ΜΟΤΟ GP μεταγραφικά και άλλα σχόλια

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Johann Zarco υποστηρίζει ότι η απουσία του Marc Márquez βοηθά την ανάπτυξη της Honda​


Ο Johann Zarco ισχυρίζεται ότι η Honda επωφελείται από το να μην επικεντρώνει την ανάπτυξη του MotoGP της σε έναν μόνο αναβάτη, αναφερόμενος στον Marc Márquez.

Το Honda RC213V, έκανε το ντεμπούτο του τη σεζόν του 2012, ενώ στη συνέχεια την επόμενη χρονιά πήγε στα χέρια του rookie Marc Márquez, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του ως αστέρι του ιαπωνικού εργοστασίου το 2013.

Από τότε αυτή η μοτοσυκλέτα κέρδισε 6 παγκόσμια πρωταθλήματα, πριν καθηλωθεί χωρίς τον Marc Marquez στην ομάδα και χωρίς να μπορεί να ακολουθήσει τις εξελίξεις των Ευρωπαίων που είχαν μια τρομερή άνοδο, αφήνοντας τα Ιαπωνικά εργοστάσια να μην μπορούν να ακολουθήσουν!

Τώρα μετα την αποχώρηση του Marc Marquez η Honda προσπαθεί να βρει έναν άλλο δρόμο, να ακολουθήσει την τακτική των Ευρωπαίων και να επανέλθει στην κορυφη, εκμεταλλευομένη και τις παραχωρήσεις.

Ο Zarco κατάφερε να ξεπερνά σταθερά τους εργοστασιακούς αναβάτες Joan Mir και Luca Marini στο Κατάρ. Όταν ρωτήθηκε εάν η Honda πρέπει να επικεντρωθεί περισσότερο σε αυτόν καθώς προσθέτει περισσότερα εξαρτήματα στη μοτοσυκλέτα του, είπε:
« Δεν πρέπει να εστιάζουν πολύ σε μένα. Ακόμα κι αν μπορώ να είμαι πιο γρήγορος μερικές φορές, αυτό που μοιραζόμαστε μεταξύ μας είναι να βοηθήσουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο της Honda, θα είναι ένα όφελος για όλους. Αυτή τη στιγμή, η μεγάλη αλλαγή από την προηγούμενη χρονιά είναι ότι δεν υπάρχει είναι σπουδαίος ηγέτης στην επίσημη ομάδα.»

«Δεν θέλω να πω ότι φταίει ο ηγέτης, αλλά ότι οι δύο ομάδες μοιάζουν πολύ και αυτό είναι χρήσιμο και για τις δύο για να αποκτήσουν μια πλήρη ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας, και η Honda το κάνει τώρα έτσι. Καταλαβαίνετε ότι στο παρελθόν έχοντας την άποψη «ο Marc μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα» ίσως επικεντρώθηκαν πάρα πολύ σε αυτά », συνέχισε, αναφερόμενος στον #93 και τη Repsol.

Ο Γάλλος πιστεύει ότι τα δεδομένα που συλλέχθηκαν στο Κατάρ θα επιτρέψουν στη Honda να διορθώσει τα αδύνατα σημεία της μοτοσυκλέτας της, ενώ μελετά πώς να επωφεληθεί από το νέο σύστημα παραχώρησης για το 2024. «Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτούς τους αγώνες ως εξέλιξη γιατί γνωρίζουμε ότι αυτή τη στιγμή η μοτοσυκλέτα δεν είναι έτοιμη για βάθρο, αλλά σαφώς είναι πολύ καλύτερη από το έργο των δύο τελευταίων ετών», υποστήριξε.

«Η καλύτερη αναφορά στο Κατάρ ήταν ο Viñales για εμάς. Επειδή η Aprilia ήταν μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες στο Losail. Δεν είχε τόση αυτοπεποίθηση, έτσι απέτυχε λίγο στην αρχή των δύο αγώνων και τουλάχιστον κατάφερα να τον ακολουθήσω.»
«Και μπορούσα επίσης να δω ότι δεν μπορούσα να τον ακολουθήσω [μετά], κατά τη διάρκεια του αγώνα. Έτσι ήταν το τέλειο παράδειγμα για να καταλάβω πού βρίσκομαι ως αναβάτης και στη συνέχεια επίσης να δώσω πληροφορίες σχετικά με το πώς είναι η μοτοσυκλέτα.»


« Έχουμε κάποιες παραχωρήσεις, επομένως περισσότερες δοκιμές και περισσότερα ανταλλακτικά να φέρουμε στις δοκιμές , και αυτό θα είναι χρήσιμο. Υπάρχει μια ισορροπία στη μοτοσυκλέτα, δεν υπάρχει κανένα μεγάλο μυστικό. Αλλά όλοι πρέπει να βρουν αυτήν την ισορροπία, και η Honda προσπαθεί να βρει τον τρόπο.»

Ο ομόσταυλός του Zarco, Takaaki Nakagami , έχει δει μεγάλη διαφορά στον χρόνο απόκρισης του Ιάπωνα κατασκευαστή τους τελευταίους μήνες. Ο Ιάπωνας λέει ότι όχι μόνο έχει περισσότερες συζητήσεις από ποτέ με τους μηχανικούς, αλλά υπάρχει επίσης μια βαθύτερη συνεργασία μεταξύ της δορυφορικής ομάδας και της εργοστασιακής ομάδας, με τους Zarco και Nakagami να λαμβάνουν τώρα νέα εξαρτήματα ταυτόχρονα με τον Mir και τον Marini.

«Σίγουρα εντυπωσιάστηκα με το πώς άλλαξαν τα συστήματα, και την προσέγγιση.», είπε ο Nakagami. «Οι άνθρωποι μέσα στο εργοστάσιο αλλάζουν πολύ. Δεν ξέρω ακόμα πολλά πρόσωπα εκεί . Η επίσημη ομάδα και η ομάδα μας φαίνονται περισσότερο σαν μια μονάδα, οπότε η αίσθηση είναι καλή.»

