Ξένη Επικαιρότητα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian Riders Fest 2023 - Με προσέλευση-ρεκόρ η συνάντηση των φαν της Indian στην Τσεχία​

Πάνω από 3.000 κόσμου, και με παρουσία του νικητή του King of the Baggers 2022, Tyler O’ Hara
Indian Rider Fest 2023


Από τις 9-11 Ιουνίου 2023 η πόλη České Budějovice (Budweis) της Τσεχίας γέμισε με μοτοσυκλέτες Indian, με αφορμή την τρίτη ετήσια συνάντηση ιδιοκτητών Indian, το Indian Riders Fest.
Η μεγαλύτερη γιορτή ιδιοκτητών Indian που έλαβε χώρα στο Budweis της Τσεχίας, κατάφερε να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ συμμετοχών, φτάνοντας τις 3.000 που προέρχονταν από 39 διαφορετικές χώρες από όλο τον κόσμο. Παρά το γεγονός ότι το IRF είναι ανοιχτό για όλους τους μοτοσυκλετιστές, και όχι μόνο για τους αναβάτες Indian, οι 1.350 φετινές συμμετοχές ήταν με Indian, ξεπερνώντας τον περσινό αριθμό των 1.200.
Το πιο σημαντικό κομμάτι της διοργάνωσης ήταν η βόλτα-παρέλαση που έλαβε χώρα στην πόλη το απόγευμα του Σαββάτου, όπου συμμετείχαν 1.500 μοτοσυκλέτες. Στην κεφαλή της μοτοπορείας βρέθηκε ο Tyler O’ Hara, ο οποίος πέρυσι κατέκτησε των τίτλο του King of the Baggers του MotoAmerica.
Το βράδυ της ίδιας μέρας, οι Jeremy McWilliams και Tyler O’ Hara, αγωνιζόμενοι με FTR και Challenger αντίστοιχα, μαζί με τον Αντιπρόεδρο της Indian Grant Bester και τον Αντιπρόεδρο Αγωνιστικού τμήματος, Τεχνολογίας και Υπηρεσιών, Gary Gray, μαζεύτηκαν στην σκηνή για να παραδώσουν στον τυχερό της κλήρωσης το βραβείο του, μία Indian Challenger.
Indian Rider Fest 2023


Εκτός από την παρέλαση, που αποτέλεσε το κεντρικό θέμα του IRF23, στο περίπτερο της Indian υπήρχε το περιορισμένης παραγωγής Challenger RR με το νούμερο 3 από τα 29 που θα κατασκευαστούν συνολικά. Δίπλα του υπήρχε ένα κομμάτι του κινητήρα PowerPlus, δίνοντας στους παρευρισκόμενους την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τόσο το πρώτο μοντέλο για πίστα της αμερικάνικης εταιρείας, όσο και τον κινητήρα που χρησιμοποιεί.
Indian Rider Fest 2023

Μέσα στα πλαίσια της εορταστικής συγκέντρωσης, μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας της Indian στην πόλη, διοργανώθηκε το Budweiser Custom Indian Motorcycle Show, όπου 32 custom μοτοσυκλέτες διαγωνίστηκαν σε εφτά κατηγορίες (Best in Show, Indian Scout, Indian Chief/Non-Fairing, Indian Bagger, Indian Vintage, Indian FTR/Sportsbike, Indian Best Killer Look). Εδώ να τονίσουμε ότι αυτό είναι και το μοναδικό show custom μοτοσυκλετών που είναι αφιερωμένο αποκλειστικά σε μοτοσυκλέτες της Indian.
Indian Rider Fest 2023

Οι παρευρισκόμενοι στο IRF23 είχαν ακόμη την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τον Γύρο του Θανάτου, παραστάσεις ροντέο και ζωντανές συναυλίες. Τέλος το φορτηγό Indian Motorcycle Show και το κατάστημα ένδυσης της αμερικανικής εταιρείας, διοργάνωσε test rides, για να δοκιμάσουν όσοι ήθελαν τα τελευταία μοντέλα της Indian.
Το ραντεβού του IRF για την επόμενη χρονιά, έχει οριστεί το σαββατοκύριακο 14-16 Ιουνίου 2024 και θα μπορούν να συμμετέχουν όλοι όσοι το επιθυμούν, ανεξάρτητα από την μοτοσυκλέτα που οδηγούν.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Dainese Expedition Masters – West USA 2023​

day_05_349255628.jpgday_07_347122481.jpgday_09_357767606.jpg

Ένα επικό οργανωμένο ταξίδι 2,500 χιλιομέτρων στην Αριζόνα, τη Νεβάδα και τη Γιούτα με Ducati Multistrada V4 για πολύ λίγους.
Η σειρά Expedition Masters της Dainese περιλαμβάνει λιγοστά ταξίδια περιπέτειας κάθε χρόνο, μα καθένα από αυτά μπορεί να περιγραφεί μόνο ως εμπειρία ζωής για τους περισσότερους εξ ημών.

Το πρόγραμμα του 2023 είχε ως τώρα ταξίδια στην Παταγονία (Αργεντική-Χιλή) τον Μάρτιο και Ιμαλάια (Ινδία) τον Ιούνιο, ενώ κλείνει με τις Δυτικές ΗΠΑ από 29 Σεπτεμβρίου ως 9 Οκτωβρίου.
day 02 1033510612

Η διαδρομή αρχίζει να τελειώνει στο Λας Βέγκας, με 11 μέρες οδήγησης εντός και εκτός ασφάλτου στις πολιτείες Αριζόνα, Νεβάδα και Γιούτα, περνώντας από παγκοσμίως διάσημα μέρη όπως η Death Valley, το φράγμα Hoover, το Grand Canyon, την έρημο ΜΟΑΒ, καθώς και τμήμα της διάσημης Route 66.
map west usa

Η συμμετοχή σε αυτό το ταξίδι δεν είναι καθόλου φτηνή, κοστίζει €8,790 για τον αναβάτη και €6,790 για τον συνεπιβάτη και σε αυτά περιλαμβάνονται:
  • Πλήρης εξοπλισμός αναβάτη της Dainese, αξίας περίπου €4,000
  • Μια Ducati Multistrada V4 ή V4 Rally για τη διάρκεια του ταξιδιού
  • Διανυκτερεύσεις σε δίκλινα δωμάτια
  • Δύο βραδινά γεύματα
  • Πλοηγός και άλλο προσωπικό υποστήριξης από τη Dainese
  • Τετρακίνητο όχημα υποστήριξης για μεταφορά αποσκευών
  • Επαγγελματίας φωτογράφος και κινηματογραφιστής
  • Βίντεο και εικόνες από το ταξίδι
  • Όλα τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα.
Προφανώς στην τιμή θα πρέπει κανείς να συμπεριλάβει και τα κόστη μεταφοράς από και προς το Λας Βέγκας των ΗΠΑ.
outfit 23fw 178

Όσον αφορά στον εξοπλισμό της Dainese, αυτός αποτελείται από:
  • Κράνος AGV Tourmodular Luna Grey
  • Τζάκετ Dainese Springbok 3L Absoluteshell
  • Παντελόνι Dainese Springbok 3L Absoluteshell
  • Μπότες Dainese Clima 2 Sorround Gore-Tex
  • Γάντια Dainese Karakum
Δείτε εδώ όλο το πρόγραμμα Dainese Expedition Masters
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες -Στο στόχαστρο κλεφτών τα καλώδια επαναφόρτισης​

0b6e290efdcfb8d69b4227a2a42cf77b_XL.jpg

Δεν λέμε να ησυχάσουμε – Και η εγκληματικότητα συνεχίζεται ανενόχλητη.

Ρεπορτάζ από το Los Angeles των ΗΠΑ αποκαλύπτει μια νέα δραστηριότητα, παρανόμων και συμμοριών, όσον αφορά κλοπές οχημάτων και εξαρτημάτων αυτών. Πέρα από την μάστιγα της κλοπής καταλυτών και, φυσικά, ολόκληρων μοτοσυκλετών ή οχημάτων, τώρα οι κλέφτες χτυπούν και την ηλεκτροκίνηση. Λεία τους, τα καλώδια επαναφόρτισης, τα οποία είναι θηριώδη, γεμάτα χαλκό και ιδιαίτερα ακριβά.

