ΠΕΡΙ SCOOTER

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Peugeot XP400 vs Honda ADV 350​







- 36,7 ίπποι για το Peugeot και 29,2 για το Honda.
- 17άρης εμπρός τροχός στο XP400 για βελτιωμένη εμφάνιση και συμπεριφορά. Πιο συμβατική η επιλογή της Honda με 15άρη.
- Κάτω από τη σέλα του ADV 350 θα χωρέσουν 2 full face κράνη, ενώ το XP400 χωράει ένα.
- Πιο ικανό στον επαρχιακό και εκτός δρόμου το Peugeot, αλλά πιο πρακτικό και ευέλικτο το Honda μέσα στην πόλη.

Τιμές:

  • Peugeot XP400 Allure: 8.500 ευρώ
  • Peugeot XP400 GT: 8.850 ευρώ
  • Honda ADV 350: 7.290 ευρώ
  • Honda ADV 350 Smart Top Box: 7.810 ευρώ
Το 2022, η Honda λάνσαρε το ADV 350 δημιουργώντας μια εντελώς νέα κατηγορία δικύκλων, αυτή των adventure scooter. Προηγουμένως όμως είχε ήδη βολιδοσκοπήσει την αγορά με το X-ADV, μια adventure μοτοσυκλέτα που έμοιαζε με scooter και προσέφερε την πρακτικότητα των αποθηκευτικών χώρων και την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου DCT. Με την έλευση του AVD 350 είδαμε κι άλλες εταιρείες να μπαίνουν στην κατηγορία, κυρίως με μικρού κυβισμού scooter.

Η Peugeot όμως έκανε τη διαφορά παρουσιάζοντας το XP400 που έρχεται να “χτυπήσει” στα ίσια το Honda ποντάροντας στην premium ποιότητα κατασκευής και τον 17άρη εμπρός τροχό που δίνει μεγαλύτερες δυνατότητες εντός κι εκτός δρόμου. Το ADV όμως είναι ήδη best seller και δεν σκοπεύει να αφήσει τον θρόνο του αμαχητί. Εμείς λοιπόν τα φέραμε αντιμέτωπα για να δούμε που κερδίζει και που υστερεί το κάθε μοντέλο.


Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία

Σελίδα 4Κινητήρας

Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Σελίδα 6Στο δρόμο

Σελίδα 7Συμπέρασμα

Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά Peugeot XP400

Σελίδα 9Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda ADV 350


Πηγη www.mototriti.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.419
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αν κάτι θα άξιζε και που χρήζει επιβεβαίωσης φυσικα .... είναι εάν η πίσω μοχλικη ανάρτηση του Πεζω κάνει την διαφορά στην άνεση , αλλοιως Honda και ... ξεροψημενο ψωμακι για καποιους εδώ μέσα ...! abcdefghgk
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.874
Ηλικία
54
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Εχ'χαθει η μπάλα ,8ή8και χιλιάρικα για 400κυβικα πλαστικουρες
Το Peugeot είναι καλοφτιαγμένο αρκετά πάντως. Μιλάω σαν χοντικος χαχαχα
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.631
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Λόγω μοχλικου (αν έπαιρνα) θα έπαιρνα το πεβγκεοτ. Αλλά δεν θα πάρω λόγω έλλειψης επιπέδου πατώματος.
P. S. Adv scooter;;;το ακούσαμε κι αυτό Rolling
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.419
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Γιατί θυμώνεις ωρε @stelios62 ;

Γιατί με 15" πίσω τροχό (εδω και με 14" καποια άλλα) πλασάρονται ως adve ... από τους κατασκευαστές ..! abcdefghgk

Το βάρος του Πεζω .... μην τυχόν και το είδες ? abcde. ToothTooth
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.631
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Γιατί με 15" πίσω τροχό (εδω και με 14" καποια άλλα) πλασάρονται ως adve ... από τους κατασκευαστές ..! abcdefghgk

