Μελλοντικά μοντέλα μοτό

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Και πολύ ιδιαίτερη σε σχεδιασμό τώρα με Καβασάκι και αξιόπιστη και τάπα θα πηγαίνει.
Ότι θα πάει τάπα είναι σίγουρο,στις ΠΩΛΗΣΕΙΣ.Το κλασσικό πηρούνι είναι βαθειά ριζωμένο,και πολύ φθηνότερο.Κι άλλοι προσπάθησαν στο παρελθόν κι έφαγαν χώμα τα μούτρα τους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki: Το Ninja ZX-6R επιστρέφει το 2024 (Video)​

Προδιαγραφών Euro5​


H Kawasaki επιμένει και σε αντίθεση με τους υπόλοιπους παρουσίασε ανανεωμένο το Ninja ZX-6R

Η εταιρεία του Akashi έχει την μεγαλύτερη γκάμα σε τετρακύλινδρα supersport. Από 250 έως 1000 κ.εκ. οι Ninja φτιάχνουν μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων που μπορούν να κυκλοφορούν στο δρόμο.

Υπήρχαν έγκυρες πληροφορίες πως το ZX-6R θα επιστρέψει στην αγορά το 2024. Ο κινητήρας των 636 κ.εκ. απέκτησε νέους εκκεντροφόρους, νέες εισαγωγές, περνώντας έτσι με επιτυχία τις «εξετάσεις» Euro5. Σύμφωνα με τη Kawasaki έχει γίνει πιο αποδοτικός στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Με τη βοήθεια του συστήματος Ram Air της Kawasaki παράγεται ισχύς 129 ίππων στις 13.000 σ.α.λ
24MY Kawasaki Ninja ZX 6R 8

Το φέρινγκ είναι ανασχεδιασμένο και διαθέτει αεροδυναμικά πτερύγια, νέους προβολείς LED και νέας σχεδίασης ζελατίνα. Τα πολλαπλά στρώματα κατασκευής του προσδίδουν τρισδιάστατο εφέ στην εμφάνισή του.
Όσον αφορά το «πιλοτήριο», κάνει το ντεμπούτο του μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT 4,3 ιντσών που συνδέεται με smartphone μέσω της εφαρμογής Rideology της Kawasaki.
24MY Kawasaki Ninja ZX 6R 4

Οι δίσκοι των φρένων είναι στρογγυλοί, αντί για κυματιστοί. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο της Showa (SFF-BP) και το αμορτισέρ προέρχεται από την ίδια εταιρεία. Το KQS (Kawasaki Quick Shifter), ο έλεγχος πρόσφυσης τριών λειτουργιών KTRC και τα δύο προγράμματα λειτουργίες ισχύος με ενσωματωμένα πρόγραμμα οδήγσηςη συμπληρώνουν το πακέτο εξοπλισμού.

Με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV, το Ninja ZX-6R θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς, μια πράσινη έκδοση σε Lime Green/Ebony συν μια πιο «stealth» έκδοση που συνδυάζει Metallic Graphite Grey και Metallic Diablo Black.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Honda σχεδιάζει Hornet 1000​

Στην αγορά το 2024​


Σχέδια ευρεσιτεχνία έχουν κατατεθεί από τον Μάρτιο του 2022, φήμες υπάρχουν, superbike για να βασιστεί υφίσταται, οπότε η έλευση του «μεγάλου» Hornet θεωρείται βέβαιη κατά ένα μεγάλο ποσοστό
Οι Ιάπωνες γραφίστες, αντλώντας έμπνευση από το Hornet 750 και λαμβάνοντας υπόψη τα σχέδια που έχουν διαρρεύσει δημιούργησαν το CB 1000 Hornet. Το μοντέλο που θα ξαναβάλει την Honda στην κατηγορία των streetfighter του λίτρου. Για να ανταγωνιστεί τα τετρακύλινδρα κτήνη της Aprilia, της BMW, της Ducati, της Kawasaki και της Yamaha ο πήχης πρέπει να ανέβει…
Δοκιμή Honda CB750 Hornet 2023: Επικεντρωμένο στην ουσία
Στις βασικές εκδόσεις, το Tuono αποδίδει 175, το S 1000 R 165, το Streetfighter V4 208, το υπερ-τροφοδοτούμενο Z H2 200 και το MT-10 169 ίππους. Ο τετρακύλινδρος του CB1000R, που προέρχεται από προηγούμενη γενιά CBR, διαθέτει 145,5 ίπους.
honda hornet 1000 6

Το CB1000R Neo Sports Cafe είναι κάτι διαφορετικό στον "κόσμο των γυμνών" μοτοσυκλετών. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν οι σχεδιαστές της "Big H" έχουν επιστρέψει στο σχεδιαστήριο και ετοιμάζουν ένα ολοκαίνουργιο naked, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα εγκαταλείψουν τον concept Neo Sports Cafe που μας σύστησαν το 2018, επιλέγοντας μια πιο επιθετική προσέγγιση.
Το νέο μοντέλο θα είναι ένα «καθαρόαιμο» streetfighter που θα τροφοδοτείται πιθανότατα από τον κινητήρα των 192 hp του CBR1000RR του 2018 και θα εξοπλίζεται με την τελευταίας γενιάς σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων.
Παράλληλα, το νέο steetfighter της Honda θα υιοθετεί τη λύση των αεροδυναμικών πτερυγίων (ρίξτε μια ματιά στο render που κυκλοφορεί στο διαδύκτιο), τα οποία χρησιμοποιούνται πλέον κατά κόρον ακόμα και σε γυμνές μοτοσυκλέτες, ενώ η βάση της πινακίδας αναμένεται να εδράζεται στο ψαλίδι, όπως και στο τωρινό μοντέλο.
honda hornet 1000 7

Η πρεμιέρα του νέου Honda CB1000R αναμένεται να γίνει στην Ιαπωνία το 2024, την ίδια χρονιά δηλαδή που θα έρθει και το νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade, όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα. Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις επόμενες κινήσεις της Honda.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia Caponord V4 – Η μεγάλη «έλλειψη» στην γκάμα της Aprilia​

faf612a83f1acc29ec3248abe3a2d90f_XL.jpgcaponord_v4_2.jpg

Την στιγμή που τα πανίσχυρα Adventure/Sport Tourers του ανταγωνισμού οργιάζουν με εξωπραγματικά άλογα και τόνους τεχνολογίας, η Aprilia μένει στην «απ’ έξω» σε αυτή την κατηγορία. Να πως θα μπορούσε να είναι ένα Caponord V4.

