Βελτίωση πίσω φρένου CB500X 2013

markos63

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάρκος Βιτζηλαίος
Καλησπέρα σε όλους, έχω την cb500x 2013, έχει κανείς ασχοληθεί με βελτίωση πίσω φρένου? Ευχαριστώ
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.188
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
σε γνωστο μαγαζι στην Καλλιροης για φρενα ....για περνα μια βολτα και ρωτα τους....δεν χανεις τιποτα....
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.535
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Το πισω φρενο ειναι ουσιαστικα επικουρικο.Με ενα ζευγαρι *****α τακακια συνηθως λυνεται το προβλημα.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Καλησπέρα σε όλους, έχω την cb500x 2013, έχει κανείς ασχοληθεί με βελτίωση πίσω φρένου? Ευχαριστώ
Το μηχανάκι έχει CBS;
Φρενάρεις μπροστά και δίνει ένα ποσοστό πίσω;
Είσαι βαρύς και βουτάει επικίνδυνα το μπροστινό;
Έχεις ΑBS;
Από αναρτήσεις πώς είσαι;

Μου προκαλεί τεράστια εντύπωση που ολόκληρο άρθρο με παρουσίαση του μοντέλου το 2013 ΔΕΝ έχει μια αναφορά στα φρένα του.. motomag παρουσίαση CB500X 2013

Άπαξ και δεν υπάρχουν θέματα στησίματος,ένα αεροπορικού τύπου(υψηλής) θα σου δώσει την παραπάνω δύναμη που θες.Ο συνδιασμός με τακάκια που να δένουν με το δίσκο σου χωρίς να του ανεβάζουν θερμοκρασία θα βοηθήσουν τα μέγιστα.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αν είναι ΑΥΤΟ στον πίνακα κάτω λέει :

Rear brake240mm wavy disc with single-piston caliper and ABS
Front brake320mm wavy disc with twin-piston caliper and ABS
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ας μας πει δύο λόγια παραπάνω ο Μάρκος όπως ποιο είναι το πρόβλημά του, πόσα χλμ έχει, τι συντήρηση κάνει, σε τι κατάσταση είναι οι αναρτήσεις του κλπ να βοηθήσουμε όσο μπορούμε.
 

