσμα να έχουμε ποδήλατα που θεωρητικώς δεν απαιτούν κράνος ή άδεια οδήγησης αλλά στην ουσία μπορούν να επιτύχουν αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες των 25 km/h και αντίστοιχα μοτοποδήλατα που ξεκλείδωτα μπορούν εύκολα να προσεγγίσουν ταχύτητες της τάξης των 80 km/h.

Αυτούς τους ιδιοκτήτες στοχεύει ο νέος εξοπλισμός της ολλανδικής αστυνομίας, ο οποίος μοιάζει με ένα φορητό δυναμόμετρο πάνω στο οποίο ο αστυνομικός στερεώνει το δίκυκλο και το επιταχύνει για να διαπιστώσει στη σχετική οθόνη του οργάνου αν ξεπερνά τη ταχύτητα που ορίζει ο νόμος.

Αν διαπιστωθεί παράβαση το πρόστιμο ανέρχεται σε €290, ενώ στους επαναλαμβανόμενους παραβάτες προβλέπεται κατάσχεση του οχήματος.
Πηγή: Politie.nl
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ιταλία: Εγκρίθηκαν οι ασφαλείς για μοτοσυκλετιστές μπαριέρες

Ιταλία: Εγκρίθηκαν οι ασφαλείς για μοτοσυκλετιστές μπαριέρες​


Μια σημαντική ενίσχυση ασφαλείας για τους δικυκλιστές στους ιταλικούς δρόμους πήρε έγκριση και οδεύει προς ψήφιση από τη Βουλή.
Η Επιτροπή Μεταφορών του ιταλικού υπουργείου Μεταφορών ενέκρινε την Τρίτη 21/2 μια προτεινόμενη τροποποίηση νομοθεσίας που ανοίγει τον δρόμο για αναβάθμιση των προστατευτικών μπαριερών στους δρόμους της χώρας με σχέδια ασφαλή για αναβάτες δικύκλων.

Μετά από αρκετά χρόνια πιέσεων από την Ιταλική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (FMI) και την Ένωση Κατασκευαστών (ANCMA), η προπαρασκευαστική επιτροπή του υπουργείου ενέκρινε την ενσωμάτωση των ασφαλών προστατευτικών στους δρόμους και πλέον δεσμεύει το υπουργείο να τη συμπεριλάβει στην ανανέωση του ιταλικού ΚΟΚ που θα φτάσει στη Βουλή τον Μάρτιο για συζήτηση και ψήφιση.

Σύμφωνα με την FMI μάλιστα το υπουργείο Μεταφορών έχει ήδη αρχίσει επαφές με τους αρμόδιους μοτοσυκλετιστικούς φορείς και άλλους ειδικούς ώστε να περιληφθούν στον νέο Νόμο μέτρα που θα διευκολύνουν τις τοπικές αρχές ώστε να εφαρμόσουν αυτήν τη ζωτικής σημασίας αναβάθμιση των δημόσιων δρόμων.

Ο πρόεδρος της FMI, Giovanni Copioli, δήλωσε σχετικά: "Μετά την αναγνώριση των μοτοσυκλετιτών ως ευάλωτων χρηστών των δρόμων, αλλά και την απόφαση να επιτραπεί στα δίκυκλα 125 cc η πρόσβαση στους αυτοκινητοδρόμους, έρχεται επίσης η εγκατάσταση προστατευτικών που σώζουν ζωές μοτοσυκλετιστών. Είμαι ευγνώμων για τη δουλειά που έκανε η ομάδα εργασίας προς υποστήριξη της μετακίνησης με μοτοσυκλέτα, καθώς και για όλους τους βουλευτές που στήριξαν αυτήν την τροποποίηση της νομοθεσίας."

Πηγή: Federazione Motociclistica Italiana
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έρχεται το τέλος για τις οθόνες αφής στα αυτοκίνητα; - «Μειώνουν την ασφάλεια»​

acad4f6379ebed6939301e30869cfaf2_XL.jpg

Είδηση-βόμβα που κυκλοφόρησε τις τελευταίες ώρες, με το Euro NCAP να ετοιμάζει μεγάλο... χουνέρι στους κατασκευαστές οχημάτων, αλλάζοντας τις απαιτήσεις των δοκιμών ασφαλείας.

