Μετα το καζερ το χαοςΚάνε βίντεο Μπάμπη και να τελειώνει με το rt μέσα στο χώμα. Άντε να ησυχάσεις και εσύ μήπως πάρεις κανένα σωστό μηχανάκι.
Μετα το καζερ το χαοςΚάνε βίντεο Μπάμπη και να τελειώνει με το rt μέσα στο χώμα. Άντε να ησυχάσεις και εσύ μήπως πάρεις κανένα σωστό μηχανάκι.
Νόμιζα ότι το πρώτο 650 ήταν και υδρόψυκτο,και ότι το τελευταίο αεροελαιοψυκτο ήταν το 600.Τελικά μάλλον θα καταλήξω σ αυτό.Κουφετο καλύτερο απ' την φωτό,πήγα και το είδα. https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2101032-suz
Δεν Μ αρέσουν ώρε τα σημερινά μηχανάκια,Μ αρέσουν αυτά της πρώιμης, της κανονικής ,και της ώριμης νιότης μου.Απο 15-εως 45 χρονωνε δηλαδης.χαχαχαχα.Εξ αλλού είχα Μπαντιτ 600 του 03 αυτό που είχε το φερινγκ μπροστά με τους δύο φακούς-προβολεις.Απ τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο μηχανάκι που είχα.Το πούλησα διότι δεν άντεχα τον συντονισμό και θόρυβο που έκανε σαν ηχείο το φερινγκ,στην οφελιμη περιοχή στροφών από 110-130 στο ταξίδι.Ετσι αποφάσισα (μάλλον) ότι θα πάρω το τελευταίο αερο-ελαιοψυκτο μοντελο του 05 ,με το καρμπυρατέρ,στα 650 κυβικά αλλά γυμνό αυτήν την φορά.Αν μου βγει μάπα, παίξαμε και χάσαμε.Εμεις ναμαστε καλά.Ουτως Η άλλως είμαι 62,πόσα χρόνια ακόμα θα οδηγώ;;;Αν τοχω πάρει και κατέβεις το Πάσχα κάτω πατρίδα, θα στο δώσω βόλτ
Με συγκίνησες ρε μπαγασα...BikeSUZUKI POWER
Είναι το πνευματικό μου παιδί ο Δημητράκης, βαδίζει τον δρόμο της αρετήςΜε συγκίνησες ρε μπαγασα...Bike
Εχω κανει βολτα και τα 2 ελαιοψυκτα με φερινγκ..το 600 κ 650...Νόμιζα ότι το πρώτο 650 ήταν και υδρόψυκτο,και ότι το τελευταίο αεροελαιοψυκτο ήταν το 600.
Αν εξαιρέσουμε ότι το ,400 με μοτέρ που μοιραζόταν με το RF400 και το gsx r 400,ήταν υδρόψυκτο από γέννησιμιου .
Αυτό με το φεριγκ στο 650 δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλους.
Το περασμένο καλοκαίρι έφτασα μισό κλικ από το να πάρω το 1200 του μηχανικού μου.
Το οποίο ήταν το S με το μίνι φεριγκ,και ζελατίνα που του είχα φέρει εγώ από τα βάθη του Πεκίνου.
Βουητό και τέτοια δεν κατάλαβα ( οκ φόραγε και vance hines οπότε τι να ακούσεις)
Αν και είχα έτοιμο πλάνο ξηλώσω το φεριγκ και να βάλω στρογγυλό Φανάρι,έκατσα στα αβγά μου για να τελειώσω το 400( όπως και έγινε) και να ξεκινήσω το RMX
Διακαής πόθος όμως να αποκτήσω ( αν μπορέσω το 600 το 1200 και το TV 250 .
Όλα γυμνά
Όλα με στρογγυλό Φανάρι
SUZUKI POWER
Μάθε πρώτα αν έχει ελληνική (καθ' ότι ξένος) πινακίδα χωρίς οφειλές και προχώρα.Μάστορα
Ανάβεις φωτιές να ξες
Απορίας άξιο, νεολαίος χωρίς φέησμπουκΔεν έχω Facebook....
