Περι BMW GS Αναγνωσμα!!

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
60000xlm σέρβις
Με τ τον ρυθμό του μέσου μοτοσυκλετιστη ανά 5 με 6 χρόνια σέρβις....δεν μιλάω για λάδια και υγρά φενων....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και 1300€ στα 60000, σαν να έχεις κάνει 10 σέρβις ενδιάμεσα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτό είναι το ελαφρύτερο BMW R 1250 GS στον κόσμο​

bmw_lightest_r1250gs_ever.jpg343229169_224243686961746_722370597348782466_n.jpg

Ένα GS που πέρασε από εξαντλητική δίαιτα και έχασε 49 ολόκληρα κιλά!

Η BMW R 1250 GS είναι μια μοτοσυκλέτα-διακαής πόθος για τους φίλους της πολυτέλειας και της «premium» περιπέτειας, ή έστω του ανεπανάληπτου status παράγοντα που προσφέρει. Για κάποιον που θέλει να το χρησιμοποιήσει σκληρά εκτός δρόμου, όμως, το GS έχει ένα μειονέκτημα. Στα 249 κιλά, δεν το λες ελαφρύ!

Ο custom builder με το όνομα Old Timer Middle East έχει δημιουργήσει μια κατασκευή που δεν μοιάζει με τίποτα άλλο. Αυτό είναι το ελαφρύτερο BMW R 1250 GS στον κόσμο, το οποίο προήλθε με έμπνευση από το πάλαι ποτέ BMW HP2 –το οποίο ήταν επίσης, για την εποχή, το ελαφρύτερο ανάλογο μοντέλο της BMW.

Η μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε από τον Old Timer Middle East μετά από την παραγγελία ενός αναβάτη, ο οποίος ήθελε μια μοτοσυκλέτα «στο βάρος της KTM 890 Adventure, αλλά με την διπλή ισχύ». Με εκτεταμένη κοπτοραπτική, μπόλικο τιτάνιο και πολλά aftermarket αξεσουάρ, ο Oldtimer θέλησε να κόψει και το παραμικρό γραμμάριο από όπου μπορούσε. Το αποτέλεσμα είναι, η μοτοσυκλέτα να ζυγίζει μόλις 199 κιλά στην ολοκληρωμένη μορφή της!

Ενδεικτικά και μόνο, αναφέρουμε μερικές από τις παρεμβάσεις που έκανε είναι η κατασκευή ενός custom υποπλαισίου από τιτάνιο, κατάργηση του κεντρικού στάντ και των βάσεων του, τοποθέτηση εξάτμισης τιτανίου από Akrapovic με τελικό από S 1000 RR (!), αντικατάσταση πρακτικά όλων των βιδών της μοτοσυκλέτας με βίδες τιτανίου, κατάργηση του κουτιού του φίλτρου αέρα, χρήση μιας μπαταρίας λιθίου, τροποποίηση της βάσης της οθόνης και του προβολέα εμπρός και πολλά άλλα.

Οι αναρτήσεις και τα φρένα της μοτοσυκλέτας είναι επίσης αλλαγμένα, με στόχο το μικρότερο δυνατό βάρος, αλλά και την επιθυμητή οδηγική συμπεριφορά εκτός δρόμου.

Δυστυχώς, ο αναβάτης που παρήγγειλε την μοτοσυκλέτα στον Oldtimer Middle East, έφυγε από την ζωή μόλις 4 μήνες αφότου το project ολοκληρώθηκε και για αυτό τον λόγο, ο Oldtimer δηλώνει ότι η μοτοσυκλέτα δεν θα πουληθεί ποτέ και θα την κρατήσει ο ίδιος, επ’ αόριστον.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW M 1300 GS 2023 - Όσο δεν το βλέπουν, το φαντάζονται​

3038ca0745b4b6e49bf32c6b8f39ea68_XL.jpg

Κάπως έτσι θα μπορούσε να είναι ο ανταγωνιστής της Ducati Multistrada V4.
Η ιστορία για την BMW M 1300 GS συνεχίζεται, αφού παρά το γεγονός ότι το μοντέλο έχει καταχωρηθεί εδώ και χρόνια και, πιθανότατα, υπάρχει ήδη και δοκιμάζεται κάπου εκεί έξω, δεν το έχουμε δει ακόμα αυτοπροσώπως. Άρα είναι φυσικό να συνεχίζονται τα σενάρια και η εικόνα που βλέπετε παραπάνω, είναι ένα από αυτά.

