Μελλοντικά μοντέλα μοτό

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 650 Adventure – Ο αντικαταστάτης του 490 σε φάση δοκιμών​

687a85ecbb6048daca49180a94ac406f_XL.jpg

Σε έναν πορτοκαλί οίστρο νέων μοντέλων συναντάμε το επερχόμενο 650 Adventure, το οποίο προορίζεται να γεμίσει το κενό μεταξύ των 390 και 790.

Η πρώτη ιδέα για να καλυφθεί αυτό το κενό στους κυβισμούς ανακοινώθηκε το 2018 με έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 490 cc που θα εξελισσόταν με τη συνεργάτιδα της ΚΤΜ στην Ινδία, Bajaj - αν και μετέπειτα φήμες έβαλαν και τη CFMOTO στο παιχνίδι όταν παρουσίασε τον δικό της δικύλινδρο 450. Ωστόσο στην πορεία έγινε σαφές πως θα ήταν δύσκολη η κερδοφόρα παραγωγή του project καθώς η εξέλιξη του μικρότερου κινητήρα από το μηδέν θα τον έκανε αρκετά ακριβό.

Έτσι στις αρχές του έτους έγινε σαφές πως ο δικύλινδρος 490 δε θα βγει στην αγορά, με τις φήμες να μιλούν για στροφή στον μονοκύλινδρο 690 για τη δουλειά αυτή, αλλά εν τέλει την ΚΤΜ να στρέφεται σε μια πιο εύκολη λύση: μια μικρότερη έκδοση του δικύλιδρου LC8c των 790.

Χρησιμοποιώντας πολλά κοινά εξαρτήματα με τον κινητήρα των 790 η εξέλιξη του νέου 650 μπορεί να γίνει ταχύτερα και οικονομικότερα, βοηθώντας να συγκρατηθεί η τιμή.

Στη μοτοσυκλέτα που βλέπουμε στις εικόνες να δοκιμάζεται στον δρόμο η ΚΤΜ έχει φορέσει ουσιαστικά τα κουστούμια του 790 Adventure αν και οι πληροφορίες που τις συνοδεύουν μιλούν για εντελώς διαφορετική τελική εμφάνιση, πιθανότατα με τον νέο προβολέα που παρουσιάστηκε στα νέα 990 Duke και 1390 Super Duke.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που προσέχουμε και διαφοροποιεί το 650 από το 790 αφορά στην τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου, καθώς στο εικονιζόμενο "μουλάρι δοκιμών" μοιάζει να έχει μετακομίσει πίσω στην παραδοσιακή του θέση πάνω από τον κινητήρα, αντί για κάτω χαμηλά στα 790 και 890 Adventure.

Οι πληροφορίες σχετικά με αυτή τη νέα γενιά ΚΤΜ 650 κυβικών είναι ακόμη λιγοστές και αρκετά ασαφείς, έτσι διαβάζουμε για απόδοση που εκτιμάται στους 60 με 70 ίππους, ενώ η κατασκευή πιθανότατα θα πραγματοποιηθεί στην Ινδία από τη Bajaj, όπως θα συνέβαινε και με την ακυρωμένη φαμίλια των 490.

Όσον αφορά στο πλάνο παραγωγής, αυτό παραμένει ασαφές ωστόσο δεν θα αποκλείαμε το ενδεχόμενο να δούμε τη νέα φαμίλια 650 cc το ερχόμενο Φθινόπωρο ως μοντέλα 2025, μιας και η εξέλιξη πάνω σε υπαρκτή βάση μπορεί να έχει ολοκληρωθεί πολύ πιο γρήγορα απ' όσο με έναν εντελώς νέο κινητήρα.

Πηγή: 1000PS
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 690 Adventure – Νέο, δικύλινδρο εν σειρά μοντέλο για την μεσαία κατηγορία​

Καλύπτοντας το κενό ανάμεσα σε 390 και 790 Adventure, ως αντικαταστάτης της δικύλινδρης πλατφόρμας των 490 κυβικών
motomagKTM 690 Adventure – Ετοιμάζεται το νέο μοντέλο για την μεσαία κατηγορία


Νέο μοντέλο για τη μεσαία κατηγορία ετοιμάζει η KTM, το οποίο θα χρησιμοποιεί μία υποκυβισμένη έκδοση του 790 Adventure, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ αυτού και του μονοκύλινδρου 390 Adventure, ενώ για την ώρα το κοστούμι που χρησιμοποιείται στις φωτογραφίες που πιάστηκε να δοκιμάζεται είναι ίδιο με του 790 Adventure.

Όπως θα έχετε διαβάσει ήδη στο MOTO, παρόλο που η δικύλινδρη πλατφόρμα των 490 κυβικών βρέθηκε ένα στάδιο πριν την παραγωγή, η KTM αποφάσισε εν τέλει ότι η κατασκευή ενός νέου κινητήρα για την μεσαία κατηγορία θα ήταν ασύμφορη. Αντιθέτως, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα του 790 Adventure και μειώνοντας τις διαστάσεις των εμβόλων, οι “πορτοκαλί” θέλουν να δημιουργήσουν μία νέα πλατφόρμα με μειωμένη χωρητικότητα, και κατ’ επέκταση απόδοση που αναμένεται κοντά στους 60 με 70 ίππους, καθώς οι Αυστριακοί δεν έχουν μια Adventure πρόταση σε αυτό το εύρος ισχύος -το μονοκύλινδρο 690 Enduro R δεν έχει τον ανάλογο εξοπλισμό για την Adventure κατηγορία.