Στο ρεπορτάζ, γίνεται ονομαστική αναφορά σε έναν κύριο ονόματι Bob Schneiderman, ο οποίος έπεσε θύμα κλοπής του καλωδίου επαναφόρτισης του αυτοκινήτου του: Κλέφτες απλώς εισήλθαν στον εξωτερικό χώρο στάθμευσης του σπιτιού του, στο οποίο είχε σταθμευμένο και φόρτιζε το όχημα του, αφαίρεσαν το καλώδιο φόρτισης με δύο απλέ κινήσεις και εξαφανίστηκαν. Ο Schneiderman αναφέρει ότι η αγορά νέου καλωδίου επαναφόρτισης, του κόστισε 2.700 δολάρια!

Μετά την κλοπή τους, τα καλώδια καταλήγουν είτε στα χυτήρια για σκραπ, είτε πωλούνται τάχιστα στο διαδίκτυο και αλλού, για γρήγορο κέρδος. Το προκλητικό της υπόθεσης είναι, ότι οι διεθνείς πηγές που ασχολήθηκαν με το ρεπορτάζ, αναφέρουν ότι οι αρμόδιες αρχές «απλά δεν μπορούν να κάνουν αρκετά για να προστατέψουν την περιουσία σας» ρίχνοντας εμμέσως λίγη ακόμα ευθύνη… στα θύματα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Υποχρεωτική ανακύκλωση αποσυρμένων μοτοσυκλετών​

bb517dd8dbeab1f7e8fd86601efd033f_XL.jpg

Η πρόταση θέλει τις μοτοσυκλέτες να οδηγούνται δια νόμου σε δομές ανακύκλωσης μετά το τέλος της ζωής τους.

Όπως ενημερώνει η FEMA (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστικών Ενώσεων) η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υιοθέτησε πρόσφατα μια πρόταση Κανονισμού που αφορά στη διαχείριση μοτοσυκλετών που έχουν φτάσει στο τέλος της ζωής τους, δηλαδή είναι παροπλισμένες ως μη επισκευάσιμες ή απλά έχουν παρατηθεί ως σκουπίδια.

Βάσει της πρότασης αυτής, οι εν λόγω μοτοσυκλέτες θα πρέπει υποχρεωτικά να οδηγούνται σε δομές ανακύκλωσης, ενώ εισάγει την απαίτηση για ανάλογες προβλέψεις από τους κατασκευαστές ώστε οι μοτοσυκλέτες τους να φτιάχνονται εξαρχής με τρόπο που να διευκολύνει την επεξεργασία τους όταν πάψουν να κυκλοφορούν.

Ως στόχοι του Κανονισμού αυτού περιγράφονται τα εξής:
  • Να βελτιωθεί η σχεδίαση των οχημάτων ώστε να διευκολύνεται η αφαίρεση υλικών και εξαρτημάτων για ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση
  • Να εξασφαλιστεί πως τουλάχιστον το 25% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται σε οχήματα να προέρχονται από κάποιας μορφής ανακύκλωση
  • Η ανάκτηση περισσότερων και καλύτερης ποιότητας υλικών, όπως πλαστικά, ατσάλι και αλουμίνιο
  • Να καταστούν οι κατασκευαστές οικονομικά υπεύθυνοι για τα οχήματά τους όταν αυτά καταλήγουν στα σκουπίδια, να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση για τις υποχρεωτικές διαδικασίες επεξεργασίας τους και να δοθούν κίνητρα στις εταιρείες ανακύκλωσης για ποιοτική βελτίωση της εργασίας τους
  • Να δοθεί τέλος στην “εξαφάνιση” οχημάτων με περισσότερους ελέγχους, διαλειτουργικότητα των εθνικών συστημάτων καταγραφής οχημάτων, ακριβέστερη διάκριση των μεταχειρισμένων οχημάτων από αυτά που έχουν φτάσει στο τέλος της ζωής τους και απαγόρευση εξαγωγών οχημάτων που δεν είναι πια κατάλληλα για κυκλοφορία
  • Επέκταση ισχύος του Κανονισμού στην Ε.Ε. ώστε να περιλαμβάνει νέες κατηγορίες, όπως μοτοσυκλέτες, λεωφορεία και φορτηγά.
Η συγκεκριμένη ιδέα υπάρχει από τα τέλη της δεκαετίας του 1990, εισήχθη ως Οδηγία το 2000 και ως Κανονισμός το 2018, μα δεν περιελάμβανε και τις μοτοσυκλέτες σε αυτήν. Εδώ να σημειώσουμε πως μια Οδηγία επιτρέπει στην κυβέρνηση κάθε χώρας να προσαρμόσει την εφαρμογή της κατά το δοκούν (λ.χ. πρόσβαση στα διπλώματα Α1 από τα 16 έτη, κάτι που η Ελλάδα δεν έχει ενσωματώσει όπως άλλα κράτη), ενώ ο Κανονισμός εφαρμόζεται υποχρεωτικά από κάθε κράτος-μέλος της Ε.Ε..

Εφόσον ο Κανονισμός αυτός νομοθετηθεί, θα συμπεριλάβει όλα τα οχήματα των κατηγοριών L της Ε.Ε., δηλαδή αυτών που εμπίπτουν στο νομικό καθεστώς των μοτοσυκλετών: L3e (δίκυκλη μοτοσυκλέτα), L4e (δίκυκλη μοτοσυκλέτα με καλάθι/sidecar), L5e (μηχανοκίνητο τρίκυκλο), L6e (ελαφρύ τετράκυκλο) και L7e (βαρύ τετράκυκλο).

Κατά το σκεπτικό της Ε.Ε. αυτή η διαδικασία θα οδηγήσει σε φτηνότερα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, αλλά αναγνωρίζει πως ενδεχομένως να προκύψουν οικονομικές προκλήσεις για μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανακύκλωσης που θα πρέπει να αναλάβουν κόστη εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των υποδομών τους – κάτι στο οποίο συμφωνεί και σχετική έρευνα της Φινλανδικής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλέτας (SMOTO), η οποία συμπέρανε πως η εφαρμογή του Κανονισμού αυτού θα οδηγήσει σε κλείσιμο αρκετές μικρές επιχειρήσεις ανακύκλωσης και εμπορίας μεταχειρισμένων εξαρτημάτων και ανταλλακτικών.

Για τους κατασκευαστές τα παραπάνω σημαίνουν πως θα πρέπει να δηλώνουν εξαρχής στα έγγραφα έγκρισης τύπου των νέων οχημάτων το ποσοστό ανακυκλωμένων μερών που περιέχουν, καθώς και οδηγίες για την ασφαλή αφαίρεση και αντικατάσταση μερών, υλικών και εξαρτημάτων.

Εμείς εδώ προσθέτουμε ένα στοιχείο που δεν αναφέρεται στο άρθρο της FEMA: μήπως η νέα πρόβλεψη για τους κατασκευαστές να μεταφραστεί σε μια ακόμη επιβάρυνση στην εργοστασιακή τιμή της μοτοσυκλέτας; Με βάση την εμπειρία των προδιαγραφών Euro, τα σχετικά κόστη προσαρμογής πάντα μετακυλίονται στον πελάτη.

Όσον αφορά στη θέση της FEMA, αυτή έχει δημοσιοποιηθεί ήδη από το 2020 και ξεκινά θεωρώντας πως η πρόταση αυτή θα “σκοτώσει” την ιδέα της οικιακής ανακύκλωσης μοτοσυκλετών, κουλτούρας που είναι συνυφασμένη με τον Μοτοσυκλετισμό. Η δυνατότητα να καταθέσεις πινακίδες και να διαλύσεις την παλιά σου μοτοσυκλέτα σημαίνει πως κάποια μέρη της θα επιστρέψουν ως μεταχειρισμένα ανταλλακτικά στην αγορά, αντί να χρησιμοποιηθούν καινούργια, φτιαγμένα από νέες πρώτες ύλες.

Η FEMA λοιπόν είχε ζητήσει από την Ε.Ε. να συμπεριλάβει τη δυνατότητα οικιακής ανακύκλωσης των παλιών μοτοσυκλετών, καθώς και ειδική μέριμνα για ιστορικές και συλλεκτικές μοτοσυκλέτες που ιδανικά θα πρέπει να εξαιρεθούν του Κανονισμού.
Προς το παρόν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει υιοθετήσει την πρόταση, μα ακόμη δεν έχει εγκριθεί ως επίσημος Κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτό θα συμβεί αφότου το θέμα συζητηθεί και υπερψηφιστεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, διαδικασία που προς το παρόν δεν έχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Με λίγα λόγια, το πιθανότερο είναι πως σε μερικές δεκαετίες η ιδέα του barnfind, του κουφαριού που βρέθηκε ξεχασμένο σε μια αποθήκη και με πολλή προσπάθεια και μεράκι επανήλθε στη ζωή ή έδωσε ζωή σε συνομήλικα μοντέλα του, θα έχει εκλείψει ολοκληρωτικά. Τουλάχιστον ας ελπίσουμε να αφήσουν οι κουστουμάτοι Βρυξελλιώτες ένα παραθυράκι για τις κλασικές μοτοσυκλέτες.