Η τρισδιάστατη απεικόνιση της M 1300 GS που βλέπουμε εδώ, αποκλίνει από την τυπική «γενναιόδωρα» σιλουέτα της σειράς GS που έχουμε συνηθίσει ήδη, προβάλλοντας μια πολύ επιθετική φιγούρα με στοιχεία από τα S 1000 XR και F 900 XR. Το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι δίνει… πόδι στο Telelever, ενώ η πίσω ανάρτηση έχει το μονόμπρατσο σε κοινή θέα. Η εξάτμιση έχει τοποθετηθεί κάτω από την ουρά –ποιος θυμάται την undertail μανία των προηγούμενων 15-17 χρόνων;- ενώ το σχέδιο παρουσιάζει μια… μυστήρια διάταξη σέλας και βάσης για βαλίτσα, που απευθύνεται σε ένα άτομο.

Από αυτό τον «παράγοντα μορφής», η μοτοσυκλέτα μπορεί να τεθεί απευθείας απέναντι στο Ducati Multistrada V4 Pikes Peak –όπως, για παράδειγμα, η απλή Ducati Multistrada V4 τίθεται απέναντι στο BMW R 1250 GS. Περιμένουμε εναγωνίως την M 1300 GS και επίσημα, για να δούμε επιτέλους τι έχει φτιάξει η BMW.

Πηγη www.bikeit.gr


Που θα παει δε θα βγει τη π********να μου μεσα 2 θα παραγγειλω θα παρακαλατε και δε θα σας το δινω βολταYesabcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 800 GSX - Boxer ανταγωνιστής στα δικύλινδρα μεσαία on-off;​




f681bbf97a0c479f3414796d91060d03_XL.jpg

Μια ιδέα για την επιστροφή της BMW στα «βασικά».

Η κατηγορία των μεσαίων on-off σημειώνει δραστική άνθηση τα τελευταία χρόνια με όλες σχεδόν τις μάρκες να «παίζουν μπάλα», όμως ο κανόνας φαίνεται να είναι ένας: Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας. Ο σχεδιαστής Kar Lee, της Kardesign, προτείνει μια νέα ιδέα, απευθυνόμενος έμμεσα προς την BMW: Το νέο R 800 GSX, που βλέπετε στην εικόνα.

Η δημιουργική προσέγγιση του Lee είναι απλή: Μια ξεκάθαρα εκτός δρόμου μοτοσυκλέτα, απογυμνωμένη από κάθε τι περιττό, όσο πιο ελαφριά γίνεται με στόχο την κίνηση σε σκληρές συνθήκες χώματος, ακόμα και την συμμετοχή στο Dakar! Ένας νέος, αερόψυκτος κινητήρας Boxer των 800 κυβικών, θα μπορούσε να είναι αεράκι φρεσκάδας σε μία κατηγορία που κυριαρχείται από τους Ι2. Στο σχέδιο του, ο Kar Lee τον έχει τοποθετήσει όσο ψηλότερα γίνεται, για προφανείς λόγους, ενώ ένα τέτοιο μικρότερο μοτέρ και μάλιστα χωρίς ψυγεία και λοιπά παρελκόμενα της υγρόψυξης, θα μπορούσε να είναι και σημαντικά ελαφρύτερο.

Κατά τα άλλα, στο σχέδιο του Lee βλέπουμε την χρήση εμπρός ανάρτησης ανεστραμμένου πιρουνιού και όχι Telelever, ψλό φτερό εμπρός, εννοείται μεγάλοι και ακτινωτοί τροχοί, ενώ διακρίνεται και ρεζερβουάρ στο πίσω μέρος, κάτω από την σέλα του αναβάτη και με την τάπα πλήρωσης φανερή στα δεξιά της μοτοσυκλέτας.

Εντάξει, φυσικά και γνωρίζουμε ότι η BMW διαθέτει τις F750 και F850GS, στην κατηγορία, αλλά όσοι έχουν γνωρίσει και τα παλαιότερα boxer μοντέλα της BMW, θυμούνται τι εστί μικρότερος κινητήρας στην ίδια φιλοσοφία. Με την R 1250 GS να έχει ξεφύγει ουσιαστικά στον προσανατολισμό του πολυτελούς SUV, μια πιο «σπαρτιατική» μοτοσυκλέτα στις αυθεντικές αρχές της σειράς, ίσως να συγκινούσε μερίδα αναβατών που αρέσκονται στο χώμα και στην απλότητα.

