Αν το αλλάξω θαναι με κάτι παλιό κ φθηνό.. Μέχρι 2 χιλιάρικα μαξ,
Δε με πειράζει να θέλει μάζεματα, αρκεί να μην μου αδειάσει την τσέπη. Όλα τα μτχ κάτι θα θελουν(μόνο το ρτ δεν ήθελε... Ηταν περίπτωση)
Αμα όμως είναι να βάλω κ επιπλέον λεφτά για αγορα δεν έχει νόημα..
Για περικοπή εξόδων πάω..
Έφαγα μεγάλο ξενέρωμα με τη στραβωμενη ζάντα.. 3 χτυπήματα είχε..
Επισκευή 60 + 90 καινούριο λάστιχο..
Βαρύ μηχανάκι σημαίνει παραπάνω εξοδα
.
Μπαμπίνο πάμε με τη σειρά :
-Το μηχανάκι σου αρέσει, σε βολεύει και γενικά σου κάνει.
-Βρίσκεις σαν μοναδικό μειονέκτημα την κατανάλωσή του που όμως μπορεί να βελτιωθεί κατά τι όπως είπε ο Άκης με ένα πενηντάρικο.
Η ζάντα και το λάστιχο το ξέρεις, δεν είσαι νέος στο σπορ, ακόμα και κούτα νάτανε θα ήθελε τα ίδια οπότε είναι λόγος να χαλιέσαι?
Σαν να λέμε <<Παναγία μου έφαγα μια πέτρα με τόσα και έχω μια γουβίτσα - γρατζουνίτσα>>.
Φίλε μου ότι κυκλοφορεί θάχει και θα πάθει και αν απαιτείται θα φτιάχνεται.
Ότι δεν κυκλοφορεί δεν θα έχει τέτοια αλλά θάχει άλλα από την ακινησία οπότε που σε οδηγεί η λογική?
Εμένα με οδηγεί στο να συμβουλευτώ κάποιους συντρόχους πούχουν το ίδιο μηχανάκι και που ξέρουν τα χούγια του πώς κάνεις τι, βίντεο στο σωλήνα με <<φτιάξτο μόνος σου>> κλπ και άλογο που κερδίζει ΔΕΝ το αλλάζεις όπως λένε και οι αλογομούρηδες.