angelthing
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.673
- Μοτοσυκλέτα
- F700GS, CRF300L
- Όνομα
- Angelos
Όσο είναι η Husqvarna και η gas gas νομίζωειναι η cf moto στη μικρη κατηγορια της moto3
κοινο μοτερ κτμ ολοι..Όσο είναι η Husqvarna και η gas gas νομίζω
Τελικά ή στου Νίκου το SV θα πάω ( ) ή σε κάνα Street Triple ξανά αν είναι για γυμνό ....
Πήρα σήμερα ολίγον σβάρνα τις ρούγες για να ρίξω μια ματούλα στα νέα κινεζοπροσφερόμενα.
Το Zontes GK350 από κοντά θα έλεγα ότι με απογοήτευσε ...... Στα χαρτιά / φωτ'ο / βίντεο μου είχε φανεί πολύ πιο
ενδιαφέρον ! Όυτε η φυσική του παρουσία, ούτε η θέση του αλλά ούτε και το φινίρισμά του μου έκαναν ιδιαίτερη
εντύπωση. Μακράν καλύτερη παρουσία θεωρώ ότι έχει το 155 μοντέλο τηρουμένων των αναλογιών παρά το 350 ....
Κρίμα, αλλά και 4750+ μπορεί να μην είναι πολλά για καινούργιο, δεν παύει όμως να είναι ένα ποσόν !
Άνετα βρίσκω Street Triple 675 μεταχείρω σε αυτά τα χρήματα αν πάω για γυμνό !
Από την άλλη, πήγα να ρίξω μια κοντινή ματιά στο Voge 300 Rallye, ως εν δυνάμει αντικαταστάτη του CRF250L.
Το θεώρησα στιβαρό, με εντυπωσιακό στήσιμο, εξαιρετική σέλα και καλό φινίρισμα ..... και δυστηχώς για εμένα,
πολύ ψηλό ..... αν δεν υπήρχε αυτό το θέμα θα το κυνηγούσα σοβαρά. Για την ώρα
και ίσως πάω και για test ride για να μου φύγει τελείως η όρεξη .........
Λογικά είναι το μοτέρ του f900 xr .αφου φτιαχνουν που φτιαχνουν το μοτερ...εφτιαξαν ολο το μηχανακι
Voge 900DS – Νέα adventure με επώνυμη, ευρωπαϊκή καρδιά - BIKEIT!
Μέσω διαρροής έγινε γνωστό πως η Voge ετοιμάζεται να ανεβάσει το ταβάνι κυβισμού της οικογένειας DS πατώντας σε μια πολύ γνωστή και δημοφιλή βάση.www.bikeit.gr
Λογικά είναι το μοτέρ του f900 xr .
Αυτοι το κατασκευάζουν για την πεμφε πάντως .
Καλό αλλά 155 κιλά στεγνό? Με τετοια εμφάνιση περιμένεις 130 το πολύ!Colove Excelle 450 Rally: Σε τιμή έκπληξη το Κινεζικό adventure (Video)
Aνοιχτό το ενδεχόμενο να το δούμε στην Ευρώπη
Το είδαμε για πρώτη φορά το 2021 στην έκθεση της Chongqing και μας εντυπωσίασε. Τώρα είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην αγορά της Κίνας και μάλιστα σε άκρως δελεαστική τιμή
Κείμενο: Μένιος Κατής
Ο λόγος για το Excelle 450 Rally (ZF450LS), ένα adventure που παραπέμπει σε Rally Dakar και το οποίο κατασκευάζει για λογαριασμό της Excelle η Colove ή Kove όπως είναι γνωστή στην Κίνα. Πρόκειται για μια εταιρεία που εστιάζει στην κατασκευή μοντέλων που δεν προορίζονται μόνο για την εγχώρια αγορά.
Βασίστηκε σε μοτοσυκλέτα που συμμετείχε σε αγώνες Rally στην Κίνα και που αντλεί την έμπνευσή της από τα μοντέλα που αγωνίζονται στο Dakar.