Πηγή/εικόνα: Kardesign
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R1300GS – Νέες φωτογραφίες από την εξέλιξή του​

bmw-r1300gs-1.jpgbmw-r1300gs-5.jpgbmw-r1300gs-6.jpg

Μερικές νέες εικόνες από την αναμενόμενη νέα R1300GS σε δοκιμές στη Γερμανία αποκαλύπτει το γερμανικό περιοδικό Motorrad.
Πάει πάνω από έναν χρόνο τώρα που επιβεβαιώθηκαν οι φήμες πως η BMW σχεδιάζει την επόμενη μέρα της οικογένειας GS. Ήδη από τον περσινό Μάρτιο επίσημα έγγραφα αποκάλυψαν την πρόθεση των Γερμανών να παρουσιάσουν τρεις νέες εκδοχές – R1300GS, R1400GS και

M1300GS – με την 1400 να εικάζεται πως είναι η Adventure χωρίς διαφορές στον κινητήρα, ενώ η Μ θα είναι προφανώς η ακόμη πιο εκλεκτή επιλογή φορτωμένη με βελτιωτικό εξοπλισμό της ομώνυμης σειράς. Ακολούθησε σωρεία φωτογραφιών και βίντεο από την αναμενόμενη μοτοσυκλέτα σε διάφορα στάδια εξέλιξης.

Όλα αυτά προφανώς σημαίνουν έναν νέο boxer κινητήρα, για τον οποίο οι ως τώρα πληροφορίες μιλούν για αύξηση απόδοσης γύρω στους 150 ίππους και διατήρηση του συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων Shift Cam.
bmw r1300gs 4

Αυτό που επιβεβαιώνεται οριστικά με τις νέες φωτογραφίες είναι η χρήση δύο ραντάρ μπροστά και πίσω, άρα έχουμε σίγουρα adaptive cruise control με τη βοήθεια του μπροστινού – που φορά ήδη και σε άλλα μοντέλα της η BMW, όπως το R18 – και blind spot detection με το πίσω σώμα ραντάρ. Μένει να αποδειχθεί αν οι Γερμανοί έχουν σκεφτεί και νέα κόλπα με τη χρήση των ραντάρ της Bosch, όπως λ.χ. κάνει η Yamaha στο νέο Tracer 9+.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από τις εικόνες είναι οι μικρές διαφορές που εντοπίζουμε ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες που συνέλαβε ο φακός. Σε αυτές βλέπουμε πως η μια φορά χούφτες με ενσωματωμένα φλας, ενώ η δεύτερη (η πίσω στην κεντρική φωτογραφία) τοποθετεί τα φλας μπροστά πάνω στο καβούκι του ραντάρ και επιπλέον φορά προστατευτικά κάγκελα και μεγαλύτερη ποδιά κινητήρα.
bmw r1300gs 2

Αν αυτές οι διαφορές αφορούν δοκιμές εξοπλισμού ή προλογίζουν την ύπαρξη διαφορετικών εκδόσεων μένει να αποδειχθεί.
Αυτά που φαντάζουν πλέον ως βέβαια είναι δύο δεδομένα. Πρώτον, έχουμε νέο GS προ των πυλών με νέο μεγαλύτερο και δυνατότερο κινητήρα και αναβαθμισμένο εξοπλισμό που θα περιλαμβάνει και ραντάρ μπροστά και πίσω. Πιθανώς να φορά και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ οι Γερμανοί συνάδελφοι του Motorrad προβλέπουν με αρκετή βεβαιότητα έναν ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα.
bmw r1300gs 3

Δεύτερον, η σχεδίαση του νέου GS διατηρείται σε όλα τα πρωτότυπα δοκιμών που έχουμε δει στη διάρκεια αυτού του χρόνου και τοποθετεί το ραντάρ στην περιοχή που ως τώρα ήταν ο προβολέας, ενώ ο φωτισμός εξυπηρετείται με ένα φως στο ρύγχος μπροστά, καθώς και με δύο προβολείς από κάτω του, αλά Yamaha R1.

Σε κάθε περίπτωση, περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι κρύβει το καλυμμένο ρύγχος καθώς αυτό το στοιχείο θα καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τη μπροστινή όψη της μοτοσυκλέτας.

Αναμένουμε την αποκάλυψη της νέας φαμίλιας R-GS εντός του 2023, καθώς πάει ήδη πολύς καιρός που εξελίσσεται με εμφανή πρόοδο, αλλά και επειδή φέτος είναι μια σημαδιακή χρονιά, στην οποία η γερμανική εταιρεία συμπληρώνει 100 χρόνια από την πρώτη της μοτοσυκλέτα.

Αν μη τι άλλο, αυτή ακούγεται ως η ιδανική περίσταση για να παρουσιάσεις τη νέα μέρα του δημοφιλέστερου μοντέλου της ιστορίας σου.