Σήμερα, σχεδόν κάθε μάρκα μοτοσυκλέτας που δραστηριοποιείται στις «πλούσιες» αγορές, φέρει ένα μοντέλο super sport touring με ADV στοιχεία: Βλέπε, για παράδειγμα, Ducati Multi V4 Pikes Peak, BMW M 1000 XR, KTM 1290 Superduke GT και λοιπά. Η Aprilia, παραδόξως, είναι έξω από τον χορό στην παρούσα φάση, καθώς ενώ διαθέτει τα «εργαλεία» για να φτιάξει μια τέτοια μοτοσυκλέτα, απλώς δεν προβαίνει στην αποφαση.

Ο λόγος, για ένα «υποθετικό» Caponord V4 1100, που θα μπορούσε να λάβει σάρκα και οστά... αύριο κιόλας, που λέει ο λόγος, μιας και η Aprilia έχει και τον κινητήρα, και την πλατφόρμα. Ο πρώτος, θα ήταν φυσικά ο V4 που χρησιμοποιείται σήμερα, στα Tuono και RSV4, τα οποία αποτελούν την βάση της «πλατφόρμας» για κάτι τέτοιο -στο στυλ, των RS-Tuono-Tuareg 660.

Ο σχεδιαστής Kar Lee της Kardesign Concepts, συνεργαζόμενος με το γερμανικό Motorrad, δημιούργησε ψηφιακά την δική του πρόταση για την Caponord 1100 και το πως θα μπορούσε να είναι. O σχεδιασμός που ο Lee επέλεξε συμβαδίζει με τα στοιχεία που έχει συστήσει η Aprilia στο κοινό, τα τελευταία χρόνια, ενώ η θεωρητική μοτοσυκλέτα δεν παρέλειψε να εμφανιστεί και σε έκδοση με 17ρηδες τροχούς «δρόμου», αλλά και σε μία πιο πολυχρηστική βερσιόν με εμπρός τροχό 19 ιντσών.

Θα είχε ενδιαφέρον, να δούμε το πως οι μηχανικοί της Aprilia θα εξημέρωναν τον... αδέκαστο V4 κινητήρα της εταιρείας με τον μοναδικό χαρακτήρα και την τρομακτική ισχύ, ώστε ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτα να είναι προσιτός για όλους. Και, φυσικά, καθώς η Aprilia είναι πρωτοπόρος στο κομμάτι των ηλεκτρονικών βοηθημάτων οδήγησης, ένα Caponord V4 θα έφερε την γνωστή σουίτα τύπου APRC με όλα τα καλούδια της...

Προς το παρόν, ωστόσο, δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, ότι η Aprilia θα παρουσιάσει ένα Caponord V4 στο άμεσο ή στο μεσοπρόθεσμο μέλλον και η πιθανότερη απάντηση είναι «όχι».

Πηγή/φωτογραφίες: Motorrad
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Royal Enfield – Έρχεται κινητήρας στα 750 κυβικά;​

b433968b4b2ce9be8d4855c2bf09c03f_XL.jpg

Oι φήμες για τα επερχόμενα μοντέλα της Royal Enfield αφθονούν, με την πλέον πρόσφατη να αναφέρει ένα bobber στα 750cc, που πιστεύεται ό,τι θα δούμε στους δρόμους το 2025.

Το project έχει την κωδική ονομασία R2G -σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Autocar Professional- και θα είναι ένα bobber, με πρόσθετες μοτοσυκλέτες να έπονται βασισμένες στην ίδια πλατφόρμα που αναφέρεται ότι αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό ανάπτυξη. Δεν είναι σαφές σε αυτό το σημείο το αν ο κινητήρας των 750cc θα ήταν απλώς μια υπερκυβισμένη έκδοση του υπάρχοντος κινητήρα των 650cc ή ένας εντελώς διαφορετικός κινητήρας.

Ωστόσο, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Royal Enfield έχει στις «φήμες» της έναν επικείμενο κινητήρα στα 750cc, μιας και πίσω στο 2017 μια διαφορετική φήμη για ένα κινητήρα 750 κυβικών από την Enfield έκανε τον γύρο του διαδικτύου, τοποθετημένο απέναντι στη σειρά των Triumph Bonneville όσο και στα Harley-Davidson Street 750. Αυτή η φήμη, η οποία προήλθε από μια δικύλινδρη μοτοσυκλέτα που εντοπίστηκε σε δημόσιους δρόμους, εξελίχθηκε στο 650 Twins το οποίο κυκλοφόρησε το 2018.

Κόντρα στις φλούδες ελπίδες πολλών κατασκευαστών που συνδέονται με… φήμες, η Royal Enfield, έρχεται συχνά πιο κοντά στην αλήθεια παρά στο φάσμα της φαντασίας. Το Hunter 350 τελικά κυκλοφόρησε μετά από μήνες φημών, ενώ κυκλοφόρησε και ένα επίσημο teaser για το Himalayan 450 μετά από επίσης μήνες φημών.

Έχοντας όλα αυτά υπόψη, δεν είναι δύσκολο να πούμε πώς η ανάπτυξη ενός τέτοιου κινητήρα μπορεί να βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Ωστόσο, το 2025 μάλλον αργεί ακόμα, οπότε αν περιμένουμε λίγο πιθανότατα θα δούμε περισσότερα στοιχεία να υποστηρίζουν ή όχι τις όποιες φήμες.

Πηγή: rideapart.com
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Morini – Corsaro 750, X-Cape 1200 και άλλα νέα στην EICMA 2023​

5a6d43065a4824d4bf4740996e6e25a4_XL.jpg

Ο γενικός διευθυντής της Moto Morini αποκάλυψε σε συνέντευξη στην Ιταλία τι να περιμένουμε από την εταιρεία του στο άμεσο μέλλον.
Από το 2018 και την εξαγορά από την κινεζική Znen, ή Zhongneng Vehicle Group ως έχει το πλήρες όνομά της, η Moto Morini έχει βρεθεί ξανά σε στέρεο έδαφος. Στην ιταλική αγορά πάει από το καλό στο καλύτερο με τη νέα γκάμα των δικύλινδρων 650 και αυτός φυσικά είναι λόγος για ακόμη πιο μεγαλόπνοα σχέδια.