Το θετικό αυτής της επιλογής, αντί για μία νέα πλατφόρμα στα 490 κυβικά, είναι η χρήση κοινών εξαρτημάτων μεταξύ 690 και 790 Adventure. Αυτό με την σειρά του μειώνει το κόστος τόσο της εξέλιξης όσο και της κατασκευής, που μαθηματικά οδηγούν σε χαμηλότερη τιμή απόκτησης, καθιστώντας το ακόμη πιο ανταγωνιστικό απέναντι στις υπόλοιπες προτάσεις του ανταγωνισμού στην κατηγορία.
KTM 690 Adventure – Ετοιμάζεται το νέο μοντέλο για την μεσαία κατηγορία

Όπως βλέπουμε στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που δημοσίευσε το αυστριακό περιοδικό 1000PS, το νέο 690 Adventure χρησιμοποιεί για τις δοκιμές το κοστούμι του νέου 790 Adventure - όμως με ψηλά τοποθετημένο φτερό μπροστά -, κάτι που αναμένεται να αλλάξει μέχρι να βγει στην παραγωγή.
Το πιο χαρακτηριστικό σημείο που βλέπουμε να είναι διαφορετικό είναι το ρεζερβουάρ, το οποίο ακολουθεί τον σχεδιασμό των επερχόμενων 990 Adventure και 990 SMT, που επίσης βρίσκονται σε στάδιο δοκιμής και αναμένονται να έρθουν ως μοντέλα του 2026. Ακόμη, κρίνοντας από τα νέα 990 Duke και 1390 Super Duke, τα οποία έφεραν μία νέα σχεδιαστική ταυτότητα στον προβολέα, που πιθανότατα θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας Duke, κάτι αντίστοιχο μπορούμε να αναμένουμε και για τα νέα Adventure μοντέλα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, το ψαλίδι φαίνεται να έρχεται αυτούσιο από το 790 Adventure, όπως και το μονό πίσω αμορτισέρ. Ακόμη, η εξωτερική εμφάνιση του κινητήρα μοιάζει παρόμοια με του 790 Adventure, κάτι που μας οδηγεί και στο συμπέρασμα τις μείωσης των διαστάσεων του εμβόλου. Μπροστά βλέπουμε ότι ο τροχός έχει πάνω του έναν δίσκο, κάτι που από μόνο του δηλώνει ότι τόσο η απόδοση, όσο και το βάρος, θα είναι χαμηλότερα από τον δότη, 790 Adventure.
KTM 690 Adventure – Ετοιμάζεται το νέο μοντέλο για την μεσαία κατηγορία

Το πιο πιθανό είναι ότι το νέο 690 Adventure θα κατασκευάζεται από την Bajaj, αποτελώντας την συνέχεια των μικρότερων σε κυβισμό μοντέλων που κατασκευάζονται εκεί. Αυτό ήταν άλλωστε και το αρχικό πλάνο με τον κινητήρα των 490 κυβικών, τα σχέδια του οποίου όπως όλα δείχνουν θα μείνουν οριστικά στο συρτάρι.

Μπορεί το 690 Adventure να μην είναι ακόμα έτοιμο για παραγωγή, όμως χάρη στην αξιοποίηση ενός ήδη γνωστού και δοκιμασμένου κινητήρα, όπως ο δικύλινδρος εν σειρά του 790 Adventure, το νέο μοντέλο θα μπορούσε να παρουσιαστεί ακόμα και το φθινόπωρο του 2024, ως μοντέλο 2025
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Γιατί δεν έβαλαν το μονοκύλινδρο επάνω που το χάν και έτοιμο, να κρατήσουν και χαμηλά το βάρος, δεν μπορώ να καταλάβω...

Sent from my X19 using Tapatalk
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Γιατί δεν έβαλαν το μονοκύλινδρο επάνω που το χάν και έτοιμο, να κρατήσουν και χαμηλά το βάρος, δεν μπορώ να καταλάβω...

Sent from my X19 using Tapatalk
ε ποση διαφορα να εχει ο ενας κυλινδρος παραπανω στα κιλα,καμμια 15αριά???
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 390 Adventure 2025 - Πιάστηκε σε κατασκοπευτικες εικόνες​







Είναι αυτή η νέα μορφή, της μικρομεσαίας Adventure της KTM;

Αισθητά πιο «χωμάτινο» θα είναι, πιθανότατα, το επόμενο KTM 390 Adventure, αν επιβεβαιώνονται τα δεδομένα κατασκοπείας που κυκλοφόρησαν πριν από λίγη ώρα, στα διεθνή δίκτυα. Οι συνάδελφοι μας από το Motorrad-Magazin Αυστρίας, «τσάκωσαν» την νέα μοτοσυκλέτα σε δοκιμές στο δρόμο και οι διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, είναι τεράστιες.

Αρχής γενομένης, από την εμφάνιση που φαίνεται ως εντελώς νέα, με ένα νέο «μούτρο» από αυτά που δημιουργεί η KTM και σηκώνει πάντα συζήτηση. Κατόπιν, είναι ορατοί τροχοί 21 και 18 ιντσών, εμπρός και πίσω, με ακτίνες και τα ανάλογα ελαστικά -τουλάχιστον σε αυτό το πρωτότυπο δοκιμών. Άρα, η 390 Adventure του 2025 θα σκληρύνει αισθητά, σε χαρακτήρα. Το μοντέλο αναμένεται να είναι εντελώς νέο και όσον αφορά το πλαίσιο, το ψαλίδι στην πίσω ανάρτηση (προσέξτε, στις φωτογραφίες, πόσο λεπτό είναι!) και στο πιρούνι.

