Σαφώς !! Σιγά μην κάτσεις να αλλάξεις σαμπρέλα τώρα .
Την έχω πατήσει εγώ Κυριακή απόγευμα στην Δημητσάνα με το αφρικα 1.000 , πάτησα πρόκα . Η οδική δεν με έφερνε Κόρινθο , μόνο Τρίπολη .
Όλα τα βουλκανιζατέρ κλειστά εντωμεταξύ , έπαιρνα τηλέφωνα και ευτυχώς ήρθε ένας άνοιξε και μου την άλλαξε , αλλιώς θα έπρεπε να κοιμηθώ εκεί να ξυπνήσω το πρωί να πάω την μηχανή με σκασμένο λάστιχο και να φύγω.
Έχω από τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε ξανά ένα xrv750 και έχω μόνιμα πάνω στη μηχανή 3 λεβιέδες, σαμπρέλα, τρόμπα, εργαλεία και ότι χρειάζεται κτλ. Αλλά επειδή ασχολούμαι με εντούρο είμαι εξοικειωμένος με αυτά.
Έχω αλλάξει ήδη μόνος μια πίσω σαμπρέλα σε χωμάτινη διαδρομή σε event του Χελιώτη. Μάλιστα έπιασε πολλούς εκεί λάστιχο γιατί είχε διάσπαρτες πρόκες.
Όσον αφορά τον φίλο, να πάρει αυτό που του αρέσει περισσότερο. Και αν ταιριάζει και στις ανάγκες του ακόμα καλύτερα. Το Τ7 είναι πολύ ωραία μοτοσυκλέτα αλλά είναι πραγματικό ον οφ και σε σχέση με τα αλλα μοντέλα που αναφέρθηκαν έχει αρκετά χωμάτινο προσανατολισμό και έτσι υστερεί σε άνεση. Η σέλα του για παράδειγμα είναι αρκετά στενή και κοντή για 2 και η προστασία από τον αέρα δεν συγκρίνεται με του v Strom. Το Kawa έχει πιο στριτάδικο στήσιμο αλλά η θέση οδήγησης είναι άνετη. Και τα 3 είναι πολύ καλά αλλά διαφέρουν αρκετά.
Κατά τη γνώμη μου, το πιο σημαντικό είναι να μας φτιάχνει αυτό που οδηγάμε έστω κι αν χρειαστεί να κάνουμε συμβιβασμούς.