«Έτσι, κάνω περισσότερες συζητήσεις με τους Ιάπωνες και μπορώ να τους εξηγήσω πράγματα. Είναι ωραίο. Αισθάνομαι περισσότερο σαν οικογένεια, στην οικογένεια της Honda. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι και να βελτιωθούμε γιατί κάθε αναβάτης θέλει να έχουμε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Και θέλουμε να συγκεντρώσουμε περισσότερες πληροφορίες για τους μηχανικούς, οπότε ας συνεχίσουμε να δουλεύουμε έτσι», κατέληξε.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pedro Acosta – Πρόβλημα arm pump το οποίο μπορεί να φέρει χειρουργείο​

Ακόμη ένας αναβάτης του MotoGP που μάλλον δεν θα γλυτώσει το νυστέρι
motomag MotoGP – Πρόβλημα arm pump για τον Acosta το οποίο μπορεί να φέρει χειρουργείο


Ο Pedro Acosta ενδεχομένως να χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση μετά τον αγώνα της Πορτογαλίας για να αντιμετωπίσει το σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα γνωστό και ως arm pump.

Η χειρουργική επέμβαση για το πρόβλημα του arm pump είναι κάτι συνηθισμένο για το MotoGP. Αρκετοί αναβάτες προσπαθούν να “νικήσουν” το συγκεκριμένο σύνδρομο με φαρμακευτική αγωγή ή κάποιες ειδικές ασκήσεις ωστόσο στο τέλος οι περισσότεροι καταλήγουν στο χειρουργείο.
MotoGP – Πρόβλημα arm pump για τον Acosta το οποίο μπορεί να φέρει χειρουργείο


Ένας ακόμα αναβάτης ο οποίος μπορεί να περάσει σύντομα την πόρτα του χειρουργείου για ανάλογο πρόβλημα είναι ο Pedro Acosta. Ο αναβάτης της GASGAS ο οποίος έχει εντυπωσιάσει με τις οδηγικές του ικανότητες αλλά και με το πόσο γρήγορα προσαρμόστηκε στα δεδομένα της μεγάλης κατηγορίας, σύμφωνα με πληροφορίες αντιμετωπίζει πρόβλημα arm pump.

Αν όντως ο Acosta πάσχει από το σύνδρομο του καρπιαίου σωλήνα τότε αυτό εξηγεί σε ένα βαθμό την ξαφνική πτώση σε θέσεις που είχε στον κυρίως αγώνα του Qatar αν και σύμφωνα με την ομάδα τα ελαστικά ήταν η αιτία της υποχώρησης του Ισπανού.

Σε κάθε περίπτωση ο Acosta θα υποβληθεί σε ιατρικό έλεγχο μετά τον αγώνα της Πορτογαλίας ώστε να διαπιστωθεί αν θα χρειαστεί εν τέλει χειρουργείο. Αν τελικά ο Acosta δεν γλυτώσει την επέμβαση αυτή θα γίνει άμεσα καθώς το MotoGP έχει τρεις βδομάδες κενό μέχρι το Grand Prix of the Americas στο Τέξας.
MotoGP – Πρόβλημα arm pump για τον Acosta το οποίο μπορεί να φέρει χειρουργείο
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jorge Lorenzo: “Δεν φταίει ο Marc Márquez, ενω ο Bagnaia θα μπορούσε να είχε αποφύγει τη σύγκρουση”​


Ο Θρύλος του MotoGP, Jorge Lorenzo, αφού σχολίασε ζωντανά το Grand Prix της Πορτογαλίας στο DANZ, αναλύει τι συνέβη στον αγώνα και εξηγεί από τη σκοπιά του τι συνέβη μεταξύ Márquez και Bagnaia.

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP συνδέεται ζωντανά με το «SkySport» για να αναλύσει τι συνέβη την Κυριακή , στην πίστα του Portimão. Έζησε το Grand Prix της Πορτογαλίας από το σετ του DAZN, όπου ο ίδιος σχολίασε τον αγώνα και γνωρίζει λεπτομερώς τι συνέβη στο Autódromo Internacional do Algarve.

«Ο Marc είναι ένας επιθετικός οδηγός, αλλά στη συγκεκριμένη στιγμή κατά τη γνώμη μου δεν φταίει, επειδή ο οδηγός που προσπερνά και βρίσκεται μπροστά δεν έχει πλήρη όραση 360° για το τι συμβαίνει. Αντίθετα, ο πίσω, στην προκειμένη περίπτωση ο Bagnaia, μπορούσε να δει την πρόθεση του Marquez που ήταν να επιστρέψει στη γραμμή.»

«Έτσι, σε αυτή την περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, ο Pecco ήταν αυτός που θα μπορούσε να είχε αποφύγει αυτή την πτώση απλά αφήνοντας τον Marc να περάσει σε εκείνη τη στροφή και να βρεθεί πιο μπροστά. Αντίθετα, είδε ένα μικρό χώρο, άνοιξε το γκάζι λίγο περισσότερο από το κανονικό για να χωρέσει εκεί, αλλά ο χώρος εκεί ήταν ελάχιστος, και οι δύο είχαν την ίδια πρόθεση, που ήταν να ξεκινήσουν μπροστά σε αυτή την στροφή, και στο τέλος είχαν επαφή.»

«Σε αυτή την περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, δεν φταίει ο Marc, ενώ ο Pecco θα μπορούσε να είχε αποφύγει τη σύγκρουση. Αλλά είναι σωστό να μην τιμωρηθεί κανένας από τους δύο. Αλλά αν ο Pecco είχε αποδεχτεί το προσπέρασμα του Marc για να προσπαθήσει ξανά αργότερα, κατά τη γνώμη μου κανείς δεν θα είχε πέσει.»
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Jorge Lorenzo: “Δεν φταίει ο Marc Márquez, ενω ο Bagnaia θα μπορούσε να είχε αποφύγει τη σύγκρουση”​


Ο Θρύλος του MotoGP, Jorge Lorenzo, αφού σχολίασε ζωντανά το Grand Prix της Πορτογαλίας στο DANZ, αναλύει τι συνέβη στον αγώνα και εξηγεί από τη σκοπιά του τι συνέβη μεταξύ Márquez και Bagnaia.

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP συνδέεται ζωντανά με το «SkySport» για να αναλύσει τι συνέβη την Κυριακή , στην πίστα του Portimão. Έζησε το Grand Prix της Πορτογαλίας από το σετ του DAZN, όπου ο ίδιος σχολίασε τον αγώνα και γνωρίζει λεπτομερώς τι συνέβη στο Autódromo Internacional do Algarve.