Ο διευθυντής της, Alberto Monni, σε συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα στο ιταλικό moto.it ήταν αρκετά αποκαλυπτικός, φανερώνοντας από τώρα κάποια σχέδια που γίνονται στη Moto Morini για την επόμενη χρονιά.

Η σημαντικότερη είδηση αφορά στην εμφάνιση ενός νέου κινητήρα, δικύλινδρου σε σειρά με χωρητικότητα 750 cc, ο οποίος προορίζεται για εφαρμογές δρόμου και θα κάνει το ντεμπούτο του στην επερχόμενη EICMA 2023 τον Νοέμβρη επαναφέροντας στην επικαιρότητα ένα γνωστό μας όνομα από το πρόσφατο παρελθόν: Corsaro 750.
Όπως αποκάλυψε ο Monni, αυτός ο κινητήρας δεν προορίζεται για on-off χρήσεις και ξεκαθάρισε πως το X-Cape θα συνεχίσει με τον 650 κινητήρα που γνωρίζουμε σήμερα.
moto morini x cape 1200 2 web

Η οικογένεια των adventure θα έχει νέα στην έκθεση του Μιλάνου, καθώς ήδη γνωρίζουμε πως επίκειται επιστροφή του μεγάλου V2 Bialbero CorsaCorta 1200 που είχε σχεδιάσει ο θρυλικός μηχανικός Franco Lambertini στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και ο οποίος παρέμεινε στη γκάμα της Moto Morini ως και τις Euro 4.

Αυτός λοιπόν θα ντεμπουτάρει στην EICMA με μια νέα μεγάλη Adventure, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα λέγεται X-Cape 1200 και θα μοιράζεται την εμφάνιση της μικρότερης αδελφής της, αφήνοντας στο παρελθόν το όνομα Granpasso και την ασυνήθιστη σχεδίαση της προηγούμενης αυτής γενιάς.
motomorini 2

Ωστόσο στη διάρκεια του βίντεο προβάλλεται μια εικόνα όπου σε σύσκεψη στη Moto Morini προβάλλεται ένα πλάνο 2021-2025 και σε αυτό υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες ειδήσεις. Εκεί λοιπόν βλέπουμε πως σχεδιάζονται και V2 925 και 750 (σε δύο σειρές, 750N και 750S), οι οποίοι θα κινήσουν αρκετά μοντέλα από όλες τις κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων και των μεγάλων on-off, ενώ εντύπωση μας κάνει που σε αυτόν δεν υπάρχει ο δικύλινδρος σε σειρά που αναφέρθηκε ξεχωριστά προηγουμένως.
Προφανώς οι εξελίξεις με τη νέα γκάμα V2 δεν αφορά το 2024, πλην του μεγάλου X-Cape που είναι ήδη έτοιμο για να παρουσιαστεί.
motomorini 1

Μια ακόμη νέα μοτοσυκλέτα που αποκαλύφθηκε από τον Monni θα έρθει στην οικογένεια των δικύλινδρων 650 και αυτή θα είναι μια bobber. Και αυτή θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην έκθεση του Μιλάνου.

Στα μελλοντικά σχέδια της Moto Morini βρίσκεται και η επέκταση σε μικρότερους κυβισμούς, κάτι που για τους ιθύνοντες της εταιρείας θεωρείται σημαντική κίνηση για τις ευρωπαϊκές αγορές ανοίγοντας δρόμους σε νεότερες ηλικίες. Δεν έγινε λόγος για συγκεκριμένους κυβισμούς ή μοντέλα, ενώ όλα δείχνουν πως αυτή η εξέλιξη δεν αφορά άμεσα τη γκάμα του 2024 που θα επιδειχθεί στο Μιλάνο, αλλά μάλλον τη μεθαυριανή μέρα, πιθανότατα από το 2025.

Τέλος, ο Ιταλός συνάδελφος δεν έχασε την ευκαιρία να ρωτήσει και για ενδεχόμενα ηλεκτρικά πλάνα, με τον Monni να εξηγεί πως προς το παρόν δεν υπάρχει τέτοιο σχέδιο, αλλά αναπόφευκτα θα αρχίσουν να κοιτούν προς την κατεύθυνση της αστικής ηλεκτροκίνησης, ενδεχομένως με κάποιο ηλεκτρικό σκούτερ που μπορεί να χτιστεί εύκολα με βάση την κινέζικη σχετική τεχνολογία – θυμίζουμε πως η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά του κόσμου σε ηλεκτρικά δίκυκλα.

Πηγή: Moto.it
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έρχονται τετρακύλινδρα 400άρια από την Honda​

Οι Ιάπωνες "βλέπουν" αναβίωση του CBR400RR​


Καλά πληροφορημένες ιαπωνικές πηγές αναφέρουν ότι η Honda εξελίσσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 400 κ.εκ. που θα τροφοδοτούσε ένα γυμνό και ένα supersport
Στις αρχές του έρχονται στην Ευρώπη τα Kawasaki Ninja ZX-4R και RR , με τετρακύλινδρο κινητήρα 400cc, ικανό να αποδίδει 80 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. Τ «πράσινο υπερ-όπλο» όμως μπορεί να μην είναι το μόνο μικρό τετρακύλινδρο…
honda tetrakylindra 400cc 3

Το 2022 , το τετρακύλινδρο Honda CB400SF/SB σταμάτησε να πωλείται στην Ιαπωνία. Όχι επειδή δεν πούλαγε αλλά επειδή η περαιτέρω εξέλιξή του κρίθηκε ασύμφορη από τους ιθύνοντες της big H. Έτσι οι λάτρεις των μικρών τετρακύλινδρων της Honda έμειναν χωρίς επιλογές, αν και σύμφωνα με τους συναδέλφους στο young-machine.com δεν θα περιμένουν πολύ ...
Αρχικά θεωρήθηκε ότι το πιο λογικό θα ήταν να προχωρήσει σε αλλαγές στον κινητήρα του CB400SF/SB έτσι ώστε να μπορεί να εναρμονιστεί στις ισχύουσες προδιαγραφές ρύπων. Οι Ιάπωνες συνάδελφοι διαβεβαιώνουν ότι ο κινητήρας θα είναι νέος. Σε αυτόν θα βασιστούν οι σύγχρονες εκδοχές του CB400 Super Four και του CBR 400RR.
honda tetrakylindra 400cc 2

Μαζί με τον κινητήρα θα έχουν και νέο πλαίσιο. Το περιμετρικό θα αντικατασταθεί με ένα τύπου διαμάντι που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα το. Ένας τρόπος ώστε να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Ο νέος κινητήρας θα μπορούσε να δώσει ζωή σε τουλάχιστον τρία μοντέλα. Ένα γυμνό CB 400 Super Four με στρογγυλό προβολέα, ένα CB 400 Bol d’ Or με «μπικίνι» φέρινγκ και ένα supersport CBR400RR που θα αποδεικνυόταν άμεσος αντίπαλος του Kawasaki Ninja ZX-4RR .