markos63

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάρκος Βιτζηλαίος
Καλησπέρα σε όλους, και σας ευχαριστώ γιά τις άμεσες απαντήσεις σας (μόλις τις είδα). Το μηχανάκι έχει ABS, φοβερό στο εμπρός φρένο και όχι τόσο καλό στο πίσω (έχει μιά υστέρηση 3 δευτερόλεπτα μου έχουν πει - έτσι ολισθαίνει σε γλιστερό οδόστρωμα και μετά ενεργοποιείται). 83000 χλμ έχω κάνει, έχω αλλάξει υγρά πρό καιρού σε DOT 5.1, αλλά θέλει πολύ πίεση το πεντάλ γιά να πιάσει (με οδηγό μόνον - με συνεπιβάτη θέλει φτέρνα γιά να ενεργοποιηθεί το ABS). Οι αναρτήσεις εμπρός έχουν αλλαχτεί τα λάδια τους & οι τσιμούχες, το πίσω δεν παίρνει τίποτα. Ποιό το μαγαζί στην Καλλιρόης να περάσω? Αν θέλει ο esel μου λέει. Το ξέρω ότι είναι επικουρικό το πίσω αλλά να πιάνει όταν το πατάς με λίγη δύναμη, να μην σε αποσπά από το φρενάρισμα. Πώς έχουν τα σκούτερ μανέτα γιά το πίσω φρένο? Με λίγη δύναμη ακινητοποιούνται. Τα τακάκια που βάζω (EBC συνήθως) είναι μεταλλικά ή ημιμεταλλικά γιά να πιάνει άμεσα μου λένε. Γιά τα σωληνάκια το έχω υπ' όψιν μου γιά αλλαγή (και γιά το εμπρός φρένο) καθώς είναι 7 χρόνια σχεδόν με τα μαμίσια. Σκέφτομαι και γιά αλλαγή τρόμπας με μιά μεταχειρισμένη μεγαλύτερη γιά να θέλει μικρότερη δύναμη γιά να φρενάρει, τι λέτε? Υπάρχει κάποιο άρθρο γιά τα φρένα γιά να ενημερωθώ τι πρέπει να κάνω σταδιακά μέχρι να δώ βελτίωση, εκτός βέβαια από τις δικές σας πολύτιμες παρατηρήσεις και εμπειρίες. Σας ευχαριστώ και πάλι.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Καλησπέρα σε όλους, και σας ευχαριστώ γιά τις άμεσες απαντήσεις σας (μόλις τις είδα). Το μηχανάκι έχει ABS, φοβερό στο εμπρός φρένο και όχι τόσο καλό στο πίσω (έχει μιά υστέρηση 3 δευτερόλεπτα μου έχουν πει - έτσι ολισθαίνει σε γλιστερό οδόστρωμα και μετά ενεργοποιείται). 83000 χλμ έχω κάνει, έχω αλλάξει υγρά πρό καιρού σε DOT 5.1, αλλά θέλει πολύ πίεση το πεντάλ γιά να πιάσει (με οδηγό μόνον - με συνεπιβάτη θέλει φτέρνα γιά να ενεργοποιηθεί το ABS). Οι αναρτήσεις εμπρός έχουν αλλαχτεί τα λάδια τους & οι τσιμούχες, το πίσω δεν παίρνει τίποτα. Ποιό το μαγαζί στην Καλλιρόης να περάσω? Αν θέλει ο esel μου λέει. Το ξέρω ότι είναι επικουρικό το πίσω αλλά να πιάνει όταν το πατάς με λίγη δύναμη, να μην σε αποσπά από το φρενάρισμα. Πώς έχουν τα σκούτερ μανέτα γιά το πίσω φρένο? Με λίγη δύναμη ακινητοποιούνται. Τα τακάκια που βάζω (EBC συνήθως) είναι μεταλλικά ή ημιμεταλλικά γιά να πιάνει άμεσα μου λένε. Γιά τα σωληνάκια το έχω υπ' όψιν μου γιά αλλαγή (και γιά το εμπρός φρένο) καθώς είναι 7 χρόνια σχεδόν με τα μαμίσια. Σκέφτομαι και γιά αλλαγή τρόμπας με μιά μεταχειρισμένη μεγαλύτερη γιά να θέλει μικρότερη δύναμη γιά να φρενάρει, τι λέτε? Υπάρχει κάποιο άρθρο γιά τα φρένα γιά να ενημερωθώ τι πρέπει να κάνω σταδιακά μέχρι να δώ βελτίωση, εκτός βέβαια από τις δικές σας πολύτιμες παρατηρήσεις και εμπειρίες. Σας ευχαριστώ και πάλι.
Εάν το κύκλωμα σου δεν είναι για dot 5.1 να τα αλλάξεις όσο πιο σύντομα μπορείς!!
Θα δεις επάνω στα δοχείακια σου τι προδιαγραφές γράφει πχ use only dot 3 dot 4 !
Ότι σου γράφει αυτά θα ξαναβάλεις!!
Έχω καταστρέψει τρόμπα φρενου και τα τσιμουχακια από τις δαγκάνες με dot 5.1 σε σύστημα που ήταν για 4 αρι!!! Και τα τσιμουχακια πονάνε σε τιμή αρκετά!!
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.296
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Καλησπέρα σε όλους, και σας ευχαριστώ γιά τις άμεσες απαντήσεις σας (μόλις τις είδα). Το μηχανάκι έχει ABS, φοβερό στο εμπρός φρένο και όχι τόσο καλό στο πίσω (έχει μιά υστέρηση 3 δευτερόλεπτα μου έχουν πει - έτσι ολισθαίνει σε γλιστερό οδόστρωμα και μετά ενεργοποιείται). 83000 χλμ έχω κάνει, έχω αλλάξει υγρά πρό καιρού σε DOT 5.1, αλλά θέλει πολύ πίεση το πεντάλ γιά να πιάσει (με οδηγό μόνον - με συνεπιβάτη θέλει φτέρνα γιά να ενεργοποιηθεί το ABS). Οι αναρτήσεις εμπρός έχουν αλλαχτεί τα λάδια τους & οι τσιμούχες, το πίσω δεν παίρνει τίποτα. Ποιό το μαγαζί στην Καλλιρόης να περάσω? Αν θέλει ο esel μου λέει. Το ξέρω ότι είναι επικουρικό το πίσω αλλά να πιάνει όταν το πατάς με λίγη δύναμη, να μην σε αποσπά από το φρενάρισμα. Πώς έχουν τα σκούτερ μανέτα γιά το πίσω φρένο? Με λίγη δύναμη ακινητοποιούνται. Τα τακάκια που βάζω (EBC συνήθως) είναι μεταλλικά ή ημιμεταλλικά γιά να πιάνει άμεσα μου λένε. Γιά τα σωληνάκια το έχω υπ' όψιν μου γιά αλλαγή (και γιά το εμπρός φρένο) καθώς είναι 7 χρόνια σχεδόν με τα μαμίσια. Σκέφτομαι και γιά αλλαγή τρόμπας με μιά μεταχειρισμένη μεγαλύτερη γιά να θέλει μικρότερη δύναμη γιά να φρενάρει, τι λέτε? Υπάρχει κάποιο άρθρο γιά τα φρένα γιά να ενημερωθώ τι πρέπει να κάνω σταδιακά μέχρι να δώ βελτίωση, εκτός βέβαια από τις δικές σας πολύτιμες παρατηρήσεις και εμπειρίες. Σας ευχαριστώ και πάλι.