«Ο Marc είναι ένας επιθετικός οδηγός, αλλά στη συγκεκριμένη στιγμή κατά τη γνώμη μου δεν φταίει, επειδή ο οδηγός που προσπερνά και βρίσκεται μπροστά δεν έχει πλήρη όραση 360° για το τι συμβαίνει. Αντίθετα, ο πίσω, στην προκειμένη περίπτωση ο Bagnaia, μπορούσε να δει την πρόθεση του Marquez που ήταν να επιστρέψει στη γραμμή.»

«Έτσι, σε αυτή την περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, ο Pecco ήταν αυτός που θα μπορούσε να είχε αποφύγει αυτή την πτώση απλά αφήνοντας τον Marc να περάσει σε εκείνη τη στροφή και να βρεθεί πιο μπροστά. Αντίθετα, είδε ένα μικρό χώρο, άνοιξε το γκάζι λίγο περισσότερο από το κανονικό για να χωρέσει εκεί, αλλά ο χώρος εκεί ήταν ελάχιστος, και οι δύο είχαν την ίδια πρόθεση, που ήταν να ξεκινήσουν μπροστά σε αυτή την στροφή, και στο τέλος είχαν επαφή.»

«Σε αυτή την περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, δεν φταίει ο Marc, ενώ ο Pecco θα μπορούσε να είχε αποφύγει τη σύγκρουση. Αλλά είναι σωστό να μην τιμωρηθεί κανένας από τους δύο. Αλλά αν ο Pecco είχε αποδεχτεί το προσπέρασμα του Marc για να προσπαθήσει ξανά αργότερα, κατά τη γνώμη μου κανείς δεν θα είχε πέσει.»
"θρυλε" ξερεις για ποσες τετοιες περιπτωσεις θα επρεπε να ειχε τιμωρηθει ο λιτλ Μαρκ; Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
"θρυλε" ξερεις για ποσες τετοιες περιπτωσεις θα επρεπε να ειχε τιμωρηθει ο λιτλ Μαρκ; Tooth

Το σπορ είναι αντρικό .... το είπε και ο μεγαλος Agostini όταν άρχιζε να κλαψουριζει ο φανφα-Ροσι ..! Tooth
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.530
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

Jorge Lorenzo: “Δεν φταίει ο Marc Márquez, ενω ο Bagnaia θα μπορούσε να είχε αποφύγει τη σύγκρουση”​


Ο Θρύλος του MotoGP, Jorge Lorenzo, αφού σχολίασε ζωντανά το Grand Prix της Πορτογαλίας στο DANZ, αναλύει τι συνέβη στον αγώνα και εξηγεί από τη σκοπιά του τι συνέβη μεταξύ Márquez και Bagnaia.

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP συνδέεται ζωντανά με το «SkySport» για να αναλύσει τι συνέβη την Κυριακή , στην πίστα του Portimão. Έζησε το Grand Prix της Πορτογαλίας από το σετ του DAZN, όπου ο ίδιος σχολίασε τον αγώνα και γνωρίζει λεπτομερώς τι συνέβη στο Autódromo Internacional do Algarve.

«Ο Marc είναι ένας επιθετικός οδηγός, αλλά στη συγκεκριμένη στιγμή κατά τη γνώμη μου δεν φταίει, επειδή ο οδηγός που προσπερνά και βρίσκεται μπροστά δεν έχει πλήρη όραση 360° για το τι συμβαίνει. Αντίθετα, ο πίσω, στην προκειμένη περίπτωση ο Bagnaia, μπορούσε να δει την πρόθεση του Marquez που ήταν να επιστρέψει στη γραμμή.»

«Έτσι, σε αυτή την περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, ο Pecco ήταν αυτός που θα μπορούσε να είχε αποφύγει αυτή την πτώση απλά αφήνοντας τον Marc να περάσει σε εκείνη τη στροφή και να βρεθεί πιο μπροστά. Αντίθετα, είδε ένα μικρό χώρο, άνοιξε το γκάζι λίγο περισσότερο από το κανονικό για να χωρέσει εκεί, αλλά ο χώρος εκεί ήταν ελάχιστος, και οι δύο είχαν την ίδια πρόθεση, που ήταν να ξεκινήσουν μπροστά σε αυτή την στροφή, και στο τέλος είχαν επαφή.»

«Σε αυτή την περίπτωση, κατά τη γνώμη μου, δεν φταίει ο Marc, ενώ ο Pecco θα μπορούσε να είχε αποφύγει τη σύγκρουση. Αλλά είναι σωστό να μην τιμωρηθεί κανένας από τους δύο. Αλλά αν ο Pecco είχε αποδεχτεί το προσπέρασμα του Marc για να προσπαθήσει ξανά αργότερα, κατά τη γνώμη μου κανείς δεν θα είχε πέσει.»
Δηλαδή φαντάσου, λένε τον Χορχε, θρύλο του MotoGP

Κλαίω Rolling Rolling Rolling Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – Πρώτη συνέντευξη Acosta μετά την Πορτογαλία - Οι στερήσεις της οικογένειας για να φτάσει εδώ!​

Αναφέρεται στην οικογένεια του, στους αντιπάλους αλλά και τι άλλαξε από τότε που μπήκε για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα
motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία


Ο Pedro Acosta εμφανίστηκε στην ισπανική τηλεόραση, με τον αναβάτη της GASGAS να αναφέρεται για τις πρώτες του μάχες με τα είδωλα του καθώς και για την κίνηση του να βγάλει τα εσώρουχα που φορούσε στον αγώνα της Πορτογαλίας προς πώληση.
Ο rookie του MotoGP από την ημέρα που καβάλησε για πρώτη φορά την RC16 της Red Bull GASGAS Tech3 έχει εντυπωσιάσει τους πάντες τόσο λόγω της ταχύτητας του όσο και λόγω της σταθερότητας.

Ο 19χρονος Acosta στους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς έχει καταφέρει όχι μόνο να βρεθεί μαζί με τα “μεγάλα παιδιά” του MotoGP και να τους κοντράρει στα ίσα αλλά και να κατακτήσει ένα βάθρο με τον Ισπανό να γίνεται ο τρίτος νεότερος αναβάτης που το καταφέρνει αυτό στην μεγάλη κατηγορία.
motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

Μία βδομάδα πριν την έναρξη του Grand Prix of the Americas ο Acosta φιλοξενήθηκε στη δημοφιλή βραδινή ισπανική εκπομπή "El Hormiguero" όπου εκεί αποκάλυψε μεταξύ άλλων για το τι έχει αλλάξει αυτά τα χρόνια, για τις μάχες του με τους πιο έμπειρους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας, για την οικογένεια του αλλά και για τα εσώρουχα που έβαλε προς πώληση στην ιστοσελίδα Wallapop.