Οι οθόνες αφής στα σημερινά αυτοκίνητα (και σε κάποιες μοτοσυκλέτες), είναι μία από τις πιο αμφιλεγόμενες τεχνολογίες οχημάτων των τελευταίων χρόνων. Έχουν κατηγορηθεί, μεταξύ άλλων, ότι αποσπούν την προσοχή των οδηγών καθιστώντας τους επικίνδυνους (σημείωση, την ΗΔΗ μειωμένη δραματικά από τα κινητά τηλέφωνα προσοχή), όπως και ότι τελικά καθιστούν δυσκολότερο τον χειρισμό των συστημάτων σε ένα όχημα, αφού δεν επιτρέπουν στον οδηγό να αναπτύξει «μυϊκή μνήμη» και άρα τον αποσπούν κι άλλο από το δρόμο.

Σύμφωνα με τα τελευταία νέα, η ανεξάρτητη Euro NCAP, που βαθμολογεί τα αυτοκίνητα με βάση την προσφερόμενη ασφάλεια τους, θα αυστηροποιήσει τα στάνταρ της από το 2026 και έπειτα, στοχεύοντας στις οθόνες αφής: Για να πετύχει τα 5 αστέρια, ένα αυτοκίνητο και ο κατασκευαστής του θα πρέπει να αυξήσουν την χρήση «κανονικών», φυσικών χειριστηρίων αντί για οθόνες αφής. Σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά μέχρι τώρα, αυτοί οι νέοι κανόνες θα υποχρεώνουν τα φυσικά χειριστήρια, τουλάχιστουν στα αλάρμ/φλας, υαλοκαθαριστήρες, την κόρνα αλλά και τις κλήσεις SOS.

Ο διευθυντής στρατηγικής ανάπτυξης της Euro NCAP, Matthew Avery, δήλωσε συγκεκριμένα στους Times: «Η υπερβολική χρήση οθονών αφής είναι ένα πρόβλημα που απασχολείο ολόκληρη την βιομηχανία, με σχεδόν κάθε κατασκευαστή οχημάτων να μετακινεί χειριστήρια στις κεντρικές οθόνες αφής, υποχρεώνοντας τους οδηγούς να πάρουν την προσοχή τους από τον δρόμο και αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχημάτων.

Το φαινόμενο της «μετανάστευσης» πολλών από τα χειριστήρια πίσω από οθόνες, γίνεται λόγω του χαμηλότερου κόστους για τους κατασκευαστές και αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό, παρά τις πολυάριθμες διαμαρτυρίες οδηγών και όχι μόνο για το θέμα. Το ζήτημα, είναι ότι το EuroNCAP, παρά την θέση του στην κουλτούρα ασφαλείας της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν έχει την ισχύ να επιβάλλει αλλαγές, παρά μόνο να ασκήσει πίεση προς κάποια κατεύθυνση. Ειδικά, από την στιγμή που πολλοί κατασκευαστές χρησιμοποιούν τις αξιολογήσεις του Euro NCAP και ως εργαλείο μάρκετινγκ.

Τι θα μπορούσε να σημάνει αυτό για τους μοτοσυκλετιστές; Αρχικά, σημαντική αύξηση της ασφάλειας μας στο δρόμο, αφού είναιο γνωστό ότι οι οδηγοί... χαζεύουν και χτυπούν μοτοσυκλετιστές όλη την ώρα. Από εκεί και έπειτα, προφανώς το Euro NCAP δεν αξιολογεί μοτοσυκλέτες, οπότε ρυθμιστικές διατάξεις με αποδέκτες τις μοτοσυκλέτες, δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα. Πάντως, κατασκευαστές που ασχολούνται με τις οθόνες αφής (π.χ. Honda), σε πολλές περιπτώσεις, απενεργοποιούν την δυνατότητα της αφής ενόσω η μοτοσυκλέτα κινείται.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ινδονησία – Δίκυκλο καρφώθηκε σε στέγη σπιτιού, σώες οι αναβάτριες του!​

c6843acba7cc902fd88680bed8c2e751_XL.jpg

Οι δύο γυναίκες, σαν από κάποιο θαύμα, δεν τραυματίστηκαν σοβαρά!

Η Ινδονησία είναι ένα κράτος εκατομμυρίων, τόσο σε πληθυσμό όσο και σε δίκυκλα που κυκλοφορούν στους δρόμους, καθώς σύμφωνα με ρεπορτάζ, τα μηχανάκια στην χώρα ξεπερνούν τα 125 εκατομμύρια (!!!), οπότε φαντάζεστε τι γίνεται! Τόσα πολλά δίκυκλα σημαίνει, στατιστικά και μόνο, και πολλά ατυχήματα και το περιστατικό με το οποίο ασχολούμαστε εδώ, είναι μεν ένα από αυτά, αλλά έχει και κάτι από θαύμα μέσα του!