Το βάρος του Πεζω .... μην τυχόν και το είδες ? abcde. ToothTooth
Μολις το ειδα και βεβαιως μαζι σου ειμαι και συμφωνω.Ωστοσο αλλο μοχλικο και αλλο διπλο για την φουκαριαρα τη μεση βρε αδερφε!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Keeway Fact X 125 – Προσιτή τιμή και adventure εμφάνιση​

Για κατόχους διπλώματος Α1 αλλά και αυτοκινήτου που θέλουν ένα οικονομικό αλλά ταυτόχρονα αξιόλογο scooter
motomag Keeway Fact X 125 – Προσιτή τιμή και adventure εμφάνιση


Η Keeway με το Fact X 125 εστιάζει σε αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν ένα προσιτό scooter στα 125 κυβικά με compact διαστάσεις και adventure χαρακτήρα.

Το Fact X 125 εφοδιάζεται με τον αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 125 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 8,7 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., με την ροπή να αγγίζει τα 0,9 κιλά στις 5.000 σ.α.λ. H σχεδίαση του scooter της Keeway έχει στοιχεία που συναντάμε σε adventure μοντέλα. O εμπρόσθιος ασύμμετρος προβολέας είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του scooter, με όλα τα φωτιστικά σώματα του να είναι τύπου LED. Το φαρδύ τιμόνι, τα προστατευτικά κάγκελα στην ποδιά αλλά και τα πλαϊνά πλαστικά τονίζουν την adventure εμφάνιση του μοντέλου.
Keeway Fact X 125 – Προσιτή τιμή και adventure εμφάνιση

Το Fact X 125 το οποίο διατίθεται σε τέσσερις διαφορετικούς χρωματισμούς -μαύρο, κόκκινο, μπλε και λευκό- χρησιμοποιεί τροχούς 12 ιντσών διαστάσεων 120/70-12 εμπρός και πίσω, ενώ στην πέδηση συναντάμε σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS με δύο δισκόφρενα, διαμέτρου 190 mm εμπρός και 205 mm πίσω. Στην εμπρός ανάρτηση εφοδιάζετε με τηλεσκοπικό πιρούνι, ενώ το αμορτισέρ πίσω ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση. Το βάρος ανέρχεται στα 116 κιλά, με το ύψος της σέλας να βρίσκεται στα 800 mm.

Ακόμη ένα στοιχείο που θα κάνει το Fact X 125 καθημερινό σύμμαχο εντός πόλεως είναι το επίπεδο πάτωμα, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να μεταφέρει διάφορα αντικείμενα.

Η τιμή του Keeway Fact X 125 είναι στα 1.999 ευρώ, ενώ όσοι θέλουν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο μοντέλο μπορούν να απευθυνθούν στην εταιρεία: Motoway Καμπράνης Α.Ε, Αθήνα (Λεωφ. Αλίμου 76 & Δήμητρας 3, Ακ. Πλάτωνος) 210 5156447, Θεσσαλονίκη (Γιαννιτσών 59 & Κ. Καραμανλή 22) 2310 515557, www.keeway.com
Keeway Fact X 125 – Προσιτή τιμή και adventure εμφάνιση
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ













 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ















 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ











 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

VOGE SR3: Ήρθε στην Ελλάδα, αυτή είναι η τιμή του (Video)​

Γιατί το θέλουν όλοι;​


Ο κόσμος ζητάει πολλά θέλοντας να δώσει λίγα και η Voge για μία ακόμη φορά σεβάστηκε την επιθυμία του παρουσιάζοντας ένα μοντέλο που θα του δώσει περισσότερα από αυτά που φαντάζεται!

Η οικογένεια SR των scooter της Voge επεκτείνει τη γκάμα της προσθέτοντας το πολυαναμενόμενο SR3. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακά εξοπλισμένο scooter με ιδιαίτερα δυνατό 4βάλβιδο κινητήρα 250cc, που ήρθε για να κυριαρχήσει στη δημοφιλή κατηγορία των maxi scooter μεσαίου κυβισμού. Ο πρωταρχικός σκοπός του SR3 είναι να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ τoυ λαοφιλούς SR1 και της ναυαρχίδας SR4 Max, καθιστώντας τη Voge ως έναν πολύ δυνατό παίκτη και στην κατηγορία των scooter.
VOGE SR3 12