"Bλέπω πόσο έχω αλλάξει από τότε που μπήκα στο πρωτάθλημα. Ξεκίνησα στα 16 και τώρα είμαι σχεδόν 20, οπότε έχω αλλάξει. Ο πρώτος χρόνος πήγε πολύ καλά, ο τρίτος πήγε επίσης πολύ καλά, αλλά ο δεύτερος ήταν δύσκολος. Ήταν δύσκολα στην αρχή είμαι ένας διαφορετικός αναβάτης από τότε που ξεκίνησα. Αν δεν είχα ωριμάσει αγωνιστικά θα με έδιωχναν από το πρωτάθλημα, καθώς ο ρυθμός με τον οποίο έπεφτα και προκαλούσα ζημιές στις μοτοσυκλέτες δεν ήταν φυσιολογικός.
MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία


Στο Qatar πάλεψα με τον Marquez, εκείνος το έκανε με τον Rossi και τώρα το έκανα εγώ. Φαίνεται πιο εύκολο στην τηλεόραση από ό,τι το έζησα. Πρέπει να είσαι “ενοχλητικός” όταν αγωνίζεσαι να προκαλείς. Ήταν όμορφο αυτό που συνέβη. Τώρα όσον αφορά τον αγώνα της Πορτογαλίας οι άνθρωποι της ομάδας μου με πλησίασαν και μου ψιθύρισαν στο αυτί, απλά κάνε το και πήγα και τα έδωσα όλα. Ελπίζω όλα να παραμείνουν τόσο όμορφα όσο είναι τώρα. Διασκεδάζω και πληρώνομαι γι' αυτό που κάνω, τι άλλο θα μπορούσα να θέλω!

Για να είμαι εδώ χρειάστηκε η οικογένεια μου να θυσιάσει πολλά. Πάνω απ' όλα, ο παππούς μου που δεν είναι εδώ. Έκανε τα πάντα έδωσε το σκάφος, την επιχείρηση και στη συνέχεια ο πατέρας μου ήταν αυτός που τα κατάφερε. Αν η οικογένειά μου δεν τα είχε κάνει όλα αυτά, δεν θα ήμουν εδώ, θα ψάρευα με τον πατέρα μου.

MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

Χάρη σε αυτούς, το όνειρο αυτού του παιδιού έγινε πραγματικότητα. Έτσι, όλα όσα μου συμβαίνουν δεν είναι εξαιτίας μου, επειδή προπονήθηκα ή επειδή είμαι πολύ καλός, αλλά εξαιτίας τους, οι οποίοι διακινδύνευσαν τη ζωή τους, τη δουλειά τους και το σπίτι τους για ένα παιδί που είχε ένα χόμπι. Έτσι, όλα όσα είμαι σήμερα τα οφείλω σε αυτούς.

Έχω μεγάλο εγωισμό και ψάχνω πράγματα για μένα στη Google. Μια μέρα σκέφτηκα να τσεκάρω το Wallapop (σελίδα πωλήσεων) για να δω τι πωλείται από τον Pedro Acosta και είδα μπότες, sliders, γάντια και πράγματα που δεν ήταν δικά μου αλλά ισχυρίζονταν ότι ήταν. Έτσι, βαρέθηκα να λένε ψέματα και σκέφτηκα να καπελώσω τα ψεύτικα προφίλ με κάτι που θα δημιουργούσε ντόρο, πουλώντας τα εσώρουχά που φορούσα στην Πορτογαλία".


Εκτός από την ταχύτητα που αναμφισβήτητα έχει ο Pedro Acosta, στον νεαρό αναβάτη διακρίνουμε και μία ταπεινότητα, άλλωστε στην Πορτογαλία όταν ρωτήθηκε τι ώρα είναι η πτήση του για το σπίτι του ο rookie απάντησε πως είναι φτωχός οπότε θα επιστρέψει οδικώς με το βαν της ομάδας!
motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Davide Brivio - Για Valentino Rossi, για Formula1, για όλους και για όλα​

31ab198e126799d67849207ecdc2e727_XL.jpg

Το αν ο Valentino Rossi είναι αναντικατάστατος για το MotoGP και όχι μόνο, σχολίασε σε συνέντευξη του ο Davide Brivio.

Η διαχρονική μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού πιστεύει πως παρά το τεράστιο ενδιαφέρον για τα χρόνια δόξας του Rossi, ότι ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού είναι ακόμα στη διάθεση του MotoGP. Ο Brivio πέρασε τρία χρόνια μακριά από το MotoGP δουλεύοντας στο paddock της Formula 1 με την Alpine. Μετά την επιστροφή του, ως επικεφαλής της ομάδας της Trackhouse, αναλογίστηκε την αλλαγή των εποχών στην κορυφαία σειρά δίτροχων στον κόσμο. Σε συνέντευξη του στο motosprint.it, δήλωσε τα εξής:

«Το MotoGP έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, όπως και οι χαρακτήρες που το συνθέτουν. Ο Valentino ήταν ένα είδος δημοφιλούς... εφέ, παρόμοιο με τους Ιταλούς Alberto Tomba στο σκι και Jannik Sinner στο τένις. Ο Rossi έδωσε ώθηση στο σύστημα. Σήμερα το #46 έχει μεν ξεθωριάσει, αλλά το κοινό είναι ακόμα υψηλό. Ο ενθουσιασμός είναι εκεί...»

