ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

MotoGP: Η Honda προειδοποίησε με κυρώσεις τον Rins για τα αρνητικά του σχόλια​

Έχει παράπονα ο Ισπανός, αλλά η Honda δεν θέλει να ακούγονται δημόσια
1


Σύμφωνα με δημοσίευμα της ισπανικής Informetion.es η Honda προειδοποίησε τον Alex Rins πως αν ξανακάνει δημοσίως αρνητικά σχόλια θα πάρει “τα κατάλληλα μέτρα” εναντίον του. Δεν αναφέρουν ακριβώς τί είδους μέτρα θα λάβουν, αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως μιλάμε για οικονομικά “πέναλτι”, που σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να φτάσουν μέχρι και τη διακοπή του συμβολαίου. Οι δηλώσεις που πυροδότησαν τη “διαμάχη” μεταξύ Honda και Rins έγιναν πριν τον αγώνα του Texas, δηλαδή πριν τη νίκη του Rins.

Τότε ο Ισπανός αναβάτης είχε πει πως δεν του έδωσαν την ευκαιρία να δοκιμάσει το πλαίσιο που είχε ο Mir, (το οποίο ήταν διαφορετικό από το πλαίσιο που είχε ο Marquez), παρά το γεγονός πως είχαν διαθέσιμα πλαίσια και υπήρχε ο χρόνος να το κάνουν. Μάλιστα είπε πως προσπάθησε να μιλήσει μαζί τους (με το HRC δηλαδή) αλλά ήταν απόλυτα αρνητικοί.
Και συνέχισε υπογραμμίζοντας πως: Δεν εκμεταλλεύονται πλήρως τις δυνατότητές μου.

Όμως οι δηλώσεις που “εκνεύρισαν” την Honda ήρθαν στις δοκιμές της Jerez μετά τον αγώνα, όπου όλα τα Honda ήταν εκτός ρυθμού. Εκεί ο Rins υπογράμμισε για άλλη μια φορά την άρνηση της Honda να τον συμπεριλάβει στις δοκιμές του νέου πλαισίου που έφτιαξε η Kalex και δοκίμαζε για αρκετές ημέρες ο Stefan Bradl πριν τον αγώνα, αλλά και ο Mir στις δοκιμές της Δευτέρας που ακολούθησαν.

Συγκεκριμένα ο Rins δήλωσε στους δημοσιογράφους πως η Honda του είχε πει ότι μόνο ο Stefan Bradl θα δοκιμάσει το πλαίσιο της Kalex, όμως έμαθε από την τηλεόραση πως ο Mir καβάλησε μοτοσυκλέτα με το συγκεκριμένο πλαίσιο αλλά δυστυχώς έπεσε μόλις στον έκτο γύρο.

Αν οι δηλώσεις του Alex Rins αληθεύουν, τότε όλα δείχνουν πως η Honda συνεχίζει να έχει σε διαφορετική θέση τους εργοστασιακούς αναβάτες και σε διαφορετική θέση τους αναβάτες της LCR, παρά την νίκη του Rins στην Αμερική, που μετά την τελευταία νίκη του Cal Crutchlow ήταν η πρώτη της Honda την οποία δεν έχει πάρει ο Marc Marquez…

Πηγη www.motomag.gr
Ρε ζημιες που κανει αυτος ο "ζελατινάς"
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
73-alex-marquez_ds_4289.gallery_full_top_fullscreen.jpg

Ποινή 3 θέσεων στη σχάρα εκκίνησης για τον Alex Marquez
Για το περιστατικό με τους Binder, Zarco


Οι αγωνοδίκες της FIM επέδωσαν στον Marquez ποινή 3 θέσεων στη σχάρα εκκίνησης για «ανεύθυνη οδήγηση που προκαλεί κίνδυνο σε άλλους ανταγωνιστές» για τις κινήσεις του στην 6η στροφή του πρώτου γύρου, όταν έβγαλε εκτός γραμμής τους Brad Binder και Johann Zarco.

Η έφεση της ομάδας Gresini απορρίφθηκε με το αιτιολογικό ότι ο Marquez ήταν πράγματι «υπερβολικά φιλόδοξος», ότι η προκύπτουσα «αλυσιδωτή αντίδραση» ενόχλησε άλλους αναβάτες και ότι η ποινή ήταν κατάλληλη, καθώς ο Marquez θα είχε τιμωρηθεί με τον ίδιο τρόπο στον αγώνα, αν δεν είχε πέσει στο περιστατικό με τον Luca Marini στον 6ο γύρο.
Μιλώντας πριν από την επιβολή της ποινής, ο Marquez είχε πει για το περιστατικό: "Ήμουν πίσω από τον Johann και μετά την 5η στροφή δεν περίμενα να φρενάρει πολύ σύντομα. Μετά προσπαθούσα να τον αποφύγω από την εσωτερική".

Όταν ο Marquez βούτηξε στην εσωτερική του Zarco, ο Γάλλος αναγκάστηκε να βγει εκτός γραμμής. Στη συνέχεια, ο Marquez ακούμπησε το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του Binder, στέλνοντας τον αναβάτη της KTM στην άκρη της ασφάλτου πριν γυρίσει πίσω στην πίστα.
"Έκλεισαν το γκάζι τόσο νωρίς και μετά άγγιξα λίγο τον Brad. Η γραμμή του Brad ήταν πολύ κλειστή εκεί και προσπαθούσε να αμυνθεί και τον ακούμπησα λίγο, αλλά είδα ότι έχασε κάποιες θέσεις", είπε ο Marquez.
"Λυπάμαι για αυτό γιατί δεν ήταν πρόθεσή μου να το κάνω. Απλώς τον άγγιξα λίγο, αλλά ξέρετε, για εκείνον ήταν μεγάλη υπόθεση γιατί έφυγε πολύ, πολύ εκτός

Πηγη www.motograndprix.g
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hervé Poncharal: “Ο Bagnaia είπε μια τεράστια βλακεία. Eίναι αντιαθλητικό και έλλειψη σεβασμού απέναντι στους συναδέλφους του”​


Ο Bagnaia μετα το τέλος του Γαλλικού Γκραν Πρι, σε κάποιες δηλώσεις ζήτησε “Να επανέλθει η διαφορά 6 ή 7 δέκατων του δευτερολέπτου που υπήρχαν μεταξύ εργοστασιακών και δορυφορικών μοτοσυκλετών”

Ο Hervé Poncharal ιδιόκτητης της ομάδας Tech3, διαφωνεί πλήρως με τον Pecco και απαντά με πολύ έντονα και επικριτικά λόγια σε συνέντευξή του στο Paddock-GP.com εκφράζοντας την απόλυτη διαφωνία του μαζί του.

Κύριε Poncharal, μετά το Γαλλικό Grand Prix όπου 4 δορυφορικές μοτοσυκλέτες τερμάτισαν στις 4 πρώτες θέσεις, ο Francesco Bagnaia δήλωσε να επανέλθει η διαφορά 6 ή 7 δέκατων του δευτερολέπτου που υπήρχαν μεταξύ εργοστασιακών και δορυφορικών μοτοσυκλετών. Τι πιστεύεται για αυτό εσείς που τότε θα επηρεαζόσασταν άμεσα και επιπλέον έχετε ήδη ζήσει μια περίοδο που συνέβαινε αυτό;

« Με εξέπληξε πολύ, γιατί τον σέβομαι, αλλά ήταν τελείως βλακεία. Όταν έφτασε στο MotoGP ήταν πολύ χαρούμενος που είχε μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων που του επέτρεψε να τον προσέξουν και μετά να μεταβεί στην εργοστασιακή ομάδα. Επωφελήθηκε επίσης από αυτό το σύστημα σε μια δορυφορική ομάδα, έτσι με έκπληξη διάβασα ότι θα ήθελε να έχουν οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες ένα κενό 6-7 δέκατα από τις δορυφορικές. Έτσι μόνο οι “πλούσιοι” και οι ισχυροί θα απολαμβάνουν τον εαυτό τους
Το αφεντικό της ομάδας Tech3 και πρόεδρος της IRTA έχει ξεκάθαρη θέση για το θέμα και προχωρά πιο αναλυτικά: «Εμείς οι ανεξάρτητες ομάδες έχουμε δουλέψει πολύ με την Dorna, την FIM και την MSMA για να έχουμε ένα ανταγωνιστικό grid, πείθοντας τους κατασκευαστές να μας δώσουν μοτοσυκλέτες με υψηλές επιδόσεις. Καταφέραμε να κάνουμε εργοστασιακές σχεδόν όλες τις μοτοσυκλέτες. Είναι υπέροχο για όλους, είναι υπέροχο για το άθλημα και επιτρέπει στις δορυφορικές ομάδες να πείσουν τους χορηγούς, γιατί τους λέμε ότι δεν είμαστε στο grid απλώς για να κάνουμε μια παρουσία. Μπορούμε να κερδίσουμε αγώνες και να στοχεύσουμε επίσης στον τίτλο».

