Ο Μάρκος με το ταπεινό στρώμα, έκανε 300000χλμ και πάλι στρώμα πήρε, θεωρώ ότι κάπου το έχουμε χάσει....
θα μπορουσα Μανωλη να παρω το 1250.ναι δεν το κρυβω ,πηγα κ το ειδα κ το καβαλησα.κ το ..απλο κ το adv.
ο πωλητης ολο μου ελεγε κανει αυτο οταν το πας χωμα ,εχει αυτο οταν το πας χωμα ,δηλ ειχε πολλα για ..χωμα ,
κατι που για μενα ηταν αχρηστα
κ οταν τον ρωτησα ποσα χλμ εχει αυτονομια με το 20αρι τεποζιτο τοτε ειπα αντε γεια θα παω στο στρωμα που βγαζει τοσο οσα κ το παλιο με το 22αρι
εγω ηθελα να εχω ενα μηχανακι για
ολες τις ..δουλειες.κ βολτες κοντινες κ νορβηγιες αλλα κ για τον σκλαβενιτη.
ηθελα μηχανακι που να το ηξερα σαν την παλαμη μου κ να του βαζω οποτε θελω χερι
ηθελα μηχανακι που οταν θα ξεκινουσα για ταξιδι να κοιταζω μονο αν εχει λαδια κ βενζινη.ουτε εργαλεια δεν κουβαλουσα μαζι μου.ουτε ενα κατσαβιδι δεν ειχα στα βαλκανια κ στην ευρωπη(283.000 χλμ σε 12 χρονια για μηχανακιδεν ειναι κ λιγα κ μαλιστα για μηχανακι που δεν ειχε μεινει ποτε σε μαστορα πανω απο μια ωρα.(πανω απο 80 ευρω δεν ειχα δωσει για εργασια ολα αυτα τα χρονια!)
κ απο καταναλωση ευχαριστημενος κ απο ανεση στη σελα κ απο ταχυτητες στις εθνικες κ φορτωμα(ολα σε ενα σακο πισω)(μονος ταξιδευω παντα)
συμπερασμα κ κλεινω το θεμα.
για μενα το νεο στρωμα ηταν μονοδρομος(αυτο ηξερα ,αυτο εμπιστευομαι)
οποτε κ 10.000 ευρω να εκανε το καινουργιο μπενφε ,δεν θα το αγοραζα
αυτα