Η εξαγορά του MotoGP από την Liberty Media θα μπορούσε να οδηγήσει το άθλημα σε νέα ύψη, όπως συνέβη όταν βοήθησε την F1 να αναπτυχθεί. Εντωμεταξύ, υπενθυμίζουμε πως ο Brivio ήταν ο άνθρωπος που έβαλε σε πειρασμό τον Rossi από τη Honda στη Yamaha το 2003.
Αυτό που ακολούθησε θα είναι για πάντα στην ιστορία του MotoGP. μια καριέρα που κέρδισε την προσοχή όπως κανένας αναβάτης δεν έκανε ποτέ. Πολλά χρόνια μετά, ο Brivio εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή όντας επικεφαλής μιας ομάδας MotoGP. Μετά από ένα μικρό διάλειμμα μακριά από το άθλημα, εξακολουθεί να είναι τόσο παθιασμένος;

«Σίγουρα. Πολύ, διαφορετικά θα έμενα σπίτι. Στην καριέρα μου έχω πάρει πολλές πτήσεις, θα το ξανακάνω ευχαρίστως. Το πάθος για τη δουλειά μου είναι άθικτο, πράγματι, θα το όριζα ως περαιτέρω αναπτυγμένο και εδραιωμένο. Αν δεν ήταν έτσι, μάλλον θα έκανα κάτι άλλο».
Ακόμα, ο Brivio προσέφερε μια ενδιαφέρουσα σύγκριση μεταξύ F1 και MotoGP:

«Στη Formula 1 αγωνίζονται οι εταιρείες, στο MotoGP οι ομάδες» Τα τετράτροχα απολαμβάνουν τεράστιους οικονομικούς και ανθρώπινους πόρους γιατί λογικά, το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο από ένα δίτροχο. Πολλοί άνθρωποι εργάζονται στο μονοθέσιο και σχεδόν κάθε κομμάτι παράγεται στο εσωτερικό της ομάδας, εκτός από τα ελαστικά, τα φρένα και τίποτα άλλο. Μεταξύ μονάδων ισχύος σε υβριδική διαμόρφωση και αεροδυναμικών τμημάτων, δεν σταματάμε ποτέ να επεμβαίνουμε.

Το παιχνίδι απαιτεί μεγάλους πόρους, μεγάλο αριθμό μηχανικών, ξεχωριστά αλλά συνδεδεμένα τμήματα μεταξύ τους. Αν ποσοτικοποιήσουμε τις διαφορές, είναι μεγάλες».

Η Trackhouse, η δορυφορική ομάδα της Aprilia, διευθύνεται από την ομάδα πίσω από το NASCAR. Ο ρόλος της Aprilia θα είναι καθοριστικός για την ομάδα που υπολογίζει ως αναβάτες τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez, αλλά και για το Davide Brivio.

«Έχουμε τα εξαιρετικά RS-GP και υποστήριξη από τον κατασκευαστή. ΗTrackhouse πορεύεται με την επιθυμία και τις προθέσεις να τα πάνε καλά να είναι πολύ υψηλές. Με το Justin Marks συζήτησαμε το συμβόλαιο μαζί με την Aprilia, ζητώντας αμέσως την έκδοση RS-GP του 2024, ακριβότερη από το 23, αλλά συνεχώς ανανεωμένη. Μετά από λίγα λόγια, δέχτηκε. Αυτό με εντυπωσίασε θετικά. Θα καταλήξουμε να έχουμε τις ίδιες μοτοσυκλέτες με την εργοστασιακή ομάδα από το Noale, σήμερα, το 2025 και το 2026. Για εμάς έχει τεράστια απήχηση στους αναβάτες, τους χορηγούς και το περιβάλλον».

Πηγή: crash.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MotoGP – O Quartararo ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του grid μετά το νέο του συμβόλαιο​

Λίγο ακόμη και θα έφτανε την αμοιβή του Marc Marquez όταν ο Ισπανός αγωνιζόταν στην Honda
motomag MotoGP – O Quartararo ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του grid μετά το νέο του συμβόλαιο


Το νέο διετές συμβόλαιο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2021 εκτός ότι δίνει μία σταθερότητα στον αναβάτη της Yamaha προσφέρει ταυτόχρονα κατακόρυφη αύξηση των αποδοχών που θα λαμβάνει ετησίως σε σχέση με το παρελθόν.

Ο Quartararo θα λαμβάνει ούτε λίγο ούτε πολύ 12 εκατομμύρια ευρώ ετησίως χωρίς να υπολογίζουμε τα μπόνους από την Yamaha και έτσι γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του grid. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως ο Fabio θα παίρνει διπλάσιο μισθό από το πρωταθλητή Pecco Bagnaia της Ducati ωστόσο και πάλι δεν θα φτάνει τις ετήσιες αποδοχές που έπαιρνε ο Marc Marquez όταν αγωνιζόταν με την Repsol Honda.

Η εξέλιξη αυτή χαροποίησε τόσο την ομάδα της Yamaha όσο και τον Fabio ωστόσο έβαλε σε νέους μπελάδες την ομάδα της Aprilia καθώς η ιταλική εταιρεία είχε κάνει πρόταση στον Γάλλο για να ενταχθεί στην ομάδα από το 2025. Ο Quartararo είπε το όχι στην Aprilia καθώς τα χρήματα που έδινε η ιταλική εταιρεία ήταν στα 4 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και λίγο αργότερα όπως διαβάσατε υπέγραψε με τους Ιάπωνες.

Ο παχυλός μισθός που θα λαμβάνει από το 2025 ο Quartararo ελπίζουμε να συνοδευθεί και με τα ανάλογα αποτελέσματα αν και για να είμαστε ειλικρινείς αυτό δεν είναι στο χέρι του αναβάτη αλλά στα χέρια των μηχανικών της Yamaha.
MotoGP – O Quartararo ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του grid μετά το νέο του συμβόλαιο


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Lin Jarvis φεύγει από την Yamaha! Νέα εποχή για την πρόσθετη διετία Quartararo​

26 χρόνια στην ίδια θέση!
Ο Lin Jarvis φεύγει από την Yamaha! Νέα εποχή για την πρόσθετη διετία Quartararo


Μία από τις μακροβιότερες συνεργασίες στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα θα λάβει τέλος μετά από 26 χρόνια και 8 παγκόσμιους τίτλους, καθώς στο τέλος της τρέχουσας σεζόν ο Jarvis αποχωρεί από το τιμόνι της αγωνιστικής ομάδας.

Στα 66 του χρόνια έχει έρθει η ώρα να αποχωρήσει από το προσκήνιο και είτε συνεχίσει να εργάζεται για δορυφορική ομάδα, είτε όχι, όλα δείχνουν πως η αναδιοργάνωση της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha θα φτάσει από την κορυφή έως τα νύχια.

Ο Jarvis όπως και ο Brivio ήταν από εκείνους που έφεραν τον Rossi στην Yamaha το 2004, μία υψηλή μεταγραφή της εποχής εκείνης η οποία διήρκεσε μέχρι τους έξι τίτλους του Marquez. Ο Jarvis είχε ξανά επιτυχία -και ταυτόχρονα παράταση- με τον τίτλο του Quartararo.

