Καλπάζουν οι Κινέζοι!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.962
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO 500SR VOOM – Ρετρό 4κύλινδρο supersport για την Κίνα!​

da82e217c3018f9b9363d6b17975467a_XL.jpg

Μια μοτοσυκλέτα που θα προκαλέσει ρίγη συγκίνησης και ανατριχίλες στου «παλιούς» φίλους των supersport, αλλά... δεν λέγεται τίποτα για άφιξη στην Ευρώπη.

Πριν από περίπου μία ώρα, η CFMOTO ανέβασε στα παγκόσμια κοινωνικά της δίκτυα, ένα teaser video για ένα νέο μοντέλο της, ονόματι 500SR VOOM. Το teaserάκι είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και καλοδουλεμένο οπτικοακουστικά και μας δείχνει μία νέα supersport μοτοσυκλέτα με έντονο ρετρό στυλ εμπρός και πίσω.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η CFMOTO στην δημοσίευση της, η 500SR VOOM θα απευθύνεται στην κινεζική αγορά, χωρίς να κάνει καμία αναφορά για Ευρώπη, Ελλάδα και τα συναφή. Θα φέρει 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα (δεν αναφέρεται τίποτα παραπάνω για ιπποδύναμη ή χαρακτηριστικά) και αναμένεται φυσικά να συνδυάζει όλες τις μοντέρνες τεχνολογίες του σήμερα, με την εμφάνιση και το στυλ του χθες.

Περισσότερα δεν αποκαλύπτονται, οπότε μπορείτε απλά να δείτε το βίντεο και να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα, αλλά και να μας πείτε πόσο πολύ θα θέλατε το μοντέλο να έρθει στην Ελλάδα...

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.962
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

GWM Souo S 2000 GL – Το κινεζικό τουριστικό τέρας παρουσιάστηκε​













Φέρει ίσως τον μεγαλύτερο Boxer κινητήρα μοτοσυκλέτας όλων των εποχών και στόχος της είναι... να βγει πάνω από την Honda Goldwing σε όλα τα επίπεδα!

«Έχεις 20 τάπες; Εγώ έχω 21!» ή... «Έχεις 3 βαθμούς μυωπία; Εγώ έχω 4!» Αν αυτές οι φράσεις σας θυμίζουν... αντιπαλότητες δημοτικού, για το ποίος ή ποιά έχει τα περισσότερα... οτιδήποτε, θα τις βρείτε γνώριμες όπως θα διαβάζετε αυτό το άρθρο. Και αυτό, διότη η νέα μοτοσυκλέτα GWM Souo S 2000 GL, έχει βάλει στο μάτι την Honda Goldwing αλλά και όλες τις τουριστικές μοτοσυκλέτες του κόσμου, με την υπερβολή σε όλα τα επίπεδα.

Αρχικά, λίγη προϊστορία: Ήδη εδώ και αρκετό καιρό, συζητάται η επικείμενη μέχρι τώρα, παρουσίαση της νέας, μεγάλης τουριστικής μοτοσυκλέτας από την κινεζική μάρκα Great Wall Motors. Η μοτοσυκλέτα θα είχε boxer κινητήρα 8 κυλίνδρων, πολλές ομοιότητες με την Goldwing και κυβισμό 2 λίτρων, ενώ είχε εμφανιστεί σε διάφορες κατασκοπευτικές εικόνες, ακόμα κια παρουσία του ίδιου του επικεφαλής της εταιρείας. Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να δούμε την μοτοσυκλέτα και επίσημα.

Αυτή είναι η νέα GWM Souo S 2000 GL – Το όνομα της, όπως έχουμε πει ήδη, σημαίνει κάτι σε «συνδέω», ενώ από το 2000 επιβεβαιώνεις τον κυβισμό των 2 λίτρων της, από τον 8κύλινδρο Boxer της. Και εδώ ξεκινάει το «1 up» παιχνίδι: Το Goldwing έχει 6 κυλίνδρους, η Souo έχει 8. Το GW έχει έναν εκκεντροφόρο επί κεφαλής, το Souo έχει δύο. Και, εκεί που η μοτοσυκλέτα της Honda έχει 7 ταχύτητες και DCT κιβώτιο, η Souo έχει... 8τάχυτο σασμάν, και πάλι DCT!