Ο Γάλλος μάνατζερ πιστεύει ότι ο αναβάτης της Ducati έκανε μια εντελώς λάθος δήλωση: « Όταν είσαι παγκόσμιος πρωταθλητής, πρέπει να βουτάς την τη γλώσσα σου στο μυαλό σου επτά φορές πριν πεις κάτι ανόητο. Είπε μια τεράστια βλακεία. Με συγκλόνισε πολύ, γιατί είναι κάτι αντιαθλητικό και έλλειψη σεβασμού, ακόμα και απέναντι στους συναδέλφους του στην ομάδα VR46. Θα ήθελα να το συζητήσετε με τον Bezzecchi… Με απογοήτευσε, αλλά τον σέβομαι ακόμα.»

Τα λόγια του Bagnaia θα αλλάξουν κάτι στο MotoGP; Ο Poncharal είναι πεπεισμένος ότι όχι: « Όχι, απλώς απογοητεύτηκα από κάποιον που εξακολουθώ να σέβομαι πολύ. Αλλά όχι, δεν νομίζω ότι θα έχει κανένα αντίκτυπο γιατί οι κατασκευαστές που είναι παρόντες στο MotoGP σήμερα γνωρίζουν την αξία και το ενδιαφέρον να έχουν μηχανές από την ίδια σεζόν με αναβάτες υψηλών επιδόσεων για να βελτιώσουν το επίπεδο».
«Υπάρχει ένας κατασκευαστής σήμερα που έχασε την δορυφορική του ομάδα και δεν είναι χαρούμενος που την έχασε και υποφέρει από την πραγματικότητα ότι έχει μόνο 2 μοτοσυκλέτες στο grid. Άρα, κατά τη γνώμη μου, δεν θα έχει καμία συνέπεια, αλλά νομίζω ότι είναι κρίμα κάποιος, που εξακολουθεί να είναι ο ηγέτης πρώτος στην βαθμολογία και σημερινός παγκόσμιος πρωταθλητής, να κάνει τέτοια βλακώδες σχόλια».

«Νομίζω ότι η κατάσταση σήμερα είναι φανταστική: Είχαμε 279.000 άτομα που ήρθαν να δουν ένα μέγα σόου επειδή υπάρχει ένα σούπερ σόου, υπέροχες μάχες με πιθανούς νικητές που είναι σχεδόν τόσοι όσοι στο grid. Αυτό ειναι επιτυχία. Όχι, δεν είμαι ευγενικός, αλλά σας ευχαριστώ που μου δώσατε την ευκαιρία να μιλήσω».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Danilo Petrucci: “Η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει ποτέ, έχει τόση δύναμη που τα χέρια μου είναι 2 εκατοστά μακρύτερα!”​

Ο Danilo Petrucci μπορεί να πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στο MotoGP με μοτοσυκλέτες της Ducati, αλλά ήταν κάτι σαν σοκ για αυτόν όταν ανέβηκε ξανά στο νέο Desmosedici GP23 στο Le Mans την Παρασκευή.

Ο Petrucci ο οποίος τώρα αγωνίζεται για την Ducati στο WorldSBK, επιστρέφει στην ομάδα με την οποία κέρδισε το γαλλικό MotoGP του 2020 και αντικατέστησε τον τραυματία Enea Bastianini.
Ο Ιταλός έκανε επίσης μια μοναδική εμφάνιση στο MotoGP για τη Suzuki την περασμένη σεζόν, αλλά εντυπωσιάστηκε αμέσως από την πρώτη του γεύση από το Desmosedici GP23.

«Με αυτή την μοτοσυκλέτα, αισθάνεσαι απλώς την ταχύτητα και την ακαμψία. Πρέπει να είσαι πραγματικά επιθετικός. Αργώ να αλλάξω κατεύθυνση γιατί φοβάμαι μη χάσω το μπροστινό.»
«Αλλά είναι τόσο εντυπωσιακό το πόσο εύκολο είναι να ανοίξεις το γκάζι σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν.»
«Στο SBK παλεύω να μην γλιστρήσω στη μέση της στροφής. Εδώ, όταν ανοίγεις το γκάζι είναι σαν ηλεκτρικό. Η δύναμη είναι απίστευτη. Δεν χάνει την πρόσφυση. Είπα μάλιστα ότι υπάρχει υπερβολική πρόσφυση! Και ποτέ δεν είναι πάρα πολύ!»
«Είναι πραγματικά δυνατό, αλλά εύκολο. Πριν λίγο καιρό ήταν ας πούμε πολύ δύσκολο να ανοίξεις το γκάζι.»
«Επίσης, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι απίστευτο, απλά κάνεις κλικ και είναι σαν η μηχανή να βάζει το turbo. Κάθε ταχύτητα που αλλάζεις, δίνει περισσότερη δύναμη, περισσότερη δύναμη. Νομίζω ότι πλέον τα χέρια μου είναι 2 εκατοστά μακρύτερα!»


«Στο παρελθόν το φέρινγκ ήταν μεγαλύτερο. Τώρα είναι μικρότερο, αλλά η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί πολύ στις στροφές και τη σταθερότητα.»
«Σίγουρα δεν χρησιμοποίησα όλες τις δυνατότητές της, αλλά είναι αρκετά δύσκολο να το κάνεις και να είσαι γρήγορος. Είμαι πολύ χαρούμενος που οδηγώ αυτή την μοτοσυκλέτα. Θα ήθελα να την οδηγήσω περισσότερο, αλλά νομίζω ότι αυτό το GP είναι το τελευταίο μου.»
«Για μένα είναι σαν έπαθλο. Ελπίζω ο Enea να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό. Στην Ταϊλάνδη είπα ότι ήταν η τελευταία μου φορά, δεν περίμενα να επιστρέψω.»
«Ήταν σαν ένα υπέροχο δώρο που πήρα από την Ducati. Είμαι περήφανος που οδήγησα την Ducati, την καλύτερη μοτοσυκλέτα που οδήγησα στη ζωή μου. Ευχαριστώ την Ducati για αυτή τη μεγάλη ευκαιρία, θα τη θυμάμαι για το υπόλοιπο της ζωής μου».


Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
jrb8391-scaled.gallery_full_top_lg.jpg

Mir: Ψυχικά σε καταστρέφει
Είναι δύσκολο να βλέπω τον εαυτό μου σε αυτή την κατάσταση


Τόσο ο Jorge Lorenzo όσο και ο Pol Espargaro εξασφάλισαν μεταγραφή στη Repsol Honda τα τελευταία χρόνια με μεγάλες προσδοκίες, τα αποτελέσματα όμως έφεραν μεγάλη απογοήτευση και οδήγησαν στην απομάκρυνση του Espargaro και στην αποχώρηση του Lorenzo από τα MotoGP.
Η προσαρμογή του Joan Mir από τη Suzuki στη Honda έχει πάει μέχρι στιγμής ακόμη χειρότερα από τους δύο προηγούμενους αναβάτες, με το Le Mans να είναι η τέταρτη συνεχόμενη πτώση του σε αγώνα Κυριακής.