Ο Jarvis ταυτόχρονα προετοιμάζει την νέα εποχή της Yamaha καθώς μαζί και οι δύο έχουν από καιρό αναζητήσει τον υποψήφιο που θα τον αντικαταστήσει και ο οποίος έρχεται μέσα από το εργοστάσιο.

Σήμερα είναι ένας σημαντικός αγώνας στις ΗΠΑ που θα μας προετοιμάσει για τον αυριανό αργά το βράδυ δική μας ώρα.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fabio Quartararo: “Η αποχώρηση του Marquez από τη Honda ξύπνησε πολύ κόσμο στη Yamaha”​


Ο Fabio Quartararo πιστεύει ότι η αποχώρηση του Marc Marquez από τη Honda πέρυσι «ξύπνησε πολύ κόσμο» στο έργο MotoGP της Yamaha και βοήθησε στην απόφασή του να παραμείνει στην ιαπωνική μάρκα.

Στις αρχές Απρίλη, ο Quartararo υπέγραψε με την Factory Yamaha για τη σεζόν 2025 και 2026 στο MotoGP. (δείτε εδώ >>)
Το νέο συμβόλαιο συμφωνήθηκε παρά το κακό ξεκίνημα της νέας σεζόν για τη Yamaha, με τον 24χρονο να παλεύει για ελάχιστους βαθμούς στους πρώτους τρεις γύρους της σεζόν.

Ο Quartararo δεν ακολούθησε τα βήματα του Marquez που έφυγε απ την εργοστασιακή ομάδα της Honda μετα από 4 καταστροφικά χρόνια, αλλα επέλεξε να μείνει στη Yamaha, και πιστεύει ότι η απόφαση του Ισπανού να φύγει από τη Honda λειτούργησε πραγματικά προς όφελός του.
Αισθάνεται ότι η μετακίνηση του Marquez στην Gresini ώθησε τη Yamaha σε δράση, καθώς είδαν ότι οι κορυφαίοι αναβάτες στο MotoGP είναι πρόθυμοι να ανταλλάξουν μια θέση σε εργοστασιακή Ιαπωνική ομάδα με μια πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα.

«Είναι μια στιγμή που πολλοί άνθρωποι περίμεναν», είπε ο πρωταθλητής του 2021 στο γαλλικό κανάλι Canal+. «Η επιλογή μου ήταν να μείνω στη Yamaha, όχι από προεπιλογή, αλλά για το έργο.»
«Νομίζω ότι η αποχώρηση του Marquez από τη Honda πηγαίνοντας σε μια δορυφορική Ducati ξύπνησε πολύ κόσμο στη Yamaha.»
«Έχουν προσλάβει πολλούς νέους μηχανικούς και πολλά πράγματα συμβαίνουν στην Ιταλία και όχι στην Ιαπωνία.»
«Η ταχύτητα με την οποία μπορούν να αλλάξουν τα νέα μέρη που δοκιμάζουμε έχει αλλάξει τελείως. Νομίζω ότι ήταν πολύ ενδιαφέρον για μένα να συνεχίσω με τη Yamaha.»


Πάρα πολύς κόσμος αμφισβήτησε την επιλογή του Quartararo να παραμείνει στη Yamaha για το 2025-26.
«Φυσικά, καταλαβαίνω απόλυτα ότι ο κόσμος έχει αμφιβολίες για την επιλογή μου, γιατί ακόμη κι εγώ, πριν από λίγους μήνες, ήμουν πραγματικά έτοιμος να πάρω την απόφαση να φύγω και να πάω σε άλλη ομάδα. Δεν πρόκειται να πω σε ποια ομάδα.»

«Η Yamaha επενδύει τεράστια ποσά για να φτιάξει μια καλύτερη μοτοσυκλέτα. Νομίζω ότι είναι μία από τις μοναδικές μάρκες που επενδύουν τόσα πολλά σε αυτό το έργο.»
«Θα δούμε ήδη κάποιες βελτιώσεις φέτος. Νομίζω ότι αυτή η χρονιά θα είναι πολύ δύσκολη, ακόμα και να παλέψουμε για μερικά βάθρα, αλλά νομίζω ότι αυτή η χρονιά θα είναι πολύ σημαντική για τις επόμενες δύο.»
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Jerez είναι ιδανικό σκηνικό για να γράψει ιστορία ο Pedro Acosta​


Ο Pedro Acosta αν καταφέρει και κερδίσει την πρώτη του νίκη στο MotoGP , θα γίνει ο νεότερος νικητής, στην μεγάλη κατηγορία σε μια από τις αγαπημένες του πίστες


Στην Πορτογαλία, ήταν 3ος , στο Austin, 2ος , στη Jerez ? ….. Ο Pedro Acosta θα είναι ένας από τους οδηγούς που θα έχει στραμμένα όλα τα βλέμματα πάνω του στο Ισπανικό Grand Prix του MotoGP αυτό το Σαββατοκύριακο.

Το “κακό” σε όλο αυτό είναι ότι όλοι περιμένουν περισσότερα από αυτόν. Ξεκινώντας από τους πρώην οδηγούς, όπως ο Jorge Lorenzo ή ο Dani Pedrosa, που τον βλέπουν με σοβαρές επιλογές για να κερδίσει στην πίστα της Jerez, συνεχίζοντας με τους αντιπάλους του, όπως η Ducati , που τον βλέπουν ακόμη και ως υποψήφιο για τον τίτλο, την δική του ομάδα, την GasGas Tech3 , η οποία δεν κρύβει ότι περιμένει πολλά από αυτόν.

Ο καρχαρίας Mazarrón είναι ο πρώτος που δεν δείχνει αγχωμένος. «Ο πρώτος εντός έδρας αγώνας φτάνει και έρχεται σε μια καλή στιγμή. Έχουμε κερδίσει δύο βάθρα στη σειρά και θέλω πολύ να αγωνιστώ στη Jerez. Δεν έχω πίεση. Αυτό που έχω είναι η επιθυμία να βγω στην πίστα μπροστά από αυτούς που θα είναι ίσως οι καλύτεροι οπαδοί στον κόσμο».