Για την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, τώρα, δεν χρειάζεται να γραφτούν πάρα πολλά, αφού η Souo πατά πάνω στις φόρμες που ακολουθούν τόσο η Honda Goldwing, όπως και άλλες θηριώδεις μοτοσυκλέτες τουρισμού, βλ. BMW K 1600 GT ή R 1250 RT. Μπορείς να πεις, μάλιστα, ότι η Souo έχει και αρκετό ρετρό στοιχείο, με χρήση χρωμίου κυρίως στο εντυπωσιακό «πιλοτήριο» , αλλά και χρυσές λεπτομέρειες. Το γυαλιστερό μαύρο κυριαρχεί στην εμφάνιση, ενώ τα εμπρός και πίσω μέρη εντυπωσιάζουν θυμίζοντας πρόσωπο και στις δύο περιπτώσεις.

Οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη θυμίζουν θρόνους, ενώ το μοντέλο έχει και ενσωματωμένη «τριπλέτα» βαλιτσών πίσω. Στα του εξοπλισμού, φαίνονται με μία ματιά μια κολοσσιαία οθόνη TFT στην θέση οδήγησης, ηχοσύστημα, πρόβλεψη για φωνητικές εντολές, ρυθμιζόμενη ηλεκτρικά ζελατίνα, cruise control, όπισθεν και άλλα.

Στα περιφερειακά, χρησιμοποιείται εμπρός ανάρτηση τύπου Hossack, μία μάλλον λογική επιλογή για μια μοτοσυκλέτα του μεγέθους, του βάρους αλλά και της αποστολής της Souo, με φρένα της Brembo να δεσπόζουν εμπρός. Δεν γίνεται ακόμα γνωστό, αν η ανάρτηση θα είναι ημι-ενεργητική, ενώ κρυφά μένουν ακόμη και τα «κρίσιμα» νούμερα ισχύος και ροπής.

Αυτό που δεν είναι κρυφό, είναι ότι η GWM, μία από τις κορυφαίες κατασκευάστριες αυτοκινήτων όχι μόνο στην Κίνα, αλλά και παγκόσμια, θέλει να μπει και στις μοτοσυκλέτες και έχει βλέψεις κορυφής – για αυτό και παίζει πρώτα, ένα τόσο δυνατό χαρτί.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.962
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benda LFC 700: Τετρακύλινδρο cruiser με 94 HP με 10.990 ευρώ​

Τον Ιούνιο του 2024, το Benda LFC 700 θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά​


Η κινεζική εταιρεία Zhejiang Changling Binjiang Motorcycle Co., Ltd. ( Benda Motor Group ) άρχισε να κατασκευάζει μοτοποδήλατα, τρίκυκλα και μοτοσικλέτες έως 400 cc με δικύλινδρους κινητήρες. Τώρα η μάρκα εισβάλει στην Ευρώπη με ένα «καταδρομικό». 700 κ.εκ.

Τον Ιούλιο του 2020 εμφανίστηκαν σχέδια στην Κίνα που έδειχναν ένα μυώδες cruiser με τεράστιο πίσω ελαστικό. Η αισθητική της μοτοσικλέτας θύμιζε το Ducati Diavel, χρησιμοποιούσε χυτό πλαίσιο αλουμινίου στο οποίο εδράζει ένας εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας. Το όνομα BD 700 υποδήλωνε ότι ο κυβισμός του κινητήρα, ο οποίος είναι εμπνευσμένος από αυτόν των Honda CBR650R και CB650R, θα ήταν περίπου 700 cc.
2 benda lfc700 2024

Η κινεζική μάρκα παρουσίασε επίσημα το LF-01 τον Ιούλιο του 2021 , με το όνομα LFC 700. Μια μοτοσυκλέτα που είχε εν σειρά τετρακύλινδρο 680 κ.εκ. σε δύο εκδόσεις. Η βασική αποδίδει 79 ίππους στις 10.000 rpm, με μέγιστη τιμή ροπής 60 Nm στις 8.000 στροφές. H πιο ισχυρή φτάνει τους 98 HP στις 11.000 rpm, με μέγιστη τιμή ροπής 63 Nm στις 8.500 στροφές.

Όπως κάθε cruiser που τιμά το είδος του, το Benda LFC 700 είναι μακρύ και χαμηλό . Η σέλα απέχει μόλις 695 mm από το έδαφος, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 20 λίτρων. Το συνολικό βάρος του έχει περιοριστεί στα 235 κιλά . Το highlight της μοτοσυκλέτας είναι το τεράστιο πίσω «ντόνατ» , διαστάσεων 310/35-18B , το οποίο συνδυάζεται με μπροστινό ελαστικό 130/70/19 . Η έκδοση 79 HP έχει μέγιστη ταχύτητα που περιορίζεται στα 170 km/h . Αυτή των 98 HP, μπορεί να φτάσει τα 195 km/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και μια συμβατική αλυσίδα είναι υπεύθυνη για τη μετάδοση της κίνησης στο γιγάντιο πίσω ελαστικό.
3 benda lfc700 2024