Πιο συγκεκριμένα, δίκυκλο στο οποίο επέβαιναν δύο γυναίκες, ξέφυγε από τον έλεγχο της οδηγού ή «έμεινε» από φρένα, με αποτέλεσμα να βγει από το δρόμο και να καρφωθεί σε στέγη σπιτιού. Σε μία απίστευτη τροπή των πραγμάτων, οι δύο γυναίκες δεν τραυματίστηκαν σοβαρά, ειδικά αν προσέξετε και τι φορούν -οτιδήποτε άλλο πέρα από εξοπλισμό μοτοσυκλέτας, δηλαδή!

Το συμβάν έλαβε χώρα στις 13 Μαρτίου, ήτοι την περασμένη Τετάρτη. Δείτε παρακάτω και ένα σύντομο βίντεο από... το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης, στο X-Twitter.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Norton - Οι συνταξιούχοι θύματα της απάτης από τον Stuart Garner έλαβαν αποζημιώσεις 9,4 εκατομμυρίων λιρών​

227 συνταξιούχοι είχαν εξαπατηθεί από τον πρώην ιδιοκτήτη της βρετανικής εταιρείας μοτοσυκλετών
motomag Οι συνταξιούχοι θύματα της απάτης της Norton έλαβαν αποζημιώσεις 9,4 εκατομμυρίων λιρών


Η υπόθεση απάτης της Norton με τα συνταξιοδοτικά προγράμματα είχε συγκλονίσει τη Μεγάλη Βρετανία τις χρονιές 2012 - 2013, όπου 227 συνταξιούχοι έχασαν 11,5 εκατομμύρια λίρες!

Μετά από χρονοβόρες διαδικασίες, δικαστήρια και διαβουλεύσεις το Ταμείο Αποζημίωσης Απάτης της Αγγλίας κατέβαλε 9,4 εκατομμύρια λίρες στους εξαπατηθέντες συνταξιούχους οι οποίοι είδαν τους κόπους μιας ζωής να χάνονται εν μία νυκτί μετά από το συνταξιοδοτικό σκάνδαλο που είχε ως βασικό πρωταγωνιστή τον πρώην ιδιοκτήτη της Norton Motorcycles, Stuart Garner.
Οι συνταξιούχοι θύματα της απάτης της Norton έλαβαν αποζημιώσεις 9,4 εκατομμυρίων λιρών

Μέχρι να φτάσουμε στην επιστροφή των χρημάτων, το 2020 το αγγλικό δικαστήριο είχε διατάξει τον πρώην ιδιοκτήτη της Norton Motorcycles, Stuart Garner, να καταβάλει 14 εκατομμύρια λίρες στους 227 συνταξιούχους οι οποίοι είχαν πεισθεί να επενδύσουν τις συντάξεις τους σε μετοχές της Norton ωστόσο ο Garner δεν τους επέστρεψε ούτε λίρα.

Δύο χρόνια αργότερα ο Garner βρέθηκε ξανά στις δικαστικές αίθουσες, με τον πρώην ιδιοκτήτη της Norton να παραδέχεται τα αδικήματα που του είχε προσάψει το αγγλικό δικαστήριο, όμως καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών -δυστυχώς με διετή αναστολή.

Τα θύματα της απάτης της Norton από την δίκη μέχρι και πριν λίγο καιρό δεν είχαν λάβει ούτε δεκάρα ωστόσο αυτό άλλαξε πριν από μερικές μέρες καθώς το Ταμείο Αποζημίωσης Απάτης τους επέστρεψε 9,4 εκατομμύρια λίρες. Μπορεί για κάποια θύματα η επιστροφή των χρημάτων να ήταν ένα δώρο εξ ουρανού ωστόσο για κάποιους άλλους ήταν μία απογοήτευση και εξηγούμαστε.
Οι συνταξιούχοι θύματα της απάτης της Norton έλαβαν αποζημιώσεις 9,4 εκατομμυρίων λιρών

Κάποιοι από τα θύματα της απάτης δυστυχώς δεν βρίσκονται εν ζωή με αποτέλεσμα να μην μπορούν να λάβουν την επιστροφή, ενώ σε κάποια άλλα δεν έχουν πιστωθεί ακόμη τα ποσά που τους αναλογούν.