Ο ομόσταυλός του, Marc Marquez, ήταν εντυπωσιακός και στα δύο Σαββατοκύριακα των αγώνων που πήρε μέρος, ακόμα κι αν τα αποτελέσματα δεν το έδειχναν πάντα, ενώ ο Alex Rins κέρδισε στην COTA με την LCR Honda.

Όσον αφορά τον Mir ωστόσο, ο Ισπανός δεν έχει καταφέρει ακόμα να παλέψει για κορυφαίες θέσεις.
"Είναι αλήθεια ότι πρέπει να είσαι πολύ συγκεντρωμένος σε όλες τις λεπτομέρειες, γιατί είναι σαν να βρίσκεσαι στην κόψη του ξυραφιού.

Eίναι περισσότερο ψυχολογικό παρά σωματικό θέμα. Διανοητικά σε καταστρέφει, γιατί πρέπει να είσαι σούπερ, σούπερ ακριβής, να παλεύεις πάντα με το μπροστινό, να προσπαθείς να μην πιέζεις πολύ, γιατί μετά είναι χειρότερα".
"Και είναι λίγο δύσκολη (η Honda) και τελείως διαφορετική από τη μοτοσυκλέτα που βίωσα πριν".

Αν δεν βελτιωθούν τα αποτελέσματα, ο Mir θα μπορούσε να βρεθεί σε μια θέση παρόμοια με τους Lorenzo και Espargaro.

"Φυσικά και φοβάμαι. Θέλω να νικήσω. Είναι δύσκολο για έναν αναβάτη σαν εμένα να βλέπει τον εαυτό του στη θέση που είμαι. Το κίνητρό μου είναι να κερδίσω, να ανέβω στο βάθρο και να παραμείνω μπροστά. Αυτά τα αποτελέσματα είναι το καύσιμο μου που δεν είχα εδώ και πολύ καιρό. Το χρειάζομαι. Θυμάμαι εδώ, πέρυσι, με τη Suzuki πήγαινα ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα".


Μιλώντας για τον ρυθμό, και συγκεκριμένα για τον ρυθμό αγώνα, ο Mir είχε κάποια θετικά στοιχεία να αναφέρει σε σχέση με προηγούμενους γύρους, καθώς φαινόταν ελαφρώς πιο ανταγωνιστικός.
Ικανός να κρατήσει το ρυθμό του στο χαμηλό 1:32 πριν από την πτώση του, ο Mir είπε:

"Έκανα μια πολύ καλή αρχή στον αγώνα και μπόρεσα να οδηγήσω άνετα στους πρώτους γύρους. Όταν παλεύεις για την πρώτη δεκάδα και σε ένα μεγάλο γκρουπ, υπάρχει μια πραγματικά μεγάλη επίδραση από το slipstream και γίνεται πιο δύσκολο να σταματήσεις τη μοτοσυκλέτα".

"Σήκωσα τη μοτοσυκλέτα για να αποφύγω να χτυπήσω τον Aleix και από εκεί προήλθε το λάθος και έχασα το γκρουπ. Μετά δοκίμασα διάφορα πράγματα με τη μοτοσυκλέτα και δυστυχώς έπεσα. Αλλά κατάφερα να οδηγήσω στο χαμηλό 1:32, αυτό είναι πολύ σημαντικό και εκεί πρέπει να εστιάσουμε. Παίρνουμε αυτά τα θετικά, μελετάμε τα πάντα καλά και προετοιμαζόμαστε για τον επόμενο αγώνα".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
_lg97849.gallery_full_top_lg (1).jpg

Tardozzi: Λευκή επιταγή στον Bastianini
Μέχρι ο Bagnaia να χρειαστεί βοήθεια στο Πρωτάθλημα


Ο Enea Bastianini, ο οποίος υπέγραψε με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati μετά από μια εκπληκτική σεζόν το 2022 με την Gresini, είδε την πρώτη του χρονιά δίπλα στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Francesco Bagnaia, να επηρεάζεται από έναν τραυματισμό στον ώμο που συνεχίζει να τον κρατάει εκτός δράσης.

Μιλώντας στο podcast του GPOne.com - Bar Sport - ο Davide Tardozzi αναφέρθηκε στην αναμενόμενη επιστροφή του Bastianini στο Mugello τον επόμενο μήνα.

"Πραγματικά ελπίζουμε ότι ο Enea θα επιστρέψει στο Mugello, είναι σχεδόν βέβαιο, αλλά θα αποφασίσουμε μετά τον τελευταίο έλεγχο που θα κάνει τη Δευτέρα πριν από το Ιταλικό Grand Prix".

"Δεν θα είναι στο 100% των δυνατοτήτων του, γιατί το πρόβλημα με την ωμοπλάτη είναι πολύ περίπλοκο. Περιλαμβάνει νεύρα και μύες.
Πιστεύω και ελπίζω ότι μπορεί να αγωνιστεί και να κερδίσει βαθμούς".

Ακόμα και αν ο Bastianini ολοκληρώσει το Σαββατοκύριακο του Mugello και κερδίσει βαθμούς, ο Ιταλός είναι πιθανό να βρίσκεται πίσω από την κορυφή γύρω στους 100 βαθμούς ή και περισσότερους.

Και με τον Bagnaia να είναι διεκδικητής του τίτλου αυτή τη στιγμή, ενάντια σε αναβάτες όπως ο Bezzecchi και ο Binder, μπορεί ο Bastianini να χρειαστεί να δώσει μια χείρα βοηθείας στον ομόσταυλό του καθώς προχωρά η σεζόν.

"Η διαφορά του Enea μετά το Mugello θα είναι πολύ μεγάλη, σίγουρα πάνω από 100 βαθμούς, οπότε θα έχουμε το καθήκον να φέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς στην ομάδα μέχρι το τέλος της χρονιάς".

"Τότε, στους τελευταίους αγώνες θα δούμε πώς θα είναι το πρωτάθλημα και θα δούμε αν θα είναι σωστό να ζητήσουμε από τον Enea να βοηθήσει τον Pecco. Μέχρι τότε, ο Bastianini θα έχει λευκή επιταγή".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Σιγά την δήλωση ρε π#π@ρα..
Τωρα που ο Πεκος εχει ανασανει100 βαθμούς μπροστά κ δεν τον απειλεί ο Βαστά λέει ότι (ο Βάστα) μπορεί να κάνει ότι θελει
Για να ήταν μια η άλλη να δούμε τι θα έλεγε..
Ακομα κ τώρα φοβάται πάντως κ σπεύδει να δηλώσει ότι ίσως υπάρξουν εντολές εάν κ εφόσον..
Ναι ξέχασε τα περσινά που έναν αγώνα πριν το τέλος μαζεύτηκε ολη η ντουκατι κ δώσανε εντολή να μην τον περάσει..
Ξεφτίλα μακαρόνα είσαι τυχερός που έπεσε το Αλιεν αλλιώς θα κλαιγατε φέτος...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Oliveira: Παλεύουμε με μοτοσυκλέτες 200kg που πάνε με 300 χλμ./ώρα
Πρέπει να υπάρχει ευθύνη


Η τύχη δεν ήταν στο πλευρό του Miguel Oliveira στο ξεκίνημα αυτής της σεζόν. Μετά από το ατύχημα στο GP της Πορτογαλίας, ο 28χρονος Πορτογάλος βρέθηκε εκτός αγώνα με το που επέστρεψε, στη Jerez, για άλλη μια φορά εμπλεκόμενος στο ατύχημα άλλου αναβάτη, με νέο τραυματισμό. Έναν τραυματισμό που τον κράτησε μακριά από την πίστα στο Le Mans και που θα μπορούσε να αναγκάσει τον αναβάτη της Aprilia να χάσει επίσης τον επόμενο γύρο στο Mugello, που είναι προγραμματισμένος για το Σαββατοκύριακο 9-11 Ιουνίου.