Ο νέος κινητήρας των 399 κ.εκ., αναμένεται να χρησιμοποιηθεί. Φυσικά, βάσει της στρατηγικής του Pierer Group, δεν αποκλείεται να δούμε την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, και με άλλα ονόματα, στις Husqvarna και Gasgas. Περιμένουμε και περισσότερα.

Πηγή/φωτογραφίες: Motorradmagazin.at/bmh-images
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Peugeot PM-03 Adventure – H ιδέα του Oberdan Bezzi για το νέο μοντέλο​

bb1d7e6f04102f779de26e7e13e97165_XL.jpg

Αφού η Peugeot παίζει ήδη σε Adventure χωράφια με το XP400, γιατί όχι και στις μοτοσυκλέτες; Κάπως έτσι σκέφτηκε ο Ιταλός σχεδιαστής, παρουσιάζοντας την δική του πρόταση.

Οι ιδέες του Oberdan Bezzi, πάνω στα νέα μοντέλα μοτοσυκλετών, είναι αστείρευτες, καθώς ο Ιταλός σχεδιαστής παρακολουθεί τις εξελίξεις και κάνει τις δικές του προτάσεις. H τελευταία από αυτές, παρουσιάζει μία μοτοσυκλέτα Adventure με τα χρώματα και το λογότυπο της Peugeot, την οποία ο Bezzi έχει βαφτίσει «PM-03».

Για την συγκεκριμένη καλλιτεχνική απεικόνιση, γίνεται γρήγορα σαφές ότι ο Bezzi έχει βασιστεί, στην μορφή του Benelli TRK 702, αλλά «πειράζοντας» την ελαφρά προκειμένου να πετύχει αυτό που θέλει να δείξει. Λογικό, από την μία πλευρά, καθώς προς το παρόν δεν έχουμε... ούτε δείγμα από την Peugeot, σχετικά με οποιαδήποτε τυχόν νέα μοτοσυκλέτα στα Adventure. Ο Bezzi έπρεπε λοιπόν να εκφραστεί, χρησιμοποιώντας μια διαφορετική βάση, όμως όπως θα διαβάσετε και παρακάτω, έχει και έναν παραπάνω λόγο που το έκανε αυτό.

Ο σχεδιαστής ανέφερε χαρακτηριστικά για την εργασία του: «Στην νέα, υποθετική γκάμα της Peugeot Motocycles, δεν μπορεί να λείπει ένα crossover παντός εδάφους. Για να διεγείρει την γαλλική υπερηφάνεια, ένα δικύλινδρο Adventure 700 κυβικών, με όλα όσα χρειάζεται ώστε να επιτύχει και να κάνει τους enthusiasts χαρούμενους, χωρίς τίποτα να ζηλέψει από τους Ευρωπαίους και Ιάπωνες ανταγωνιστές του.

Απαραίτητα κινεζικής κατασκευής, αλλά στα χαρακτηριστικά της Peugeot, το PM-03 θα μπορούσε να είναι έτοιμο σε πολύ λίγο χρόνο, επιδεικνύοντας μια γνωστή και δοκιμασμένη βάση, στην οποία θα μπρούσε να εφαρμοστεί η άμεσα αναγνωρίσιμη αισθητική της Peugeot». Εδώ φαίνεται και ο λόγος, που ο Bezzi κάνει αναφορά στην κινεζική κατασκευή, κάτι που δεν έκρυψε στο σχέδιο του.

Πηγή/φωτογραφία: Oberdan Bezzi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επιστρέφει το Yamaha Serow; - Σενάρια εξ Ιαπωνίας​

bd73701f9f4edcdf2939ef3fa5b5bcc3_XL.jpg


Μία από τις πιο γνωστές dual purpose μοτοσυκλέτες, που έχουμε απολαύσει και στην Ελλάδα στο παρελθόν, ίσως δει μια δεύτερη ζωή.
Ήταν το 2019, όταν η Yamaha ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του Serow, ενός μοντέλου που διατίθετο από το 1985, ως μια dual purpose μμικρού κυβισμού, για όλα τα τερέν. Είναι μια από τις μοτοσυκλέτες που αγαπήθηκαν όσο λίγες στην Ελλάδα και κυριολεκτικά ήταν πρακτικά αδύνατο να σταθείς σε ένα φανάρι της Αθήνας χωρίς να υπάρχει έστω κι ένα κάπου τριγύρω σου ως και την πρώτη δεκαετία του 2000.
Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1985 ως ΧΤ225 Serow και πολύ γρήγορα κέρδισε το κοινό του με την απλότητα, τον άθραυστο κινητήρα, την ικανότητά του να πάει πραγματικά παντού και τις μαζεμένες διαστάσεις που το έκαναν ιδανικό για κάθε σωματότυπο – περιττό δε να αναφέρουμε πως έτυχε ιδιαίτερης εκτίμησης και από το γυναικείο κοινό για τον τελευταίο αυτόν λόγο.

Σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφόρησαν στην Ιαπωνία, τις τελευταίες ώρες, ίσως ετοιμάζεται μία νέα dual purpose μοτοσυκλέτα από την Yamaha, στα 230 κυβικά, που πιθανόν θα ονομαστεί Serow ή WR230. Η κίνηση αυτή της Yamaha έρχεται, σύμφωνα με τους Ιάπωνες συναδέλφους μας, ως απάντηση στο Kawasaki KLX230 και στο Suzuki V-Strom 250SX, άρα και στον ανταγωνισμό που έχει δημιουργηθεί στην κατηγορία των μικρών On-off.