Ο Acosta είναι συγκρατημένος σχετικά με το τι μπορεί να πετύχει στην Jerez. «Οι στόχοι μας για αυτό το Σαββατοκύριακο παραμένουν οι ίδιοι όπως πάντα, ώστε να μπορούμε να το απολαύσουμε πλήρως και να συνεχίσουμε με αυτή τη δυναμική δουλειά. Είναι αλήθεια ότι η Jerez είναι μια από τις αγαπημένες μου πίστες και, επιπλέον, η ομάδα δοκιμών μας έχει προπονηθεί πολύ σε αυτή την πίστα, οπότε η μοτοσυκλέτα μας πρέπει να πάει καλά εδώ. Ξέρουμε επίσης το γεγονός ότι το RC16 τα πάει καλά στη Jerez, βλέποντας τα αποτελέσματα του 2023. Αυτό μας παρακινεί ακόμη περισσότερο να πάμε εκεί έξω και να τα δώσουμε όλα από την Παρασκευή. Θα δούμε τι θα συμβεί, θα τα πούμε όλοι εκεί.»

Ο Acosta, στο FIM CEV, το 2020, κέρδισε δύο τρίτες θέσεις. Στο ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Κύπελλο, στο Moto3, το 2021, κέρδισε, ξεκινώντας 13ος στο grid μετά από μια φοβερή επιστροφή. Στη Moto2 , στην πρώτη του χρονιά, το 2022, είχε το χειρότερο Σαββατοκύριακο, ξεκίνησε δέκατος και θέλοντας να φτάσει γρήγορά μπροστά έπεσε στον δεύτερο γύρο όταν ήταν ένατος, ενώ το 2023, ήταν δεύτερος, χάνοντας από τον Sam Lowes.

Η KTM, ισχυρή στη Jerez: Ο Acosta έχει δίκιο ότι η αυστριακή φίρμα έχει καλή απόδοση στη Jerez. Το 2023 ήταν εκεί που ενόχλησαν περισσότερο την Ducati. Στο Sprint, ο Brad Binder κατάφερε να νικήσει τον Bagnaia με τον Jack Miller τρίτο. Ο Dani Pedrosa, ο οποίος οδήγησε ως μπαλαντέρ, τερμάτισε έβδομος. Στον αγώνα της Κυριακής, ο Pecco πήρε εκδίκηση και κέρδισε, αλλά ο Νοτιοαφρικανός τερμάτισε μόλις δύο δέκατα πίσω του και ο Αυστραλός ήταν τρίτος, με 1,1 δευτερόλεπτα διαφορά. Ο Pedrosa τερμάτισε έκτος.

Αν ο Acosta είναι πιο συγκρατημένος, δεν είναι τόσο συγκρατημένοι στην ομάδα του. Έτσι, ο Nicolas Goyon , ο αρχηγός της ομάδας, στοχεύει ψηλά. «Το Pierer Mobility Group (ιδιοκτήτης της KTM και της GasGas) έχει υψηλές προσδοκίες από αυτό που είδαμε πέρυσι, οπότε η μοτοσυκλέτα τα πάει καλά στην Jerez. Ο Acosta έκανε ένα εξαιρετικό ξεκίνημα στη σεζόν, με δύο βάθρα ήδη και μια πρώτη γραμμή στο grid και είναι ήδη ξεκάθαρο ότι οδηγεί ήδη σε υψηλό επίπεδο στην πρώτη κατηγορία Πέρυσι ήταν στο βάθρο, και είναι μια πίστα που του αρέσει. »

Για όλους αυτούς τους λόγους, η ισπανική πίστα φαίνεται το ιδανικό σκηνικό για τον Acosta να επιτεθεί στο ρεκόρ του νεότερου νικητή στην κορυφαία κατηγορία που το έχει ο Marc Márquez, αφού κέρδισε στο Όστιν το 2013 στον 2ο αγώνα της σεζόν, σε ηλικία 20 ετών και 63 ημερών. Αν ο Acosta κερδίσει στη Jerez, θα το κάνει σε ηλικία 19 ετών και 339 ημερών.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Prima Pramac Racing - Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με τη... Yamaha!​

Ιστορική αλλαγή, που αν έρθει αλλάζει τις ισορροπίες στο grid του 2025
motomagPrima Pramac Racing – Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με την Yamaha


Νέος γύρος διαπραγματεύσεων έχει ξεκινήσει μεταξύ της Prima Pramac Racing και της Yamaha, με τα πράγματα να δείχνουν ότι οι δυο τους πλησιάζουν σε μία ιστορική συμφωνία, η οποία θα φέρει την πολυπόθητη προσθήκη μίας δορυφορικής ομάδας για το ιαπωνικό εργοστάσιο.

Όλα δείχνουν ότι από το 2025 και έπειτα, η Yamaha που μετρά πάνω από 60 χρόνια συνεχούς παρουσίας στους αγώνες GP, θα έχει ξανά τέσσερις μοτοσυκλέτες στο grid, με την ομάδα της Pramac να είναι ο πιο πιθανός συνεργάτης των Ιαπώνων. Μετά από δύο δεκαετίες με την Tech3, η δορυφορική ομάδα της εταιρείας των τριών διαπασών άλλαξε όνομα το 2019. Η συνεργασία με την ομάδα του Razlan Razali, η οποία εκείνη την εποχή χρηματοδοτούνταν από την Petronas, ήταν πολύ πιο σύντομη, με το τέλος της σεζόν του 2022 να βλέπει και τη λήξη στη σχέση των δύο εμπλεκόμενων.
Prima Pramac Racing – Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με την Yamaha

Έκτοτε η Yamaha έχει μείνει χωρίς δορυφορική ομάδα, χάνοντας από το 2023 και μετά ένα σημαντικό σκαλί, όσον αφορά τον ανταγωνισμό. Όπως καταλαβαίνετε δύο μοτοσυκλέτες στην σχάρα εκκίνησης δεν δίνουν την ίδια ποσότητα δεδομένων με τις τέσσερις, ή τις έξι -ή ακόμα και τις οχτώ που έχει αυτή την στιγμή η Ducati. Κομβικό ρόλο στην αποτυχία του ιαπωνικού εργοστασίου να συνάψει κάποια νέα συνεργασία με δορυφορική ομάδα, έπαιξαν αναμφίβολα τα κακά αποτελέσματα, με την M1 να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.