Ο άνθρωπος ο οποίος διορίστηκε το 2019 για να διαχειριστεί την υπόθεση της Norton ανακοίνωσε πως ακόμη υπάρχει εκκρεμότητα με το ποσό που η εταιρεία οφείλει σε κάθε συνταξιούχο και πως αυτή η εκκρεμότητα μπορεί να διαρκέσει έως τον Νοέμβριο.

Μπορεί η υπόθεση της απάτης της Norton να κλείνει σιγά σιγά ωστόσο δεν θα πάψει ποτέ να αποτελεί μία μαύρη σελίδα για τον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Οι συνταξιούχοι θύματα της απάτης της Norton έλαβαν αποζημιώσεις 9,4 εκατομμυρίων λιρών
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.470
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ισπανία – Κουβέντα για απαγόρευση μοτοσυκλετών άνω των 200 ίππων για το δρόμο​

2cf9a8dd18ed1a321e68fdf8ddaaee77_XL.jpg

Ακόμα ένα δυστοπικό σενάριο για τις μοτοσυκλέτες, που φαίνεται ότι ενοχλούν τους πάντες και είναι το «πρώτο πρόβλημα» της κοινωνίας; Ή, ευτυχώς, φήμες;

Ακόμα μια συζήτηση για την αιώνια έχθρα της πολιτείας προς τις μοτοσυκλέτες, είδε το φως της δημοσιότητας από την Ισπανία και, αν και η ημερομηνία του ρεπορτάζ βάζει κάποιες υποψίες, δεν μας ξαφνιάζει τίποτα πια. Πιο συγκεκριμένα, η Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιών της χώρας και ο πολιτικός Pere Navarro, εμφανίζεται να κάνει διάφορες δηλώσεις που θα απασχολήσουν.

Πιο συγκεκριμένα, ο Navarro δήλωσε ότι οι μοτοσυκλέτες με 200 ίππους αποτελούν ζήτημα, ως εξής: «Μοτοσυκλέτες με 200 ίππους και βάρος 200 κιλών, που είναι κατασκευασμένες για χρήση στην πίστα, παρουσιάζουν έναν ειδικό κίνδυνο για τους δρόμους». Η κουβέντα θυμίζει τον παλαιότερο περιορισμό της ισχύος των μοτοσυκλετών στους 100 ίππους, που ίσχυε στην Γαλλία μέχρι (πολύ) πρόσφατα, αλλά και την «άτυπη συμφωνία» των κατασκευαστών για την τελική ταχύτητα στα 300, που απασχόλησε πριν 20 χρόνια.

Μπορεί αυτή η κουβέντα να οδηγήσει σε κλιμάκωση δράσεων και πρόταση απαγόρευσης; Όλα τα έχουμε δει από τους «νομοθέτας», δεν θα μας εξέπληττε!

Οι παραπάνω κουβέντες δεν είναι οι μόνες δηλώσεις του Navarro που έχουν απασχολήσει τους μοτοσυκλετιστές, αφού ο πολιτικός έχει δηλώσει ότι θα χρησιμοποιηθούν «καμουφλαρισμένες μοτοσυκλέτες» που θα παρακολουθούν την τήρηση του ΚΟΚ, την περαιτέρω αύξηση της δυσκολίας αναβάθμισης του διπλώματος από Α2 σε Α, αλλά και την υποχρεωτική χρήση αερόσακου στις εξετάσεις απόκτησης διπλώματος Α. Ωραία πράγματα.

Δυστυχώς, για να κάνουμε και τον δικηγόρο του διαβόλου, η Ισπανία αλλά και η Ευρώπη γενικά καταγράφει πάρα πολλά ατυχήματα και δυστυχήματα με μοτοσυκλέτες, ενώ σύμφωνα με ισπανικές πηγές, 7 στα 10 ατυχήματα που συμβαίνουν στους δρόμους τα Σαββατοκύριακα, αφορούν μοτοσυκλετιστές με οχήματα μεγάλης ισχύος και ηλικίας από 35 έως 54 ετών. Ούτε για την χώρα μας χρειάζονται συστάσεις, αφού τα θανατηφόρα ατυχήματα, ακόμη, δίνουν και παίρνουν, με μοτοσυκλέτες.
 
Top Bottom