Πηγή: FEMA
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Brexit από την FEMA κάνει η Βρετανική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (BMF)​

Η BMF θα διαθέτει τις 12.000 λίρες του ετήσιου παραβόλου της FEMA σε δικές της δράσεις εντός Ηνωμένου Βασιλείου
FEMA


Η Βρετανική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (BMF), μετά από ψηφοφορία αποφάσισε να αποχωρήσει από την Ομοσπονδία των Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Μοτοσυκλέτας (FEMA), ώστε να εστιάσει στα ζητήματα που αφορούν τους μοτοσυκλετιστές στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η Βρετανική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών (BMF), εδώ και σαράντα χρόνια θεωρούσε πως το να βρίσκεται στην Ομοσπονδία των Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Μοτοσυκλέτας (FEMA) ήταν ο “σωστός δρόμος” καθώς το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ως εκ τούτου οι περισσότερες νομοθεσίες που αφορούσαν τους μοτοσυκλετιστές εντός Ε.Ε. ίσχυαν και για τους Βρετανούς μοτοσυκλετιστές.

Μετά το Brexit όμως, η κατάσταση αυτή έχει αλλάξει, και ενώ η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου εξακολουθεί να θέλει να ευθυγραμμιστεί με τη νομοθεσία της Ε.Ε. σε ορισμένα θέματα, η BMF θεωρεί ότι ο χρόνος και τα χρήματά της θα ήταν καλύτερα να δαπανηθούν σε δράσεις που αφορούν τους Βρετανούς μοτοσυκλετιστές, ενώ ταυτόχρονα θα υπάρξει άσκηση πίεσης απευθείας σε αυτούς που θεσπίζουν τις νομοθετικές διατάξεις.

Επιπρόσθετα το ετήσιο παράβολο των 12.000 λίρων Αγγλίας που καλείται να καταβάλει η BMF στην FEMA είναι ακόμη ένας ανασταλτικός παράγοντας στο να συνεχίσει η BMF να αποτελεί μέλος της FEMA. Με τα συγκεκριμένα χρήματα του παραβόλου σύμφωνα με την Βρετανική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών θα μπορέσουν να γίνουν στοχευμένες δράσεις για τους Βρετανούς μοττοσυκλετιστές.

Ωστόσο, δεν πρόκειται για άμεσο διαζύγιο καθώς η BMF θα συνεχίσει να λειτουργεί υπό τη σημαία της FEMA μέχρι τη γενική συνέλευση του 2024 και οι εκπρόσωποι της BMF θα εξακολουθούν να κατέχουν θέσεις εντός του οργανισμού της FEMA μέχρι τότε.

Πηγη www.motomag.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Ολέθριο λάθος της Porsche: Αφαίρεσε το άγαλμα του Χριστού από διαφήμιση της​


Η συγγνώμη της Porsche για την επιλογή της να αφαιρέσει το άγαλμα του Ιησού Χριστού από διαφήμιση της

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Fox Business, η Porsche εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία εκφράζει τη μεταμέλειά της για το περιστατικό και αναγνωρίζει ότι η τροποποίηση του βίντεο, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του θρησκευτικού μνημείου, ήταν λάθος. Η δήλωση ανέφερε: “Στο μοντάζ της διαφήμισης που γυρίστηκε στην Ευρώπη, το άγαλμα του Ιησού παραλείφθηκε ακούσια. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη και αναγνωρίζουμε την αναστάτωση που προκάλεσε αυτό. Το εν λόγω βίντεο έχει αφαιρεθεί”.

Η Porsche κυκλοφόρησε μία διαφήμιση – νοσταλγικό βίντεο, για την Porsche 911 S/T και τον εορτασμό των 60 χρόνων του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου. Σε ένα πλάνο της διαφήμισης, όπου στο βάθος θα έπρεπε να απεικονίζεται το άγαλμα του Ιησού Χριστού που ατενίζει την πόλη της Λισαβόνας στη Πορτογαλία, η Porsche (για τους δικούς της λόγους) αφαίρεσε τον Ιησού. Ένας παρατηρητικός χρήσης των κοινωνικών μέσων δικτύωσης αντιλήφθηκε την αφαίρεση της Porsche και πραγματοποίησε μία δημοσίευση η οποία ξεπέρασε τις 5.8 εκατ. προβολές.



Με τον τεράστιο ντόρο που έγινε γύρω από το συγκεκριμένο post, η εταιρία ζήτησε συγγνώμη και επανακυκλοφόρησε την διαφήμιση με το άγαλμα του Χριστού στη θέση του.

Οι πολυεθνικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινητοβιομηχανιών, διατηρούν συχνά μια προσεκτική στάση απέναντι στα θρησκευτικά σύμβολα και αναφορές, με στόχο την αποδοχή από ένα ευρύτερο κοινό. Αν και η προσέγγιση αυτή είναι κατανοητή, στην περίπτωση της Porsche, μια καλύτερη εναλλακτική λύση θα μπορούσε να ήταν να εξαιρεθεί η συγκεκριμένη σκηνή από το μοντάζ συνολικά, αντί να προσπαθήσει να σβήσει ένα θρησκευτικό μνημείο από το οπτικό πεδίο.
Το νεο βίντεο με το θρησκευτικό μνημείο μέσα :
Πηγή : ζούγκλα .γρ
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.412
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Καλύτερη διαφήμιση πέτυχε έτσι.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Adventure Roads 2024 - Προορισμός το Μαρόκο!​

9923d59d2f2aa1d85ef09076d7b566d4_XL.jpg

Το 4ο Honda Adventure Roads κατευθύνεται στο Μαρόκο το 2024, το οποίο αποτελεί την πρώτη από τις τρεις ετήσιες εκδηλώσεις σε τρεις διαφορετικές ηπείρους, με τους 30 συμμετέχοντες να καθοδηγούνται από τους αναβάτες της ομάδας του HRC στο Dakar.
Μετά από μια τεράστια περιοδεία στα μοναδικά τοπία της Ισλανδίας το 2022, το Honda Adventure Roads ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο τον επόμενο χρόνο με την πρώτη από τις τρεις ετήσιες εκδηλώσεις, καθεμία από τις οποίες λαμβάνει χώρα σε διαφορετική ήπειρο. Το 2024, ο εν λόγω θεσμός θα επιστρέψει στην Αφρική, όπου οι αναβάτες θα διανύσουν πάνω από 2.800 χιλιόμετρα στους αμμόλοφους και τα ορεινά τοπία του Μαρόκου πάνω σε CRF1100L Africa Twin.

Η ιστορία του Honda Adventure Roads ξεκίνησε το 2017 με ένα ταξίδι 8 ημερών και 3.500 χιλιομέτρων από το Όσλο στο Nordkapp - το βορειότερο σημείο της Ευρώπης - με το -σωστά μαντέψατε- CRF1000L Africa Twin. Η δεύτερη "έκδοση" του το 2019 είδε τους αναβάτες των Africa Twin να διασχίζουν 3.700 χιλιόμετρα στα πιο εντυπωσιακά τοπία της Νότιας Αφρικής για 12 ημέρες γεμάτες περιπέτειες. Το πιπ πρόσφατο HAR έλαβε χώρα στην Ισλανδία τον Ιούλιο του 2022, με 30 αναβάτες να καλούνται να αντιμετωπίσουν τα χιονισμένα βουνά, τις παγωμένες διαβάσεις ποταμών και τις πιο σκληρές καιρικές συνθήκες μέχρι σήμερα.

Το 2024, η Honda Motor Europe θα προσφέρει και πάλι σε 30 αναβάτες μια πραγματικά αξέχαστη εμπειρία, με την περιπέτεια αυτή τη φορά να ξεκινά από το Αγκαντίρ στη δυτική ακτή του Μαρόκου, από όπου οι αναβάτες θα κατευθυνθούν ανατολικά προς τους αμμόλοφους του Erg Chebbi στο Gara Medouar, περνώντας από τα βουνά του Άτλαντα και το φαράγγι Dades, πριν κατευθυνθούν βόρεια στον τελικό προορισμό τους - την πόλη Nador.