Τεχνολογία, επιδόσεις, χρηστικότητα

Το SR3 χρησιμοποιεί έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 250 κυβικών. H τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού και η αυτόματη μετάδοση (CVT) με ιμάντα. Έχει γραμμική απόδοση με μέγιστη ισχύ 26 ίππους και ροπή 23 Nm, που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος στα 165 κιλά πλήρες υγρών (155 κενό) προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του. Το SR3 διαθέτει ζάντες διαμέτρου 14’’ μπροστά και 13’’ πίσω, που φέρουν ελαστικά tubeless, με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς και σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Traction Control), όλα στο βασικό εξοπλισμό.

To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει ενισχυμένο κέντρο (τούνελ), όπου βρίσκεται και η εύκολα προσβάσιμη τάπα του χωρητικότητας 14 λίτρων ρεζερβουάρ, ενώ διαθέτει και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό να φιλοξενήσει δύο κράνη, ένα Full Face και ένα Jet.

Νέα σχεδίαση

VOGE SR3 9

Το SR3 ακολουθεί τους δικούς του κανόνες στην εμφάνιση και χαρακτηρίζεται από έντονες ακμές στα πλαστικά του μέρη, με τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα να προσφέρουν στο μοντέλο μια πλέον σπορτίβ εικόνα, φέρνοντάς μας κατά νου μια μικρή γεύση από το MotoGP! Στη σχεδιαστική ταυτότητα κυριαρχούν τα Full Led φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα φλας, που με τη σειρά τους δίνουν στο SR3 χαρακτηριστικά από τον κόσμο των μοτοσυκλετών supersport.

Καθόσον το νέο scooter της Voge ασπάζεται την κατηγορία GT, απευθυνόμενο και σε όλους όσους θέλουν να κάνουν διαδρομές και εκτός του αστικού κύκλου, ο κατασκευαστής φρόντισε να παρέχει στον αναβάτη την άνεση και την αεροδυναμική προστασία που απαιτείται. Βλέπουμε λοιπόν τα κάτω πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ να επεκτείνονται προς τα έξω, έχοντας σαν στόχο την απόλυτη κάλυψη των κάτω άκρων του οδηγού, όπως επίσης και έναν εύκολα ρυθμιζόμενο σε ύψος ανεμοθώρακα.

Επίσης, πάντα στο βασικό εξοπλισμό, συναντάμε θερμαινόμενα γκριπ που σίγουρα αυξάνουν την άνεση του οδηγού, ειδικά στις κρύες χειμωνιάτικες συνθήκες. Από την πλευρά του, ο συνεπιβάτης απολαμβάνει μια εργονομικά μελετημένη θέση, όπως επίσης και μεγάλο χώρο για τα πόδια του. Παράλληλα, οι έξυπνα σχεδιασμένες χειρολαβές και τα μεγάλα σταθερά μαρσπιέ είναι παράγοντες που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο την άνεσή του.

Ασφάλεια στα καλύτερά της

VOGE SR3 8

Το νέο SR3 διαθέτει σύστημα ελέγχου ευστάθειας το οποίο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, όπως σε βρεγμένους δρόμους και διαβάσεις πεζών, αυξάνει σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια. Επίσης, είναι εξοπλισμένο με σύστημα δικάναλου ABS που εγγυάται πάντα αποτελεσματικότητα και ακριβές φρενάρισμα, ακόμα και στις πιο κρίσιμες καταστάσεις. Στον τομέα της ανάρτησης, η Voge έχει φροντίσει για την καλύτερη δυνατή απόδοση, εφοδιάζοντας το SR3 με αμορτισέρ και πιρούνι υψηλών προδιαγραφών, με έμφαση στην οδική συμπεριφορά και ασφάλεια.