Πηγή: Motorrad Online
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.530
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

BMW R1300GS – Νέες φωτογραφίες από την εξέλιξή του​

View attachment 51490View attachment 51491View attachment 51492

Μερικές νέες εικόνες από την αναμενόμενη νέα R1300GS σε δοκιμές στη Γερμανία αποκαλύπτει το γερμανικό περιοδικό Motorrad.
Πάει πάνω από έναν χρόνο τώρα που επιβεβαιώθηκαν οι φήμες πως η BMW σχεδιάζει την επόμενη μέρα της οικογένειας GS. Ήδη από τον περσινό Μάρτιο επίσημα έγγραφα αποκάλυψαν την πρόθεση των Γερμανών να παρουσιάσουν τρεις νέες εκδοχές – R1300GS, R1400GS και

M1300GS – με την 1400 να εικάζεται πως είναι η Adventure χωρίς διαφορές στον κινητήρα, ενώ η Μ θα είναι προφανώς η ακόμη πιο εκλεκτή επιλογή φορτωμένη με βελτιωτικό εξοπλισμό της ομώνυμης σειράς. Ακολούθησε σωρεία φωτογραφιών και βίντεοαπό την αναμενόμενη μοτοσυκλέτα σε διάφορα στάδια εξέλιξης.

Όλα αυτά προφανώς σημαίνουν έναν νέο boxer κινητήρα, για τον οποίο οι ως τώρα πληροφορίες μιλούν για αύξηση απόδοσης γύρω στους 150 ίππους και διατήρηση του συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων Shift Cam.
bmw r1300gs 4

Αυτό που επιβεβαιώνεται οριστικά με τις νέες φωτογραφίες είναι η χρήση δύο ραντάρ μπροστά και πίσω, άρα έχουμε σίγουρα adaptive cruise control με τη βοήθεια του μπροστινού – που φορά ήδη και σε άλλα μοντέλα της η BMW, όπως το R18 – και blind spot detection με το πίσω σώμα ραντάρ. Μένει να αποδειχθεί αν οι Γερμανοί έχουν σκεφτεί και νέα κόλπα με τη χρήση των ραντάρ της Bosch, όπως λ.χ. κάνει η Yamaha στο νέο Tracer 9+.
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από τις εικόνες είναι οι μικρές διαφορές που εντοπίζουμε ανάμεσα στις δύο μοτοσυκλέτες που συνέλαβε ο φακός. Σε αυτές βλέπουμε πως η μια φορά χούφτες με ενσωματωμένα φλας, ενώ η δεύτερη (η πίσω στην κεντρική φωτογραφία) τοποθετεί τα φλας μπροστά πάνω στο καβούκι του ραντάρ και επιπλέον φορά προστατευτικά κάγκελα και μεγαλύτερη ποδιά κινητήρα.
bmw r1300gs 2

Αν αυτές οι διαφορές αφορούν δοκιμές εξοπλισμού ή προλογίζουν την ύπαρξη διαφορετικών εκδόσεων μένει να αποδειχθεί.
Αυτά που φαντάζουν πλέον ως βέβαια είναι δύο δεδομένα. Πρώτον, έχουμε νέο GS προ των πυλών με νέο μεγαλύτερο και δυνατότερο κινητήρα και αναβαθμισμένο εξοπλισμό που θα περιλαμβάνει και ραντάρ μπροστά και πίσω. Πιθανώς να φορά και ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ οι Γερμανοί συνάδελφοι του Motorrad προβλέπουν με αρκετή βεβαιότητα έναν ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα.
bmw r1300gs 3

Δεύτερον, η σχεδίαση του νέου GS διατηρείται σε όλα τα πρωτότυπα δοκιμών που έχουμε δει στη διάρκεια αυτού του χρόνου και τοποθετεί το ραντάρ στην περιοχή που ως τώρα ήταν ο προβολέας, ενώ ο φωτισμός εξυπηρετείται με ένα φως στο ρύγχος μπροστά, καθώς και με δύο προβολείς από κάτω του, αλά Yamaha R1.

Σε κάθε περίπτωση, περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι κρύβει το καλυμμένο ρύγχος καθώς αυτό το στοιχείο θα καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τη μπροστινή όψη της μοτοσυκλέτας.

Αναμένουμε την αποκάλυψη της νέας φαμίλιας R-GS εντός του 2023, καθώς πάει ήδη πολύς καιρός που εξελίσσεται με εμφανή πρόοδο, αλλά και επειδή φέτος είναι μια σημαδιακή χρονιά, στην οποία η γερμανική εταιρεία συμπληρώνει 100 χρόνια από την πρώτη της μοτοσυκλέτα.

Αν μη τι άλλο, αυτή ακούγεται ως η ιδανική περίσταση για να παρουσιάσεις τη νέα μέρα του δημοφιλέστερου μοντέλου της ιστορίας σου.

