Το μηχανάκι έχει CBS;Καλησπέρα σε όλους, έχω την cb500x 2013, έχει κανείς ασχοληθεί με βελτίωση πίσω φρένου? Ευχαριστώ
Εάν το κύκλωμα σου δεν είναι για dot 5.1 να τα αλλάξεις όσο πιο σύντομα μπορείς!!Καλησπέρα σε όλους, και σας ευχαριστώ γιά τις άμεσες απαντήσεις σας (μόλις τις είδα). Το μηχανάκι έχει ABS, φοβερό στο εμπρός φρένο και όχι τόσο καλό στο πίσω (έχει μιά υστέρηση 3 δευτερόλεπτα μου έχουν πει - έτσι ολισθαίνει σε γλιστερό οδόστρωμα και μετά ενεργοποιείται). 83000 χλμ έχω κάνει, έχω αλλάξει υγρά πρό καιρού σε DOT 5.1, αλλά θέλει πολύ πίεση το πεντάλ γιά να πιάσει (με οδηγό μόνον - με συνεπιβάτη θέλει φτέρνα γιά να ενεργοποιηθεί το ABS). Οι αναρτήσεις εμπρός έχουν αλλαχτεί τα λάδια τους & οι τσιμούχες, το πίσω δεν παίρνει τίποτα. Ποιό το μαγαζί στην Καλλιρόης να περάσω? Αν θέλει ο esel μου λέει. Το ξέρω ότι είναι επικουρικό το πίσω αλλά να πιάνει όταν το πατάς με λίγη δύναμη, να μην σε αποσπά από το φρενάρισμα. Πώς έχουν τα σκούτερ μανέτα γιά το πίσω φρένο? Με λίγη δύναμη ακινητοποιούνται. Τα τακάκια που βάζω (EBC συνήθως) είναι μεταλλικά ή ημιμεταλλικά γιά να πιάνει άμεσα μου λένε. Γιά τα σωληνάκια το έχω υπ' όψιν μου γιά αλλαγή (και γιά το εμπρός φρένο) καθώς είναι 7 χρόνια σχεδόν με τα μαμίσια. Σκέφτομαι και γιά αλλαγή τρόμπας με μιά μεταχειρισμένη μεγαλύτερη γιά να θέλει μικρότερη δύναμη γιά να φρενάρει, τι λέτε? Υπάρχει κάποιο άρθρο γιά τα φρένα γιά να ενημερωθώ τι πρέπει να κάνω σταδιακά μέχρι να δώ βελτίωση, εκτός βέβαια από τις δικές σας πολύτιμες παρατηρήσεις και εμπειρίες. Σας ευχαριστώ και πάλι.
Καλησπέρα σε όλους, και σας ευχαριστώ γιά τις άμεσες απαντήσεις σας (μόλις τις είδα). Το μηχανάκι έχει ABS, φοβερό στο εμπρός φρένο και όχι τόσο καλό στο πίσω (έχει μιά υστέρηση 3 δευτερόλεπτα μου έχουν πει - έτσι ολισθαίνει σε γλιστερό οδόστρωμα και μετά ενεργοποιείται). 83000 χλμ έχω κάνει, έχω αλλάξει υγρά πρό καιρού σε DOT 5.1, αλλά θέλει πολύ πίεση το πεντάλ γιά να πιάσει (με οδηγό μόνον - με συνεπιβάτη θέλει φτέρνα γιά να ενεργοποιηθεί το ABS). Οι αναρτήσεις εμπρός έχουν αλλαχτεί τα λάδια τους & οι τσιμούχες, το πίσω δεν παίρνει τίποτα. Ποιό το μαγαζί στην Καλλιρόης να περάσω? Αν θέλει ο esel μου λέει. Το ξέρω ότι είναι επικουρικό το πίσω αλλά να πιάνει όταν το πατάς με λίγη δύναμη, να μην σε αποσπά από το φρενάρισμα. Πώς έχουν τα σκούτερ μανέτα γιά το πίσω φρένο? Με λίγη δύναμη ακινητοποιούνται. Τα τακάκια που βάζω (EBC συνήθως) είναι μεταλλικά ή ημιμεταλλικά γιά να πιάνει άμεσα μου λένε. Γιά τα σωληνάκια το έχω υπ' όψιν μου γιά αλλαγή (και γιά το εμπρός φρένο) καθώς είναι 7 χρόνια σχεδόν με τα μαμίσια. Σκέφτομαι και γιά αλλαγή τρόμπας με μιά μεταχειρισμένη μεγαλύτερη γιά να θέλει μικρότερη δύναμη γιά να φρενάρει, τι λέτε? Υπάρχει κάποιο άρθρο γιά τα φρένα γιά να ενημερωθώ τι πρέπει να κάνω σταδιακά μέχρι να δώ βελτίωση, εκτός βέβαια από τις δικές σας πολύτιμες παρατηρήσεις και εμπειρίες. Σας ευχαριστώ και πάλι.