Αυτο ειναι το καταστημα που σου εγραψε ο Στελιος!!

Eπισης ακριβως διπλα στο εν λογω καταστημα,ειναι ενα συνεργειο μοτοσυκλετων το Iron Horse!!!!
Τα παιδια εκει ειναι γνωστες των Honda, οποτε αν βρεθεις κατα κει και θελεις παιρνεις τη γνωμη τους!!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.338
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ενας κατοχος ιδιου μοντελου με το δικο σου θα μπορουσε να σου απαντησει με καλυτερες λεπτομερειες εαν βεβαια εχει πειραματιστει.
Σε γενικες γραμμμες οταν αρχιζεις και βλεπεις οτι τα φρενα δεν σου επαρκουν σημαινει οτι ή ωριμαζεις πλεον και ψαχνεις το κατι παραπανω ή απλως ....... ωριμαζεις και προσαρμοζεσαι στο μηχανακι που εχεις με οτι ιδιαιτεροτητες εχει.
Μην συγκρινεις ανομοια πραγματα , οπως το σκουτερ , εκει και αναβατης και μοτερ βρισκονται πολυ κοντα στον πισω τροχο οπου τον φορτιζουν διαφορετικα απο την μοτοσυκλετα στο φρεναρισμα.
Μην κανεις αλλαγες δραματικες (τρομπες , υγρα , τακακια) εκτος του κατασκευαστη , εαν δεν εχεις παρει γνωμες απο εμπειρους κατοχους που και παλι επιμενω να εχουν το ιδιο μοντελο σαν το δικο σου ( ισως σε αντιστοιχο φορουμ cb500x να βρεις καποιες πληροφοριες ).

Η αλλαγη μαρκουτσιων (σωληνακια) με καλυτερης ποιοτητας ( τεφλον ή μεταλλικα οπως τα λενε) σιγουρα ειναι μια αναβαθμιση.
Tωρα για προτεινομενα ειδικα συνεργεια και μαστορους ..... θελει λιγο τυχη αμα δεν εχεις και εμπειρια. Bcdefgh
 

markos63

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάρκος Βιτζηλαίος
Ενας κατοχος ιδιου μοντελου με το δικο σου θα μπορουσε να σου απαντησει με καλυτερες λεπτομερειες εαν βεβαια εχει πειραματιστει.
Σε γενικες γραμμμες οταν αρχιζεις και βλεπεις οτι τα φρενα δεν σου επαρκουν σημαινει οτι ή ωριμαζεις πλεον και ψαχνεις το κατι παραπανω ή απλως ....... ωριμαζεις και προσαρμοζεσαι στο μηχανακι που εχεις με οτι ιδιαιτεροτητες εχει.
Μην συγκρινεις ανομοια πραγματα , οπως το σκουτερ , εκει και αναβατης και μοτερ βρισκονται πολυ κοντα στον πισω τροχο οπου τον φορτιζουν διαφορετικα απο την μοτοσυκλετα στο φρεναρισμα.
Μην κανεις αλλαγες δραματικες (τρομπες , υγρα , τακακια) εκτος του κατασκευαστη , εαν δεν εχεις παρει γνωμες απο εμπειρους κατοχους που και παλι επιμενω να εχουν το ιδιο μοντελο σαν το δικο σου ( ισως σε αντιστοιχο φορουμ cb500x να βρεις καποιες πληροφοριες ).

Η αλλαγη μαρκουτσιων (σωληνακια) με καλυτερης ποιοτητας ( τεφλον ή μεταλλικα οπως τα λενε) σιγουρα ειναι μια αναβαθμιση.
Tωρα για προτεινομενα ειδικα συνεργεια και μαστορους ..... θελει λιγο τυχη αμα δεν εχεις και εμπειρια. Bcdefgh
Ευχαριστώ πολύ, είναι σημαντική γιά μένα η μεταφορά αυτών των εμπειριών σας στο να καταλήξω κάποια στιγμή στο βέλτιστο αποτέλεσμα.
 