Πηγή: Motorrad Online
Καμία σχέση οι φωτογραφίες από την πραγματικότητα
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 1300 GS 2024: Έγιναν γνωστές λεπτομέρειες​

Νέα σχεδίαση, ισχυρότερος κινητήρας​




έος σχεδιασμός, ισχυρότερος κινητήρας και πιθανή ημερομηνία αποκάλυψης στην ετήσια εκδήλωση BMW Motorrad Days 2023 που θα διεξαχθεί 7 με 9 Ιουλίου

Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα που διέρρευσαν από ελβετικές υπηρεσίες το ολοκαίνουργιο R 1300 GS θα φέρει έναν πανίσχυρο κινητήρα Boxer 1.300 κ.εκ. που θα αντικαταστήσει αυτόν των 1.254 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στο υπάρχον μοντέλο.

Η ισχύς του θα φτάνει τους 143,5 ίππους στις 7.750 σ.α.λ., αντί για τους 134 που διαθέτει το υπάρχον μοντέλο. Η ροπή παρουσιάζεται μεγαλύτερη κατά 0,5 kg που αποδίδεται στις 6.500 σ.α.λ., οπότε θα φτάσει τα 15 kgm αντί για 14,5 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Στα έγγραφα παρουσιάζεται και η τελική ταχύτητα που φτάνει τα 225 χλμ/ώρα.

Οι ελβετικές εγκρίσεις τύπου αποκάλυψαν μια μικρή επιμήκυνση του μεταξόνιου που θα φτάνει τα 1.518 χλστ. αντί για 1.504 χλστ. Το συνολικό μήκος της μοτοσυκλέτας θα είναι μικρότερο στα 2.212 χλστ., αντί για 2.270 χλστ. του R 1250 GS.

Τα επίσημα έγγραφα αποκαλύπτουν επίσης πως οι τροχοί θα έχουν διαστάσεις 19 ιντσών μπροστά, με ελαστικό 120/70 και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικό 170/60. Θα υπάρχουν ραντάρ και στα δύο άκρα της μοτοσυκλέτας και θα είναι εξοπλισμένο με adaptive cruise control.

Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα το R 1300 GS να παρουσιαστεί επίσημα στην εκδήλωση BMW Motorrad Days 2023 που θα διεξαχθούν από τις 7 έως τις 9 Ιουλίου στο Βερολίνο.

Πηγη https://2wo.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

BMW R 1300 GS 2024: Έγιναν γνωστές λεπτομέρειες​

Νέα σχεδίαση, ισχυρότερος κινητήρας​




έος σχεδιασμός, ισχυρότερος κινητήρας και πιθανή ημερομηνία αποκάλυψης στην ετήσια εκδήλωση BMW Motorrad Days 2023 που θα διεξαχθεί 7 με 9 Ιουλίου

Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα που διέρρευσαν από ελβετικές υπηρεσίες το ολοκαίνουργιο R 1300 GS θα φέρει έναν πανίσχυρο κινητήρα Boxer 1.300 κ.εκ. που θα αντικαταστήσει αυτόν των 1.254 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στο υπάρχον μοντέλο.

Η ισχύς του θα φτάνει τους 143,5 ίππους στις 7.750 σ.α.λ., αντί για τους 134 που διαθέτει το υπάρχον μοντέλο. Η ροπή παρουσιάζεται μεγαλύτερη κατά 0,5 kg που αποδίδεται στις 6.500 σ.α.λ., οπότε θα φτάσει τα 15 kgm αντί για 14,5 kgm στις 6.250 σ.α.λ. Στα έγγραφα παρουσιάζεται και η τελική ταχύτητα που φτάνει τα 225 χλμ/ώρα.

Οι ελβετικές εγκρίσεις τύπου αποκάλυψαν μια μικρή επιμήκυνση του μεταξόνιου που θα φτάνει τα 1.518 χλστ. αντί για 1.504 χλστ. Το συνολικό μήκος της μοτοσυκλέτας θα είναι μικρότερο στα 2.212 χλστ., αντί για 2.270 χλστ. του R 1250 GS.

Τα επίσημα έγγραφα αποκαλύπτουν επίσης πως οι τροχοί θα έχουν διαστάσεις 19 ιντσών μπροστά, με ελαστικό 120/70 και 17 ιντσών πίσω, με ελαστικό 170/60. Θα υπάρχουν ραντάρ και στα δύο άκρα της μοτοσυκλέτας και θα είναι εξοπλισμένο με adaptive cruise control.

Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα το R 1300 GS να παρουσιαστεί επίσημα στην εκδήλωση BMW Motorrad Days 2023 που θα διεξαχθούν από τις 7 έως τις 9 Ιουλίου στο Βερολίνο.

Πηγη https://2wo.gr
Για να δούμε τι θα δούμε...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R 1300 GS 2023/2024 – Όλα όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα​



Όσο η στιγμή της παρουσίασης πλησιάζει, οι πληροφορίες πληθαίνουν και αυτό μπορεί να είναι το πιο ολοκληρωμένο άρθρο, για το νέο BMW R 1300 GS και όσα ξέρουμε για αυτό, που θα βρείτε.