Προφανώς, θα αποτελεί μία μοτοσυκλέτα περισσότερο εστιασμένη στην πολυχρηστικότητα εντός και εκτός ασφάλτου, και όχι στις επιδόσεις, ενώ θα είναι γρίφος -πιθανότατα με αρνητική απάντηση- το αν θα έρθει στην Ευρώπη.

Πηγή
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μoto Morini Corsaro Sport 750: H “άλλη” όμορφη Iταλιάνα της χρονιάς​

Σχέδια να βγει στην παραγωγή μέσα στο ’24

Μπορεί η μοτοσυκλέτα να είναι πρωτότυπη και όχι μοντέλο παραγωγής. Μπορεί να έχει ανακοινωθεί ότι θα βγει στην αγορά μετά τα μέσα του 2024, μπορεί και το ’25 … διάφορα ‘μπορεί’, αλλά το αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι η Moto Morini παρουσίασε μια από τις ωραιότερες μοτοσυκλέτες που είδαμε τον τελευταίο καιρό. Ιδού η Moto Morini Corsaro Sport 750

Στην κατηγορία των “εύκολων”, “ανθρώπινης ιπποδύναμης”, φιλικών supersport μεσαίου κυβισμού σκοπεύει να μπει και η Moto Morini με την Corsaro Sport 750, εναντίον των Yamaha R7, Aprilia RS 660 και πιθανόν της Suzuki GSX-8R, αφού οι κατασκευαστές βιώνουν τη στροφή του ενδιαφέροντος του κοινού από τις πανίσχυρες supersport και superbike του παρελθόντος.


Μέχρι στιγμής τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα της Moto Morini έχουν τον ίδιο κινητήρα, δηλαδή έναν δικύλινδρο σε σειρά με 650 περίπου κυβικά και 60 ίππους. Από το 2024 ο κατασκευαστής αλλάζει στρατηγική και γυρίζει προς την διάταξη V-2.

Η ιταλική μάρκα, με έδρα το Trivolzio, ανήκει από το 2018 στην κινεζική Zhongneng Vehicle Group (ZNEN). Το Moto Morini Corsaro Sport είναι μια παραλλαγή του γυμνού μοντέλου του Moto Morini Corsaro 750, το οποίο είναι επίσης νέο για το 2024.

Οι κύριες διαφορές μεταξύ της sport έκδοσης και της γυμνής μοτοσυκλέτας είναι το πλήρες φέρινγκ και το χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι κλιπόν, αντί του σωληνωτού τιμονιού.

Κάποιες άλλες μικρές διαφορές σχετίζονται με το ελαφρώς ανυψωμένο ύψος της σέλας (840 αντί για 820 mm) και το φαρδύτερο μέγεθος του πίσω ελαστικού (190/55-17 αντί για 180/55-17).

Η αισθητική της 750 είναι εντυπωσιακή και απόλυτα ιταλική, δανειζόμενη ίσως κάποια στοιχεία από άλλες σπορ μοτοσυκλέτες, αλλά κομίζοντας στο χώρο και κάποια δικά της. Το κυριότερο, πάντως, είναι η ομοιογένεια του design που δημιουργεί ένα εξαιρετικό σύνολο.

Κι αν δείτε ποιος βρίσκεται πίσω από αυτή τη σχεδίαση θα καταλάβετε. Πρόκειται για έργο του Βρετανού σχεδιαστή Αdrian Morton, που είναι ο “πατέρας” των μοντέρνων MV Agusta!

Η Moto Morini σχεδίασε και εξέλιξε στην Ιταλία έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο V κινητήρα 750 cc, με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών – όπως κάνει και η Ducati – με διάμετρο επί διαδρομή στα 90,0 x 58,9 mm, κυβισμό 749 κυβικών εκατοστών και μέγιστη απόδοση 96 ίππων (70,5 kW) – συμβατό με τις προδιαγραφές Euro 5+. Το εργοστάσιο αναφέρει πως θα υπάρχει και έκδοση 48 ίππων για τα διπλώματα Α2.

Πέρα από την υδρόψυξη, υπάρχει ψεκασμός, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο. Ο στρόφαλος περιστρέφεται ανάποδα (αριστερόστροφα-αντίθετα από τους τροχούς) και η λίπανση γίνεται με ξηρό κάρτερ, για μικρότερες διαστάσεις του κινητήρα. Η ύπαρξη traction control δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.

Η Moto Morini τοποθέτησε στο 750 εξάτμιση 2-σε-2 με όμορφα τελικά τμήματα, διαγώνια τοποθετημένα, ενώ το πλαίσιο διαθέτει πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως για παράδειγμα την υβριδική διάταξη σωληνωτών και τα υπέροχης σχεδίασης και κατασκευής χυτά αλουμινένια τμήματα στην περιοχή του λαιμού και του ντεπόζιτου.

Το ψαλίδι με δύο βραχίονες είναι επίσης κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, σε συνδυασμό με ένα ρυθμιζόμενο κεντρικό αμορτισέρ. Ανάποδο είναι το τηλεσκοπικό πιρούνι και επίσης ρυθμιζόμενο.
Tα φρένα του Corsaro Sport προέρχονται από την Brembo: μπροστά με ακτινικές, μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες και δύο δίσκους 320 mm και πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα και δίσκο 220 mm, με δικάναλο ABS.