"Ο τραυματισμός στον ώμο μου δεν έχει συγκεκριμένο χρόνο αποθεραπείας, οπότε δεν ξέρω πότε θα μπορέσω να επιστρέψω. Προτεραιότητα είναι να επιστρέψουμε στο 100%. Η ανάρρωσή μου αναμενόταν σε πέντε ή έξι εβδομάδες, αλλά θα μπορούσε να διαρκέσει περισσότερο", εξήγησε ο Μιγκέλ στον πορτογαλικό τηλεοπτικό σταθμό «Radio Renascença».

Μια δύσκολη στιγμή που όμως δεν είναι αρκετή για να σβήσει τις φιλοδοξίες του Ολιβέιρα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, πεπεισμένος ότι μπορεί να δώσει τη μάχη παρόλο που βρίσκεται 73 βαθμούς πίσω από τον επικεφαλής της βαθμολογίας Francesco Bagnaia.

"Η πιθανότητα να κερδίσεις στο MotoGP δεν έχει εξαφανιστεί εντελώς. Φέτος είδαμε μερικούς απροσδόκητους αναβάτες να καταφέρνουν να κερδίσουν πολλούς βαθμούς το Σαββατοκύριακο, αλλά θα είναι διαφορετικό όταν η κατάσταση σταθεροποιηθεί και θα υπάρχει μεγαλύτερη προβλεψιμότητα", είπε ο Πορτογάλος. "Είναι ακόμα δυνατό να γίνω Πρωταθλητής φέτος. Είναι δύσκολο να το λέω όταν κάθομαι εδώ και είμαι τραυματίας. Έχω πολλά να κάνω ακόμα, αλλά πιστεύω ότι μπορώ".

Σε ένα ξεκίνημα της σεζόν που σημαδεύτηκε από επεισόδια, ο 28χρονος δεν θα μπορούσε να μην σχολιάσει τη συμπεριφορά των αναβατών στην πίστα και το πάνελ των αγωνοδικών, που έχει επανειλημμένα επικριθεί λόγω της δουλειάς του.
"Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζουμε τους αναβάτες ως υπεύθυνους των πράξεών τους, ώστε να σέβονται τους αντιπάλους τους.

Παλεύουμε με μοτοσυκλέτες που ζυγίζουν 200 κιλά και κινούνται με 300 χλμ/ώρα, οπότε δεν μπορείς να πας ευθεία και να αφήσεις τα φρένα. Πρέπει να υπάρχει ευθύνη. "Πιστεύω ότι οι αγωνοδίκες τιμωρούν όταν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, αλλά σίγουρα υπήρξε έλλειψη συνέπειας και ομοιομορφίας στις κυρώσεις".

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Θα συνεχίσει ο Marco Bezzecchi τη… «βεντέτα» Rossi-Marquez;​

6791b7fbb3e10af5f7f000ce8ab97033_XL.jpg

Οι αναβάτες της Mooney VR46 συνεχίζουν το «μίσος» του Valentino Rossi για τον Marc Marquez, κατά τα λεγόμενα του πρώην αθλητικού διευθυντή της LCR Honda, Oscar Haro.

Η «έμπρακτη» κόντρα μεταξύ Marquez και Rossi μπορεί τώρα πια να ανήκει σε δηλώσεις και μόνο εκ του παρελθόντος και εκτός πίστας, αλλά ο Haro πιστεύει ότι το βάρος της «βεντέτας» συνεχίζουν να κουβαλούν οι Marco Bezzecchi και Luca Marini.

Για την ακρίβεια, τα λεγόμενα του Haro ήταν τα εξής: «Ο μόνος που βλάπτει τη Ducati είναι ο Marc. Ούτε η Aprilia, ούτε η Yamaha. Είναι ο μόνος που μπορεί να τους κάνει κακό. Ο Davide Tardozzi πήρε τους αναβάτες του και τους είπε να τον κυνηγήσουν. Και στη Mooney μισούν τον Marquez, κάτι που είναι φυσιολογικό γιατί είναι σταθερά πιστοί στον Valentino Rossi.»

Αναφερόμενος δε στη Mooney VR46, ήταν ακόμα πιο ξεκάθαρος: «Όλοι τον πάνε. Το μίσος του Rossi έχει μολύνει το περιβάλλον της Mooney. Ο Bezzecchi συγκεκριμένα, ξεχώρισε το 2023 και είναι μόλις ένα βαθμό πίσω από τον ηγέτη του πρωταθλήματος Francesco Bagnaia, εν όψει του αγώνα στο Mugello στις 11 Ιουνίου. Ο Marquez παραλίγο να φτάσει στην pole position μετά από απουσία -ένεκα τραυματισμού- ενάμιση μήνα και με τα άλλα Honda να είναι 12η, 14η και 18η».

Βέβαια, οι αψιμαχίες αφορούν και άλλους αναβάτες της Ducati, : «Φυσικά, συμφωνώ με αυτό που είπε ο Jorge Martin, ο οποίος εξήγησε ότι είχε μάθει πολλά στη μονομαχία που είχε με το Marquez στον αγώνα. Προτιμά να τερματίσει έτσι (να ρισκάρει πτώση στο όριο) παρά να τερματίσει δέκατος. Έχει οκτώ τίτλους για αυτό. Υπάρχουν και άλλοι που θυμώνουν, όπως ο Aleix Espargaro. Aleix, όταν έχεις οκτώ τίτλους και κάνεις ό,τι κάνει ο Marquez, ο κόσμος θα έχει αυτόν τον σεβασμό για σένα».

Έχει άραγε ο Marquez αποκτήσει τόσους «ορκισμένους εχθρούς», ή μήπως απλά υπερβάλλει ο Oscar Haro; Το ιταλικό GP κοντοζυγώνει και πιθανότατα θα δούμε αν μια νέα κόντρα μεταξύ Bezzecchi και Marquez είναι στα σκαριά.

Πηγή: www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Sito Pons: “Όταν ο Valentino Rossi αποσύρθηκε, ανέλαβε ο Marc Marquez”​

Μία από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες της ισπανικής μοτοσικλέτας, είναι ο Sito Pons. οπότε έχει μία παραπάνω αξία η άποψη του.

O Sito Pons ήταν ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των επιτυχιών του Don Ángel Nieto στις μικρές κατηγορίες και της τελικής έκρηξης της ισπανικής μοτοσικλέτας στην κορυφαία κατηγορία των 500cc, που αργότερα μετονομάστηκε σε MotoGP.

O πρώτος Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής 250cc, από τότε που αποσύρθηκε διοικεί τη δική του ομάδα με επιτυχία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Μεταξύ όλων αυτών που αγωνίζονται αυτή τη στιγμή στο MotoGP, ο Marc Marquez είναι ο αναβάτης με τους περισσότερους τίτλους – έξι στην κορυφαία κατηγορία (2013, 2014, 2016-2019), έναν στο Moto2 (2012) και έναν άλλο τίτλο πρωταθλήματος στα 125cc (2010). Σύμφωνα με τον Sito Pons, ο #93 είναι «ο καλύτερος» στο grid, θέση που προηγουμένως είχε ο Valentino Rossi, οπότε η απουσία του κάνει μια απτή διαφορά.

Sito Pons – Laguna Seca – 1991

«Ένα είναι ξεκάθαρο ότι όλα τα αθλήματα, σε κάθε εποχή, υπάρχει ένας οδηγός ή ένας αθλητής, που τραβάει την περισσότερη προσοχή, που μοιάζει λίγο με έναν ηγέτη».
«Την εποχή που ο Valentino Rossi αποσύρθηκε, ο Marc ανέλαβε , θα έλεγα. Έτσι, ο Marc είναι, από όλους τους σημερινούς αναβάτες, ο πιο καθιερωμένος. Έχει οκτώ παγκόσμια πρωταθλήματα. Με το να απουσιάζει, χάνεις λίγη από την λάμψη του πρωταθλήματος, χάνεις το αστέρι της διοργάνωσης.»
– Αναφερόμενος στην πτώση του ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια για το MotoGP, στην οποία πρακτικά προστέθηκαν η αποχώρηση του Rossi και οι τραυματισμοί του Márquez.