Πηγη https://2wo.gr
Εχει να πεσει κλαμα π********να Κινα
με 130 κιλα δεν θαχε αυτην την τιμη.Καλό αλλά 155 κιλά στεγνό? Με τετοια εμφάνιση περιμένεις 130 το πολύ!
Ένα πεμφε χωρίς τεχνολογία αιχμής .Πεμφε απ' τα lidl δηλαδή
οχι παντα,πολλες φορες πληρωνεις λιγωτερα και παιρνεις περισσοτερα,και το αναποδο.πληρωνεις περισσοτερα και παιρνεις λιγωτερα.ειδικα στους χαλεπους καιρους μας,το δευτερο συμβαινει κατα το πλειστον.Ένα πεμφε χωρίς τεχνολογία αιχμής .
Γιατί ,ότι πληρώνεις παιρνεις
Τα ίδια και ο Δημήτρης με το VFR 1200 το 155 που πήρε για υπηρέτρια την έκανε την κεφαλή στραγάλια στα 2200 χλμ. Εδώ να δεις κλάμα, γαμώ την Κίνα μου...Μπραβο στους Κινεζους , αγωνιωδως περιμενουμε να τους δουμε και σε κανεναν αγωνα για να κλαψουν οι μανουλες τους .... απο χαρα ....!
έ ,εδωσε 3 χιλιαρικα,και το πηρε στο χερι.κακως βεβαια ,αλλα φανταζομαι οτι θα τον καλυψε η εγγυηση.σκεψου να το παθεις με το 10/πλασιο ποσον.εκει να δεις κλαμα.εγγυησηΤα ίδια και ο Δημήτρης με το VFR 1200 το 155 που πήρε για υπηρέτρια την έκανε την κεφαλή στραγάλια στα 2200 χλμ. Εδώ να δεις κλάμα, γαμώ την Κίνα μου...
Τα ίδια και ο Δημήτρης με το VFR 1200 το 155 που πήρε για υπηρέτρια την έκανε την κεφαλή στραγάλια στα 2200 χλμ. Εδώ να δεις κλάμα, γαμώ την Κίνα μου..
Αυτό μάλισταQJMOTOR SVT 650: Nέο 2κύλινδρο adventure με 71 hp
Αποκαλυπτήρια στην EICMA
Έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης. Το νέο μοντέλο ονομάζεται SVT 650 και θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο περίπτερο της QJMOTOR στην επερχόμενη EICMA 2022
Τον Οκτώβρη του 2021 είδαν το φως της δημοσιότητας οι πρώτες πληροφορίες για ένα νέο δικύλινδρο μεσαίου κυβισμού adventure που έχει στα σκαριά η QJMOTOR. Τον περασμένο Μάιο οι φήμες επιβεβαιώθηκαν μέσω επίσημων εγγράφων και σχεδίων που κατέθεσε η μάρκα στις αρμόδιες αρχές για έγκριση τύπου.
Τώρα έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης. Το SVT 650 είναι μια μοτοσυκλέτα που μπαίνει σε μια κατηγορία με μεγάλο ενδιαφέρον και υψηλό ανταγωνισμό.
To SVT 650 τροφοδοτείται από δικύλινδρο V90 μοιρών κινητήρα χωρητικότητας 645 κ. εκ. Διαθέτει οχτώ βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής ενώ οι διαστάσεις του 81x62,6 είναι παρόμοιες με εκείνες του δικύλινδρου κινητήρα που χρησιμοποιεί η Suzuki στο V-Strom 650. Η ισχύς ανέρχεται στους 71 hp @ 8.800 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμής ροπής είναι 62 Nm @ 6.500 σ.α.λ.
Το SVT 650 έρχεται με μεγάλο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 20.5 λίτρων και εξοπλίζεται με ακτινωτές ή χυτές ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ενώ οι διαστάσεις των tubeless ελαστικών είναι 100/80 μπροστά και 150/70 πίσω. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα με ακτινικές δαγκάνες της Brembo που συνδυάζονται με δικάναλο ABS 9.1MΒ της Bosch.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες, το ψαλίδι είναι από κράμα αλουμινίου, ενώ όσον αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά υπάρχει αντεστραμμένο πιρούνι της KYB και πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλικό που είναι κεντρικά τοποθετημένο.
Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φωτιστικά σώματα LED, ζελατίνα που ρυθμίζεται ως προς το ύψος, ποδιά κινητήρα, προστατευτικά κάγκελα, χούφτες καθώς και μεγάλη οθόνη TFT.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως επίσης και για το πότε θα ξεκινήσει η διάθεσή του στην Ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να μάθουμε στην EICMA 2022.
Πηγη https://2wo.gr
Gaokin GK 1000 Thor: Ένας Θώρ από την Κίνα
Η Gaokin αγκαλιά με την Brixton
Μια νέα, μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα cruiser κυκλοφόρησε πλέον – μετά από αναμονή δύο ετών – στην αγορά της Κίνας. Είναι η Gaokin GK 1000 Thor που εκτός των άλλων, θέλει να περάσει στην άλλη πλευρά του Ειρηνικού και να αποβιβαστεί στις ΗΠΑ, όπου αυτού του είδους οι μοτοσυκλέτες έχουν ακόμα μεγάλη πέραση.
Παρότι μέχρι στιγμής η κινεζική εταιρία κατασκευής κινητήρων και μοτοσυκλετών Gaokin δεν δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, το όνομά της συνδέεται με την Brixton, μοτοσυκλέτες της οποίας σχεδιάζονται και εξελίσσονται από κοινού με τον αυστριακό όμιλο KSR.
Οι κινητήρες των Brixton κατασκευάζονται από την Gaokin στο Chongqing της Κίνας, ενώ κάποια από τα μοντέλα που εμείς βλέπουμε με τα λογότυπα της Brixton είναι διαθέσιμα σε άλλες χώρες με το σήμα της Gaokin.
Για παράδειγμα υπάρχει το Gaokin GK 500 με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, το οποίο είναι πανομοιότυπο με το Brixton Crossfire 500.
Τώρα είναι η Gaokin Moto που δηλώνει ιδιαίτερα περήφανη για το ολοκαίνουργιο και ολόδικό της GK 1000 Thor, που είναι ένα μοντέρνο power cruiser με ιδιαίτερο σχεδιασμό.
Πλαίσιο και ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο (!), υπάρχει μονό αμορτισέρ πίσω και ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, κατασκευής Kayaba (KYB). Τα φρένα έρχονται από την J.Juan και το ABS από τη Bosch.
Με δύο κυματιστούς τεράστιους δίσκους 320 mm μπροστά και έναν δίσκο 300 mm πίσω, πάνω σε κομψούς τροχούς διαμέτρου 18 ιντσών με βουρτσισμένα τμήματα και ελαστικά 130/70-18 μπροστά και 240/40-18, το GK 1000 Thor γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Παρά το αλουμινένιο πλαίσιο η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 269 κιλά (ντεπόζιτο 22 λίτρων), ένα καλό νούμερο κατά τ’ άλλα για μια κατηγορία που φλερτάρει τα 300άρια… κιλά.
Ο V-2 κινητήρας που είναι σχεδίασης και κατασκευής Gaokin έχει μια ασυνήθιστη περιεχόμενη γωνία στις 80 μοίρες, είναι υγρόψυκτος και ψεκαστός στα 997 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 90 ίππους (66 kW) στις 7.200 rpm, με τη μέγιστη ροπή των 95 Nm να έρχεται στις 6.000 rpm.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και η τελική μετάδοση γίνεται με ελαστικό ιμάντα ενισχυμένο με ανθρακονήματα (με προτεινόμενη αλλαγή στα 60.000 χιλιόμετρα!)
Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος με ρυθμιζόμενες μανέτες, φώτα LED, έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και cruise control. Το Gaokin GK 1000 Thor είναι ήδη διαθέσιμο στην Κίνα και πωλείται στα 58.800 γιουάν – κάτι που επί του παρόντος αντιστοιχεί σε μόλις 8.200 ευρώ!
Αν φτάσει ποτέ στην Ευρώπη σαν Brixton πιθανά να είναι ακριβότερο.
Πηγη https://motorbike.gr