Σάββας
Μαθουσάλας member
Εεεεεπ πού πας?Καλή μελέτη παίδες
Κάτσε εδώ θα μοιράσει μύγδαλα και διάφορες λιχουδιές στο τέλος ο Μπαμπίνος, μπορεί να μας πάει και βόλτα !
Ε Ε ΕΚΔΡΟΜΗ !
Σοφιανέ συνέχισε λέμε!
Εεεεεπ πού πας?Καλή μελέτη παίδες
...Συνεχίζω ή είμαστε πολύ χεράδες όλοι εδώ μέσα;
Συνεχα στο τελευταιο σχολιο, δηλωνω παρων πολλες φορες....Συνεχίζω ή είμαστε πολύ χεράδες όλοι εδώ μέσα;
Γιατρέ τον φόβο πως μπορούμε να τον αποβάλουμε ώστε αντί να πατάμε φρένο στην στροφή να δίνουμε γκάζι. Συνήθως όταν ανοίγει η τροχιά ασυναίσθητα κλείνουμε γκάζι για να επανέλθει ή τουλάχιστόν έτσι νομίζουμε. Αν ανοίξουμε το γκάζι πάνω στην στροφή ενώ ανοίγει η τροχιά ή θα πάμε από εγκεφαλικό ή το κάθισμα θα γίνει καφέ(μην αναφέρω τον λόγο).Άσε που τα μάτια μας θα έχουν την όψη φρεσκοψαρεμένης γαρίδας θα έχουν βγει όξω....Συνεχίζω ή είμαστε πολύ χεράδες όλοι εδώ μέσα;
Με τίποτα Πάνο, ίδια σχεδόν επιφανεια. Ειναι άλλες οι δυναμεις που επενεργουν όταν στρίβει η μηχανή γιαυτό και είναι πιο επισφαλής.Στην στροφη ερχεται το μισο λαστιχο σε επαφη με την ασφαλτο σε σχεση με την ευθεια.Δεν αυξανονται οι πιθανοτητες να το χασεις?
Σχετικο νομιζω ειναι αυτο με την προσφυση του μπροστινου, σε στροφη.(το μισο)Noτη εχει σημασια για πια μηχανακια μιλαμε?Για ολα τα μηχανακια ισχυουν οι ιδιοι κανονες ασχετα αν καποια απο αυτα διαθετουν την τεχνολογια να κανουν τα λαθη μας λιγοτερο επικινδυνα.
Στην στροφη ερχεται το μισο λαστιχο σε επαφη με την ασφαλτο σε σχεση με την ευθεια.Δεν αυξανονται οι πιθανοτητες να το χασεις?
Γιατρέ τον φόβο πως μπορούμε να τον αποβάλουμε ώστε αντί να πατάμε φρένο στην στροφή να δίνουμε γκάζι. Συνήθως όταν ανοίγει η τροχιά ασυναίσθητα κλείνουμε γκάζι για να επανέλθει ή τουλάχιστόν έτσι νομίζουμε. Αν ανοίξουμε το γκάζι πάνω στην στροφή ενώ ανοίγει η τροχιά ή θα πάμε από εγκεφαλικό ή το κάθισμα θα γίνει καφέ(μην αναφέρω τον λόγο).Άσε που τα μάτια μας θα έχουν την όψη φρεσκοψαρεμένης γαρίδας θα έχουν βγει όξω.
Σχεδιαστε ενα λαστιχο σε ορθια θεση και ενα λαστιχο σε πλαγια θεση (στροφης)Με τίποτα Πάνο, ίδια σχεδόν επιφανεια. Ειναι άλλες οι δυναμεις που επενεργουν όταν στρίβει η μηχανή γιαυτό και είναι πιο επισφαλής.
Τι να πω βρε άγγελε...Γιατρέ τον φόβο πως μπορούμε να τον αποβάλουμε ώστε αντί να πατάμε φρένο στην στροφή να δίνουμε γκάζι. Συνήθως όταν ανοίγει η τροχιά ασυναίσθητα κλείνουμε γκάζι για να επανέλθει ή τουλάχιστόν έτσι νομίζουμε. Αν ανοίξουμε το γκάζι πάνω στην στροφή ενώ ανοίγει η τροχιά ή θα πάμε από εγκεφαλικό ή το κάθισμα θα γίνει καφέ(μην αναφέρω τον λόγο).Άσε που τα μάτια μας θα έχουν την όψη φρεσκοψαρεμένης γαρίδας θα έχουν βγει όξω.