Εκτός από την εκπληκτική διαδρομή, γεμάτη με ιστορικά ορεινά περάσματα και εκτάσεις αμμόλοφων δοκιμών αντοχής, οι αναβάτες θα μπορούν να γνωρίσουν τη μαροκινή κουλτούρα, να μένουν σε παραδοσιακά μπιβουάκ και να απολαμβάνουν τη μουσική Gnaoua κάτω από το γεμάτο αστέρια ουρανό της Αφρικής.
HAR2.jpg

Για άλλη μια φορά, οι αναβάτες του Honda Adventure Roads θα έχουν τη μοτοσυκλέτα περιπέτειας της Honda, το CRF1100L Africa Twin, του οποίου η φήμη για ανθεκτικότητα έχει ενισχυθεί περαιτέρω μέσω των προκλήσεων που ξεπεράστηκαν σε προηγούμενες εκδόσεις της διοργάνωσης. Οι μοτοσυκλέτες θα παρέχονται και πάλι από τη Honda, με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ, και με τους αναβάτες να μπορούν να επιλέξουν είτε χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είτε το μοναδικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Honda. Το πακέτο με το κλειδί στο χέρι περιλαμβάνει επίσης όλα τα καταλύματα, μεταφορά αποσκευών, φαγητό, πλοήγηση, καύσιμα και ιατρική υποστήριξη.

Οι οδηγοί αναβάτες θα πλοηγούν τους συμμετέχοντες με το σύστημα GPS Tripy II, με την ασφάλεια μάλιστα της ζωντανής παρακολούθησης Owaka που θα παρακολουθεί τη θέση τους ακόμη και βαθιά στην έρημο του Μαρόκου. Τέλος, για να ολοκληρώσουν τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει το Honda Adventure Roads, οι συμμετέχοντες θα έχουν και πάλι την ευκαιρία να οδηγήσουν μαζί με τους αναβάτες Dakar της Honda Racing Corporation από την Monster Energy Honda Team.

Ενδεικτικά, το κόστος συμμετοχής για το προηγούμενο Honda Adventure Roads ήταν στις 5.000 ευρώ, ενώ για το επόμενο μπορείτε να μάθετε περισσότερα πατώντας εδώ.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motorcycle Cannonball 2023 - Αγώνας αντοχής 4.395 χιλιομέτρων με μοτοσυκλέτες 90 ετών και άνω​

Ξεκινώντας από το Virginia Beach της Virginia και καταλήγοντας στο Oceanside της Καλιφόρνια
Cannonball 2023


Από τις 7 έως τις 24 Σεπτεμβρίου 2023 θα διεξαχθεί το “Motorcycle Cannonball Cross-Country Endurance Run”, στον οποίο οι συμμετέχοντες θα καλύψουν 4.395 χιλιόμετρα διανύοντας την αχανή αμερικανική ήπειρο “coast to coast”, με μοτοσυκλέτες που έχουν κατασκευαστεί πριν το 1933.

Ως “Cannonball” χαρακτηρίζεται, στην Αμερική κυρίως, κάθε διαδρομή αντοχής που συνήθως γίνεται σε όσο το δυνατόν πιο σύντομο χρονικό διάστημα. Η ονομασία “Cannonball” προέρχεται από τον Erwin George Baker, o οποίος από το 1914 μέχρι και το 1933 πραγματοποίησε 143 αγώνες αντοχής από την μία ακτή των Η.Π.Α. στην άλλη με μοτοσυκλέτα, καλύπτοντας συνολικά 890.000 χιλιόμετρα. Μάλιστα στον τελευταίο του άθλο, διένυσε την απόσταση από την Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες σε 53 ώρες, ένα ρεκόρ που παρέμεινε ανίκητο για τα επόμενα 40 χρόνια. Η αποφασιστικότητα του να συνεχίζει απτόητος μέχρι τον τερματισμό του πρόσδωσαν το παρατσούκλι “Cannonball”.
Cannonball


Τo “Motorcycle Cannonball Cross-Country Endurance Run”, αποτελεί έναν θεσμό που ξεκίνησε το 2010, όταν ο Lonnie Isam Jr. (έφυγε από την ζωή το 2017) μαζί με 45 ακόμα αναβάτες ξεκίνησαν από την πόλη Kitty Hawk της Βόρειας Καρολίνας για ένα διηπειρωτικό ταξίδι μέχρι τις ακτές του Ειρηνικού Ωκεανού, με vintage μοτοσυκλέτες των αρχών του 20ου αιώνα. Με αυτό τον τρόπο, αντλώντας έμπνευση από τον Baker και άλλους που επιχείρησαν παρόμοιους ριψοκίνδυνους άθλους στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, ο Lonnie Isam Jr. θέλησε να παρακινήσει και άλλους ιδιοκτήτες κλασικών μοτοσυκλετών να τις βγάλουν στο δρόμο και να τις οδηγήσουν, αντί να τις αφήσουν να σκονίζονται στα γκαράζ ή να τις δωρίζουν στα μουσεία.
Cannonball

Έκτοτε το “Motorcycle Cannonball Cross-Country Endurance Run” έγινε ένας θεσμός που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια. Εξαίρεση αποτέλεσε το 2020, όταν ο αγώνας αντοχής ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας του Covid, για να επιστρέψει το 2021. Δύο χρόνια αργότερα, τον Σεπτέμβριο του 2023, ο αγώνας αντοχής θα ξεκινήσει από την Virginia Beach και θα ολοκληρωθεί στο Oceanside της Καλιφόρνια σε διάστημα 2 εβδομάδων. Το κομβόι των vintage μοτοσυκλετών, θα επισκεφτεί μεταξύ άλλων το Μουσείο Μοτοσυκλέτας Rocky Mountain στο Colorado Springs.
Οι εγγραφές ξεκίνησαν στις 23 Φεβρουαρίου 2023 και έχουν όριο τις 100 συμμετοχές, ενώ μετά η πλατφόρμα κλείνει. Απαράβατος κανόνας είναι η μοτοσυκλέτα που θα πάρει μέρος στο “Motorcycle Cannonball Cross-Country Endurance Run” να έχουν έτος κατασκευής από το 1933 και πίσω.

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.277
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δηλαδη χρονολογικα οχι με του πατερα σου αλλα με του .... παππου σου την μοτοσυκλετα τρεχεις στο Cannonball ... αμα θες .....!Toothabcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Super Cub Africa Twin - Το παπί που κλάπηκε, βρέθηκε, ανακατασκευάστηκε και στη συνέχεια έλαβε μέρος στον διαγωνισμό custom μοτοσυκλετών Art of Speed Malaysia​

Ένα παπί του οποίου η ιστορία θα μπορούσε να γίνει βιβλίο
Super Cub Africa Twin


Το ανακατασκευασμένο Honda Super Cub ενός Μαλαισιανού αναβάτη απέκτησε νέα και μοναδική ταυτότητα, για να μεταμορφωθεί σε... Super Cub Africa Twin ενώ απέκτησε διεθνή αναγνώριση μετά και από τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό custom μοτοσυκλετών Art of Speed Malaysia.

Το πιο καλοπουλημένο όχημα όλων των εποχών, που έχει αλλάξει την ζωή εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη είναι όπως άπαντες γνωρίζουν το παπί Super Cub της Honda. Με εκατομμύρια πωλήσεις, σε όποια γωνιά του πλανήτη και να πας θα ακούσεις κάποια ιστορία που να το συνοδεύει. Πριν από μερικές ημέρες είδαμε μία ξεχωριστή custom δημιουργία ενός Super Cub, η οποία παρουσιάστηκε στον διαγωνισμό custom μοτοσυκλετών Art of Speed Malaysia από τον Nasir Morni.