Από την σφαίρα του «θρύλου» στις αμφισβητούμενες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, μέχρι την έμμεση πλην σαφή επιβεβαίωση της ύπαρξης του μοντέλου. Η BMW ετοιμάζεται να ωθήσει την πλέον επιτυχημένη μοτοσυκλέτα της, το GS, σε μία νέα εποχή, αυτή των 1.300 κυβικών και της πλήρους υγρόψυξης. Ήδη, έχουμε δει πολλές φωτό του μοντέλου, έχουμε μάθει και αρκετά στοιχεία και μετά από νέες αποκαλύψεις, είναι μια καλή ευκαιρία να τα «χώσουμε» όλα μαζί, σε ένα συγκεντρωτικό άρθρο.

Κινητήρας 1.300 κυβικών με απόδοση 143,5 ίππων και Shiftcam
O νέος Boxer κινητήρας του R 1300 GS αναμένεται να είναι πλήρως υγρόψυκτος, γυρίζοντας μια σελίδα δεκαετιών για το μοντέλο. Τα κυβικά του λέγεται ότι θα φτάσουν ακριβώς τα 1.300, μια αύξηση 46 κ.εκ. σε σχέση με τον υπάρχοντα Boxer, των 1.254 κ.εκ. Σύμφωνα με έγγραφα ομολογκασιόν, η απόδοση του νέου κινητήρα θα ανέλθει στους 143,5 ίππους στις 7.750 στροφές, ενώ η ροπή θα φτάσει τα 15,2 kgm στις 6.250 στροφές, αμφότερες τιμές αυξημένες σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο (το οποίο αποδίδει 134 ίππους και 14,6 kgm ροπής).

Ο κινητήρας θα εξοπλίζεται με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων ShiftCam, ενώ νέο θα είναι το σύστημα εξάτμισης με νέους σιγαστήρες και νέο καταλύτη. Αναφέρεται ότι η χωρητικότητα του νέου συστήματος εξάτμισης θα είναι η διπλάσια από αυτό του απερχόμενου R 1250 GS, ώστε το R 1300 GS να περάσει τις απαραίτητες προδιαγραφές ρύπων και θορύβου.

Νέα εμφάνιση και, πιθανόν, ολοκαίνουργια φιλοσοφία πλαισίου
Οι φωτογραφίες του BMW R 1300 GS που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, το δείχνουν ακόμα καλυμμένο στα στρατηγικά του σημεία, ωστόσο δεν κρύβεται το γεγονός της μεγάλης αλλαγής στην εμφάνιση. Οι μεγαλύτερες τροποποιήσεις διακρίνονται στο εμπρός μέρος, όπου ο προβολέας θα αλλάξει θέση και θα πρέπει να «συγκατοικήσει» με πομποδέκτη ραντάρ. Το νέο φωτιστικό σώμα, πέρα από το γεγονός ότι ίσως θα φιλοξενείται πλέον μέσα στο ίδιο το ρύγχος της GS, θα ρίξει το χαρακτηριστικό, ασύμμετρο φωτιστικό της GS στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Κι άλλες αλλαγές είναι ήδη διακριτές, στον τρόπο τοποθέτησης της ζελατίνας, στην εισαγωγή νέων αεροδυναμικών στοιχείων εκτροπής του ανέμου και αλλού, υπαινίσσοντας ότι το νέο R 1300 GS θα προσφέρει μεγάλη ρυθμισιμότητα στον αναβάτη, όσον αφορά το πόσο ο τελευταίος θα προσβάλλεται από τον αέρα.

Μια μεγάλη αλλαγή που έχει παρατηρηθεί, στο νέο R 1300 GS, είναι το νέο πλαίσιο: Η BMW ίσως αντικαταστήσει μία για πάντα, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με μία νέα κατασκευή αλουμινίου, σε μία προσπάθεια μείωσης του βάρους του μοντέλου, από όποια σημεία αυτό είναι δυνατόν.

Πιθανή η λειτουργία «χαμηλώματος» στην ανάρτηση
Στις αναρτήσεις, είναι βέβαιο ότι η BMW θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τα δικά της συστήματα Paralever και Telelever, πίσω και εμπρός αντίστοιχα, ενώ θεωρείται «σιγουράκι» η επιλογή χρήσης ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων, Dynamic ESA. Μέσα από διάφορες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, που δείχνουν το νέο GS να «κάθεται» πολύ στο πίσω μέρος του, εικάζεται ότι το μοντέλο ίσως φέρει σύστημα «χαμηλώματος» της πίσω ανάρτησης ή και των δύο, ώστε να είναι ευκολότερη η πρόσβαση του αναβάτη στο έδαφος.