Το μεταξόνιο του Moto Morini Corsaro Sport είναι σχετικά κοντό στα 1.462 mm, όσο και του γυμνού Corsaro 750, ενώ το βάρος ανακοινώθηκε “κάτω από 200 κιλά”, χωρίς να προσδιορίζεται αν μιλάμε για γεμάτη ή άδεια μοτοσυκλέτα.
Δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες για την ακριβή ημερομηνία άφιξης του Morini Corsaro Sport 750 στην ευρωπαϊκή αγορά.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι μου θυμίζει ... τι μου θυμίζει ... κάτι μου θυμίζει, θα θυμηθώ ...! abcdefghgkTooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Τι μου θυμίζει ... τι μου θυμίζει ... κάτι μου θυμίζει, θα θυμηθώ ...! abcdefghgkTooth
Θυμησου ρε φιλαρακι να ουμε γιατι κι εμενα κατι μου θυμιζει.Και σε κοκκινακι κιολας κι αυτο cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τι μου θυμίζει ... τι μου θυμίζει ... κάτι μου θυμίζει, θα θυμηθώ ...! abcdefghgkTooth
Θυμησου ρε φιλαρακι να ουμε γιατι κι εμενα κατι μου θυμιζει.Και σε κοκκινακι κιολας κι αυτο cdefghigi
Ποιο ωραιο ειναι απο κατι κοκκινακια αυτηνα ToothTooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.413
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ποιο ωραιο ειναι απο κατι κοκκινακια αυτηνα ToothTooth
Τρίχες .
Το έλκηθρο ήταν καλύτερο παρασάγγας abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia – Ετοιμάζει γυμνή μοτοσυκλέτα βασισμένη στο RS 457;​


Το Aprilia RS 457 φαίνεται πως θα έχει το «γυμνό» alter ego του, όπως μαρτυρούν κατασκοπευτικές φωτογραφίες μοτοσυκλέτας με το νέο κινητήρα από το Νoale.
Το downsizing και η στροφή στην κατηγορία A2 φαίνεται πως καλά κραττούν για την Aprilia, η οποία εθεάθη να πειραματίζεται με το δικύλινδρο κινητήρα των 457 κ.εκ. από το RS, δηλαδή με 48 ίππους, ιδανικό για την προαναφερθείσα κατηγορία. Οι ομοιότητες συνεχίζονται στα ίδια εξαρτήματα φρένων όπως στο RS 457, με μια ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα φρένου στο μπροστινό μέρος. Βέβαια, δε λείπουν και οι τεχνικές διαφορές, όπως πχ. στις ζάντες από χυτό αλουμίνιο και στα σχετικά στενά μορφολογικά χαρακτηριστικά των ελαστικών, με 110/70-17 μπροστά και 150/60-17 πίσω. Μια ακόμα μεγάλη διαφορά είναι το σχετικά απλό σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα, το οποίο φαίνεται πως δοκιμάζεται για τη γυμνή μοτοσυκλέτα.
naked457c.jpg

Οι ορατές διαφορές συνεχίζονται και στο ψαλίδι με το αμορτισέρ τοποθετημένο στα δεξιά του, με μια διαμόρφωση που απέχει αρκετά από εκείνη του RS. Αντιστοίχως απέχει η όρθια, άνετη θέση οδήγησης αλλά και η δοκιμαζόμενη μονοκόμματη σέλα. Εντωμεταξύ όπως μαρτυρούν οι τρύπες στη βάση του μαρσπιέ, η εργονομία και η άνεση είναι ακόμα υπό εξέλιξη.
naked457d.jpg

Ακόμα, δε φαίνεται κάποια άμεση σύνδεση με το αντίστοιχο Tuono, καθώς ο σχεδιαστικός προσανατολισμός φαίνεται περισσότερο ρετρό παρά μοντέρνος. Ο κλασικός στρογγυλός προβολέας αλλά και το πίσω φωτιστικό σώμα, προέρχονται πιθανότατα από το έτερο μέλος του ομίλου Piaggio, δηλαδή της Moto Guzzi.
naked457b.jpg

Το συνολικά πρώιμο στάδιο της επικείμενης μοτοσυκλέτας, φαίνεται επίσης στο «πρόχειρο» ρεζερβουάρ βενζίνης αλλά και στα πλαϊνά καλύμματα στο ύψος της κυλινδροκεφαλής, όπου αναμένονται ακόμα μεγαλύτερες οπτικές αλλαγές μέχρι την όποια τελική έκδοση που ενδεχομένως θα έρθει το 2025.

Πηγή: motorradonline.de
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia RS 457 - Έρχεται και έκδοση Trofeo​

9bd2a8c79d799e3f064f64a35dc7be56_XL.jpg

Στα σκαριά της Aprilia φαίνεται πως είναι η έκδοση Trofeo για το RS457, της έκδοσης πίστας δηλαδή για ενιαία πρωταθλήματα το 2025.
Οι εν λόγω μοτοσυκλέτες δεν θα παραχθούν... ετοιμοπόλεμες, αλλά θα αποκτούν αγωνιστιικό χαρακτήρα με τη μορφή ενός κιτ για τη μετατροπή του μοντέλου που θα κυκλοφορεί στο δρόμο. Η ιταλική μάρκα παρουσίασε μια έκδοση του μικρομεσαίου supesport της που εστιάζει στην πίστα στην έκθεση Eicma του περασμένου μήνα στο Μιλάνο, με το βρετανικό MCN να αναφέρει ότι το τελικό κιτ για την έκδοση Trofeo βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη.

Η Aprilia λέει ότι η ενδεχόμενη σειρά αγώνων έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ένα σημείο εισόδου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, διατηρώντας ταυτόχρονα το κόστος των αγώνων στο ελάχιστο. Ως εκ τούτου, οι μοτοσυκλέτες θα διαθέτουν βασικές αλλαγές από τη στάνταρ μορφή τους, συμπεριλαμβανομένου του φέρινγκ για αγώνες, ενός συστήματος εξάτμισης SC Project και αναθεωρημένου συστήματος ανάρτησης.