Η συγκεκριμένη δημιουργία ωστόσο κρύβει μια ενδιαφέρουσα ιστορία που ξεκινά πολλά χρόνια πριν, καθώς το Super Cub του 1983 το οποίο ανήκε στον πατέρα του Morni κλάπηκε το 2005 και έκτοτε χάθηκαν τα ίχνη του. Ωστόσο μετά από 15 χρόνια η μοίρα ήθελε το συγκεκριμένο παπί να επιστρέψει στον ιδιοκτήτη του, και ως εκ τούτου το Super Cub το οποίο ήταν παροπλισμένο σε μία μάντρα της αστυνομίας της Μαλαισίας γύρισε πίσω στο “σπίτι” του.
Honda Super Cub

Φυσικά όπως ήταν λογικό το συγκεκριμένο παπί της Honda ήταν σε άθλια κατάσταση λόγω της φθοράς του χρόνου ενώ το μωβ χρώμα στον σκελετό ήταν ότι είχε απομείνει από την αρχική μορφή του Super Cub. Παρολαυτά ο Nasir Morni αποφάσισε πως πρέπει να δώσει μια νέα ζωή στο παπί με το οποίο είχε μοιραστεί πολλές κοινές στιγμές της καθημερινότητας του όταν ήταν μικρός. Κάπως έτσι, ο Morni είχε την τρελή ιδέα να δημιουργήσει ένα παπί το οποίο θα βασίζεται στην Honda Africa Twin RD03 του 1988!
Honda cub africa twin

Με γνώμονα αυτή τη σκέψη ξεκίνησε το project, με το πλαίσιο να είναι το μόνο που είχε απομείνει από το Cub, καθώς τα υπόλοιπα μέρη του παπιού ήταν διαλυμένα ή μη λειτουργικά. Ο Morni για να πετύχει αυτό που είχε στο μυαλό του ζήτησε από έναν φίλο του ο οποίος εργαζόταν στον οίκο σχεδιασμού Rocketeer Custom Art να του δημιουργήσει τα νέα χρώματα τα οποία θα κοσμούσαν το ανακατασκευασμένο Super Cub της Honda.

Εκείνος με τη σειρά του έκανε απίστευτη δουλειά καθώς αποτύπωσε τον χρωματικό συνδυασμό του HRC -λευκό, μπλε και κόκκινο- με κάθε λεπτομέρεια. Ένα πρόβλημα που έπρεπε να ξεπεραστεί για τον Morni ήταν η εύρεση των γραφικών του Honda Africa Twin RD03 του 1988, για αυτόν τον λόγο τα δημιούργησε μόνος του χρησιμοποιώντας το Adobe Illustrator!
Super Cub


Στη συνέχεια ξεκίνησε με τα υπόλοιπα μέρη του παπιού. Τα ελαστικά της Michelin απέκτησαν ζάντες χρυσού χρώματος με ακτίνες ενώ στο μπροστινό δισκόφρενο ο Morni τοποθέτησε προστατευτικό όμοιο με αυτό που είχε το Honda Africa Twin RD03. Οι αλλαγές φυσικά συνεχίστηκαν, το τιμόνι αλλάχτηκε με ένα της ProTaper χρυσού χρώματος το οποίο εφοδιάζεται με χούφτες της Barkbusters, ενώ αναβαθμίστηκαν και οι αναρτήσεις. Εμπρός το Super Cub απέκτησε πιρούνι μεγαλύτερης διαδρομής με φυσούνες καλαμιών μπλε χρώματος, ενώ στην πίσω ανάρτηση συναντάμε δύο πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.
Super Cub

Ο κινητήρας έχει ανακατασκευαστεί αποκτώντας νέα βαφή ενώ το aftermarket φίλτρο αέρα βοηθά στην καλύτερη εισαγωγή, αυτό όμως που κλέβει την παράσταση στη νέα δημιουργία του Morni είναι η εξάτμιση η οποία είναι ιδιοκατασκευή. Αυτή είναι προσαρμοσμένη πέριξ της δεξιάς πλευράς του παπιού, και καταλήγει στο πίσω μέρος με ένα ιδιαίτερο κωνικό τελικό το οποίο φιλοξενεί το λογότυπο του HRC.
Honda Super Cub Africa Twin

Για να είναι ακόμη πιο κοντά στη Honda Africa Twin RD03 του 1988, το Super Cub του Morni έχει στρογγυλό προβολέα ο οποίος εδράζεται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, ζελατίνα καθώς και μία σχάρα γκρι χρώματος η οποία υπάρχει ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Η δημιουργία του Morni ολοκληρώνεται με την μπλε κομμένη σέλα, τη μακριά σχάρα για αντικείμενα και το μπιτόνι για μεταφορά καυσίμου το οποίο έχει τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά του παπιού.
Honda Super Cub Africa Twin

Το Honda Super Cub Africa Twin του Nasir Morni μετά την ανακατασκευή του έλαβε μέρος στον διαγωνισμό custom μοτοσυκλετών Art of Speed Malaysia, όπου και ξεχώρισε.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγγλία - Πολλή… γκρίνια και σκληρές προτάσεις για τα όρια ταχύτητας​

c726d30de5d94b9f81bdd904e6607e63_XL.jpg

Μεταξύ των οποίων, μία πρόταση «μηδενικής ανοχής» στην υπέρβαση ορίων ταχύτητας, ώστε να μην… τρομάζουν οι ποδηλάτες.
Οι ειδήσεις από την Μεγάλη Βρετανία και την… γκρίνια που επικρατεί εκεί, για τα όρια ταχύτητας, συνεχίζουν να έρχονται και εμείς τις θέτουμε προς συζήτηση για σας, για να διαβάσουμε και την γνώμη σας. Σύμφωνα με τις τελευταίες ειδήσεις, ένα σκέλος των εξελίξεων αφορά μια πρόταση που έγινε στην βουλή, από την Διακομματική Κοινοβουλευτική Ομάδα για το Περπάτημα και την Ποδηλασία.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα πρότεινε μηδενική ανοχή σε παραβιάσεις ορίων ταχύτητας, έτσι ώστε «να μειωθεί ο φόβος των πεζών και των ποδηλατών». Η ίδια ομάδα υποστηρίζει ότι το καθεστώς «ανοχής» στις παραβιάσεις των ορίων ταχύτητας, έχει δημιουργήσει μια κουλτούρα παραβατικότητας και ότι, από την στιγμή που οι παραβάσεις υπερβολικής ταχύτητας είναι οι περισσότερες από όλες, πρέπει να εξαφανιστεί αυτή η «ελαστικότητα».

Η πρόταση της ομάδας λέει ότι, ακόμη και αν το όριο παραβιάζεται και κατά 1 μίλι την ώρα από το αναγραφόμενο (δλδ 1,61 χλμ/ώρα περίπου), να επιβάλλεται ποινή.

Αξίζει εδώ να αναφέρουμε ότι, σύμφωνα με τον ΚΟΚ της Βρετανίας, η παραβίαση ορίου ταχύτητας βεβαιώνεται, αν γίνει σε ποσοστό 10%, συν-πλην 2-3 μίλια την ώρα, ενώ το ελάχιστο της «ανάλυσης» των ραντάρ ταχύτητας μπορεί να οριστεί περίπου στα 2 μίλια την ώρα.

Σε άλλα παράλληλα νέα, σε συγκεκριμένες περιοχές της Ουαλίας, το όριο ταχύτητας θα πέσει στα 20 μίλια την ώρα (32 χλμ/ώρα), από τις 17 Σεπτέμβρη. Η αλλαγή αφορά τους «περιορισμένους δρόμους» (restricted roads) και αποτελεί μία ακόμα εξέλιξη προς τα 30 χλμ/ώρα ορίου ταχύτητας, που έχουμε δει και σε άλλες χώρες –και τα οποία συγκεντρώνουν σφοδρές αντιδράσεις.

Οι λόγοι; Μα φυσικά, η… ενθάρρυνση του κόσμου να περπατά και να χρησιμοποιεί ποδήλατο, ώστε να μειωθεί η μόλυνση του περιβάλλοντος, όπως και η επιδίωξη μεγαλύτερης ασφάλειας για όσους χρησιμοποιούν ακόμα οχήματα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιαπωνία 2023: … και τα 50άρια θα γίνουν 125άρια!​

Άνοιγμα προς τα μικρά σκούτερ και μοτοσυκλέτες

Επιτέλους μια κυβέρνηση που τοποθετείται πιο φιλικά απέναντι στους δύο τροχούς! Μετά από χρόνια άρνησης και εμποδίων, η Ιαπωνία ερευνά νομοσχέδιο που θα βοηθήσει τα μικρού κυβισμού σκούτερ και μοτοσυκλέτες για να τονώσει την τοπική αγορά. Από την άλλη, το νομοσχέδιο που ερευνάται έχει και αρνητικά σημεία, ενώ ίσως επηρεάσει και άλλες αγορές του κόσμου.
Η Ιαπωνία θέλει να ταρακουνήσει τον κλάδο σκούτερ και μοτοσυκλετών με την ενίσχυση της κατηγορίας των 125 κ.εκ.