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επίσημο: Νέο Honda CBR600RR προ των πυλών​

Η Honda κυκλοφόρησε ένα μικρό βίντεο που μας προετοιμάζει για την επικείμενη παρουσίαση νέου CBR600RR στις αρχές Αυγούστου.
Κάποτε ήταν μια από τις βασίλισσες των Supersport, με αμέτρητες διακρίσεις στις πίστες, για χρόνια ραχοκοκκαλιά της Moto2 κατηγορίας των Grand Prix, προσφέροντας και πρακτικές υπηρεσίες σε χιλιάδες αναβάτες που βρήκαν στη σέλα της μια σπορ μοτοσυκλέτα που μπορούσε να κάνει πολλά περισσότερα από απλώς χρόνους στην πίστα.

Καθώς η κατηγορία των Supersport έχασε σταδιακά το έρεισμά της στις αγορές και ενόσω οι Ιάπωνες άρχισαν να εγκαταλείπουν τις τετρακύλινδρες εξακοσάρες τους ρίχνοντας όλο το (οικονομικό) βάρος στις χιλιάρες superbikes, το CBR600RR εξαφανίστηκε από τις ευρωπαϊκές αγορές, ωστόσο στην Ιαπωνία συνέχισε να παράγεται, με ένα νέο μοντέλο το 2020-2021 που δυστυχώς δεν απομακρύνθηκε από τα στενά όρια της ιαπωνικής επικράτειας.
honda cbr600rr 00002

Το ιαπωνικό Honda CBR600RR 2021
Τώρα η Honda προλογίζει την εμφάνιση ενός νέου CBR600RR, το οποίο θα παρουσιαστεί στο περιθώριο του 8ωρου αγώνα Αντοχής (Endurance) στη Suzuka το τριήμερο 4-6 Αυγούστου 2023.

Η ανακοίνωση συνίσταται σε ένα πολύ σύντομο βίντεο που πρωταγωνιστεί η αναγνωρίσιμη ουρά του CBR600RR με την ενσωματωμένη εξάτμιση και επενδύεται ηχητικά με μερικές καλές γκαζιές.

Περισσότερες πληροφορίες ωστόσο δεν υπάρχουν, έτσι θα πρέπει να περιμένουμε ως την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου για να δούμε περί τίνος πρόκειται, αν δηλαδή έχουμε μια ανανέωση του υπάρχοντος – ιαπωνικού μόνο – CBR600RR ή αν πρόκειται για κάτι περισσότερο και κυρίως αν πρόκειται για εξαγώγιμο μοντέλο που ικανοποιεί τις Euro 5.

Δείτε παρακάτω το teaser βίντεο της Honda για το νέο CBR600RR.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CBR 250RR-R: 4κύλινδρο με 55 ίππους και «κόκκινα» στις 20.000 στροφές​

Άγνωστο αν προορίζεται για την Ευρώπη​


Η Honda παρουσιάζει το CBR 250RR-R με τετρακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 55 ίππους και μπορεί να περιστρέφεται μέχρι τις 20.000 στροφές
Η Honda ανανέωσε το CBR250RR το 2023, ένα μοντέλο που χρησιμοποιεί δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα και κατασκευάζεται στην Ινδονησία. Αλλά τα μεγάλα νέα είναι ότι μέσα στο 2024 θα δούμε ένα ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο Honda CBR250RR-R. Το «θα δούμε» είναι σχετικό καθώς δεν έχει γίνει γνωστό αν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά.
honda cbr250rr r 2024 2

Στα τέλη Ιουλίου, εμφανίστηκαν οι πρώτες εικόνες του Honda CBR250RR-R (τις οποίες βλέπετε μαζί με κάποιες του CBR250RR). Η μεγάλη καινοτομία του baby Blade είναι ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 55 ίππων , ικανός να περιστρέφεται μέχρι περίπου τις 20.000 σ.α.λ. Το 4κύλινδρο supersport θα βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών και ψαλίδι αλουμινίου. Θα διαθέτει προηγμένη σουίτα ηλεκτρονικών, δικάναλο ABS και οθόνη TFT.
honda cbr250rr r 2024 3

Το Honda CBR250RR , με δικύλινδρο, είναι διαθέσιμο στην Ασία εδώ και λίγα χρόνια. Για το 2023 παρουσιάστηκε η έκδοση SP , με απόδοση 42 ίππων (τριών περισσότερων από της βασικής έκδοσης). Επιπλέον, το SP μπορεί να εξοπλιστεί με quick shifter. Στην Ινδονησία, όπου κατασκευάζεται, η βασική έκδοση κοστίζει περίπου 3.900 ευρώ και το SP με quick shifter κοστίζει περίπου 4.900 ευρώ. Στην Ιαπωνία είναι διαθέσιμο στην έκδοση των 42 ίππων (χωρίς το όνομα SP) και κοστίζει περίπου 6.100 ευρώ .
honda cbr250rr 2023 6

Το μόνο που μένει να δούμε είναι αν ο τετρακύλινδρος της Honda μπορεί να «περάσει» τις προδιαγραφές Euro5 για να εισαχθεί στην Ευρώπη το τετρακύλινδρο Honda CBR250RR-R

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΚΤΜ 2024: Ετοιμάζεται κινητήρας V-2 με 1.390 cc και 200 ίππους!​

Η KTM θα κυκλοφορήσει σύντομα έναν κινητήρα V-2 με 1390 κυβικά

Ένας μεγαλύτερος κινητήρας LC8 της ΚΤΜ θα φιλοξενηθεί αρχικά στη σειρά Super Adventure του αυστριακού κατασκευαστή, με την παρουσίασή του να φημολογείται για την επόμενη ή μεθεπόμενη χρονιά, ενώ διάφορα πρωτότυπα μοντέλα “συλλαμβάνονται” φωτογραφικά κατά τις εκτενείς δοκιμές τους στους δρόμους της Ευρώπης.
Τι θα είναι το KTM 1390 Super Adventure του μέλλοντος; Ένα πανίσχυρο, σκληροπυρηνικό Adventure όπως η ΚΤΜ ξέρει να φτιάχνει, σε «μέγεθος XXL», που θα σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό και κυρίως απέναντι στην αναμενόμενη νέα μεγάλη μπόξερ BMW GS των 1300 κυβικών.