Η Aprilia έχει ήδη το μεγαλύτερο RS660 Trofeo, το οποίο χρησιμοποιεί ως βάση το RS660 των 99 ίππων και είναι πιθανό ότι η μικρότερη έκδοση 457 δεν θα έχει αλλαγές κινητήρα, με το σύστημα εξάτμισης της SC Project να παρέχει οριακή αύξηξσξ ιπποδύναμης. Η αναθεωρημένη δε ανάρτηση φαίνεται να αποτελείται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Öhlins, καθώς και από διαφορετικά ελατήρια εσωτερικά του πιρουνιού των 41 χιλιοστών. Το φέρινγκ εντωμεταξύ, είναι ντυμένο με χρώματα εμπνευσμένα από τα MotoGP και δεν διαθέτει υποδοχές για τα απαραίτητα για το δρόμο, όπως οι καθρέφτες.

Αλλαγές συναντάμε στη σέλα, η οποία έχει απογυμνωθεί σε ένα λεπτό κομμάτι αφρού, στην αλλαγή της θέσης οδήγησης αποσκοπώντας σε μεγαλύτερες γωνίες κλίσης και σε ένα λεπτό προστατευτικό κινητήρα ορατό στο κάτω μισό του περιβλήματος της δεξιάς πλευράς που παρέχει μια κάποια ασφάλεια σε περίπτωση πτώσης. Τέλος, οι αισθητήρες του ABS φαίνεται επίσης να είναι στη θέση τους, αλλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αφαιρεθούν όταν θα έρθει η ώρα της πίστας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Z400RS με τετρακύλινδρο κινητήρα​

Για το 2025​




Μετά την είδηση πως η Honda ετοιμάζει τον διάδοχο του CB 400 Super Four, έρχεται και το νέο πως η Kawasaki σκέφτεται να χρησιμοποιήσει τον τετρακύλινδρο κινητήρα του Ninja ZX-4R σε νέο-ρετρό μοντέλο

Τα σενάρια κυκλοφορούν από το 2021. Σύμφωνα με δημοσιεύματα η Kawasaki είχε στα σκαριά το επόμενο μοντέλο της «ρετρό επανάστασης» -ή Retrovolution, όπως το λέει- καθώς μετά το Z900 και το Z650 RS.

Το περιοδικό Young Machine, το οποίο είναι πάντα καλά ενημερωμένο σχετικά με τα σχέδια των τεσσάρων Ιαπωνικών εργοστασίων, έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα είδηση. Φαίνεται λοιπόν ότι η Kawasaki εξελίσσει ένα Z 400 στην έκδοση RS και μάλιστα με τετρακύλινδρο κινητήρα.

Η μοτοσυκλέτα (η φωτογραφία είναι ψηφιακά επεξεργασμένη) αρχικά προβλεπόταν πως θα είναι εφοδιασμένη με το δικύλινδρο κινητήρα 400 κ.εκ. του Z 400 και του Ninja 400. Οι τελευταίες πληροφορίες όμως κάνουν λόγο για τον τετρακύλινδρο του Ninja ZX-4R.
Ένα νέο-ρετρό με περισσότερους από 70 ίππους. Καλό ακούγεται.

Από αισθητικής άποψης, από την άλλη, η έκδοση RS θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως θα φέρει στρογγυλό προβολέα και ενός ρεζερβουάρ σχήματος σταγόνας.

Πότε θα μάθουμε περισσότερα; Πιθανώς το επόμενο φθινόπωρο, όταν η Kawasaki αποκαλύψει τα σχέδιά της για το 2025.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 1390 Super Adventure – Κατασκοπευτικές φωτογραφίες φέρνουν αποκαλύψεις​

MMAT__KTM_1290_Super_Adventure_S_0012.jpg

Την απάντηση της στο BMW R 1300 GS φαίνεται πως δουλεύει η KTM, με το νέο 1390 Super Adventure να είναι έτοιμο μάλλον εντός του 2025.

Βασικότερη αλλαγή όλων για το Super Adventure επόμενης γενιάς πιθανότατα θα είναι εκείνη του κινητήρα, ο οποίος θα είναι όμοιος πλέον με εκείνο που συναντάμε στο 1390 Super Duke R, με κυβισμό 1350 κ.εκ. Ακόμα, οι αλλαγές σε φιλτροκούτι και βαλβίδες που υιοθετήθηκαν στο νέο Super Duke είναι επίσης πιθανό να βρουν το δρόμο τους στη νέα μοτοσυκλέτα.

Η απόδοση αναμένεται να αυξηθεί στους περίπου 170 ίππους, αν και δεν είναι επί του παρόντος σαφές το εάν ο μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων - που παρουσιάστηκε επίσης με το 1390 Super Duke R - θα χρησιμοποιηθεί και στο 1390 Super Adventure. Σύμφωνα με το motorrad-magazin.at, φαίνεται πιθανό ότι η KTM θα αναβάλει το εν λόγω σύστημα, για να το δώσει σε κορυφαίες εκδόσεις που θα ακολουθήσουν αργότερα.
3__KTM_1290_Super_Adventure_S_0122.jpg

Επιπλέον, η KTM φαίνεται να σχεδιάζει να εισαγάγει ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι πιθανό ότι πρόκειται για τη σχεδίαση ενός αυτοματοποιημένου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων που κατοχύρωσαν οι Αυστριακοί τον Φεβρουάριο του 2023 και το οποίο βασίζεται σε ένα μηχανισμό αλλαγής ταχυτήτων, έναν αυτόματο συμπλέκτη και ένα ενσωματωμένο φρενο. Ωστόσο, αυτό είναι ίσως ένα προαιρετικό πρόσθετο που πιθανότατα θα είναι διαθέσιμο μόνο αργότερα.

