Άκουσα Μπάμπη ότι στα πρώτα μοντέλα 04-05 έβγαζε πρόβλημα στο σβήσιμο και στα υπόλοιπα από του 06 και μετά όχι.άγγελε παρτο με το καλό να μας πεις εντυπώσεις... Έχω ψηθεί άγρια λέμε..
Στέλιο διαβάζω προβληματα με εύρεση νεκρας.
Στο κάνει και σένα;
Αν βάλεις τη νεκρά πριν σταματήσεις τελείως την βρίσκει;
Και σβησιματα στο ρελαντί διαβάζω.
Είναι θέμα ρύθμισης βαλβίδων η τα καρμπ γ@μιουνται;
Από αυτονομία τι λέει;
Στέλιο ....Από αυτονομία τι λέει;
ναι αλλα εμεις ειμαστε φορουμ για μοτο, τι σχεση εχουμε με τα ΙΧ..Θεμα συνηθειας ειναι η νεκρα ... οι ευρωπαιο-νεκρο-φιλοι ξερουν ..... ή πριν το σταματημα ή ανεβαζεις λιγες στροφες σταματημενος και Ο.Κ....!
Made in Brazil , μην τα θελουμε και ολα δικα μας.Για σβησιματα δεν ξερω τιποτα.
Βabis διαβαζα εχθες ενα ξενο φορουμ (για Ι.Χ) και οποιος ξαναρωτουσε κατι χωρις να εχει κανει search .... του στελνανε warning , αμα ξανα , τον βαζανε καραντινα μια εβδομαδα ..... και αμα ξανα-μανα τον στελνανε δια παντος ....!
Εχθες εδω τα πιναμε και τα συζηταγαμε και τα γραφαμε ...... 16 λιτρα ρεζερβουαρ , λιγο πριν την Σαλλονικη βαζεις βενζινα αμα ερχεσαι απο Αθηνα σερι , αλλοιως μπαινεις Σαλλονικη με τελειωμενη την ρεζερβα ....!
Να πω παλι εδω οτι το μοτερ δεν το δουλευω στην τσιτα σε ταξιδι .... οπως δεν κανουμε το ιδιο και για την μοτοσυκλετα μας , δεν παμε ταξιδι εχοντας λιγο πριν το κοκκινο την βελονα συνεχως.
Κισσες σταυρωτα .... (απο το εγγλεζικο kisses) ....!
Κάλιο αργά παρά ποτέ...Θεωρω πλεον τελειως ασκοπη ταλαιπωρια την μεγαλη μηχανη μεσα στον αστικο κυκλο και οχι ισως τοσο για τα πεταμενα λεφτα σε βενζινες , σερβις, λαστιχα , δυσκολια διηθησης , αγχος γρατζουνιζματος στο παρκιν απο ασχετους Ι.Χ.δες .....οταν υπαρχουν φθηνα μηχανακια εργατες ή μικρα σκουτερ αναλογως ..... βεβαια και γω αργησα να το καταλαβω αλλα τωρα δεν γυριζω πισω ....!
Έχεις απόλυτο δίκιο αν και τα σκούτερ προσωπικά δεν τα γουστάρω. Η μηχανή για μένα είναι με συμπλέκτη και οι ταχύτητες στο πόδι. Στα σκούτερ αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να τα χειριστώ όπως θέλω και για αυτό η εμπειρία μου σε αυτά περιορίζονται σε ένα piaggio nrg 50 και ένα suzuki address 50 πριν πολλά χρόνια. Έχω οδηγήσει αρκετά από αυτά αλλά κανένα δεν μου έκανε το κλικ να το αγοράσω.Θεωρω πλεον τελειως ασκοπη ταλαιπωρια την μεγαλη μηχανη μεσα στον αστικο κυκλο και οχι ισως τοσο για τα πεταμενα λεφτα σε βενζινες , σερβις, λαστιχα , δυσκολια διηθησης , αγχος γρατζουνιζματος στο παρκιν απο ασχετους Ι.Χ.δες .....οταν υπαρχουν φθηνα μηχανακια εργατες ή μικρα σκουτερ αναλογως.
Βεβαια και γω αργησα να το καταλαβω αλλα τωρα δεν γυριζω πισω ....!
Εγω βρέθηκα με παπί γιατί έπαιζε μια δουλειά ντελιβερυ... Και είδα το φως..Θεωρω πλεον τελειως ασκοπη ταλαιπωρια την μεγαλη μηχανη μεσα στον αστικο κυκλο και οχι ισως τοσο για τα πεταμενα λεφτα σε βενζινες , σερβις, λαστιχα , δυσκολια διηθησης , αγχος γρατζουνιζματος στο παρκιν απο ασχετους Ι.Χ.δες .....οταν υπαρχουν φθηνα μηχανακια εργατες ή μικρα σκουτερ αναλογως.
Βεβαια και γω αργησα να το καταλαβω αλλα τωρα δεν γυριζω πισω ....!
Εγω βρέθηκα με παπί γιατί έπαιζε μια δουλειά ντελιβερυ... Και είδα το φως..
Η πρώτη μου μηχανή ήταν suzuki gs500 και μετά όλες μεγαλύτερες.
Είναι ψώνιο να τσουλας αμέριμνος και συγχρόνως να τρως τυροπιτα
Έχεις απόλυτο δίκιο αν και τα σκούτερ προσωπικά δεν τα γουστάρω. Η μηχανή για μένα είναι με συμπλέκτη και οι ταχύτητες στο πόδι. Στα σκούτερ αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να τα χειριστώ όπως θέλω και για αυτό η εμπειρία μου σε αυτά περιορίζονται σε ένα piaggio nrg 50 και ένα suzuki address 50 πριν πολλά χρόνια. Έχω οδηγήσει αρκετά από αυτά αλλά κανένα δεν μου έκανε το κλικ να το αγοράσω.