markos63

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάρκος Βιτζηλαίος
Εάν το κύκλωμα σου δεν είναι για dot 5.1 να τα αλλάξεις όσο πιο σύντομα μπορείς!!
Θα δεις επάνω στα δοχείακια σου τι προδιαγραφές γράφει πχ use only dot 3 dot 4 !
Ότι σου γράφει αυτά θα ξαναβάλεις!!
Έχω καταστρέψει τρόμπα φρενου και τα τσιμουχακια από τις δαγκάνες με dot 5.1 σε σύστημα που ήταν για 4 αρι!!! Και τα τσιμουχακια πονάνε σε τιμή αρκετά!!
Έχω διαβάσει ότι το 5.1 είναι πλήρως συμβατό με το 4, προσοχή, όχι το 5.0.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Έχω διαβάσει ότι το 5.1 είναι πλήρως συμβατό με το 4, προσοχή, όχι το 5.0.
Της belray ειχα βάλει και θυμάμαι ότι έγραφε επάνω 3,4 και 5.1!! Με αυτή τη λογική τα έβαλα κ εγώ!!
Αλλά μετά την αλλαγή μου άρχισε κόλπα, στην αρχή δεν είχε επαναφορα σωστή η μανετα (εμένα το έκανε στο μπροστινό) έμενε φρεναριστο και μετά έγινε και κούτσουρο τελείως!!!
Άλλαξα τρόμπα και τσιμουχακια έβαλα τα 4αρια που έλεγε και λύθηκε το πρόβλημα!! Εύχομαι να είναι κάτι απλό!!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.469
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μήπως επειδή το cb500x προβλέπεται να μπαίνει και λίγο παραπανω χώμα ,επίτηδες η χονδα έχει έτσι να λειτουργεί το πίσω;
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.338
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Έχω διαβάσει ότι το 5.1 είναι πλήρως συμβατό με το 4, προσοχή, όχι το 5.0.

.... ειναι διαφορετικης συνθεσεως το 5.1 και ισως συμβατο με τα Ο΄ring που δουλευουν με 3.0 ή 4.0 δεν νομιζω ομως οτι χρειαζονται ειδικες αναλυσεις εδω τωρα.
Αλλα ποιος ειναι ο λογος να πας σε 5.1 που ειναι εστω και αμελητεα ακριβοτερο ? ..... προφανως καποιος να σου ειπε οτι αντεχει σε θερμοκρασιες κ.λ.π κ.λ.π , τριχες κατσαρες εκτος αν πας για παγκοσμιο πρωταθλημα και ψαχνεις για δεκατα ...
Το να τ΄αλλαζεις ομως καθε ενα χρονο ή δυο ειναι το καλυτερο που θα βοηθουσε απο πλευρας υγρων. eye
 

markos63

new member
Δημοσιεύσεις
6
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Μάρκος Βιτζηλαίος
Γιά τις θερμοκρασίες το έβαλα και την σπογγώδη αίσθηση του μπροστινού, ίσως λόγω ABS, ίσως λόγω δημιουργίας ανοχών στα 7 ετών λάστιχα των φρένων, είναι καλύτερο από το 4.0, γιά μένα τουλάχιστον, δεν είχα κάποιο θέμα. Γιά το χώμα δεν με ενδιαφέρει καθόλου, άρα ίσως να ξεκίναγα από ένα πιό στριτάδικο στήσιμο των φρένων?
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.338
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αλλαξε πρωτα τα μαρκουτσια ειτε με μαμα ειτε με καλυτερης ποιοτητας after market και μετα πας διεξοδικα για τα υπολοιπα , οπως O'ring τρομπας πρωτα. Τακακια φρενων εχεις μαμα ή πειραματιζεσαι και εδω ταυτογχρονα και δεν θα βγαλεις ακρη ?
Παντως δαγκανες φρενων με αρκετα χρονια στην πλατη δουλευουν ακομα στρωτα σε πολλα μηχανακια εκτος αν υπαρχει προωρη διαρροη υγρων (προωρη φθορα Ο΄ring εμβολου ή γραμμωσεις πανω στο μεταλλο του εμβολου απο πολλες αιτιες) . eye
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Τα 5.1 είναι απολύτως συμβατά με τα DOT 4 και δεν δημιουργούν απολύτως κανένα πρόβλημα εκ πείρας πολλών ετών.
Αυτά που δημιουργούν πρόβλημα και είναι ασύμβατα είναι τα DOT 5 τα οποία επ ουδενί μπαίνουν σε συστήματα πέδησης όπου προβλέπεται DOT 4.

Μάρκο και από μένα συνιστάται επίσκεψη στο BRAKE SHOP ΕΔΩ .
Του λες τι θέλεις και θα σε κατατοπίσει.
 
Top Bottom