Ευχαριστώ πολύ, είναι σημαντική γιά μένα η μεταφορά αυτών των εμπειριών σας στο να καταλήξω κάποια στιγμή στο βέλτιστο αποτέλεσμα.Ενας κατοχος ιδιου μοντελου με το δικο σου θα μπορουσε να σου απαντησει με καλυτερες λεπτομερειες εαν βεβαια εχει πειραματιστει.
Σε γενικες γραμμμες οταν αρχιζεις και βλεπεις οτι τα φρενα δεν σου επαρκουν σημαινει οτι ή ωριμαζεις πλεον και ψαχνεις το κατι παραπανω ή απλως ....... ωριμαζεις και προσαρμοζεσαι στο μηχανακι που εχεις με οτι ιδιαιτεροτητες εχει.
Μην συγκρινεις ανομοια πραγματα , οπως το σκουτερ , εκει και αναβατης και μοτερ βρισκονται πολυ κοντα στον πισω τροχο οπου τον φορτιζουν διαφορετικα απο την μοτοσυκλετα στο φρεναρισμα.
Μην κανεις αλλαγες δραματικες (τρομπες , υγρα , τακακια) εκτος του κατασκευαστη , εαν δεν εχεις παρει γνωμες απο εμπειρους κατοχους που και παλι επιμενω να εχουν το ιδιο μοντελο σαν το δικο σου ( ισως σε αντιστοιχο φορουμ cb500x να βρεις καποιες πληροφοριες ).
Η αλλαγη μαρκουτσιων (σωληνακια) με καλυτερης ποιοτητας ( τεφλον ή μεταλλικα οπως τα λενε) σιγουρα ειναι μια αναβαθμιση.
Tωρα για προτεινομενα ειδικα συνεργεια και μαστορους ..... θελει λιγο τυχη αμα δεν εχεις και εμπειρια.
Έχω διαβάσει ότι το 5.1 είναι πλήρως συμβατό με το 4, προσοχή, όχι το 5.0.Εάν το κύκλωμα σου δεν είναι για dot 5.1 να τα αλλάξεις όσο πιο σύντομα μπορείς!!
Θα δεις επάνω στα δοχείακια σου τι προδιαγραφές γράφει πχ use only dot 3 dot 4 !
Ότι σου γράφει αυτά θα ξαναβάλεις!!
Έχω καταστρέψει τρόμπα φρενου και τα τσιμουχακια από τις δαγκάνες με dot 5.1 σε σύστημα που ήταν για 4 αρι!!! Και τα τσιμουχακια πονάνε σε τιμή αρκετά!!
Της belray ειχα βάλει και θυμάμαι ότι έγραφε επάνω 3,4 και 5.1!! Με αυτή τη λογική τα έβαλα κ εγώ!!Έχω διαβάσει ότι το 5.1 είναι πλήρως συμβατό με το 4, προσοχή, όχι το 5.0.
Έχω διαβάσει ότι το 5.1 είναι πλήρως συμβατό με το 4, προσοχή, όχι το 5.0.