Οι ιαπωνικές αρχές εξετάζουν το άνοιγμα του κοινού προς τα δίτροχα, ειδικά αυτών που έχουν δίπλωμα αυτοκινήτου, ταξινομώντας τα 125άρια σαν “μηχανοκίνητα ποδήλατα”, δηλαδή σαν “μοτοποδήλατα”.


Στην πραγματικότητα, οι Ιάπωνες σκέφτονται να διευρύνουν την κατηγορία 50cc AM, μέχρι τα 125 κυβικά, αλλά με συγκεκριμένες περιοριστικές προϋποθέσεις. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, η διεύρυνση αυτή πιθανόν να υιοθετηθεί και από άλλες χώρες του κόσμου.

Η κίνηση συζητείται με την Εθνική Αστυνομική Υπηρεσία της Ιαπωνίας, η οποία συνεργάζεται με ενδιαφερόμενα μέρη του κλάδου, ώστε να ερευνηθεί και να επιβεβαιωθεί η βιωσιμότητα της κίνησης.


Δεν είναι τόσο απλό το να επιτρέψουμε σε όλους τους κατόχους διπλώματος αυτοκινήτου να οδηγήσουν οποιοδήποτε σκούτερ ή μοτοσυκλέτα 125cc” λένε οι εκεί νομοθέτες, μιας και πολλά 125άρια μπορούν να αποδώσουν έως και 15bhp, άρα το επιτελείο της κυβέρνησης σκοπεύει να προτείνει σκούτερ και μοτοσυκλέτες 125cc που αποδίδουν (εδώ είναι το αρνητικό…) “λιγότερα από 4kW ή 5 bhp”!

Σε περίπτωση που εφαρμοστεί ο νόμος, όλοι οι Ιάπωνες οδηγοί αυτοκινήτων θα μπορούν να οδηγούν νόμιμα 50άρια και 125άρια.


Το να προσπαθείς να βρεις μια μοτοσυκλέτα στην ιαπωνική αγορά που να είναι πάνω από 50cc, με ιπποδύναμη κάτω από το προτεινόμενο όριο των 4kW, είναι πολύ δύσκολο φυσικά, άρα αν περάσει ο νόμος, δεν αποκλείεται καθόλου να δούμε στην Ιαπωνία 125άρια με “κομμένη”, περιορισμένη ιπποδύναμη, όπως γίνεται και στην ευρωπαϊκή κατηγορία Α2.

Υπάρχουν μοντέλα στην Ευρώπη που ενώ στην κανονική τους έκδοση αποδίδουν περισσότερους από 48 ίππους, με το κατάλληλο “φίμωμα” (μείωση της ιπποδύναμης) εμπίπτουν στην κατηγορία διπλωμάτων Α2.
Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί και στην ιαπωνική αγορά.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μαθήματα οδήγησης για άτομα με ειδικές ανάγκες​

Από τον οργανισμό Diversamente Disabili στην Ιταλία​


H Di.Di. είναι ο πρώτος και μοναδικός οργανισμός στην Ιταλία, που είναι υπεύθυνος να (ξανα)φέρει στον κόσμο των δύο τροχών άτομα με ειδικές ανάγκες

H Diversamente Disabili ιδρύθηκε το 2013 από τον αναβάτη Emiliano Malagoli και την σύζυγό του. Επίσημος χορηγός μοτοσυκλετών είναι η BMW Motorrad.

Πρόεδρος του οργανισμού είναι ο Emiliano Malagoli που τον Ιούλιο του 2011 έχασε το δεξί του πόδι μετά από τροχαίο ατύχημαι, αλλά σε χρόνο ρεκόρ επέστρεψε στους αγώνες μοτοσυκλέτα.

Η Γραμματέας Chiara Valentini, Πρωταθλήτρια Ευρώπης στην κατηγορία 600cc το 2006 και Ομοσπονδιακή τεχνικός της ιταλικής ομοσπονδίας μοτοσυκλετών, συμμετέχει σε αυτήν την προσπάθεια για περισσότερα από 10 χρόνια κάνοντας μαθήματα οδήγησης σκούτερ/μοτοσυκλετών σε όλη την Ιταλία.

Η Di.Di είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός που οργανώνει μαθήματα οδήγησης για άτομα με διαφορετικούς τύπους αναπηρίας μέσω της χρήσης ειδικά τροποποιημένων μοτοσυκλετών και πιστοποιημένων εκπαιδευτών. Κατά την διάρκεια των ημερίδων εκπαίδευσης γίνονται θεωρητικά sessions που διαδέχονται από πρακτικά, με τους συμμετέχοντες να χωρίζονται σε ομάδες ανάλογα με τις ανάγκες του. Η ομάδα εκπαιδευτών αποτελείται από άτομα που έχουν υποστεί ατυχήματα τα οποία απέφεραν αναπηρία που έχει και ο μαθητής, δημιουργώντας έτσι μια άμεση σχέση μεταξύ τους.

Τα μαθήματα οδήγησης της Di.Di δημιουργήθηκαν επίσης με στόχο να βοηθήσουν άτομα με αναπηρία να αποκτήσουν την ειδική άδεια οδήγησης AS, για να μπορούν να οδηγούν νόμιμα δίκυκλο σε δημόσιους δρόμους.

Ο οργανισμός έχει αναλάβει και την ενημέρωση μαθητών σε σχολεία της Ιταλίας. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Όριο 110 χλμ/ώρα σε όλες τις μοτοσυκλέτες ανεξαιρέτως;​

9cb88942ebaef469c3c386f0cd658f6c_XL.jpg

Μια πρόταση που κάνει το μέλλον των δικύκλων να φαντάζει δυστοπικό και γεννά πολλά ερωτηματικά.

Οι συζητήσεις για τις αλλαγές στην νομοθεσία των διπλωμάτων οδήγησης συνεχίζονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο και οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι, μπορούν να σε αφήσουν με το στόμα ανοιχτό. Όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες, ναι, συζητήθηκε δραστική μείωση των ορίων ταχύτητας τους σε όλες τις κατηγορίες.

Πιο συγκεκριμένα, με το βλέμμα στο όραμα μηδενισμού των θανάτων στους δρόμους, Vision Zero, μέχρι το 2050 και την αύξηση της ασφάλειας για όλους (ναι, εντάξει…), προτάθηκε ο περιορισμός της ταχύτητας όλων των μοτοσυκλετών ανεξαιρέτως, ως εξής:
  • Μοτοσυκλέτες κατηγορίας Α1: 90 χλμ/ώρα
  • Μοτοσυκλέτες κατηγορίας Α2: 100 χλμ/ώρα
  • Μοτοσυκλέτες κατηγορίας Α: 110 χλμ/ώρα
Κι όμως, καλά διαβάσατε – Αν αυτή η πρόταση τροποποίησης περάσει, όλες οι μοτοσυκλέτες –από την απλούστερη 350άρα Royal Enfield μέχρι το 1290 Super Adventure σας – θα έχουν μέγιστη ταχύτητα, όση ένα… CBF125 του 2010, στην καλύτερη. Φυσικά αξίζει εδώ να σημειώσουμε, ότι κάτι τέτοιο ουσιαστικά «σκοτώνει» τις προσπεράσεις, προσθέτοντας έναν κίνδυνο ακόμα, στην προσπάθεια να γλιτώσουμε από έναν άλλο –επίσης, δεν αναφέρεται κάπου οτιδήποτε για ανάλογο περιορισμό ταχύτητας και στα αυτοκίνητα…

Ο «ελέφαντας στο δωμάτιο» είναι άλλος, όμως: Η μοτοσυκλέτα, ειδικά η «απεριόριστη» που οδηγείται με δίπλωμα Α, είναι κατεξοχήν ένα όχημα αναψυχής, που υπάρχει και πωλείται χάρη στην υπόσχεση υψηλών επιδόσεων, ενώ είναι αυταπόδεικτο ότι οι μεγάλες και γρήγορες μοτό, είναι πολλές τάξεις μεγέθους ασφαλέστερες, πλέον, από ότι πριν 20-30 χρόνια. Άρα, η ως άνω πρόταση, απλώς πετάει στα σκουπίδια όση πρόοδο έχει γίνει στον τομέα και έρχεται σε αντίθεση, με σοβαρά εταιρικά συμφέροντα και με την αγορά μοτοσυκλέτας στο σύνολο της.