Το σύστημα TPMS μετράει σε πραγματικό χρόνο την πίεση των ελαστικών και ενημερώνει τον αναβάτη μέσα από τον πίνακα των οργάνων αν προκύψει κάποια απώλεια αέρα. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το σύστημα εκκίνησης και λειτουργιών χωρίς κλειδί, συμβάλλοντας στη χρηστικότητα και την ευκολία χειρισμού, όπως επίσης και στην ασφάλεια κατά της κλοπής. Τέλος, μια εγκατεστημένη κάτω από τον διπλό προβολέα κάμερα (Dash Cam) καταγράφει ανά πάσα στιγμή τα όσα συμβαίνουν στην πορεία μας!

Οθόνη 7 ιντσών!

VOGE SR3 3

Μία ακόμα πολυτελής νότα στον εξοπλισμό είναι η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT διαμέτρου 7”, η οποία πέραν των βασικών ενδείξεων (στροφόμετρο, ταχύμετρο, χιλιομετρητές, θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασία ψυκτικού, στάθμη λιπαντικού, ώρα, ημερομηνία, στάθμη καυσίμου, πίεση ελαστικών κλπ), συνδέεται μέσω τεχνολογίας bluetooth με την ηλεκτρονική συσκευή του αναβάτη και προσφέρει τη δυνατότητα πλοήγησης “turn by turn”! Και όσον αφορά στην εν λόγω ηλεκτρονική συσκευή, μια θύρα USB είναι εκεί για να την κρατάει πάντα φορτισμένη!

Σίγουρο για τον εαυτό του

VOGE SR3 13

Το SR3 είναι ένα scooter ικανό να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, κορυφαία οδική συμπεριφορά, μεγάλη άνεση και ασφάλεια. Συγκεντρώνει τεχνολογία και στυλ, για όλους αυτούς που αναζητούν ένα μεσαίου μεγέθους scooter με μειωμένο κόστος αγοράς και συντήρησης. Με όλα αυτά που προσφέρει μπορεί και καυχιέται για μια επικράτηση σε μια κατηγορία με τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον.

Τιμή, χρώματα

Η τιμή αγοράς του νέου SR3 διαμορφώθηκε στα 3.995€ και είναι αυτή που το καθιστά ασυναγώνιστο όσον αφορά στη σχέση τιμής/αξίας. Το μοντέλο είναι άμεσα διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς (Λευκό, Μαύρο, Γκρι), καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο λινκ https://voge.gr/bike/sr3/
VOGE SR3 11


Στάνταρ εξοπλισμός SR3

 TCS (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης)
 ΑΒS (δικάναλο)
 Full LED φωτισμός
 Keyless (σύστημα εκκίνησης και λειτουργιών χωρίς κλειδί)
 Έγχρωμη οθόνη TFT 7″
 Δυνατότητα πλοήγησης “turn by turn”
 Dash Cam (κάμερα καταγραφής διαδρομών)
 Μετρητής πίεσης ελαστικών (TPMS)
 Θερμαινόμενα γκριπ
 Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας (άνευ χρήσης εργαλείου)
 Φωτιζόμενος χώρος κάτω από τη σέλα για 2 κράνη (Fullface και Jet)
 Ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι
 Θύρα USB
 Ελαστικά tubeless
 Χειρολαβές συνεπιβάτη
 Πλαϊνό και κεντρικό σταντ

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή Thrust Motor DSR 125 AC 2024: Όλα σωστά​

Η Thrust συνδύασε όλα τα καλά στοιχεία που κάνουν ένα scooter πόλης ολοκληρωμένο​



Σωστή εργονομία, χώροι, πρωτότυπη εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, πλήρης εξοπλισμός. Όταν μάθεις και την τιμή του καταλαβαίνεις πως πρόκειται για μια εξαιρετική επιλογή