Ένα Super Adventure 1390 θα γίνει η αιχμή του δόρατος της ΚΤΜ και φυσικά ένας τέτοιος – θηριώδης για να μην ξεχνιόμαστε, με κυβισμό 700 περίπου κυβικών το κάθε πιστόνι! – κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας, όπως για παράδειγμα σε ένα Super Duke.

Από την περασμένη εβδομάδα κυκλοφόρησαν φήμες ότι η KTM ετοιμάζεται να ανεβάσει τον πήχη, ως απάντηση στις πρόσφατες κινήσεις του ανταγωνισμού (η νέα BMW R 1300 GS και η 1250 Pan America), δουλεύοντας πάνω σε έναν νέο κινητήρα V2 1390cc.
Αυτό ήρθε στο φως της δημοσιότητας από την ιστοσελίδα BikeSocial του Ηνωμένου Βασιλείου, μέσα από έγγραφα που ανακαλύφθηκαν, με νέους διακριτούς κωδικούς ανταλλακτικών για τον επερχόμενο κινητήρα 1390cc.

Κι ενώ τα ανταλλακτικά αφορούν τη σειρά Super Duke, ο μεγαλύτερος κινητήρας αναμένεται να φτάσει τελικά και στη σειρά Super Adventure, όπως έχουμε δει να συμβαίνει και στο παρελθόν.

Ο κυβισμός του κινητήρα αναμένεται να είναι μεταξύ 1350cc και 1449cc, ενώ δεν είναι ακόμα σαφές εάν η αύξηση χωρητικότητας έχει έρθει από την αύξηση της διαμέτρου ή της διαδρομής ή ίσως του συνδυασμού των δύο.
Ωστόσο, το BikeSocial έχει ήδη παρουσιάσει κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας γενιάς SuperDuke, οι οποίες δείχνουν τον κινητήρα να χρησιμοποιεί νέες κάσες καθώς και μια νέα τρόμπα νερού.

Οι λίστες ανταλλακτικών που ήρθαν στη δημοσιότητα αποκάλυψαν επίσης δύο διαφορετικούς αριθμούς ανταλλακτικών, συμπεριλαμβανομένου ενός κινητήρα “1390 Super Duke CN 2024”, ο οποίος θα είναι πιθανότατα πιστό αντίγραφο, κατασκευασμένο στην Κίνα από τον μακρόχρονο συνεργάτη της KTM, την CFMoto.


Γιατί όμως αυξάνονται οι κυβισμοί; Η χωρητικότητα των κινητήρων αυξάνεται καθώς οι κανονισμοί/περιορισμοί εκπομπών ρύπων που θεσπίζονται στην ευρωπαϊκή αγορά οδηγούν σε προσαρμογές των κατασκευαστών παγκοσμίως.
Αυτά τα ολοένα και πιο αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα εκπομπών θα συνεχίσουν να βλάπτουν τις επιδόσεις των μοτοσυκλετών χρόνο με το χρόνο, “φιμώνοντας” τους κινητήρες, καθώς ο κόσμος οδηγείται προς ένα μέλλον μειωμένων εκπομπών άνθρακα, αναγκάζοντας τους κατασκευαστές να αναβαθμίσουν τους κινητήρες τους και να συμβαδίζει η παραγωγή με την εποχή και τις νομοθεσίες.

Ως εκ τούτου, έχει γίνει διαρκής αγώνας για τους μηχανικούς το να παραμείνουν ένα βήμα μπροστά από αυτούς τους κανονισμούς – χωρίς να χάνονται οι επιδόσεις – κι ένας μεγαλύτερος κινητήρας LC8 θα προσφέρει αυτό το ένα βήμα μπροστά στον τομέα των επιδόσεων.
Για πόσους ίππους μιλάμε για τον νέο κινητήρα; Πιθανά κοντά στους 200 ίππους!
Ένα εντυπωσιακό νούμερο όχι μόνο για Adventure μοτοσυκλέτα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει σχετικά με την ελβετική έγκριση του επερχόμενου μεγάλου Adventure R1300GS της BMW, η ιπποδύναμή του θα είναι στους 143,5 ίππους, αφήνοντας τον πόλεμο των επιδόσεων και της ολοένα μεγαλύτερης δύναμης μεταξύ KTM και Ducati.
Σύντομα θα ξέρουμε τι θα συμβεί και πότε θα δούμε να παρουσιάζεται επίσημα ένα KTM Super Adventure με τον νέο, μεγαλύτερο στην ιστορία LC8 κινητήρα, με τις πληροφορίες να μιλούν ότι αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και μέσα στο 2025.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-8R - Αναμένεται μέσα στο 2024​

Με το βλέμμα στις Yamaha YZF-R7 και Aprilia RS660
Suzuki GSX-8R


Σύμφωνα με τα έγγραφα που κατέθεσε η Suzuki στην Ελβετία, για την απαραίτητη έγκριση τύπου UN-ECE για πώληση μοτοσυκλετών στην ευρωπαϊκή και βρετανική αγορά, φαίνεται ότι εργοστάσιο του Hamamatsu σκοπεύει μέσα στο 2024 να παρουσιάσει το δικύλινδρο supersport μοντέλο GSX-8R, θέλοντας να βρεθεί απέναντι στα YZF-R7 και RS660.

Η χρήση της ίδιας μηχανικής πλατφόρμας σε μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών, αποτελεί -ειδικά τα τελευταία χρόνια- μία συχνή πρακτική για τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών. Έτσι, μετά τα V-Strom 800 DE και GSX-8S, η Suzuki φαίνεται πως θέλει να διευρύνει την γκάμα με τη συγκεκριμένη βάση. Πριν λίγο καιρό σας είχαμε ενημερώσει για την επερχόμενη έκδοση του V-Strom 800 χωρίς το DE δίπλα και με μπροστινό τροχό 19 ιντσών, μοντέλο το οποίο είχε γίνει γνωστό με τον ίδιο τρόπο.