Πληθαίνουν οι γαμπροίκαποια 12αρια διαβαζα στο usa φορουμ οτι ειχανε θεμα με τα πιστονια...καιγανε πολυ λαδι
Ξερουμε τι ετους ηταν αυτα?
Tοχω σταμπαρει εδω και μερες..Πληθαίνουν οι γαμπροί
Και συ Χαράλαμπε στο δρόμο της αρετής (σουζούκι)
Αβλεπεί το σουζούκι αφού δίνει και 6 μούνες λέει .Λοιπόν ο κύβος ερρίφθη,και έχω καταλήξει σ' αυτά τα δύο.
Honda CBF 600S '08 Καινούργιο - Car.gr
ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΣΤΟΚ ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟ 2008 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ Τεχνικά Χαρακτηριστικά...www.car.gr
Το πρώτο είναι καινούργιο στοκ ,το έχω δει πριν 1,5 χρόνια, και το δεύτερο το είδα το περασμένο σάββατο.Το σουτζούκι όντως είναι με τα χιλιόμετρα που αναφέρονται, όπως το είδα.Και τα δύο αποθηκευμένα σε κλειστό χώρο.
Η ερώτηση λοιπόν προς το φόρουμ,και κυρίως προς τα γνωστά πουροτεκνα του φόρουμ ποίο απ' τα δύο να πάρω,και τι πρέπει να προσέξω.
Προσωπικά κλείνω προς το Μπαντιτ,αλλά ο μηχανικός μου (george konidis) γνωστός γκουρού των Καβασάκι,μου λέει Χόντα με κλειστά μάτια ως καινούργιο,και ως πιο αξιόπιστο.
Ο πωλητής του σουτζούκι μου είπε ότι στο μηχανάκι, προληπτικά,θα αλλαχθούν τσιμουχες μπροστινου,θα γίνει καθάρισμα καρμπυρατέρ,και εάν χρειάζεται, καθάρισμα και πλαστικοποιηση ρεζερβουάρ.Ακουω γνώμες.ΜΟΝΟΝ για αυτά τα δύο,καθότι αυτά και μόνον,γουστάρω.(ειδικά το σουτζούκι μου την δίνει άσχημα)
Λοιπόν ο κύβος ερρίφθη,και έχω καταλήξει σ' αυτά τα δύο.
Honda CBF 600S '08 Καινούργιο - Car.gr
ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΣΤΟΚ ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟ 2008 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΧΡΟΝΙΑ Τεχνικά Χαρακτηριστικά...www.car.gr
Το πρώτο είναι καινούργιο στοκ ,το έχω δει πριν 1,5 χρόνια, και το δεύτερο το είδα το περασμένο σάββατο.Το σουτζούκι όντως είναι με τα χιλιόμετρα που αναφέρονται, όπως το είδα.Και τα δύο αποθηκευμένα σε κλειστό χώρο.
Η ερώτηση λοιπόν προς το φόρουμ,και κυρίως προς τα γνωστά πουροτεκνα του φόρουμ ποίο απ' τα δύο να πάρω,και τι πρέπει να προσέξω.
Προσωπικά κλείνω προς το Μπαντιτ,αλλά ο μηχανικός μου (george konidis) γνωστός γκουρού των Καβασάκι,μου λέει Χόντα με κλειστά μάτια ως καινούργιο,και ως πιο αξιόπιστο.
Ο πωλητής του σουτζούκι μου είπε ότι στο μηχανάκι, προληπτικά,θα αλλαχθούν τσιμουχες μπροστινου,θα γίνει καθάρισμα καρμπυρατέρ,και εάν χρειάζεται, καθάρισμα και πλαστικοποιηση ρεζερβουάρ.Ακουω γνώμες.ΜΟΝΟΝ για αυτά τα δύο,καθότι αυτά και μόνον,γουστάρω.(ειδικά το σουτζούκι μου την δίνει άσχημα)
Απ την ακινησια η βενζινη θαναι σαν ...κολλαΤο σουτζουκι όπως το είδα,έχει σίγουρα 5000 χλμ..Το θέμα της πολύχρονης ακινησίας με προβληματίζει.