Οπτικά, το KTM 1390 Super Adventure θα είναι αναγνωρίσιμο από το φέρινγκ του, το οποίο είναι συνολικά πιο ογκώδες και το οποίο θα πρέπει επίσης να αυξάνειι την προστασία από τον αέρα. Αυτό που κάνει… μπαμ στα της εικόνας βέβαια, είναι το εμπρός φωτιστικό σώμα, που παραπέμπει στην εμφάνιση του 990 Duke και του 1390 Super Duke R.
2__KTM_1290_Super_Adventure_S_0122.jpg

Στο πρωτότυπο, παρατηρείται επίσης μια διάταξη μικρών πτερυγίων με τη μορφή καλύμματος των προβολέων, τα οποία λειτουργούν ως μικρές αεροτομές για να υποστηρίζουν την προστασία από τον αέρα. Ακόμα, αυτό που ξεχωρίζει είναι μια νέα, ασυνήθιστα μεγάλη οθόνη infotainment. Οι ακριβείς διαστάσεις είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτές λόγω του καμουφλάζ, αλλά φαίνεται να είναι μεταξύ 11 και 13 ιντσών.
4__KTM_1290_Super_Adventure_S_0122.jpg

Η γκάμα μοντέλων αναμένεται να αυξηθεί επίσης, με την έκδοση S να είναι διαθέσιμη με μπροστινό τροχό 19 ιντσών και ημι-ενεργητική ανάρτηση, καθώς και η πιο off-road έκδοση R με μπροστινό τροχό 21 ιντσών και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Επιπλέον, είχε εντοπιστεί στο παρελθόν ένα Super Adventure με μπροστινό τροχό 21 ιντσών που ήταν προφανώς κατάλληλο για πιο ακραίες εξορμήσεις. Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν αυτό θα βρει ακόμα το δρόμο του στην παραγωγή. Αναμένεται ότι το KTM 1390 Super Adventure θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2025.

Πηγή: motorrad-magazin.at
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Ονειρα θερινης νυκτος

Yamaha Tenere 900 – Η «φρενίτιδα» παραμένει, το μοντέλο... άφαντο​

8e374709d8708ef7a2447c7ed63d1dbb_XL.jpg

Δεν σταματά ο δίτροχος κόσμος να... σκέφτεται και να ζητά, μία νέα μεγάλη Adventure από την Yamaha.

Παρά την ραγδαία, θα έλεγε κανείς, ανάπτυξη της κατηγορίας των Mega On-Off, σε κυβικά, μεγέθη και επιδόσεις που πριν από λίγα χρόνια θα θεωρούνταν... επιστημονική φαντασία, η Yamaha επιμένει να μην συμμετάσχει στο game και προσφέρει «μόνο» το Tenere 700, με τις πολλές εκδόσεις του, σε όποιον αναζητά On-Off από τα 3 διαπασών. Το φημολογούμενο Tenere 900 λοιπόν, βρέθηκε ξανά στο προσκήνιο μετά από αναθέρμανση των φημών που το περιτριγυρίζουν.

Από την μία, κατανοούμε το κύμα προσδοκιών που δημιουργούν αυτές οι φήμες, σαφής ένδειξη για το «τι θέλει ο κόσμος» από την Yamaha, αν και η εταιρεία πιθανόν έχει τους δικούς της σοβαρούς λόγους που μένει έξω από το παιχνίδι ακόμα. Η εικόνα που βλέπουμε παραπάνω, είναι η πιο πρόσφατη και ίσως αυτή που κυκλοφόρησε ευρύτερα, από τις άλλες, για ένα υποθετικό Yamaha Tenere 900, μέσα από γαλλικά κανάλια ενημέρωσης.

Με τον τρικύλινδρο κινητήρα CP3, αλλά με διαφορετικό πλαίσιο, ακτινωτούς τροχούς, προστατευτική ποδιά κινητήρα, ίσως και με βαλίτσες, αυτή η συγκεκριμένη εργασία παραμένει πολύ αξιόλογη και καλοαναπτυγμένη. Βέβαια, όπως όλα δείχνουν, η Yamaha δεν θα παρουσιάσει Tenere 900 στο άμεσο, τουλάχιστον, μέλλον.

Πηγή: Moto Revue
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To Yamaha R9 θα αντικαταστήσει το R6​

Ένα νέο supersport αναμένεται το 2025​




Σύμφωνα με τον team manager της Yamaha Ten Kate Racing μια νέα αγωνιστική μοτοσυκλέτα βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη

Οι δηλώσεις του Kervin Bos, «αφεντικού» της ομάδας που έχει κατακτήσει δύο συνεχόμενους τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport το 2021 και το 2022, έχουν μεγάλη βαρύτητα και επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες που υπάρχουν τα τελευταία χρόνια πως η Yamaha εξελίσσει ένα τρικύλινδρο supersport που θα βασίζεται σε αυτόν των ΜΤ-09 και Tracer 9.

Όπως δήλωσε ο Bos οι πληροφορίες που υπάρχουν αφορούν αγωνιστική μοτοσυκλέτα που βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης.
Αυτό που είπε με βεβαιότητα είναι πως το 2025 το R9 θα αντικαταστήσει το R6 στο Παγκόσμιο Supersport. Ωστόσο διευκρίνισε πως δεν γνωρίζει πότε η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα βγει από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Iwata.