Στην Έκθεση Μοτοσικλέτας που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο πριν από λίγες ημέρες, παρουσιάστηκε η έκδοση Pro του Benda LFC 700 με νέα χαρακτηριστικά. Στην θέση του προβολέα υπάρχει μια στρογγυλή εισαγωγή αέρα, ενώ το φωτιστικό σώμα βρίσκεται πάνω από αυτήν. Δύο προβολείς είναι τοποθετημένοι στις αναδιπλούμενες προεξοχές του ρεζερβουάρ. Είναι εξοπλισμένο με αερανάρτηση. Το τελικό της εξάτμισης είναι εντυπωσιακό. Από τον Ιούνιο του 2024, το Benda LFC 700 θα είναι διαθέσιμο στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην έκδοση των 94 HP, με τιμή που ξεκινά από 10.990 ευρώ.
5 benda lfc700 2024

Και επειδή στην πρόσφατη επίσκεψή μας στην Κίνα, ως προσκεκλημένοι της VOGE-Loncin είδαμε από κοντά τις μοτοσυκλέτες της Benda , διαπιστώσαμε την κορυφαία ποιότητα κατασκευής τους. Οπότε στην τιμή που έρχονται στην ήπειρό μας, θα ανέβουν σε πολύ λίγο χρόνο στην εκτίμηση των Ευρωπαίων.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.847
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης

Benda LFC 700: Τετρακύλινδρο cruiser με 94 HP με 10.990 ευρώ​

Τον Ιούνιο του 2024, το Benda LFC 700 θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά​


Η κινεζική εταιρεία Zhejiang Changling Binjiang Motorcycle Co., Ltd. ( Benda Motor Group ) άρχισε να κατασκευάζει μοτοποδήλατα, τρίκυκλα και μοτοσικλέτες έως 400 cc με δικύλινδρους κινητήρες. Τώρα η μάρκα εισβάλει στην Ευρώπη με ένα «καταδρομικό». 700 κ.εκ.

Τον Ιούλιο του 2020 εμφανίστηκαν σχέδια στην Κίνα που έδειχναν ένα μυώδες cruiser με τεράστιο πίσω ελαστικό. Η αισθητική της μοτοσικλέτας θύμιζε το Ducati Diavel, χρησιμοποιούσε χυτό πλαίσιο αλουμινίου στο οποίο εδράζει ένας εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας. Το όνομα BD 700 υποδήλωνε ότι ο κυβισμός του κινητήρα, ο οποίος είναι εμπνευσμένος από αυτόν των Honda CBR650R και CB650R, θα ήταν περίπου 700 cc.
2 benda lfc700 2024

Η κινεζική μάρκα παρουσίασε επίσημα το LF-01 τον Ιούλιο του 2021 , με το όνομα LFC 700. Μια μοτοσυκλέτα που είχε εν σειρά τετρακύλινδρο 680 κ.εκ. σε δύο εκδόσεις. Η βασική αποδίδει 79 ίππους στις 10.000 rpm, με μέγιστη τιμή ροπής 60 Nm στις 8.000 στροφές. H πιο ισχυρή φτάνει τους 98 HP στις 11.000 rpm, με μέγιστη τιμή ροπής 63 Nm στις 8.500 στροφές.

Όπως κάθε cruiser που τιμά το είδος του, το Benda LFC 700 είναι μακρύ και χαμηλό . Η σέλα απέχει μόλις 695 mm από το έδαφος, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 20 λίτρων. Το συνολικό βάρος του έχει περιοριστεί στα 235 κιλά . Το highlight της μοτοσυκλέτας είναι το τεράστιο πίσω «ντόνατ» , διαστάσεων 310/35-18B , το οποίο συνδυάζεται με μπροστινό ελαστικό 130/70/19 . Η έκδοση 79 HP έχει μέγιστη ταχύτητα που περιορίζεται στα 170 km/h . Αυτή των 98 HP, μπορεί να φτάσει τα 195 km/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και μια συμβατική αλυσίδα είναι υπεύθυνη για τη μετάδοση της κίνησης στο γιγάντιο πίσω ελαστικό.
3 benda lfc700 2024