Στα πλαίσια της πρότασης αυτής –η οποία, σημειωτέον, είναι η υπ’ αριθμόν PR-750248 όσον αφορά την Ευρωβουλή, συζητείται η περαιτέρω αύξηση των ορίων ηλικίας για πρόσβαση στα διπλώματα μοτοσυκλέτας, όπως και η κατάργηση απευθείας πρόσβασης στο δίπλωμα Α στα 24 έτη –ήτοι, αν θέλεις απευθείας δίπλωμα, θα πρέπει να το πάρεις κλιμακωτά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας αντιδρά στην πρόταση Delli για τα διπλώματα​

ba594dff2f70e0e2278cef2d9d718630_XL.jpg

Με επίσημο έγγραφο, ο ACEM εξέφρασε την αντίρρηση του στις ισοπεδωτικές προτάσεις για την αλλαγή της νομοθεσίας των διπλωμάτων μοτοσυκλέτας.

Πριν λίγες ημέρες, σας κάναμε ρεπορτάζ για την είδηση περί πρότασης δραστικής αναθεώρησης, της νομοθεσίας των διπλωμάτων οδήγησης στην Ευρώπη, με αναφορές για περιορισμούς και απαγορεύσεις που δεν αρέσουν σε κανέναν. (Δείτε τα ανάλογα μας άρθρα εδώ και εδώ). Μετά από πολλές αντιδράσεις στην αμφιλεγόμενη πρόταση, που ήρθε από την Ευρωβουλευτή Karima Delli, η ένωση κατασκευαστών μοτοσυκλετών της Ευρώπης (ACEM) δημοσίευσε την επίσημη θέση του.

Βάσει της θέσης της ACEM, που μπορείτε να την διαβάσετε αναλυτικά με ένα κλικ εδώ, η ένωση κατασκευαστών αντιτίθεται ξεκάθαρα σε οποιαδήποτε αλλαγή των ορίων ηλικίας για την απόκτηση διπλωμάτων μοτοσυκλέτας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μια αλλαγή σύμφωνα με την πρόταση της κ. Delli θα περιόριζε τις δυνατότητες κινητικότητας των νέων ανθρώπων σε πολλές περιοχές».

Επιπλέον, η ACEM υποστηρίζει την παραμονή της νομοθεσίας απόκτησης των διάφορων διπλωμάτων μοτοσυκλέτας (Α1, Α2, Α) ως έχει, ενώ αντιτίθεται ξεκάθαρα στην θέσπιση διαφορετικών ορίων ταχύτητας για διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων, δηλώνοντας ότι κάτι τέτοιο θα μείωνε δραστικά την ασφάλεια.

Μένει να δούμε, το πώς αυτή η υπόθεση θα εξελιχθεί επίσημα, στην συνέχεια.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Λιγνιτωρυχείο ανοίγει η Panasonic στις ΗΠΑ για να τροφοδοτήσει εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων​

Η ανάπτυξη δεν είναι πράσινη και σίγουρα δεν έχει πρασινίσει η ενέργεια
Λιγνιτωρυχείο ανοίγει η Panasonic στις ΗΠΑ για να τροφοδοτήσει εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων


Καθόλου καθαρά δεν θα είναι τα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στις ΗΠΑ από την στιγμή που ο μεγαλύτερος προμηθευτής μπαταριών, η Panasonic αναγκάζεται να θέσει σε παραγωγή ένα μεγάλο λιγνιτωρυχείο στο Κάνσας, όπου πρόσφατα εγκαινίασε υπερσύγχρονο εργοστάσιο μπαταριών EV.

Η Panasonic είχε μονάδα παραγωγής στις ΗΠΑ όμως πέρσι ολοκλήρωσε ένα νέο εργοστάσιο στο Κάνσας που κόστισε το αστρονομικό ποσό των 4δις δολαρίων. Ταυτόχρονα ο βασικός προμηθευτής ηλεκτρικής ενέργειας στο Κάνσας είχε προγραμματίσει την διακοπή λειτουργίας του λιγνιτωρυχείου, πάγιο αίτημα των κατοίκων το οποίο όμως όχι απλά δεν μετατίθεται σε νέα ημερομηνία, αλλά δεν προβλέπεται πλέον να κλείσει!

Το εργοστάσιο της Panasonic απαιτεί έως και 250MW, έχει δηλαδή τις απαιτήσεις μίας μικρής πόλης και η ενέργεια αυτή δεν μπορεί να αναπληρωθεί από ανανεώσιμες πηγές. Εξ αρχής η επιλογή τοποθεσίας και η τεράστια αυτή επένδυση, έγινε με στόχο το εργοστάσιο λιγνίτη, πράγμα που η τοπική κοινωνία ανακάλυψη τώρα τι μπορεί να σημαίνει για εκείνους!

Τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα καθώς η επιτροπή ενέργειας του Κάνσας ζήτησε να αυξηθούν τα τιμολόγια του οικιακού ρεύματος για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες της παραγωγής των μπαταριών EV!

Μετά από επίπονες προσπάθειες της τοπικής κοινωνίας έφτασαν σε μία συμφωνία για την αύξηση στο κόστος του οικιακού ρεύματος αλλά πηγές εικάζουν πως είναι προσωρινή και όταν το εργοστάσιο θα ξεκινήσει της εργασίες του σε πλήρη έκταση, το 2025, οι τιμές θα αυξηθούν ξανά.
Λιγνιτωρυχείο ανοίγει η Panasonic στις ΗΠΑ για να τροφοδοτήσει εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων


Το Κάνσας έχει υψηλή παραγωγή σε ανανεώσιμες πηγές, όπως φυσικά υπάρχει και ο σταθμός πυρηνικής ενέργειας, Wolf Creek που καλύπτει τις τοπικές ανάγκες. Το λιγνιτωρυχείο λοιπόν θα συνεχίσει να υπάρχει επειδή προστέθηκε το EV εργοστάσιο της Panasonic.
Την ίδια στιγμή η Ιαπωνική εταιρεία θα λάβει μία κρατική χρηματοδότηση που υπερκαλύπτει το κόστος κατασκευής του εργοστασίου καθώς και μία τριετία του κόστους λειτουργίας καθώς η κυβέρνηση των ΗΠΑ ωθούν τον αναγκαστικό εξηλεκτρισμό των οχημάτων.
Λιγνιτωρυχείο ανοίγει η Panasonic στις ΗΠΑ για να τροφοδοτήσει εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων

Το πρόβλημα είναι αυτό ακριβώς, η βίαιη μετάβαση πριν την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Θα έπρεπε να είχαμε επενδύσει περισσότερο στις ανανεώσιμες πηγές, χωρίς όμως να καίμε δάση ή να ξεριζώνουμε εκτάσεις για να την καλύψουμε, θα έπρεπε να βρούμε τρόπο να συλλέγουμε την ενέργεια και να την αποθηκεύουμε πολύ πιο αποτελεσματικά από αυτό που ισχύει τώρα, πριν προχωρήσουμε στους τρόπους που μπορούμε να την καταναλώσουμε καλύτερα.

Με τα οχήματα να συμπεριλαμβάνονται στους τρόπους κατανάλωσης, κάνουμε περισσότερα βήματα για το τέλος παρά για την αρχή του ζητήματος με στόχο να δημιουργηθεί αναγκαιότητα και όλο αυτό το ντύνουμε με τον μανδύα της πράσινη ενέργειας, που όπως φαίνεται είναι κατάμαυρη…

Το εργοστάσιο της Panasonic θα δημιουργήσει 4.000 θέσεις εργασίας στην περιοχή αλλά οι κάτοικοι έχουν πάψει να το αντιμετωπίζουν τελείως θετικά

Λιγνιτωρυχείο ανοίγει η Panasonic στις ΗΠΑ για να τροφοδοτήσει εργοστάσιο μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Plant Tour - Επίσκεψη στο εργοστάσιο μοτοσυκλετών της BMW Motorrad​









Το Βερολίνο δεν είναι απλά μία όμορφη πόλη στην οποία αξίζει να ζεις ή ακόμη και να επισκεφτείς ως τουρίστας για να απολαύσεις την αρχιτεκτονική, τα τεράστια πεζοδρόμια, τα πάρκα. Χαρακτηρίζεται και από ένα σημαντικό αξιοθέατο, για εκλεκτούς επισκέπτες που θέλουν να εντρυφήσουν στην μοτοσυκλετιστική ιστορία της Γερμανίας, το εργοστάσιο κατασκευής μοτοσυκλετών της BMW Motorrad.

Εμείς βρεθήκαμε στο Βερολίνο για τα BMW Motorrad Days, για την γιορτή από τα 100 χρόνια έναρξης εργασιών του εργοστασίου, και φυσικά δεν χάσαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε το εργοστάσιο παραγωγής μοτοσυκλετών στο Spandau.
BMW; Werk; Plant; Produktion; Berlin; 26. Oktober 2022

Το βασικό εργοστάσιο παραγωγής μοτοσυκλετών βρίσκεται στο Βερολίνο και κατασκευάζει περίπου 100.000 μοτοσυκλέτες το χρόνο. Με περισσότερες από 1900 θέσεις εργασίας, η οικογενειακή αίσθηση στο εργοστάσιο είναι κάτι περισσότερο από εμφανής, με τους εργαζόμενους να κατασκευάζουν περισσότερους από 800 δικύλινδρους, τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες κάθε μέρα.

Έμβολα, κύλινδροι, χιτώνια, στρόφαλοι, κάρτερ, κεφαλές, όλα τα μηχανικά μέρη κατασκευάζονται σε διάφορα τμήματα του εργοστασίου, ενώ μόνο που δικύλινδροι εν σειρά κινητήρες έρχονται έτοιμοι από την Loncin.

Άξιο προσοχής είναι πως κάθε μοτοσυκλέτα έχει τον πελάτη της, και το εργοστάσιο δεν παράγει απλά μοτοσυκλέτες για να παράγει και να μείνουν ως στοκ κάπου. Κάθε μοτοσυκλέτα είναι και μία παραγγελία, και το βασικότερο που συναντάμε στην γραμμή παραγωγής, πάνω σε κάθε βάση που θα καταλήξει να είναι μοτοσυκλέτα, είναι το χαρτί παραγγελίας.
Assembly_R_18_2-web.jpg
Αυτό το χαρτί αφορά την παραγγελία της μοτοσυκλέτας που έχει γίνει από κάποιον dealer σε όλο τον κόσμο - αυτός είναι ο πελάτης του εργοστασίου, και όχι ο αναβάτης που θα την αποκτήσει. Η μοτοσυκλέτα έχει παραγγελθεί με συγκεκριμένο εξοπλισμό, κι έτσι θα κατασκευαστεί για να προωθηθεί έπειτα στον dealer ο οποίος θα την πουλήσει αργότερα στον τυχερό αναβάτη.
Κάθε μοτοσυκλέτα περνάει ποιοτικό έλεγχο και καταλήγει τελικά σε δυναμόμετρο στο οποίο θα ''ρολλάρει'' για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ώστε να εξακριβωθεί ότι τόσο ο κινητήρας, όσο και τα φρένα και όλα τα συστήματα, λειτουργούν σωστά.

Όλα αυτοματοποιημένα φυσικά, με την γραμμή παραγωγής να ελέγχεται από ρομπότ, εργαζόμενους που τοποθετούν τα εξαρτήματα, φροντίζοντας ώστε κάθε 2 λεπτά τα εξαρτήματα να οδεύουν στην έξοδο ως μία πληρέστατη μοτοσυκλέτα, έτοιμη για οδήγηση.
Το BMW Group είναι γνωστό σε παγκόσμιο επίπεδο για την ποιότητα με την οποία αντιμετωπίζει τις μοτοσυκλέτες και η μονάδα παραγωγής στο Βερολίνο - η μοναδική που διαθέτει το εργοστάσιο, είναι μία παραδοσιακή μονάδα σύγχρονη και ανακαινισμένη πλήρως από το 1969 που άνοιξε τις πύλες της για πρώτη φορά.
BMW_plantGuidance_20230707_0259-web.jpg
Ο επισκέπτης έχει την δυνατότητα να "ταξιδέψει" από το τμήμα logistics στο τμήμα παραγωγής, να επισκεφτεί το βασικότερο κέντρο παραγωγής μοτοσυκλετών στο Spandau, και να διαπιστώσει πως κάθε 75 δευτερόλεπτα, μία νέα ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα, ''βγαίνει'' από την γραμμή παραγωγής.
Από το Berlin-Spandau τροφοδοτούνται 130 χώρες με μοτοσυκλέτες BMW, δείχνοντας έτσι το μέγεθος του εργοστασίου
Τα 100 χρόνια ύπαρξης της BMW Motorrad μεταφράζονται σε αστείρευτη εμπειρία και όρεξη, και στο εργοστάσιο στο Βερολίνο μπορείς να δεις το πάθος με το οποίο κατασκευάζονται 4.300 εξαρτήματα κινητήρων κάθε μέρα, τα οποία καταλήγουν να κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του κόσμου, γεμίζοντας συναισθήματα τους ιδιοκτήτες τους.
BMW_plantGuidance_20230707_0597-web.jpg
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι αναβάτες BMW είναι πιστοί στην εταιρία και ένας λόγος για να το διαπιστώσεις, είναι τόσο τα BMW Motorrad Days, αλλά και η επίσκεψη στο εργοστάσιο κατασκευής μοτοσυκλετών στο Βερολίνο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.466
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σταματάς στην ΛΕΑ με τη μοτοσυκλέτα; Φυλάκιση έως και 6 μήνες​

cd712b7efcd3e572163e53b5c7185fb7_XL.jpg

Ακόμα μία... ακραία επέμβαση του "νόμου", με στόχο μια πολύ συγκεκριμένη συμπεριφορά των μοτοσυκλετών. Μήπως... δεν είναι και τόσο ακραία, σε δεύτερη ανάγνωση;

Όχι, σας καθησυχάζουμε από την αρχή: Η είδηση δεν αφορά την Ελλάδα, αλλά την Μαλαισία. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει, ότι είναι απίθανο να... μπουν ιδέες στους «φωτισμένους» νομοθέτες της Ευρώπης, που τόσο εχθρικοί είναι απέναντι στις μοτοσυκλέτες. Αλλά, ας επιστρέψουμε στο κυρίως θέμα. Στην Μαλαισία και, πιο συγκεκριμένα, στους αυτοκινητόδρομους της εταιρείας Prolintas, προβλέπεται πλέον ποινή φυλάκισης έως και 6 μήνες, για «άσκοπη» χρήση της ΛΕΑ από μοτοσυκλετιστές.

Σε περισσότερη ανάλυση, η αμφιλεγόμενη αυτή απόφαση της Prolintas στοχοθετεί μοτοσυκλετιστές που συνηθίζουν να σταματούν στην ΛΕΑ, κυρίως κάτω από γέφυρες, σε περίπτωση κακοκαιρίας. Επιπρόσθετα με την απειλή φυλάκισης, μπορεί να επιβληθεί και πρόστιμο 400 ευρώ, στον όποιο παραβάτη. Ο λόγος της επιβολής αυτής της ποινής; Φυσικά, το γεγονός ότι οι μοτοσυκλέτες, όπως και οποιοδήποτε άλλο όχημα σε τέτοιες συνθήκες, παρεμποδίζουν την ΛΕΑ και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

Και θα λέγαμε εμείς: Κατανοητό το να θέλεις να αφήσεις ελεύθερη την ΛΕΑ σε κάθε περίπτωση, κάτι που βασίζεται και στην κοινή λογική, στην «ατομική ευθύνη», αν θέλετε, του κάθε αναβάτη μοτοσυκλέτας και οδηγού γενικότερα. Αλλά, και 6 μήνες φυλάκιση γιατί σταμάτησες και περιμένεις να κοπάσει η βροχή; Ακούγεται λίγο υπερβολικό... Και γιατί, θα συμπληρώσουμε, αφού η Μαλαισία χτυπιέται από ακραία καιρικά φαινόμενα και τροπικές καταιγίδες, δεν προβλέπεται κάποιος σκεπασμένος, χώρος στάθμευσης/αναμονής, με αποτέλεσμα οι αναβάτες να είναι στο έλεος του Θεού όταν πιάνει βροχή;

Αξίζει να αναφέρουμε εδώ, ότι δεν επιβεβαιώνεται ακριβώς, αν η εταιρεία εκμετάλλευσης έχει δικαιοδοσία να επιβάλλει τα εν λόγω πρόστιμα, ή αν θα συνεργάζεται με τοπικές αστυνομικές αρχές για τον λόγο αυτό -κάτι που ίσως είναι απαραίτητο νομικά.
Φευ, στο ίδιο ακριβώς ζήτημα πάσχουμε και στην Ελλάδα:

Θυμάστε, πέρα από τα οργανωμένα ΣΕΑ, να έχουμε σημείο στάθμευσης σε αυτοκινητόδρομο, με υπόστεγο;
 
Top Bottom