Πομποδέκτες ραντάρ εμπρός και πίσω και όχι μόνο
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το νέο BMW R 1300 GS θα φέρει δύο τουλάχιστον πομποδέκτες ραντάρ, τοποθετημένους εμπρός και πίσω, με την δυνατότητα να συνεργαστούν με Adaptive Cruise Control και σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου/αλλαγής λωρίδας. Όπως έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της BMW όπως το S 1000 XR, «κ$λοφάναρο» τέλος και για το R 1300 GS, αφού τον ρόλο του πίσω φωτός θέσης/φρένου θα παίρνουν τα LED φλασάκια, που θα αλλάζουν χρώμα και ένταση ανάλογα με την λειτουργία που υπηρετούν.

Ο εξοπλισμός του R 1300 GS αναμένεται πλουσιότατος, καθώς πέρα από όσα αναφέραμε ήδη, θα υπάρχει μια φάση για κινητό ή σύστημα πλοήγησης ακριβώς πάνω από την οθόνη TFT, φλας ενσωματωμένα στις χούφτες και δυνατότητα αφαίρεσης των κλασικών φλας εμπρός, συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο, ασύρματο ηλεκτρονικό κλειδί και βαλίτσες με ασύρματες κλειδαριές, θερμαινόμενη σέλα, αλλά και σύστημα τηλεειδοποίησης/κλήσης έκτακτης ανάγκης e-Call και πολλά άλλα.

Πότε θα παρουσιαστεί το BMW R 1300 GS
Οι πηγές από το εξωτερικό συγκλίνουν, στο ότι θα αργήσουμε ακόμα να δούμε το R 1300 GS: Μιλάμε για αργά το καλοκαίρι ή στις αρχές του φθινοπώρου, όταν και θα παρουσιαστεί ως μοντέλο 2024. Το πιθανότερο σενάριο, είναι ότι θα δούμε δύο παρουσιάσεις: Το «απλό» R 1300 GS και το R 1300 GS Adventure, ενώ κάποια στιγμή αργότερα, θα ακολουθήσει και το M 1300 GS.


Φωτογραφίες: MCN
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.387
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
BMW – Έφτασε τα 1.000.000 GS, ανακοίνωσε και την ημερομηνία αποκάλυψης του R 1300 GS


BMW – Έφτασε τα 1.000.000 GS, ανακοίνωσε και την ημερομηνία αποκάλυψης του R 1300 GS​





Ένα αριθμό ορόσημο έπιασε ο γερμανός κατασκευαστής, έχοντας παράξει 1.000.000 κινητήρες boxer από το 1980 μέχρι σήμερα. Φυσικά, το γιορτάζει δεόντως.
Οι μοτοσυκλέτες της BMW κατασκευάζονται στο Βερολίνο από το 1969 και συγκεκριμένα τα μοντέλα GS με κινητήρες boxer από το 1980. Η τελευταία έκδοση της θρυλικής πλέον BMW GS με κινητήρα boxer - η R 1300 GS - θα παρουσιαστεί στις 28 Σεπτεμβρίου 2023 στα εγκαίνια της νέας BMW Motorrad Welt στο Βερολίνο.

1M_GS_B.jpg

Markus Schramm, Επικεφαλής της BMW Motorrad: «Με το R 80 G/S και τον μοναδικό συνδυασμό καταλληλότητας εντός και εκτός δρόμου, καθημερινών ιδιοτήτων και ικανοτήτων για μεγάλες αποστάσεις, η BMW Motorrad δημιούργησε το νέο είδος μοτοσυκλέτας τουρισμού enduro το 1980. Η
BMW GS με κινητήρα boxer έγινε σύμβολο, που σημείωσε παγκόσμια επιτυχία σε αυτή την κατηγορία. Επιπλέον, η GS έγινε θρύλος και ταυτόχρονα ένας απαραίτητος ακρογωνιαίος λίθος στη γκάμα μοντέλων της BMW Motorrad. Τα εξαιρετικά ταλέντα του, όπως οι δυναμικές επιδόσεις στην οδήγηση, οι δυνατές ιδιότητες εκτός δρόμου, η ανώτερη άνεση σε μεγάλες αποστάσεις και η τεράστια στιβαρότητα, έχουν έκτοτε αναπτυχθεί συνεχώς από την BMW Motorrad και μεταφέρονται σε άλλες σειρές μοντέλων με μεγάλη επιτυχία. Ως εκ τούτου, είμαι πολύ χαρούμενος που σήμερα, και ειδικά στην επέτειο των «100 Χρόνια BMW Motorrad», είμαστε σε θέση να συνεισφέρουμε ένα σημαντικό ορόσημο στην εταιρική ιστορία του BMW Group με την εκατομμυριοστή μοτοσυκλέτα BMW GS με κινητήρα boxer. Είμαι εξίσου ευχαριστημένος που η μοναδική ιστορία των μοντέλων με κινητήρες boxer θα συμπληρωθεί σύντομα από ένα συναρπαστικό κεφάλαιο με πολυάριθμες καινοτομίες με τη νέα R 1300 GS.»