Αυτή τη φορά στα έγγραφα που κατατέθηκαν, βρίσκουμε την ονομασία “GSX800 (8R)”, ενώ δίπλα της υπάρχει και η “GSX800U (8R)”, η οποία αφορά την έκδοση για την Α2 κατηγορία διπλωμάτων. Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που βλέπουμε, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 776 κυβικών διατηρεί την απόδοση των 84 ίππων στις 8.500 στροφές και τα 7,95 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.800. Όσον αφορά την Α2 έκδοση η ισχύς περιορίζεται στους 47 ίππους στις 6.800 στροφές και τα 6,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 4.600.

Αυτό σημαίνει ότι το GSX-8R είναι ελαφρώς ισχυρότερο από το γυμνό αδελφάκι του, GSX-8S των 81 ίππων, διατηρώντας την ονομαστική απόδοση του V-Strom 800 DE. Βέβαια, και χωρίς αυτή την αύξηση, η χρήση του φαίρινγκ θα πρόσδιδε μεγαλύτερη τελική στο supersport μοντέλο. Σύμφωνα με τα έγγραφα, η τελική θα φτάνει τα 215 χ.α.ω., ενώ για την περιορισμένη Α2 έκδοση τα 174 χ.α.ω.

Οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες με του GSX-8S, με το μήκος στα 2.115mm και το μεταξόνιο στα 1.465mm, δείχνοντάς μας έτσι ότι δεν έχουμε αλλαγές στο πλαίσιο από το γυμνό μοντέλο. Αυτό που μειώνεται κατά 5mm είναι το συνολικό πλάτος, φτάνοντας στα 770mm, κάτι λογικό αν σκεφτούμε ότι τα clip-on είναι στενότερα και πιο χαμηλά από το ίσιο τιμόνι. Από την άλλη, το ύψος αυξάνεται από τα 1.105mm στα 1.135mm, χάρη στην προσθήκη του φαίρινγκ και της ζελατίνας.

Αυτά είναι που μεγαλώνουν και το νούμερο της ζυγαριάς κατά 3 κιλά, φτάνοντας στα 205 από τα 202 κιλά. Να σημειώσουμε ότι στα έγγραφα που κατατέθηκαν το βάρος για το GSX-8S είναι 277 κιλά και για το GSX-8R 280, όμως συνυπολογίζουν και έναν αναβάτη 75 κιλών.
Suzuki GSX-8F

Η εμφάνιση του GSX-8R θα κρατήσει πιθανότατα τους δύο κάθετους προβολείς. Το αν θα αποφασίσει η Suzuki να χρησιμοποιήσει μισό φαίρινγκ ή ολόκληρο όπως τα υπόλοιπα GSX-R μένει να απαντηθεί.

Με τις Yamaha και Aprilia να έχουν ήδη μπει στον χορό και με τις Honda, Triumph και Suzuki να ετοιμάζουν τις δικές τους προτάσεις για την κατηγορία, τα supersport μεσαίου κυβισμού αφήνουν για τα καλά πίσω τους την προηγούμενη εποχή, όπου κυριαρχούσε ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας στα 600 κυβικά εκατοστά.

Πηγη www.motomag.gr
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το GPZ 900 κατασκευαζόταν για 20 χρόνια με μικρές τροποποιήσεις. Πουλήθηκαν περισσότερες από 210.000 μονάδες. Για μεγάλο διάστημα ήταν η ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής.
Μύθος. Την ίδια εποχή, το VF1000R είχε μεγαλύτερη τελική. Οχι πολύ, του τύπου 253 το ένα , 256 το άλλο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό είναι το μονοκύλινδρο Ducati​

Ο νέος κινητήρας «θα φορεθεί» σε supermotο και endurο το 2024​


Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο έχουν κάνει την εμφάνιση τους φωτογραφίες ενός supermoto με μονοκύλινδρο κινητήρα

Υπάρχουν εικόνες που δείχνουν την μοτοσυκλέτα καμουφλαριζμένη και άλλες που βαμμένη στο κόκκινο της Ducati. Φαίνεται πως είναι έτοιμη για παραγωγή.
Πρόκειται για supermoto με τροχούς 17 ιντσών, ανεστραμμένο πιρούνι και ψαλίδι δύο μπράτσων. Το μπροστινό δισκόφρενο συνδυάζεται με ακτινικής στήριξης τετραέμβολη δαγκάνα της Brembo.
ducati monokylindro 2

Το ενδιαφέρον τραβάει ο κινητήρας. Είναι μονοκύλινδρος και τα ιταλικά μέσα κάνουν λόγω είτε για χωρητικότητα πάνω από 600 κ.εκ. και με ισχύ κοντά στους 75 ίππους.

Δεν αποκλείεται ο μονοκύλινδρος κινητήρας να χρησιμοποιηθεί σε δύο μοντέλα, ένα supermoto και ένα endurο. Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες αλλά είμαστε σίγουροι πως οι μονοκύλινδες μοτοσυκλέτες της Ducati θα παρουσιαστούν σύντομα.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το Moto Guzzi V100 Stelvio είναι έτοιμο​

Πρώτη φωτογραφία της έκδοσης παραγωγής​




Το έχουμε δει σε δοκιμές στον δρόμο και τώρα το βλέπουμε και στην τελική του μορφή λίγο πριν την επίσημη παρουσίασή του

H επιστροφή του ανακοινώθηκε στην EICMA 2022. Εκεί είχαμε δει μόνο τους τροχούς του και το λογότυπο του adventure της εταιρείας που στην πρώτη του έκδοση, από το 2007 έως το 2016, εφοδιαζόταν με τον εγκάρσια τοποθετημένο V2 90 μοιρών αερόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 1.151 κ. εκ. που απέδιδε 103.7 hp και 11, 5 kgm ροπής.

Τον περασμένο Μάιο είδαμε τις πρώτες εικόνες από τις δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους του Noale, κοντά στο ιστορικό εροστάσιο της εταιρείας, στην Βόρεια Ιταλία.

Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να διαθέτει ραντάρ, οι τροχοί να έχουν διάσταση 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ανεστραμμένο πιρούνι με μεγάλη διαδρομή, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, προστατευτικές χούφτες και αλουμινένα ποδιά κάτω από τον κινητήρα. Η τελική μετάδοση θα επιτυγχάνεται με άξονα. Τα όργανα θα αποτελούνται από οθόνη TFT και θεωρείται σίγουρο πως θα είναι εξοπλισμένο με πληθώρα ηλεκτρονικών (cornering ABS και traction control, προγράμματα οδήγησης κ.τ.λ.)

Ο κινητήρας του αναμένεται να προέρχεται αυτούσιος από το V 100 Mandello. Είναι υγρόψυκτος V2, με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, χωρητικότητας 1.042 κ. εκ. Αποδίδει 113hp και 10,7 kgm, με το 90% της ιπποδύναμης και της ροπής να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 rpm.

Περισσότερα στην EICMA 2023 στα μέσα Νοεμβρίου.
Moto Guzzi V100 Stelvio 2024 spy photo 2



Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δύο τετρακύλινδρα χιλιάρια το 2024 για την Honda​

Hornet και CB​




Οι πάντα καλά πληροφορημένοι δημοσιογράφοι του Young Machine προβλέπουν γράφουν πως η γκάμα της Big H θα εμπλουτιστεί με δύο γυμνά χιλιάρια και μάλιστα με τετρακύλινδρο κινητήρα
Και CB και τετρακύλινδρο. Δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο για να αρχίσουμε να φαντασιωνόμαστε μια μοτοσυκλέτα που θα μας θυμίζει το Bol d Or.

Προσέξτε τώρα… μην συγχέετε το ρετρό CB με τις φήμες που υπάρχουν για «μεγάλο» Hornet, μιας και οι πληροφορίες από την Ιαπωνία μιλάνε για δύο διαφορετικά μοντέλα, που θα διαθέτουν τον ίδιο κινητήρα και πιθανότατα το ίδιο πλαίσιο.

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους συγκράτησης του κόστους εξέλιξης είναι η χρήση του κινητήρα και όχι μόνο σε διαφορετικά μοντέλα, μια στρατηγική που χρησιμοποιείται σχεδόν από όλους τους κατασκευαστές. Όσον αφορά τη Honda , ο τετρακύλινδρος των 1000 cc δεν θα τροφοδοτούσε μόνο ένα Hornet ενός λίτρου , αλλά ένα νεορετρό μοντέλο και, πιθανότατα, ένα μοντέλο GT .

Το Hornet 1000 θα πρέπει να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Kawasaki Z900, το Yamaha MT-10 και το Suzuki GSX-S 1000, ενώ το CB1000 μοτοσυκλέτες όπως το Kawasaki Z900RS και το Suzuki Katana.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Ninja 1000 SX “GPZ900R Replica” - Ευσεβείς πόθοι, με άρωμα Top Gun​

Ένα CGI για την επέτειο των 40 χρόνων του ονόματος Ninja
Kawasaki Ninja 1000 SX Top Gun


Το ιαπωνικό site μοτοσυκλέτας “Webike Japan”, δημιούργησε ένα CGI, στο οποίο απεικονίζεται το γνωστό τουριστικό μοντέλο της Kawasaki, Ninja 1000 SX, στα χρώματα του GPZ900R Ninja του 1984, για την επέτειο των 40 χρόνων του ονόματος Ninja, το 2024.
Όπως ήδη σας έχουμε πει, η επιστροφή του “Καρχαρία”, όπως έγινε γνωστό το GPZ900R Ninja χάρη στο φαίρινγκ του, αποτελεί ευσεβή πόθο των Ιαπώνων που εντάθηκε περισσότερο με την έλευση του Z900RS. Το GPZ900R αποτέλεσε άλλωστε ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα στην γκάμα των “πράσινων”, ενώ πίσω στο 1984, όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, είχε ταράξει τα νερά της εποχής, με την απόδοση του κινητήρα του. Ο τετράχρονος, υγρόψυκτος τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας με 2ΕΕΚ και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο των 908 κυβικών είχε απόδοση 113,4 ίππων στις 9.500 στροφές, με την τελική του να ξεπερνά τα 240 χ.α.ω.
Kawasaki Ninja 1000 SX Top Gun

Τώρα, το Webike Japan, δημιούργησε ένα CGI, στο οποίο απεικονίζεται ένα Ninja 1000 SX στα χρώματα του πρώτου “Καρχαρία”, το μαύρο-κόκκινο που χρησιμοποιήθηκε και στην πρώτη ταινία Top Gun, του 1986, όπου ο Tom Cruise αναμετρήθηκε στη σέλα του GPZ900R με ένα μαχητικό αεροσκάφος, ενώ η μοτοσυκλέτα έκανε ξανά την εμφάνισή της στο remake της ταινίας, το 2022.
Kawasaki Ninja 1000 SX Top Gun


Η έμπνευση της δημιουργίας του Webike βασίστηκε στην κίνηση που έκανε η Kawasaki τον Οκτώβριο του 2021, για την επέτειο των 125 χρόνων της Kawasaki Heavy Industries, την εποχή που το τμήμα της μοτοσυκλέτας διαχωρίστηκε επίσημα από το υπόλοιπο βιομηχανικό κομμάτι. Τότε, οι Ιάπωνες είχαν βάψει την αγωνιστική ZX10RR του Jonathan Rea στα χρώματα του ZXR750, ενώ αυτή του Alex Lowes στο μαύρο-κόκκινο του GPZ900R Ninja, με τη διαφημιστική καμπάνια να αναγράφει “Love at First Sight Again”, ήτοι έρωτας με την πρώτη ματιά…ξανά. Αργότερα, ο χρωματισμός που χρησιμοποίησε ο Rea, έγινε διαθέσιμος στο ευρύ κοινό, για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Kawasaki Ninja 1000 SX Top Gun

Η επιλογή του Ninja 1000 SX κρίνεται πιο ολοκληρωμένη, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας. Αυτό, γιατί την εποχή που παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο με την ονομασία αυτή, δεν θεωρούνταν ακόμα μία Superbike μοτοσυκλέτα, αλλά περισσότερο ένα sport-touring μοντέλο. Μην ξεχνάμε ότι μέχρι το 2003, η μεγάλη κατηγορία των WSBK, τα οποία ξεκίνησαν να υπάρχουν 4 χρόνια μετά την εμφάνιση του GPRZ900R, επέτρεπε να αγωνιστούν τετρακύλινδρα μέχρι τα 750 κυβικά.
Kawasaki Ninja 1000 SX Top Gun