Στην Έκθεση Μοτοσικλέτας που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο πριν από λίγες ημέρες, παρουσιάστηκε η έκδοση Pro του Benda LFC 700 με νέα χαρακτηριστικά. Στην θέση του προβολέα υπάρχει μια στρογγυλή εισαγωγή αέρα, ενώ το φωτιστικό σώμα βρίσκεται πάνω από αυτήν. Δύο προβολείς είναι τοποθετημένοι στις αναδιπλούμενες προεξοχές του ρεζερβουάρ. Είναι εξοπλισμένο με αερανάρτηση. Το τελικό της εξάτμισης είναι εντυπωσιακό. Από τον Ιούνιο του 2024, το Benda LFC 700 θα είναι διαθέσιμο στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην έκδοση των 94 HP, με τιμή που ξεκινά από 10.990 ευρώ.
5 benda lfc700 2024

Και επειδή στην πρόσφατη επίσκεψή μας στην Κίνα, ως προσκεκλημένοι της VOGE-Loncin είδαμε από κοντά τις μοτοσυκλέτες της Benda , διαπιστώσαμε την κορυφαία ποιότητα κατασκευής τους. Οπότε στην τιμή που έρχονται στην ήπειρό μας, θα ανέβουν σε πολύ λίγο χρόνο στην εκτίμηση των Ευρωπαίων.
Πολύ όμορφο εργαλείο!!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.962
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJMOTOR SRT 700S - Παρουσιάστηκε ανανεωμένο στην Κίνα​

Το νέο μοντέλο ξεφεύγει από την σχεδιαστική ταυτότητα του προηγούμενου SRT 700
motomagQJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις


Η QJMOTOR παρουσίασε στην Έκθεση του Πεκίνο την ανανεωμένη έκδοση του γνωστού και στη χώρα μας SRT 700, βάζοντάς του δίπλα κι ένα “S”, ξεφεύγοντας εντελώς από την πρότερη σχεδιαστική ταυτότητα της περιπετειώδους οικογένειας, ενώ το νέο SRT 700S έρχεται σε δύο εκδόσεις, μία με πιο ασφάλτινο προσανατολισμό και μία για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω στο χώμα.

Εξωτερικά, το νέο SRT 700S δεν θυμίζει σε τίποτα το SRT 700 που έχουμε εδώ στην Ελλάδα, έχοντας αλλαγές παντού. Ξεκινώντας από μπροστά, οι δύο LED προβολείς είναι πλέον ο ένας πάνω από τον άλλον -βλ. Suzuki. Ταυτόχρονα, η ζελατίνα είναι πιο κοντή και πιο μαζεμένη σε διαστάσεις, ενώ τουλάχιστον σύμφωνα με τις φωτογραφίες, το φτερό κάτω από την μάσκα φαίνεται να είναι ελαφρώς μικρότερο.

Τα κάγκελα παραμένουν κομμάτι του βασικού εξοπλισμού, με παρόμοιο σχεδιασμό με του προηγούμενου μοντέλου. Αλλαγές έχουμε και στο πίσω τμήμα με περισσότερα πλαστικά γύρω από τη σέλα του συνεπιβάτη και σχάρα που έρχεται πιο ψηλά από την σέλα, θέτοντας ερωτηματικά για την ευκολία φορτώματος της μοτοσυκλέτας.
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά 698 κυβικών που έχουμε γνωρίσει μέσα από το SRT 700. Η απόδοση αγγίζει τους 73,4 ίππους στις 8.000 στροφές και τα 6,83 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.000 στροφές, με το SRT 700S να εξοπλίζεται με υγρό, πολύδισκο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και κιβώτιο 6 σχέσεων. Όπως βλέπουμε, η Brembo παραμένει ο προμηθευτής στα φρένα, με δύο ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες 4 εμβόλων να πιάνουν πάνω σε δίσκους τύπου μαργαρίτα -στο SRT 700S- 320 χιλιοστών, ενώ πίσω μία δαγκάνα ενός εμβόλου πιάνει πάνω σε δίσκο 260 χιλιοστών.
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Το ευμέγεθες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και το επίσης ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ πίσω, είναι της Marzzocchi. Για την ώρα, δεν αναφέρονται οι διαδρομές, όμως το ύψος της σέλας στα 795 χιλιοστά υποδηλώνει ότι πιθανότατα δεν ξεφεύγουν ιδιαίτερα. Το ρεζερβουάρ των 19,5 λίτρων συνεχίζει να υφίσταται και στο SRT 700S, με το βάρος της μοτοσυκλέτας να ανακοινώνεται στα 238 γεμάτα κιλά, 3 περισσότερα από τα 235.

Η βασική διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων εντοπίζεται στους τροχούς. Στη μεν πρώτη, την ασφάλτινη, έχουμε 17 ιντσών χυτούς με μπράτσα μπροστά και πίσω, με τις διαστάσεις ελαστικών 120/70-17 και 160/60-17, αντίστοιχα. Από την άλλη, η “off-road” όπως την ονομάζει η εταιρεία έκδοση αποκτά ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω, με διαστάσεις 110/80-19 και 150/70-17, αντίστοιχα, ενώ κρίνοντας από τις φωτογραφίες τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης έρχονται από την Metzeler.
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Συγκρίνοντας λίγο τις διαστάσεις μεταξύ του SRT 700 και SRT 700S βλέπουμε ότι το νέο μοντέλο έχει δεχτεί μία γενναία αύξηση στο πλάτος -από τα 925 φτάνει πλέον τα 940 χιλιοστά-, ενώ έχει μεγαλώσει σε μήκος (2.330 χιλιοστά έναντι 2.200 χιλιοστών). Το SRT 700S χαμήλωσε και σε ύψος, φτάνοντας τα 1.395 χιλιοστά από τα 1.450 του προγόνου του.
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Στον βασικό εξοπλισμό του SRT 700S συναντάμε έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα, θερμαινόμενες σέλες, φωτιζόμενους διακόπτες, κεντρικό σταντ, κάγκελα προστασίας, έτοιμες βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες, ABS, traction control, σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών, σχάρα και χούφτες. Η τιμή για την έκδοση με τους χυτούς τροχούς στην Κίνα έχει ανακοινωθεί στα 37.999 γουάν (4.834€). Ελαφρώς ακριβότερη είναι αυτή με τους ακτινωτούς τροχούς και τον 19 ιντσών μπροστινό στα 41.999 γουάν (5.343€). Οι τιμές βέβαια είναι ενδεικτικές και αφορούν την αγορά της Κίνας, όπου προς το παρόν είναι διαθέσιμο μόνο στον κόκκινο χρωματισμό που βλέπουμε και στις φωτογραφίες.
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις

Λόγω των νέων Euro5+ προδιαγραφών, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ από 1/1/2025 για όλα τα νέα μοντέλα που θα πατάνε τις ρόδες τους στην Ευρώπη, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο ποια από αυτά που βλέπουμε να παρουσιάζονται στην Κίνα αυτή την περίοδο, θα έρθουν και προς τα μέρη μας. Το κόστος της έγκρισης τύπου είναι αρκετά αυξημένο, επομένως κάθε κατασκευαστής θα πρέπει να αποφασίσει για ποια μοντέλα αξίζει να δαπανήσει το ποσό που απαιτείται, ανάλογα με το αν η αγορά που απευθύνεται θα μπορέσει να κάνει απόσβεση του κόστους στην πορεία.
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις
QJMOTOR SRT 700S – Ανανεωμένη εμφάνιση και δύο εκδόσεις
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.962
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

QJMOTOR SRK 125 R: Νέο supersport για την κατηγορία Α1​

Έφτασε στην Ιταλική αγορά​



Μια μοτοσυκλέτα με την αναμφισβήτητη γοητεία ενός αυθεντικού supersport, είναι αυτονόητο ότι θα ενθουσιάσει όσους αναζητούν ένα δίκυκλο με αγωνιστική αύρα

Η σχεδίαση του SRK 125 R μοιάζει με αυτήν του SRK 500 R και του τετρακύλινδου 800 RR που έκανε το ντεμπούτο του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα supersport.

Ο τετράχρονος κινητήρας των 125 cc, προδιαγραφών Euro 5, αποδίδει ισχύ 15 HP (11 kW) στις 9.500 rpm και ροπή 12 Nm στις 7.000 rpm, τηρώντας τα όρια του διπλώματος A1.
QJMOTOR SRK 125 R 2024 2

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου χωροδικτύωμα. Η σέλα βρίσκεται σε απόσταση 785 mm από το έδαφος και το βάρος του είναι 153 κιλά.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν μονό δίσκο 260 mm μπροστά και έναν ακόμα 240 mm πίσω . Υπάρχει επίσης δικάναλο ABS.

Στο μπροστινό μέρος βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 35 mm, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. Οι αλουμινένιες ζάντες «ντύνονται» με ελαστικά 100/80-17 μπροστά και 130/70-17 πίσω.
QJMOTOR SRK 125 R 2024 3

Έχει δοθεί προσοχή στις λεπτομέρειες. Η επιθετική εμφάνιση πλαισιώνεται από στοιχεία όπως η μεγάλη ψηφιακή οθόνη 5", φωτιστικά σώματα LED και μια υποδοχή φόρτισης USB .
Το QJ SRK 125 R έχει φτάσει ήδη στην Ιταλία με τιμή 3.570 ευρώ
 
Top Bottom