Στην κατηγορία των 125 κ.εκ. υπάρχει πληθώρα επιλογών. Μέχρι την αλλαγή της νομοθεσίας στη χώρα μας, που επέτρεψε την οδήγηση ανάλογου κυβισμού δικύκλων και σε όσους διαθέτουν δίπλωμα αυτοκινήτου (υπό προϋποθέσεις), ήταν λίγα και περνούσαν απαρατήρητα. Τα πράγματα άλλαξαν, οι κατασκευαστές από την Κίνα έχουν μπει για τα καλά και σε αυτήν την κατηγορία δικύκλων και πλέον τα 125άρια γίνονται πιο ενδιαφέροντα.
Κακά τα ψέματα, όταν οι αποστάσεις που πρέπει να διανύσεις καθημερινά είναι μικρές, ταυτόχρονα θέλεις να απολαμβάνεις πρακτικότητα και ανέσεις, το scooter κρίνεται ιδανικό. Βάλε στο «λογαριασμό» τη χαμηλή κατανάλωση που κυμαίνεται στα 2 με 2,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Ό,τι πρέπει…
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 2

Το DSR 125 AC της Thrust είναι από τις τελευταίες αφίξεις στην ελληνική αγορά. Από τις φωτογραφίες μάς άρεσε, από κοντά είναι ομορφότερο. Ειδικά σε αυτό το κόκκινο – ματ χρώμα που ελκύει τα βλέμματα.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 2 1

Το εντυπωσιακό «μούτρο» με τους LED προβολείς και τα φώτα ημέρας κερδίζει άμεσα τις εντυπώσεις. Στην «ασπίδα» ενσωματωμένα και τα φλας. H φυμέ ζελατίνα συνδυάζεται άψογα, προστατεύοντας τον αναβάτη από τον αέρα, καλύπτοντας τη μεγάλη οθόνη LCD. Εξίσου εντυπωσιακό και το πίσω φωτιστικό σώμα που περιλαμβάνει τα φλας, αποτελούμενο από λεπτή λωρίδα LED που ομορφαίνει την τετραγωνισμένη ουρά.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 2 7

Μία ακόμη σχεδιαστική πρωτοτυπία αφορά το μπροστινό φτερό που είναι δίχρωμο. Το μεσαίο τμήμα του είναι στο χρώμα του scooter και το υπόλοιπο στο γκρι που υπάρχει και στην ποδιά αλλά και στις επιφάνειες που περικλείουν τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 9

Στο «εσωτερικό» συναντάμε κόκπιτ αποτελούμενο από «γυμνό» τιμόνι, στάνταρ διακόπτες σε σωστές θέσεις, καθρέπτες βιδωμένους επάνω του, οθόνη LCD, με θύρα USB στο πλάι της, ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς, γάντζο στο κέντρο της, κλασσικό διακόπτη on-off, που απασφαλίζει τη σέλα και το κάλυμμα της τάπας ρεζερβουάρ.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 2 3

Κάτω από τη μεγάλη σέλα, δεδομένων των αναλογιών, υπάρχει στενός χώρος που μπορεί να χωρέσει κάποιο μικρό jet κράνος και αρκετά ακόμη πράγματα. Ένα χαρακτηριστικό που δεν συναντάται ακόμη και σε ακριβότερα scooter είναι πως ανοίγει ομαλά και παραμένει ανοιχτή μέσω μηχανισμού στη βάση της. Ο συνεπιβάτης κάθεται άνετα, έχει στη διάθεσή του δύο μεγάλες και απόλυτα ταιριαστές με το σύνολο χειρολαβές.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 3 1

Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, διβάλβιδος, χωρητικότητας 124,9 κ.εκ. με 9,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 9,8 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. , αθόρυβος, χωρίς κραδασμούς και «καίει» ελάχιστα (2,5 λίτρα στα 100 χλμ.).
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό, με συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, με τα ελαστικά της CST να κάνουν εξαιρετική δουλειά σε στεγνή άσφαλτο. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό (240 mm μπροστά – 220 mm πίσω) με σύστημα CBS. Όταν μιλάμε για CBS στα δίκυκλα, αναφερόμαστε σε ένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης που κατανέμει αυτόματα το φρενάρισμα μεταξύ του μπροστινού και του πίσω τροχού, βελτιώνοντας την ευστάθεια και μειώνοντας την απόσταση πέδησης.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 2 2