Πιθανολογούμε ότι η Kawasaki έχει ήδη κάτι στα σκαριά της για το 2024 και τα 40 χρόνια Ninja. Δεν γνωρίζουμε όμως αν οι συντάκτες του Webike έχουν κάποιες πηγές εκ των έσω, και το συγκεκριμένο CGI θα βγει στην παραγωγή, ή αν θα παραμείνει ένας ευσεβής πόθος. Η αλήθεια είναι όμως ότι ο χρωματικός αυτός συνδυασμός πάει πολύ στο Ninja 1000 SX.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Triumph εξελίσσει Thruxton 400​

Αυτή τη φορά η πληροφορία δεν υποστηρίζεται μόνο από φήμες, όπως συνέβαινε ως τώρα, μα έχει και φωτογραφικά ντοκουμέντα.
Τον περασμένο Ιούνιο η Triumph επιτέλους αποκάλυψε τις επί μακρόν φημολογούμενες "μικρές" της, τις δύο τετρακοσάρες Speed 400 και Speed 400X που κατασκευάζονται σε συνεργασία με την ινδική Bajaj Auto.

Αφού πρώτα έκαναν τον απαραίτητο ντόρο τους και έγιναν ανάρπαστες στην Ινδία, όπου άνοιξαν πρώτα οι προπαραγγελίες τους, πλέον έχουν βάλει πλώρη για την ελληνική αγορά όπου τις περιμένουμε εναγωνίως για γνωριμία, ξέροντας πια και τις τιμές τους.

Στο μεταξύ, η προφανής συνέπεια της αποκάλυψής τους είναι η ενίσχυση των φημών για επέκταση της γκάμας των μικρών με διάφορες άλλες παραλλαγές. Μια από τις πρώτες βασιζόταν σε ινδικές φήμες για επικείμενη παρουσίαση μιας Thruxton 400, ενώ για τη συνέχεια ενδέχεται να έχουμε και Bobber, αλλά και Tiger 400! Τίποτε από αυτά βέβαια δεν είναι επιβεβαιωμένο ως τώρα, παραμένοντας στο επίπεδο των "πληροφοριών εκ των έσω" που επικαλείται ο ινδικός Τύπος σε κάθε ανάλογη δημοσίευση.
Πλέον όμως υπάρχει και φωτογραφική τεκμηρίωση για τουλάχιστον μια από αυτές τις νέες παραλλαγές που λέγεται πως έρχονται.
Triumph Thruxton400 spy pics 2

Ο λόγος για το Thruxton 400, το οποίο πιάστηκε σε δοκιμές στην Ινδία, αποκαλύπτοντας μια μοτοσυκλέτα που ουσιαστικά ντύνει το Speed 400 με μισό φέρινγκ που σαφέστατα εμπνέεται από το κορυφαίο Speed Triple RR - το μεγάλο Thruxton 1200 άλλωστε είναι ολόγυμνο.
Στις τέσσερεις φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει στο Διαδίκτυο βλέπουμε την ίδια ακριβώς βάση με το ντουέτο των Speed 400, με μόνες αντιληπτές διαφορές το φέρινγκ, τα ψηλά κλιπόν αντί τιμονιού και το μαύρο φινίρισμα στο ανεστραμμένο πιρούνι.
Triumph Thruxton400 spy pics 3

Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πως η παρουσίασή του επίκειται σύντομα, μιας και δε φαίνεται να υπάρχουν κοσμογονικές αλλαγές που να δικαιολογούν μακρόχρονη διαδικασία εξέλιξης, αλλά μια αρκετά πιο εύκολη προσαρμογή σε άλλη θέση οδήγησης.
Triumph Thruxton400 spy pics 4

Εκτός αν η Triumph μας επιφυλλάσσει και άλλες, αθέατες αλλαγές στον υγρόψυκτο μονοκύλινδρο 398 cc και 40 hp ή στον περιφερειακό εξοπλισμό - κάτι που πάντως δε θεωρούμε πολύ πιθανό καθώς στόχος είναι το προσιτό κόστος για τον πελάτη και ακούγεται ασύμβατο με πολλές επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη που θα ανέβαζαν την τιμή.
Πηγή: Iamabiker μέσω Autostreet.in
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.515
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Gasgas SM 900 – Στα σκαριά το νέο δικύλινδρο Supermotard στα «κόκκινα»​

001_gasgas_sm_900_erlknig_2026.jpg008_gasgas_sm_900_erlknig_2026.jpg

Ήταν να μην γίνει η αρχή της «ανάστασης» της κατηγορίας!

Η μοτοσυκλέτα που βλέπουμε στις εικόνες είναι, σύμφωνα με το Αυστριακό μέσο 1000PS που τις εξασφάλισε, η νέα Gasgas SM900 της οποίας η ανάπτυξη έχει ξεκινήσει ήδη. Η μοτοσυκλέτα θα αποτελέσει ένα ακόμα «παιδί» της πολιτικής του Pierer Group (ΚΤΜ, Husqvarna, Gasgas) να προσφέρει πολλαπλά μοντέλα, αλλά στην ίδια μηχανολογική βάση, όπως π.χ. τα KMT 690 SMC - Gasgas 700 SM.

Φαίνεται πως η επόμενη πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί για την γέννηση νέας μοτοσυκλέτας, είναι αυτή του KTM 890 SMT, που παρουσιάστηκε μόλις φέτος.

Οι Αυστριακοί εντόπισαν μία τροποποιημένη 890 SMT να δοκιμάζεται στον δρόμο και δεν έχασαν την ευκαιρία να την τραβήξουν φωτογραφίες: Οι αλλαγές, φαίνονται με την τοποθέτηση νέου ψαλιδιού πίσω, νέου πιρουνιού αλλά και σημαντικό χαμήλωμα στην θέση του τελικού της εξάτμισης.

Περισσότερες λεπτομέριειες, προφανώς δεν είναι διαθέσιμες προς το παρόν, αν και οι Αυστριακοί επιμένουν ότι το νέο Gasgas SM 900, θα έρθει ως μοντέλο 2026. Αναμένωμεν!

Πηγή/φωτογραφίες: 1000PS
 
Top Bottom