Sito Pons
Ο Pons πιστεύει επίσης ότι τελικά ο Marquez θα αντικατασταθεί ως πρωταγωνιστής, όπως γίνεται με όλους και σε όλα τα αθλήματα:

«Μπορεί να συμβεί σε λίγο, δεν ξέρω, οποιοσδήποτε από τους νεαρούς αναβάτες, [Fabio] Quartararo ή [Francesco] Bagnaia, θα τον αντικαταστήσει και θα πάρει επίσης αυτό το άστρο, οπότε το ίδιο θα συμβεί ξανά. Εκείνη την εποχή, ήταν ο Rossi, πριν από αυτόν ήταν ο [Mick] Doohan, πριν ήταν ο [Kenny] Roberts, [Wayne] Rainey… Πάντα έτσι συμβαίνουν αυτά . Δεν συμβαίνει μόνο στη μοτοσυκλέτα, νομίζω ότι συμβαίνει σε όλα τα αθλήματα ».

«Διαφορά στην πίστα; Νομίζω ότι είναι περισσότερο η εκτίμηση του κόσμου. Ο αγώνας είναι ίδιος και η επιθετικότητα ίδια. Υπό αυτή την έννοια, γνωρίζουμε ότι ο Marc είναι λίγο πιο επιθετικός από τους άλλους οδηγούς και παίρνει περισσότερα ρίσκα. Αυτό γίνεται περισσότερο αντιληπτό από τον κόσμο και τους αρέσει. Είναι περισσότερο ένα σόου για τους θεατές, αλλά σε αγωνιστικό επίπεδο, αθλητικά, όλλοι παλεύουν με τον ίδιο τρόπο για να πάρουν τα καλύτερα αποτελέσματα, είτε είναι εκεί ο Marquez είτε όχι».

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marini: Εντυπωσιάστηκα με τα κοπλιμέντα του Pedrosa
Ήταν σημείο αναφοράς για εμένα όταν μεγάλωνα


Όντας στην τρίτη του σεζόν στα MotoGP, ο Luca Marini έχει γίνει ένας από τους πιο συνεπείς αναβάτες από τότε που ανέβηκε πάνω στην GP22, η οποία κέρδισε τον τίτλο της περασμένης σεζόν.

Ο αναβάτης της Mooney VR46 της Ducati, ο οποίος έχει δύο βάθρα στο όνομά του σε πέντε γύρους (ένα σε αγώνα Sprint και ένα σε Grand Prix), είναι αυτή τη στιγμή έκτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, πηγαίνοντας στον εντός έδρας γύρο του στο Mugello το επόμενο Σαββατοκύριακο.

Ένα από τα αποτελέσματα που τον βοήθησαν να εδραιώσει μια θέση στην πρώτη εξάδα του πρωταθλήματος ήταν το αποτέλεσμά του στο Ισπανικό Grand Prix, το οποίο ήρθε μετά από μια μεγάλη μάχη με τον Dani Pedrosa.


Kάνοντας συμμετοχή wild card για την KTM, ο Pedrosa ήταν συγκλονιστικός καθ' όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της Jerez, και ο Ισπανός έλαβε επαίνους από πολλούς αναβάτες για την απόδοσή του, ενώ ο ίδιος ήθελε να πει στον Marini πόσο εντυπωσιασμένος ήταν με την οδήγηση του Ιταλού.

Αφού τον αποκάλεσε πολύ «καθαρό αναβάτη», ο Pedrosa είπε στον Marini ότι θα μπορούσε να αλλάζει τις γραμμές του για να κάνει τους αντιπάλους του να μην μαντεύουν που θα πάει και που μπορούν να κάνουν την κίνησή τους, αλλά ότι η ακρίβειά του ήταν πολύ εντυπωσιακή.

"Είναι ωραίο! Ήμουν πραγματικά έκπληκτος με όλα τα κομπλιμέντα που μου έκανε ο Dani", είπε ο Marini. "Προσπάθησα να χρησιμοποιήσω τα σχόλιά του για να βελτιώσω τον εαυτό μου, την οδήγηση μου".

"Μου είπε να κάνω, λίγο-πολύ, τρελά πράγματα, να κάνω περισσότερα "λάθη" κατά το δυνατό φρενάρισμα για να μην αφήσω τους αναβάτες πίσω να αναλύσουν το στυλ οδήγησης μου".

"Το εκτιμώ πολύ από αυτόν ως αναβάτης. Βλέποντας τα 250cc (όταν αγωνιζόταν ο Pedrosa), ήταν ένα είδωλο και σημείο αναφοράς για μένα".

Ενώ ο Μarini είναι αρκετά δυνατός μέχρι στιγμής το 2023, ο ομόσταυλός του, Μarco Bezzecchi είναι συγκλονιστικός, παίρνοντας μέχρι τώρα δύο νίκες.

Ωστόσο, ακόμα κι έτσι, ο Marini δεν αισθάνεται ότι χρειάζεται άλλο ένα βήμα προς τα εμπρός: "Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω άλλο βήμα. Τώρα είμαι δυνατός, είμαι γρήγορος και απλά προσπαθώ να παλέψω για το βάθρο σε όλους τους αγώνες".

"Αν υπάρχει η δυνατότητα να κερδίσω τον αγώνα, τότε είναι τέλειο, αλλά αν όχι, τότε απλά πρέπει να είμαι εκεί (στη μάχη για το βάθρο) κάθε φορά. Αυτός είναι ο στόχος κάθε φορά".

"Ο ομόσταυλός μου είναι γρήγορος και έχει πετύχει εξαιρετικά αποτελέσματα αυτή τη σεζόν. Αλλά είμαι συγκεντρωμένος στον εαυτό μου. Ο ομόσταυλος είναι άλλος ένας αντίπαλος όπως όλοι οι άλλοι αναβάτες. Αν δεν κερδίσεις τον αγώνα, τότε δεν έχει σημασία αν κάποιος άλλος αναβάτης ή ο ομόσταυλός σου κέρδισε. Είναι το ίδιο. Εσύ δεν έχεις κερδίσει".

Πηγή: www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ducati-1-.gallery_full_top_lg (1).jpg

Bagnaia και Bastianini και πάλι μαζί στην πίστα
"Είμαστε έτοιμοι για το Mugello"


Ο Pecco Bagnaia και ο Enea Bastianini θα είναι επιτέλους ξανά το δίδυμο της Ducati στο Mugello. Οι δύο αναβάτες είχαν ήδη την ευκαιρία να μοιραστούν το γκαράζ πριν από μερικές εβδομάδες στο Mugello, όπου προπονήθηκαν μαζί με τις Panigale V4 για να τεστάρουν την φυσική τους κατάσταση. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022 είχε σπάσει τον δεξιό του αστράγαλο στο Le Mans, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει την προπόνησή του. Αντίθετα, ο τραυματισμός του Bastianini στο Portimao ήταν πιο σοβαρός: ένα κάταγμα της ωμοπλάτης τον κράτησε μακριά από τους αγώνες μέχρι αυτό το Σαββατοκύριακο.

Τώρα όλα επανέρχονται στη φυσιολογική τους ροή και οι δύο αναβάτες προετοιμάζονται για το σημαντικότερο Grand Prix της χρονιάς, το εντός έδρας για την Ducati. Αυτό που κέρδισε ο Pecco πέρυσι και στο οποίο έρχεται ως επικεφαλής της βαθμολογίας


"Ο αγώνας στο Mugello μπροστά στους οπαδούς μας είναι πάντα μια μεγάλη συγκίνηση και ανυπομονώ να μπω στην πίστα! Ο αστράγαλός μου είναι καλά και δεν πρέπει να με ενοχλήσει", είπε καθησυχαστικά ο Bagnaia. "Έκανα μια δοκιμή με τον Enea πριν από μερικές εβδομάδες στο Mugello με την Panigale V4 S και, πριν από τότε, οδήγησα επίσης στο Misano χωρίς κανένα πρόβλημα. Θα είναι ένα σημαντικό Σαββατοκύριακο για εμάς και σίγουρα οι οπαδοί θα μας δώσουν επιπλέον κίνητρο για να πάμε καλά στο εντός έδρας Grand Prix μας".