Οι διαστάσεις και το βάρος του το καθιστούν προσβάσιμο σε όλους τους αναβάτες ανεξαρτήτως σωματότυπου. Μήκος κάτω από δύο μέτρα, μεταξόνιο 1.375 mm, πλάτος 695 mm, ύψος σέλας στα 770 mm, βάρος 124 κιλά. Εύκολα διαχειρίσιμο ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα και στις επιτόπιες μανούβρες, με τους καθρέφτες στο σωστό ύψος και την κόρνα να αποδίδει τα κατάλληλα decibel για να κάνετε την παρουσία σας ακόμη πιο αισθητή.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 2 8

Η θέση οδήγησης είναι αναμφισβήτητα άνετη, με ύψος 770mm, η αυτοπεποίθηση, καθώς μπορείς να πατήσεις εύκολα στο έδαφος, αυξάνεται νοιώθοντας πως τίποτα δεν μπορεί να σε σταματήσει στο κυκλοφοριακό χάος της πόλης. Άνετη και σωστά σχεδιασμένη, ακόμη και από την οπτική γωνία του επιβάτη που διαθέτει άφθονη στήριξη και λαβές με εύκολο κράτημα. Το κέντρο βάρους βρίσκεται χαμηλά και αυτό το καθιστά στιβαρό και πολύ σταθερό. Είναι ένα scooter με «κοντό» μεταξόνιο, ένα χαρακτηριστικό που προσφέρει μεγάλη ευελιξία εντός πόλης.
Οι αναρτήσεις κάνουν τη δουλειά τους ακόμα κι αν στο πίσω μέρος, σε δύσκολες συνθήκες ασφάλτου, τα δύο αμορτισέρ παλεύουν να φιλτράρουν τις πιο μεγάλες ανωμαλίες. Τα καταφέρνουν με ένα άτομο, δυσκολεύονται με δύο. Το σωστό φρενάρισμα, όχι υπερβολικά ισχυρό, εγγυάται απροβλημάτιστες επιβραδύνσεις με πολύ καλή αίσθηση στις μανέτες.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 2 6

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται ιδανικά με το πολύ καλά βαθμονομημένο σύστημα μετάδοσης. Αμφότερα συμβάλλουν στην πρωτόγνωρη ποιότητα κύλισης του scooter της Thrust Motor. Η ισχύς είναι σωστά κατανεμημένη σε όλο το φάσμα στροφών, εξασφαλίζοντας σπιρτόζικες εκκινήσεις, παράλληλα μια γλυκιά αίσθηση στο άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού. Όλα αυτά συνεισφέρουν στη μικρή κατανάλωση καυσίμου και τη χαλαρή-ευχάριστη οδήγηση.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 3 3

Αν επιβάλλεται να κινηθείτε σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, τότε θα διαπιστώσετε πως οι επιδόσεις του DSR φτάνουν και περισσεύουν σε πολλές περιπτώσεις. Τα 90 χλμ/ώρα στο ψηφιακό ταχύμετρο έρχονται γρήγορα, ενώ αβίαστα φτάνει τα 110 χλμ/ώρα κάνοντας ακόμα και τις προσπεράσεις εύκολη υπόθεση. Όλα τα παραπάνω διαφέρουν ελάχιστα με δύο επιβαίνοντες, με τη σταθερότητα να παραμένει σε υψηλά επίπεδα ανεξαρτήτως συνθηκών.
Το DSR 125 AC πωλείται στην τιμή των 2.090 ευρώ, ενώ με 605 ευρώ περισσότερα μπορείτε να αποκτήσετε την έκδοση με τον υγρόψυκτο κινητήρα, ισχύος 11,6 ίππων, δικάναλο ABS, Traction Control, οθόνη TFT και σύστημα Keyless. Συνολικά το scooter που οδηγήσαμε για μία εβδομάδα είναι «αποτελεσματικό» εντός πόλης, με εξαιρετική σχέση ποιότητας/τιμής, όμορφο, μοντέρνο, με πολύ χαμηλή κατανάλωση.
Thrust Motor DSR 125 AC 2024 2wo 9 2