η κορώνα του ελαστικου και το σχήμα της έχει να κανει με το ποσο μεγαλη κλιση μπορεί να παρει ενα ελαστικο και ποσο γρηγορα μπορεί να φτάσει σε αυτη ενω ταυτοχρονα να γυρισει ορθιο ξαναΣχετικο νομιζω ειναι αυτο με την προσφυση του μπροστινου, σε στροφη.(το μισο)
Παιζει μεγαλο ρολο πιστευω και η κορωνα του ελαστικου, αυτο που λεμε αργη η γρηγορη.
Σαφως, λαθος συνταξη απο μενα,προβληματιστηκα που εγραψε ο Πανος για προσφυση μισου ελαστικου.η κορώνα του ελαστικου και το σχήμα της έχει να κανει με το ποσο μεγαλη κλιση μπορεί να παρει ενα ελαστικο και ποσο γρηγορα μπορεί να φτάσει σε αυτη ενω ταυτοχρονα να γυρισει ορθιο ξανα
Να σε δω Μπάμπη με το rt πλαγιασμένο ΄πάνω στην στροφή να ανοίγεις και άλλο το γκάζι. Όχι αυχενικό και παλινδρόμηση στομάχου αλλά και 125 ακόμη άγνωστες ασθένειες. Εγώ από τι νομίζεις δεν βλέπω καλά οι στροφές φταίνε.Τι να πω βρε άγγελε...
Και τι να τραγουδήσω.
Με τίποτα Πάνο, ίδια σχεδόν επιφανεια. Ειναι άλλες οι δυναμεις που επενεργουν όταν στρίβει η μηχανή γιαυτό και είναι πιο επισφαλής.
Σαφως, λαθος συνταξη απο μενα,προβληματιστηκα που εγραψε ο Πανος για προσφυση μισου ελαστικου.
Εδω δεν βρήκαμε άκρη με την υψοφοβια στο αεροπλάνο...Να σε δω Μπάμπη με το rt πλαγιασμένο ΄πάνω στην στροφή να ανοίγεις και άλλο το γκάζι. Όχι αυχενικό και παλινδρόμηση στομάχου αλλά και 125 ακόμη άγνωστες ασθένειες. Εγώ από τι νομίζεις δεν βλέπω καλά οι στροφές φταίνε.
Πάει για εξαερωση στο cbsΕεεεεπ πού πας?
Κάτσε εδώ θα μοιράσει μύγδαλα και διάφορες λιχουδιές στο τέλος ο Μπαμπίνος, μπορεί να μας πάει και βόλτα !
Ε Ε ΕΚΔΡΟΜΗ !
Σοφιανέ συνέχισε λέμε!
Θεωρητικά πάντα αν έχει τις απαραίτητες πιέσεις που σου δίνει ο κατασκευαστής για το λάστιχο και έχει ζεσταθεί είναι φτιαγμένο έτσι ώστε στο κάθετο βάρος να δεχεται ελάχιστη παραμόρφωση τόση ώστε να είσαι όρθιος. Στο πλάγιασμα επειδη δεχεται συνδυασμό δυνάμεων παραμορφώνεται περισσότερο και έχει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφήςΣτην ευθεια το λαστιχο δεχεται χονδρικα καθετο βαρος 300 κιλων και γινεται πιο πλατυ το πελμα.Στην στροφη ποσο καθετο βαρος δεχεται,ποσο μεγαλωνει η επιφανεια του και ποιες ειναι οι θερμοκρασιες στο σημειο επαφης?
Το τελευταιο δεν το ξερω,ρωταω.
Τransalp δεν πηρες Μπαμπινο, αλλα μετα απο 30 χρονια θα μαθουμε τα βασικα της προσφυσης,Εγώ πάντως που δεν ειμαι χερας... Όταν δω τα δυσκολα νιπτω τας χείρας μου..
Σηκωνω τη μηχανή, φρεναρω.. (δε φρεναρω πλαγιασμενος) και φτου κι απ την αρχή.. Προσπαθώ να κοιτάω πάντα μέσα.... Προσπαθω