Αντίθετα, η κατάσταση του Enea είναι πιο περίπλοκη. Ο "Beast" θέλει πραγματικά να επιστρέψει, αλλά γνωρίζει επίσης ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να ξαναβρεί την φόρμα του στην πίστα.

"Μου αρέσει πολύ η πίστα του Mugello", είπε. "Δεν είχα καλά αποτελέσματα στο παρελθόν, οπότε στόχος μου είναι να μπορέσω να το κάνω φέτος. Σίγουρα, μετά από όλες αυτές τις εβδομάδες χωρίς να συμμετέχω, δεν θα είναι εύκολο. Οδήγησα πριν από μερικές εβδομάδες με την Panigale V4 S και ένιωσα καλά, αλλά σίγουρα θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό με την Desmosedici GP. Είτε έτσι είτε αλλιώς, έχω κίνητρο. Είναι ο εντός έδρας αγώνας μας, οπότε ελπίζω να τα πάω καλά".

Πηγή: www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Andrea Dovizioso - Ανακηρύχθηκε MotoGP Legend​

Στο πάνθεον των θρύλων του Πρωταθλήματος
Andrea Dovizioso MotoGP Legend


Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής 125 του 2004 και τρεις φορές δεύτερος στην τελική βαθμολογία σεζόν του MotoGP, Andrea Dovizioso, μπήκε επίσημα στο πάνθεον των θρύλων του αθλήματος, με την Dorna να τον ανακηρύσσει MotoGP Legend.

Η ένταξη του Dovizioso στο Hall of Fame έγινε λίγο πριν την έναρξη του GP του Mugello 2023, στις εγκαταστάσεις της πίστας, με τον CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta να παρουσιάζει στον DesmoDovi το MotoGP Legend μετάλλιο του.

Ο Dovizioso κέρδισε το Παγκόσμιοο Πρωτάθλημα 125 το 2004, για να συνεχίσει κατόπιν στα 250, και τέλος στα MotoGP, όπου έκανε το ντεμπούτο του το 2008. Όπως και ο Dani Pedrosa, έτσι κι αυτός, δεν κατάφερε ποτέ να ανακηρυχθεί Πρωταθλητής στη μεγάλη κατηγορία, μην μπορώντας να ξεφύγει από την “κατάρα” της δεύτερης θέσης.

Η πρώτη του νίκη στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP ήρθε το 2009, ενώ μέχρι και την αποχώρηση του από τη Honda στα τέλη του 2011 ήταν πάντα απειλή για την πρώτη θέση, φτάνοντας στη… βρύση, δίχως όμως να καταφέρνει να πιει νερό.

Την επόμενη σεζόν αγωνίστηκε με τη Yamaha Tech3, όπου και ανέβηκε αρκετές φορές στο βάθρο, πριν πάρει μεταγραφή για την εργοστασιακή Ducati το 2013. Το 2014 ο DesmoDovi -όπως θα γινόταν γνωστός αργότερα- πήρε δυο βάθρα, ενώ το 2015 και το 2016 ανέβηκε συνολικά δέκα φορές στο βάθρο, παίρνοντας και μια ιστορική νίκη στο GP της Μαλαισίας, την πρώτη του από το 2009.
Andrea Dovizioso MotoGP Legend

Έκτοτε, ο Ιταλός αναβάτης έζησε τα καλύτερα του χρόνια μετά τον τίτλο του 2004, κατακτώντας τη δεύτερη θέση το 2017, το 2018 και το 2019, με 12 νίκες σε αυτές τις 3 σεζόν, πίσω από τον Marc Marquez. Η τελευταία του νίκη ήρθε στο Αυστριακό GP του 2020, στην τελευταία του σεζόν με τη Ducati.
Andrea Dovizioso MotoGP Legend

Μετά από ένα σύντομο διάλειμμα από την αγωνιστική δράση, ο Dovizioso επέστρεψε στο δεύτερο μισό του 2021 ως περιφερειακός αναβάτης με τη Yamaha, πριν αποσυρθεί από τους αγώνες μετά το GP του Misano το 2022.
Θυμίζουμε πως στα τέλη του 2022, ο Dovi -ανέκαθεν λάτρης του Motocross- ανέλαβε τη διαχείριση της πίστας MX 04 Park - Monte Coralli για τα επόμενα 22 χρόνια.

Τώρα το όνομα του Andrea Dovizioso θα κάνει παρέα στους υπόλοιπους MotoGP Legends, με τη λίστα να περιλαμβάνει αναβάτες όπως

οι Valentino Rossi, Giacomo Agostini, Hugh Anderson, Kork Ballington, Max Biaggi, Alex Crivillé, Mick Doohan, Stefan Dörflinger, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Nicky Hayden, Jorge Lorenzo, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Anton Mang, Jorge ‘Aspar’ Martinez, Angel Nieto, Dani Pedrosa, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Kenny Roberts Jr, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Luigi Taveri, Carlo Ubbiali και Franco Uncini.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Marini: Ένα βάθρο στο Mugello θα ήταν όνειρο
Αλλά ο Zarco είχε απίστευτο ρυθμό στο τέλος


Σφίγγοντας τα δόντια του για να ανταπεξέλθει στον πόνο του κατάγματος στο χέρι του από το προηγούμενο GP στο Le Mans, ο Luca Marini πάλεψε σκληρά για το βάθρο ενάντια σε όλες τις πιθανότητες στο Mugello Autodromo και τελικά κατέλαβε την 4η θέση.

"Δεν περίμενα να κρατήσω αυτόν τον ρυθμό", είπε ο Marini. "Ακόμα κι αν δεν ήμουν στα καλύτερά μου, το να ξεκινήσω μπροστά με βοήθησε. Μεγάλο μέρος αυτού του αποτελέσματος οφείλεται στον υπέροχο γύρο μου στις κατατακτήριες. Ένας απίστευτος αγώνας. Πάντα προσπαθούσα να διαχειρίζομαι την ενέργειά μου".

"Έκανα τα πάντα για να πιέσω τον Alex (Maquez). Στο τέλος, δυστυχώς, δεν είχα δύναμη, οπότε έπρεπε να επιβραδύνω. Παραλίγο να κλάψω όταν με πρόλαβε ο Zarco".

"Προσπάθησα (να τον κρατήσω πίσω), αλλά είναι ένας από τους καλύτερους στο grid όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών. Θα ήταν όνειρο να ανέβω στο βάθρο σε ένα μαγικό μέρος όπως αυτό. Θα αναβάλλω τις προθέσεις μου για το 2024".

Η εορταστική ατμόσφαιρα στο curcuit της Τοσκάνης κατέληξε να επηρεάζει τους πάντες στο MotoGP, συμπεριλαμβανομένου του Marini: "Επιτέλους ζήσαμε το πολύχρωμο Mugello της χρυσής εποχής, με το λιβάδι και τις κερκίδες σχεδόν γεμάτες. Είδα τόσους πολλούς νεαρούς οπαδούς και αυτό είναι ευχάριστο για εμάς τους αναβάτες γιατί κάνει την Κυριακή πιο ευχάριστη για εμάς".

Επιστρέφοντας στην καθαρά τεχνική πτυχή, ο Marini εξήγησε ποια ήταν τα κενά του αυτό το Σαββατοκύριακο: "Το μόνο αδύνατο σημείο μου ήταν h Bucine όπου, για παράδειγμα, ο Pecco έκανε τη διαφορά. Ζήτησα συμβουλές από τον Valentino, αλλά με μικρή επιτυχία. Μου είπε ότι δεν μπορούσε να με βοηθήσει γιατί, σε είκοσι χρόνια, ούτε ο ίδιος δεν έμαθε πώς να τη χειριστεί", είπε χαριτολογώντας.