THRUST MOTOR DSR 125 AC 2024Δ.ΓΚΟΥΝΤΟΥΦΑΣ ΙΚΕ
ΤΙΜΗ (€):2.090
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)124,9
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm)Δ.Α.
ΣΥΜΠΙΕΣΗΔ.Α.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (ps/rpm)9.5/7.500
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (nm/rpm)1/6.000
ΒΑΡΟΣ (kg)124 (ΧΩΡΙΣ ΥΓΡΑ)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm)770
ΜΗΚΟΣ (mm)1.960
ΠΛΑΤΟΣ (mm)770
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm)1.375
ΙΧΝΟΣ(mm)Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o)Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ:CST 100/80-14
ΠΙΣΩ:CST 130/70-13
ΠΛΑΙΣΙΟ:ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ
ΨΑΛΙΔΙ:ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩΔΥΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 240 mm & CBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 220 mm & ABS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ10,5 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ (lt/100km/h)2,5 ΛΙΤΡΑ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ











 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Italjet Gresini Racer Dragster Limited Edition – Ξεπούλησε… πριν παρουσιαστεί​

1cdb01d06ddc6993903fc628e29d02ec_XL.jpg

Έπεσαν σαν τα αρπακτικά οι επίδοξοι αγοραστές πάνω στο νέο Dragster Gresini, τι και αν η Italjet το χρέωσε ακριβότερα από την Voge DS900X!

Δεν πρόλαβαν καν να γνωστοποιήσουν στο κοινό, τις λεπτομέρειες διαθεσιμότητας του, οι άνθρωποι της Italjet και το νέο Gresini Racing Dragster Limited Edition… ξεπούλησε, λέει! Πρόκειται για μία ειδική έκδοση του Dragster 300, στα χρώματα της ομάδας της Gresini στο MotoGP, με την οποία τα δύο σήματα γιόρτασαν την νέα τους συνεργασία.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Gresini, το μοντέλο «ξεπούλησε πριν υπάρξει η ευκαιρία να ανακοινωθούν επίσημα τα στοιχεία ή οι λεπτομέρειες για την διαθεσιμότητα του, μια καταπληκτική αντίδραση που αντανακλά το τεράστιο πάθος και την αφοσίωση της Dragster Κοινότητας». Τα μόλις 50 κομμάτια της ειδική έκδοσης αγοράστηκαν από πελάτες αλλά και dealers και, κάπου εδώ, η Gresini αναφέρει ότι «αν χάσατε την αρχική διάθεση, λίγα από τα αποκλειστικά Dragsters είναι ακόμα διαθέσιμα μέσω επιλεγμένων dealers». Μάλιστα.

Σχετικά με τα χαρακτηριστικά του, το Italjet Dragster 300 Gresini έχει:
-Αριθμημένη πλάκα παραγωγής από 00 έως 50
-Αμορτισέρ Ohlins εμπρός και πίσω και αγωνιστική εξάτμιση Akrapovic (δίνεται και η «μαμά» εξάτμιση)
-Κάλυμμα πίσω μέρους σέλας με πτερύγια τύπου MotoGP
-Ολογραφικό λογότυπο, με το οποίο γίνεται πιστοποίηση γνησιότητας του μοντέλου
-Αποκλειστικά διαθέσιμο στην έκδοση των 300 κυβικών.

Η τιμή που η Italjet όρισε για το μοντέλο, ανέρχεται στα… 9.499 ευρώ, μία τιμή σε επίπεδο μοτοσυκλετών, αλλά όταν μιλάμε για περιορισμένης παραγωγής συλλεκτικά, όλα επιτρέπονται και, όπως έχει δείξει η ιστορία, όλα πουλιούνται.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ





 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
27.083
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Zontes 368G - Adventure σκούτερ με απίστευτο εξοπλισμό​



Κάμερες μπρος-πίσω, ραντάρ, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, 17 ιντσών μπροστινός τροχός σε σκούτερ 368 cc; Κι όμως, ναι.
Η Zοntes είναι μια από τις πιο γνωστές στα μέρη μας κατασκευάστριες δικύκλων από την Κίνα, επιδεικνύοντας ραγδαία ανάπτυξη μέσα σε ελάχιστα χρόνια. Διαθέτοντας πια μια γκάμα τεσσάρων σκούτερ στην ελληνική αγορά, εμφάνισε στην EICMA μια νέα γενιά μοντέλων υπό την επωνυμία 501 (491 cc στην πραγματικότητα), αλλά στους μήνες που ακολούθησαν ήρθε μια νέα αποκάλυψη στην Κίνα.