Τώρα, ο απερχόμενος αρχηγός του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Lin Jarvis, φαίνεται ότι θέλει να ολοκληρώσει την καριέρα του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, φέρνοντας στους κόλπους της Iwata, μία από τις καλύτερες δορυφορικές ομάδες αυτή την στιγμή στα MotoGP. Η Pramac έχει τη φετινή σεζόν την πιο πρόσφατη έκδοση της Desmosedici της Ducati, την GP24, με τον αναβάτη της Jorge Martin να ηγείται, μετά από τρεις γύρους, στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος. Παρ’ όλ’ αυτά, όπως έχει πει και το ίδιο το αφεντικό της ομάδας, Paolo Campinoti, οι προοπτικές για ακόμα πιο στενή συνεργασία είναι περιορισμένες, ενώ και ο Martin έχει ξεκαθαρίσει ότι του χρόνου θα αναζητήσει κάποια εργοστασιακή σέλα -κατά προτίμηση αυτή της Ducati.
Prima Pramac Racing – Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με την Yamaha

Ήδη το εργοστάσιο του Borgo Panigale έχει ξεκαθαρίσει ότι βρίσκεται στο παραγωγικό του όριο, όσον αφορά τα πρωτότυπα των MotoGP. Ταυτόχρονα, οι άλλες δύο δορυφορικές ομάδες, VR46 και Gresini, πιέζουν για να πάρουν και αυτές την GP25 την επόμενη χρονιά, καθώς φέτος αγωνίζονται με τις Desmosedici της προηγούμενης. Οπότε αν η Pramac ενεργοποιήσει την ρήτρα της αυτόματης ανανέωσης με την Ducati, τότε οι Ιταλοί θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν προβλήματα με τις άλλες δύο ομάδες στο grid, οι οποίες θα παραμείνουν στην σκιά της.

Αν και η Ducati δεν στηρίζεται αποκλειστικά σε μία δορυφορική ομάδα για τη συλλογή δεδομένων, η συνεργασία με την Pramac μετρά αισίως δύο δεκαετίες, ενώ είναι και η πιο επιτυχημένη μεταξύ των δορυφορικών ομάδων, όμως η βιωσιμότητα και το οικονομικό κομμάτι θα παίξουν τον σημαντικότερο ρόλο.

Στην αντίπερα όχθη η Yamaha χρειάζεται επειγόντως βοήθεια στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, που σημαίνει ότι είναι διατεθειμένη να ρίξει και χρήμα. Όπως είπε και ο Paolo Campinoti, το εργοστάσιο των τριών διαπασών έχει κάνει μία αρκετά καλή πρόταση. Σε περίπτωση που η Pramac αποφασίσει μετά από 20 χρόνια να αφήσει την Ducati για τη Yamaha, έχει και ένα ακόμα πλεονέκτημα, αυτό της αποκλειστικότητας που τώρα της λείπει.
Prima Pramac Racing – Όλο και πιο κοντά σε συμφωνία με την Yamaha

Μέχρι και τον γύρο του Mugello, στις αρχές Ιουλίου, δεν αναμένεται να γίνει καμία παραπάνω κίνηση, από κάποια από τις δύο πλευρές. Τότε υπολογίζεται ότι η Ducati θα ανακοινώσει ποιος θα βρεθεί στην δεύτερη θέση, δίπλα από τον Pecco Bagnaia. Αν όμως η Yamaha κατορθώσει να φέρει την Pramac στο δικό της στρατόπεδο μιλάμε για μία μεγάλη νίκη, η οποία αναμφίβολα θα επηρεάσει τις ισορροπίες στην σχάρα εκκίνησης, ενώ θα βοηθήσει το ιαπωνικό εργοστάσιο με την ταχύτερη εξέλιξη της μοτοσυκλέτας του.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Aleix Espargaro – Σταματάει τους αγώνες φέτος;

Aleix Espargaro – Σταματάει τους αγώνες φέτος;

Ο μεγαλύτερος σε ηλικία αναβάτης του MotoGP αυτή την στιγμή, ίσως βρίσκεται σε μια φάση λήψης σημαντικών αποφάσεων για το μέλλον του στις πίστες.

Στην ηλικία μόλις 35 ετών, ο Aleix Espargaro είναι ο γηραιότερος αναβάτης στο Grid του MotoGP αυτή την στιγμή. Και, όπως και σε άλλα «μεγάλα» αθλήματα απαιτητικής φύσεως, η δεκαετία των 30 είναι συνήθως η τελευταία αγωνιστικής δράσης (με χαρακτηριστική εξαίρεση τον Valentino Rossi, που αποσύρθηκε στα 42 του, αν και οι επιδόσεις του από το 2017 και μετά απείχαν παρασάγγας από το ιδανικό). Τι σκέφτεται να κάνει ο Aleix, ο οποίος τις τελευταίες 2 σεζόν τα πάει πιθανώς καλύτερα από ποτέ;

Σύμφωνα με διεθνή μέσα ρεπορτάζ αγώνων, ο Espargaro θα σκεφτεί αν θέλει να συνεχίσει να αγωνίζεται και θα πάρει μια απόφαση, περίπου τον καιρό του αγώνα του Mugello, δηλαδή στα τέλη Μαϊόυ με αρχές Ιουνίου. Σημαντικό είναι, δε, το ενδεχόμενο ο Espargaro να σταματήσει να αγωνίζεται, αλλά να συνεχίσει με την Aprilia ως δοκιμαστής.

Ο ίδιος έχει δηλώσει: «Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Δεν ξέρω. Ελπίζω ότι η Aprilia θα μου προσφέρει ένα νέο συμβόλαιο, αλλά δεν είναι αυτό το σημαντικότερο. Το πιο σημαντικό είναι να καταλάβω αν θέλω να μείνω εδώ ή όχι. Δεν έχω αποφασίσει πραγματικά, ακόμα. Θέλω να περιμένω λίγο ακόμα, τουλάχιστον μέχρι το Mugello για να δω πως θα αποδώσω και τότε θα αποφασίσω. Περνάω καλά φέτος, αλλά θέλω να παλεύω για την 5άδα σε κάθε αγώνα. Αν όχι, τότε αυτό θα είναι το τελευταίο μου συμβόλαιο».

«Προσπαθώ να καταλάνω ποιο είναι το καλύτερο δυνατό μέλλον για μένα. Δεν νομίζω ότι είναι κάπου αλλού εκτός από την Aprilia, αν αγωνίζομαι ακόμη. (...) Αλλά ίσως σταματήσω και κάνω κάποια wild cards ως δοκιμαστής, ή ίσως σταματήσω τελείως. (...) Η εμμονή μου είναι να μπορώ να αποδώσω. Θέλω να τερματίζω στο βάθρο σε κάθε αγώνα, μετά θα αποφασίσω».
 
Top Bottom