Σε λιγότερο από μια εβδομάδα, τα MotoGP θα επιστρέψουν στο Sachsenring για το γερμανικό GP. Μια αμιγώς αριστερόστροφη πίστα στην οποία ο αναβάτης της Ducati περιμένει να ζοριστεί λιγότερο, δεδομένης της τρέχουσας φυσικής του κατάστασης: "Υπάρχει μόνο ένα σημείο φρεναρίσματος προς τα δεξιά εκεί, τότε όλες οι στροφές είναι προς τα αριστερά. Θεωρητικά, θα έπρεπε να νιώθω λιγότερο πόνο. Ελπίζω να επανέλθω σε φόρμα το συντομότερο δυνατό. Ήλπιζα να προχωρήσω, όπως έκανα μεταξύ Παρασκευής και Σαββάτου.

Όμως, από χθες, η κατάστασή μου παραμένει σχεδόν ίδια".

Πηγή: www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP Honda: Χωρίς Mir και Rins στο Γερμανικό Grand Prix​

Δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης στην ομάδα του HRC
1


Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020 Joan Mir δεν θα αγωνιστεί στο Sachsenring το προσεχές Σαββατοκύριακο καθώς ο τραυματισμός που υπέστη στο δεξί του χέρι στο Mugello είναι πιο σοβαρός από ότι αναμενόταν.

O Mir υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία στο Centre d'Imatge Diagnostica de la Dra. Cuesta στην Ανδόρα, η οποία έδειξε πως υπάρχει μία θλάση στο δεξί του χέρι με αρθρικό υγρό και φλεγμονή το οποίο περιορίζει τη δύναμη και την κινητικότητα του δεξιού του χεριού. Έχοντας υπόψιν του όλα αυτά ο Ισπανός αναβάτης της Honda δεν θα λάβει μέρος στο Γερμανικό Grand Prix στις 16-18 Ιουνίου.

Ο Mir θα επισκεφτεί στην Πάλμα της Ισπανίας τον γιατρό Juan Garcias, ώστε να βρεθεί το καλύτερο σχέδιο θεραπείας και αποκατάστασης για τον τραυματισμό του δεξιού του χεριού, προκειμένου να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό στην σέλα της RC213V.

Με τον Alex Rins να έχει επίσης τεθεί εκτός από το Γερμανικό Grand Prix μετά το κάταγμα κνήμης και περόνης που υπέστη στο Mugello στο δεξί του πόδι, οι ελπίδες της Honda εναποτίθενται στους Marc Marquez και Takaaki Nakagami.

Πηγη www.motomag.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Τα τελευταία χρόνια κάποιος (δεν) κάνει καλό ποδαρικό στο Φτερο.. Ένα 3ςαγιο δεν είναι κακή ιδέα..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Franco Morbidelli: “Θέλω να εξασφαλίσω άλλον έναν χρόνο με τη Yamaha?” – VIDEO​

Ο Morbidelli δεν φαίνεται καθόλου σίγουρος ότι θα μείνει στη Yamaha το 2024. Μετά τον αγώνα MotoGP στο Mugello, τα λόγια του προκάλεσαν κάπως έκπληξη.

Τόσο η Yamaha όσο και ο Franco Morbidelli δεν διανύουν τις καλύτερες στιγμές τους. Ο Ιταλο-Βραζιλιάνος οδηγός, δεύτερος το 2020 με την ιαπωνική μάρκα, δεν έχει βρει τις αναμενόμενες επιδόσεις με την M1 εδώ και αρκετές σεζόν.
Ο Morbidelli δεν μπορεί να είναι ενθουσιασμένος με το να τερματίσει δέκατος, αλλά ξέρει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν δυσκολίες με τη Yamaha και δεν είναι εύκολο να μείνεις μπροστά: «Ήταν ένα αξιοπρεπές Σαββατοκύριακο. Δουλέψαμε σκληρά, πήραμε τις σωστές αποφάσεις για να τροποποιήσουμε τη μοτοσυκλέτα. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά για να μεγιστοποιήσει αυτό που έχουμε.»

«Ένα top 10 έφτασε και ξέρουμε πού θα θέλαμε να είμαστε, πρέπει να δουλέψουμε και η ομάδα το ξέρει. Σε κάθε αγώνα πρέπει να μεγιστοποιούμε αυτό που έχουμε .»
« Ξεκίνησα καλά, καταφέρνοντας να παραμείνω στο μεγάλο γκρουπ, μετά η πίεση στο μπροστινό μέρος αυξήθηκε λίγο υπερβολικά και δεν μπόρεσα να συνεχίσω . Έπρεπε να μειώσω ταχύτητα και να πάρω βαθμούς εντος έδρας. Το top 10 είναι θετικό και μου δίνει αυτοπεποίθηση για τους επόμενους αγώνες ».



Ο Morbidelli στην ερώτηση για πιθανή ανανέωση με την επίσημη ομάδα της Yamaha είπε: « Δεν με νοιάζει. Πρέπει να επικεντρωθώ στο να είμαι όσο πιο επαγγελματίας μπορώ, να είμαι ο καλύτερος οδηγός που μπορώ. Δεν αγωνιζόταν σκεπτόμενος το μέλλον και τα συμβόλαια, αλλά για το πάθος μου ».

Πιεσμένος από τον δημοσιογράφο της επίσημης ιστοσελίδας του MotoGP ακολουθήσε ο παρακάτω ενδιαφέρον διάλογος:
– Δεν νομίζεις ότι η επίδοση σου είναι μια ευκαιρία ;
«να κάνω τι ;»
– Για να εξασφαλίσεις έναν ακόμη χρόνο με τη Yamaha
– «Θέλω να εξασφαλίσω άλλον έναν χρόνο με τη Yamaha;»

Πηγη https://bikerspirit.net

Ωρε θα σου ελεγα τη θα εξασφαλισεις αλλα Devil
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Επιτυχής η επέμβαση του Quartararo, βγήκε από το νοσοκομείο ο Rins

Το MotoGP μπήκε στο καλοκαιρινό διάλειμμα πέντε εβδομάδων και θα επιστρέψει στις 6 Αυγούστου στο Silverstone, αλλά μέχρι τότε οι αναβάτες έχουν τον χρόνο να πάρουν μια ανάσα.

Κάποιοι το χρειάζονται περισσότερο από άλλους, μετά από μια σειρά τραυματισμών στο πρώτο μισό της σεζόν. Ένας από τους πιο σοβαρούς τραυματισμούς της χρονιάς ήταν το σπασμένο πόδι του Alex Rins στο Mugello.

Τώρα, μετά από δύο χειρουργικές επεμβάσεις, φεύγει επιτέλους από το νοσοκομείο.

"Αυτές οι εικόνες εξηγούν το μέγεθος της πτώσης και την εκπληκτική δουλειά των γιατρών", είπε ο Ισπανός αφού δημοσίευσε φωτογραφίες από το νοσοκομείο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. "Ήταν δύσκολο, αλλά θα επανέλθω πιο δυνατός σωματικά και ψυχικά. Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματά σας και που με φροντίζετε!".

Η ανάκαμψη του Rins είναι μια ευχάριστη προοπτική για τη Honda, η οποία είχε μόνο έναν από τους τέσσερις αναβάτες της, τον Takaaki Nakagami, να αγωνίζεται στο ολλανδικό MotoGP του Σαββατοκύριακου. Οι άλλοι τρεις είναι απόντες λόγω τραυματισμών.

Ο Fabio Quartararo, εν τω μεταξύ, αναρρώνει από έναν τραυματισμό που υπέστη πριν από το Assen, ενώ έκανε τζόκινγκ, τραυματισμό που επιδείνωσε με την πτώση του την Κυριακή.

"Οι οπαδοί μπορούν να αισθάνονται καθησυχασμένοι: Η επέμβαση του Quartararo στο αριστερό μεγάλο δάχτυλο του ποδιού ήταν επιτυχής", επιβεβαίωσε η Yamaha. "Θα ξεκουραστεί πολύ και θα επιστρέψει πιο δυνατός από ποτέ".
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
O Rins στη Yamaha; Ο Morbidelli στη Ducati;
Τι λένε οι τελευταίες μεταγραφικές φήμες


Ο Alex Rins είναι ο μόνος αναβάτης της Honda που έχει καταφέρει να ανέβει στο βάθρο αυτή τη σεζόν σε Grand Prix (αγώνα Κυριακής), κερδίζοντας τον αγώνα του Austin. Ωστόσο, η σχέση του με τον Ιάπωνα κατασκευαστή θα μπορούσε να λήξει στο τέλος της σεζόν.