1M_GS_C.jpg


Για την ιστορία, το εκατομμυριοστό BMW GS με κινητήρα boxer είναι ένα R 1250 GS σε Triple Black Style και γιορτάστηκε δεόντως χτες, 21 Ιουνίου 2023, κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης εργασίας στο εργοστάσιο της BMW Motorrad στο Βερολίνο.

Όπως προείπαμε, η πολυαναμενόμενη νέα BMW R 1300 GS θα κάνει πρεμιέρα στην τελετή έναρξης της BMW Motorrad Welt Berlin στις 28 Σεπτεμβρίου 2023, σε μια μεγάλη γιορτή για τα 100 χρόνια της μάρκας
Πηγή bikeit.gr
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.147
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Πλαστικές βαλίτσε η με φαίνεται;;;;;
9,5 άλογα παραπάνω μόνο;;;;
Τες πα αναμενουμε

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Πλαστικές βαλίτσε η με φαίνεται;;;;;
9,5 άλογα παραπάνω μόνο;;;;
Τες πα αναμενουμε

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν είναι όπως την είδα από την Motorrad πάμε για Ντούκο Στέλιε...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.147
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Αν είναι όπως την είδα από την Motorrad πάμε για Ντούκο Στέλιε...
Και τα 32 που χει τοrally όμως πάρα πολλά δυσβάσταχτα θα έλεγα βεβαίως βεβαίως ....εντός της εβδομάδος πάντως θα το ψάξω για εισαγόμενο....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Και τα 32 που χει τοrally όμως πάρα πολλά δυσβάσταχτα θα έλεγα βεβαίως βεβαίως ....εντός της εβδομάδος πάντως θα το ψάξω για εισαγόμενο....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Από 26500€ γυμνό...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.147
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Από 26500€ γυμνό...
Ε ναι ....32000 το rally και τα χει όλα αλουμινενιες, βαλίτσες, οθονες, τερμινιονια, ρανταρια τυφλών σημείων κλπ ...κλπ...πρακτικά πιο πολύ θα σου κοστίσει το γυμνό...
Αν ήθελα γυμνό επερνα και σουτιέν (ήρεμα μιλάω )...


Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ε ναι ....32000 το rally και τα χει όλα αλουμινενιες, βαλίτσες, οθονες, τερμινιονια, ρανταρια τυφλών σημείων κλπ ...κλπ...πρακτικά πιο πολύ θα σου κοστίσει το γυμνό...
Αν ήθελα γυμνό επερνα και σουτιέν (ήρεμα μιλάω )...


Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το σουτιέν με 23500 μου το δίνουν με όλα τα πακέτα και το Pro...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Kαι με White Power
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.147
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Φίλτατε ψυχολογικά και μόνο αν είναι να διαλέξω σουτιέν η 1250 θα καταλήξω στο 1250....δε λέω μια χαρά μηχανάκι είναι εμένα δεν μου κάνει κλικ όμως....
Άσε το αλλο εγώ να παρω μαρκα μηχανάκι που είχαν οι παγουραδες ;;; Ω μοντιε !!! κε καταστροφ !!! Φτου φτου κακά ...ήρεμα μιλάω

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.164
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Φίλτατε ψυχολογικά και μόνο αν είναι να διαλέξω σουτιέν η 1250 θα καταλήξω στο 1250....δε λέω μια χαρά μηχανάκι είναι εμένα δεν μου κάνει κλικ όμως....
Άσε το αλλο εγώ να παρω μαρκα μηχανάκι που είχαν οι παγουραδες ;;; Ω μοντιε !!! κε καταστροφ !!! Φτου φτου κακά ...ήρεμα μιλάω

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γίνεσαι κακός τώρα, δείξε μια κατανόηση....RollingRollingRollingRollingRolling
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.485
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Φίλτατε ψυχολογικά και μόνο αν είναι να διαλέξω σουτιέν η 1250 θα καταλήξω στο 1250....δε λέω μια χαρά μηχανάκι είναι εμένα δεν μου κάνει κλικ όμως....
Άσε το αλλο εγώ να παρω μαρκα μηχανάκι που είχαν οι παγουραδες ;;; Ω μοντιε !!! κε καταστροφ !!! Φτου φτου κακά ...ήρεμα μιλάω

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το σουτιέν με 23500 μου το δίνουν με όλα τα πακέτα και το Pro...

Δειτε το σαν την υπερτατη συνεισφορα μου στην ομαδα...


και 35000 να φτασει το triumph παρτε το για να νοιωσετε επιτελους αντρες.
 
Top Bottom