Εκεί η Zontes έχει εμφανίσει μια νέα ομάδα σκούτερ 368, για τα οποία μιλήσαμε στις αρχές Ιουνίου 2024 εικάζοντας πως πρόκειται για τη διάδοχη γενιά των 350 με λίγα περισσότερα κυβικά, λίγη περισσότερη δύναμη και ροπή και φρεσκάρισμα στην εμφάνιση.
zontes 368G 2
Αυτό που έλειπε από την οικογένεια ήταν ένα adventure σκούτερ και αυτή τη φορά η Zontes το έφτιαξε. Το 368G μοιράζεται την ίδια ακριβώς σχεδίαση - και χρώμα, όπως βλέπουμε στις εικόνες και βίντεο - με το ανάλογης λογικής 501 G της έκθεσης του Μιλάνου, με μονοκύλινδρο κινητήρα 368 cc που αποδίδει 38.7 hp και 4.1 kgm για 198 κιλά και ονομαστική τελική ταχύτητα 129 km/h.

Ένα βασικό χαρακτηριστικό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ο μεγάλος μπροστινός τροχός 17 ιντσών, κάτι που ως τώρα συνιστούσε αποκλειστικό προνόμιο του γενάρχη των adventure σκούτερ, Honda X-ADV, αλλά σύντομα θα κοσμεί τόσο το 501 G όσο και το 368 G. Πίσω θα βρούμε έναν τροχό με ζάντα διαμέτρου 14 ιντσών, ενώ αμφότεροι τροχοί είναι ακτινωτοί αλλά δέχονται λάστιχα χωρίς αεροθάλαμο (tubeless).
zontes 368G 1
Η Zontes τα δίνει όλα στη νέα της γκάμα σκούτερ περιπέτειας, καθώς ο κόσμος του 368 G είναι πραγματικά εντυπωσιακός για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ξεκινάμε από πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπροστά και πίσω, με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα σε μεγάλο δίσκο μπροστά και φυσικά υποστήριξη από δικάναλο ABS με cornering ικανότητα.

Στη συνέχεια προσθέτει δύο κάμερες υψηλής ανάλυσης μπροστά και πίσω, ενώ ολοκληρώνει τον εντυπωσιασμό με σύστημα ραντάρ στο πίσω μέρος που υποστηρίζει Blind Spot Detection, δηλαδή προβάλλεται προειδοποιητική ένδειξη μέσα στους καθρέπτες του σκούτερ όταν ένα όχημα πλησιάζει σε τυφλό σημείο στο πεδίο ορατότητας του αναβάτη.
zontes 368G 5
Προσθέστε όλα τα παραδοσιακά των νέων σκούτερ, με άπλετους αποθηκευτικούς χώρους, οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, τρία ζευγάρια παροχών φόρτισης USB (A και C) στο ταμπλό οργάνων, στο ντουλαπάκι και κάτω από τη σέλα, ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα με το χέρι, φωτιζόμενους διακόπτες, δύο προγράμματα οδήγησης Sport και Eco κ.ο.κ.
Μαζί με το 501 G, το 368 G δείχνει κάτι παραπάνω από ανταγωνιστικότατο και ελπίζουμε να τα δούμε σύντομα στα μέρη μας όπου, με τις "σωστές" τιμές, μπορούν να κάνουν θραύση, ειδικά με αυτόν τον εξοπλισμό που στα χαρτιά βάζει τα γυαλιά σε σύσσωμο τον ανταγωνισμό.
zontes 368G 4
Δείτε το παρακάτω σε ένα αναλυτικότατο βίντεο-παρουσίαση από κινέζικο κανάλι (διαθέτει αγγλικούς υπότιτλους).


Πηγές: Moto2s, Lang Thang
 
Top Bottom