Μετά την επιτυχία του στο Τέξας, ο Ισπανός δεν μπορέσει να επαναλάβει αυτές τις επιδόσεις πάνω στην RC213V. Στο Mugello τραυματίστηκε σοβαρά και τις τελευταίες εβδομάδες σκεφτόταν το μέλλον του. Ο αναβάτης της LCR έχει μόνο ένα χρόνο στο συμβόλαιό του με τη Honda και κοιτάζει γύρω του.

Φαίνεται ότι ο Rins βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Yamaha. Σιγά σιγά, τα πράγματα έχουν προχωρήσει και υπάρχει μια συνεχής διαπραγμάτευση με τον Rins στο τραπέζι. Άλλωστε, ο Ισπανός γνωρίζει καλά τον 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα (με τον οποίο αγωνίστηκε για 6 χρόνια στη Suzuki).

Για να μην αναφέρουμε ότι, σε αντίθεση με τον Joan Mir, έχει τοποθετηθεί σε δορυφορική ομάδα (με εργοστασιακό όμως συμβόλαιο) και το να πάει στη Yamaha θα σήμαινε ότι θα είναι ξανά σε εργοστασιακή ομάδα. Αν αυτό πραγματοποιηθεί σαν σενάριο ο Franco Morbidelli μένει χωρίς μοτοσυκλέτα.

Υπάρχουν εκείνοι που βλέπουν τον Morbido να κατευθύνεται στο SBK (ίσως με τη Yamaha), αλλά ο ίδιος δεν έχει σκοπό να το κάνει προς το παρόν και αναζητά την καλύτερη μοτοσυκλέτα του grid, τη Ducati. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς ποιά από τις 8, γιατί τώρα η μόνη διαθέσιμη είναι στην Gresini, στη θέση του Fabio Di Giannantonio που ακόμα δυσκολεύεται να έχει επιδόσεις που μπορούν να τον κρατήσουν και για 3η χρονιά στην κατηγορία.

Όμως ο Morbidelli δεν είναι ο μόνος μνηστήρας για την δορυφορική Ducati. Αν κοιτάξουμε προς τη Moto2, ένας πολύ δυνατός Tony Arbolino έχει ήδη φημολογηθεί ότι θα ανέβει στα MotoGP και θα αντικαταστήσει τον συμπατριώτη του στη Gresini Ducati.

Μπαίνουμε στον μεταγραφικό Ιούλιο και η αγορά των αναβατών προσπαθεί να βρει μια κατεύθυνση. Οι επόμενες εβδομάδες σίγουρα δεν θα περιλαμβάνουν διακοπές για τους μάνατζερ των αναβατώνν της κορυφαίας κατηγορίας.

Πηγη www.motograndprix.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.435
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Carlos Ezpeleta επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξουν παραχωρήσεις για Honda και Yamaha στο MotoGP​

Ο αθλητικός διευθυντής του MotoGP επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του ότι ο υποστηρικτής του πρωταθλήματος (Dorna) εργάζεται ώστε οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές να «γίνουν ξανά ανταγωνιστικοί» το συντομότερο δυνατό.

Ο Carlos Ezpeleta , ο κορυφαίος αθλητικός διευθυντής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, επιβεβαίωσε το βράδυ της Τετάρτης τις πληροφορίες που κυκλοφορούν πολλές ημέρες τώρα σχετικά με την πιθανότητα η Honda και η Yamaha να επωφεληθούν από τις τεχνικές παραχωρήσεις που είχαν απολαύσει άλλοι κατασκευαστές στο παρελθόν και έτσι να συντομεύσουν την ανάκαμψη τους!

Η Dorna έχει ξεκινήσει να δημιουργήσει έναν κύκλο επαφών με όλους τους κατασκευαστές που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα για το επόμενο Βρετανικό Grand Prix, το οποίο θα διεξαχθεί το πρώτο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου στο Silverstone.

Όλα δείχνουν ότι ίσως οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές θα μπορούν να απολαμβάνουν ένα τεχνικό πλαίσιο παρόμοιο με τις παραχωρήσεις που απολάμβαναν μέχρι πέρυσι οι αντίπαλοί τους, χωρίς όμως να υπάρχει βεβαιότητα αφού έχουμε δει δηλώσεις αμφιλεγόμενες άλλων κατασκευαστών πάνω σε αυτό το θέμα, αλλα μένει να το δούμε στην πορεία!

«Εργαζόμαστε για να βοηθήσουμε, όχι μόνο τη Honda, αλλά και τη Yamaha, έναν άλλο Ιάπωνα κατασκευαστή, ώστε να μπορέσουν να γίνουν ξανά ανταγωνιστικοί πιο γρήγορα», επιβεβαίωσε το στέλεχος σε συνέντευξή του στο πρόγραμμα «Tot Costa» στο Catalunya Radio .

«Η Honda και η Yamaha ήταν πολύ προσεκτικοί με τους κανονισμούς στο παρελθόν και αυτό ήταν ζωτικής σημασίας για να είναι ανταγωνιστική η Ducati και επίσης για να είναι ανταγωνιστική η Suzuki τόσο γρήγορα, και για την KTM και την Aprilia να μπουν επίσημα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και να είναι επίσης ανταγωνιστικές. Θα το καταλάβουν και οι άλλοι κατασκευαστές (…) Η επίσημη θέση της Dorna είναι ότι το σύστημα παραχώρησης πρέπει να ενημερωθεί», επιβεβαιώνει.

Ο Carlos Ezpeleta τόνισε ότι, εάν εγκριθεί αυτή η άδεια, θα είναι μια εξαιρετική κατάσταση. Για το λόγο αυτό, επισημαίνει ότι για την πρόσβαση σε αυτές τις παραχωρήσεις πρέπει να πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις, τις οποίες κανείς από τους Ιάπωνες κατασκευαστές δεν έχει αυτή την στιγμή: « Η πραγματικότητα είναι ότι σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς (για τις παραχωρήσεις) δεν θα μπορέσουν να έρθουν μέχρι το 2025. Οι παραχωρήσεις δίνονται σε έναν κατασκευαστή που δεν έχει τερματίσει στο βάθρο για μια ολόκληρη σεζόν και τόσο η Yamaha όσο και η Honda το έχουν κάνει φέτος. Το εξετάζουμε, πρέπει να είναι μια συμφωνία μεταξύ όλων των κατασκευαστών και πρέπει να υπολογίζουμε σε όλους».

Από την οργάνωση φαίνεται να επιβεβαιώνουν ότι πρέπει να γίνουν πιο προσαρμοστικοί οι κανονισμοί σε ορισμένες περιπτώσεις, (δηλαδή να αλλάξουν) ώστε όλοι οι κατασκευαστές και οι ομάδες να είναι σε ισότιμη βάση και γι’ αυτό οι παραχωρήσεις θα μπορούσαν να βοηθήσουν στο μέλλον: «Δεν μπορούμε να πούμε ποια είναι η θέση των άλλων. Η επίσημη θέση της Dorna είναι να κάνει ένα σύστημα παραχώρησης που πρέπει να ενημερωθεί. Πρέπει να δούμε πώς θα πάνε οι συνομιλίες τους επόμενους μήνες».

Ένα άλλο επίκαιρο θέμα, χωρίς αμφιβολία, είναι η δυνατότητα της KTM να πάρει τις δύο θέσεις που άδειασε η Suzuki και να αυξήσει τις μοτοσυκλέτες της στο grid σε έξι, ωστόσο, αποκλείστηκε από τον Carlos Ezpeleta.
«Το ότι θα υπάρχουν περισσότερες από 22 μοτοσυκλέτες του χρόνου δεν προβλέπεται. Στην πραγματικότητα, για εμάς το ιδανικό νούμερο είναι το 20.»

Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom