Κεφάλαιο 1
Φρένα μέσα στην στροφή
ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ...Αν χρειάζεται να πατήσουμε φρένο μέσα στην στροφή σημαίνει πως οι υπολογισμοί μας είναι λάθος, άρα η τροχιά μας είναι λάθος, άρα η κλίση μας και η ταχυτητά μας είναι λάθος, ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ στο σχολείο για επάναληψη
Ομως εδώ είμαστε για συζητηση και τελικά για την συζήτηση μπορούμε να πατήσουμε φρένο όσο διαρκεί η αλλαγή κατεύθυνσης της μοτοσυκλέτας (αυτό που ακούτε στο motogp μπήκε στα φρένα βαθια). ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ απαγορεύεται οποιαδήποτε επαφή με τα φρένα και ειδικά του μπροστινού φρένου. Ενα χάσιμο του μπροστινου θα μας βρει με ένα όμορφο lowside με εμάς να σερνόμαστε στην ασφάλτο και η μοτοσυκλέτα δίπλα μας να μας ανταγωνίζεται ποιος είναι πιο γρήγορος.
Το ιδανικό είναι ότι έχουμε τελειώσει με τα φρένα μας πριν καν μπουμε στην διαδικασία αλλαγής κατεύθυνσης. Και εκεί πρέπει να κοροϊδεψουμε τον εαυτό μας. Εχουμε την τάση να ρυθμιζουμε την ταχύτητα μας αναλόγως με αυτό που νιώθουμε ασφαλής. Το όριο μας. Ο κάθε άνθρωπος, με την ίδια μοτοσυκλέτα πάντα, θα μπει με διαφορετική ταχύτητα στην στροφή αναλόγως της εμπειρίας του, της γνώσης του και των φόβων του. ΑΛΛΑ επειδή είμαστε σε δημόσιο δρόμο το όριο μας κανονικά πρέπει να είναι πολύ χαμηλότερο από αυτό που πραγματικά είναι για τις ανάγκες αλλαγών και διορθώσεων που ίσως να χρειαστεί να κάνουμε μέσα στην στροφή.
Ολες αυτές οι πληροφοριές που πρέπει να διαχειριστούμε πάνω στην στροφή είναι τόσες πολλές που εγκέφαλος φορτίζεται και δεν μπορεί να τις διαχειριστεί και ως αποτέλεσμα δίνει εντολή στο σώμα να σφιχτεί...από φόβο και μονο...και αυτός ο φόβος είναι αυτό που μας κάνει να θέλουμε να φρενάρουμε. Οσο περισσότερο εκπαιδευόμαστε τόσο πιο αυτοματοποιημένα γίνονται αυτά, τόσο λιγότερες πληροφορίες έχει να διαχειριστεί ο εγκέφαλος άρα τόσο πιο χαλαροί είμαστε και η κρίση μας πιο καθαρή. Αν παρ' ελπίδα όμως νιώσουμε ότι θέλουμε να φρενάρουμε τότε ας κάνουμε ένα μόνο πράγμα...να σκεφτούμε ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ;
Λύση: Χαλαρώνουμε τα χέρια από τιμόνι για να αφήσουμε την μοτοσυκλέτα να στρίψει (αυτό που έλεγε ο
@Pan-dvs πως η μοτοσυκλέτα στρίβει μόνη της) γιατί η μοτοσυκλέτα εκείνη την στιγμή θέλει να στρίψει και εμείς με το σφίξιμο δεν την αφήνουμε. Εμείς το μόνο που κάνουμε είναι να δώσουμε σημασία με τα μάτια μας για την εξόδο της στροφής γιατί ο φόβος και το σφίξιμο μας εκάναν αντί να κοιτάμε μέσα στην στροφή να κοιτάμε το χαντάκι (και άρα εκεί θα πάμε)
ΑΡΑ αντί για φρένα καλύτερα μικρότερη ταχύτητα εισόδου
...Συνεχίζεται