Πηγές από την Ιαπωνία, αλλά και από επίσημα έγγραφα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας από το 2021, αναφέρουν πως το R9 είναι καθόλα έτοιμο και πιθανότατα να παρουσιαστεί το ερχόμενο φθινόπωρο.

Να υπενθυμίσουμε πως το τετρακύλινδρο R6 είναι διαθέσιμο μόνο για οδήγηση στην πίστα αφού δεν πληροί πλέον τις ισχύουσες προδιαγραφές ρύπων για κυκλοφορία στο δρόμο.

Σύμφωνα με τον Bos ένα R9 έχει εμφανιστεί ήδη στην πίστα του Misano για δοκιμές.

To R9 θα μοιράζεται τον τρικύλινδρο κινητήρα που φέρουν τα MT-09 και Tracer 9. Ένα supersport με 120 ίππους και σύγχρονα ηλεκτρονικά θα ήταν προσβάσιμο και αξιοποιήσιμο από πολλούς λάτρεις μοτοσυκλετών τους είδους.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 1390 Superduke GT – Με ραντάρ και αυτόματο κιβώτιο;​

ktm_1390superduke_gt_1.jpgktm_1390superduke_gt_2.jpg

Βέβαιο θεωρείται ότι η αναβάθμιση της οικογένειας 1290 σε 1390 θα αγγίξει όλα τα μοντέλα της, με το Superduke GT να θέτει υποψηφιότητα φιλοξενίας και αυτόματου σασμάν!

Η αρχή έγινε, με το 1390 Supeduke R, το οποίο παρουσιάστηκε εντός της προηγούμενης χρονιάς και θέτει υποψηφιότητα για το πιο... ακραίο hypernaked της αγοράς -η KTM δεν αστειεύεται με κάτι τέτοια. Στα χνάρια του, αναμένεται να ακολουθήσει και ολόκληρη η οικογένεια των Super Adventure, όπως σας έχουμε κάνει ρεπορτάζ και στο παρελθόν, αλλά και το πολύ ιδιαίτερο Superduke GT.

Σε γερμανικά μέσα ενημέρωσης, κυκλοφόρησαν εκ νέου κατασκοπευτικές εικόνες της μοτοσυκλέτας οι οποίες, αν μη τι άλλο, βεβαιώνουν την μορφή της. Το εμπρός μέρος θα είναι όμοιο με αυτό του 1390 Superduke, του νέου «προσώπου» της KTM, κάτι που φυσικά αναμένεται να περάσει και στα Super Adventure μοντέλα. Για τον κινητήρα, οι αλλαγές προς τα επάνω είναι γνωστές: 1.350 κυβικά, ισχύς έως 190 άλογα, 15 σχεδόν χιλιογραμμόμετρα ροπής και μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, μεταξύ άλλων.

Θα έχει το νέο KTM 1390 Superduke GT, το πολυσυζητημένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που είδαμε πριν κάποιο καιρό σε κατασκοπείες πατεντών; Δεν το γνωρίζουμε ακόμα, αλλά δεν θα το αποκλείαμε από τώρα. Σίγουρα μία κορυφαία GT μοτοσυκλέτα όπως το 1390 Superduke GT δημιουργεί προσδοκίες για ένα ελάχιστο επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο πιθανόν θα περιλαμβάνει και: Σύστημα ραντάρ στα ηλεκτρονικά, ηλεκτρονικές αναρτήσεις, φώτα προσαρμοζόμενα στην στροφή, το ηλεκτρονικό-αυτόματο σασμάν που αναφέραμε παραπάνω, και άλλα.

Περιμένουμε περισσότερα νέα για την επικείμενη παρουσίαση του μοντέλου, η οποία πιθανόν να γίνει για το επόμενο έτος. Προς το παρόν, μπορείτε να θυμηθείτε τι εστί Superduke GT μέσα από την δική μας (video) δοκιμή με ένα κλικ εδώ.

Πηγή/εικόνες
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki DR-Z 400 – Φήμες και για supermotard εκδοχή, παίζει δυνατά η επιστροφή του​

Μετά από τα σενάρια για επιστροφή του dual sport θρύλου της Suzuki, έρχονται και αυτές της Supermotard εκδοχής του.
Φίλες και φίλοι των Suzuki DR-Z, ξαναμαζευτείτε. Λίγες μέρες μετά την είδηση για την πιθανή επιστροφή του DR-Z 400, οι ίδιες πηγές από την Ιαπωνία μιλούν για την επιστροφή του DR-Z 400 Supermotard, μετά από κατοχύρωση πατέντας από την Suzuki.

Οι πληροφορίες θέλουν την Suzuki να ανασταίνει κανονικότατα την πλατφόρμα των DR-Z 400, παρουσιάζοντας ξανά τόσο μία supermotard εκδοχή, όσο και μία dual-sport, για την οποία σας είχαμε μιλήσει εδώ, πριν κάποιες μέρες. Ναι, η εταιρεία πιθανόν να μπει στον κόπο να συμμορφώσει τα μοντέλα, με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+, απαραιτήτως πλέον ώστε να μπορέσει να τα εμπορευτεί ξανά στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τις φήμες, ο κινητήρας και το πλαίσιο θα παραμείνουν ίδια σε μεγάλο βαθμό, αλλά αναμένονται αναβαθμίσεις στις αναρτήσεις, τα φρένα και φυσικά, την σχεδίαση και τον εξοπλισμό. Αν όντως οι φήμες επαληθευθούν, τα μοντέλα αναμένονται συμβατά με τις προδιαγραφές διπλώματος A2, ενώ θα παραμείνουν σχετικά προσιτά στην τιμή φέροντας βασικού επιπέδου εξοπλισμό.
 
Top Bottom