Λοιπόν έκανα τον καθαρισμό σήμερα...για να μην μπλέξω όμως με λύσε-δέσε και επειδή δεν είχα πειράξει ξανά το σώμα ψεκασμού έπρεπε να αυτοσχεδιάσω....για αρχή έβγαλα τα πλαστικά και το φιλτροκούτι
Πήρα ένα σύρμα που είχα σπίτι και ένα παλιό κοντομάνικο που είχα να φορέσω απο 15 χρονών. Το μπλουζάκι το έκοψα σε 6 κομμάτια να είναι αρκετά μικρά για να μπορούν να τυλίγονται πάνω στο σύρμα και να περνάνε πίσω απο την πεταλούδα. Παράλληλα το σύρμα μπορεί να λυγίσει άρα καθάρισα και τον λαιμό. Με τον ίδιο τρόπο καθάρισα και την πεταλούδα απο την πίσω μεριά, τέρμα ανοιχτό γκάζι και την καθάριζα σιγά σιγά.
Δεν έγινε 100% πεντακάθαρο σαν να βγήκε απο το εργοστάσιο αλλά η πεταλούδα είναι αρκετά πιο καθαρή και το κυριότερο: οι επικαθήσεις απο τον λαιμό εισαγωγής έφυγαν!! Είχε πιάσει ένα στρώμα σαν μάκα όλο αυτό και πλέον δεν υπάρχει. Φαίνεται το μέταλλο απο κάτω πλέον!
Δεν έγινε 100% λαμπίκο, αλλά καθάρισε όλες τις βρωμιές που είχε πιάσει μετά απο τόσα χρόνια τουλάχιστον....
Πριν:
Μετά:
Έριξα και λίγο ακόμα εξωτερικά στην πεταλούδα να καθαρίσει εντελώς κάτω και λίγο πάνω που φαίνεται στην φωτογραφία. Η πεταλούδα είναι κομπλέ πλέον....
Και τώρα πάμε στην νίλα που έπαθα σαν σωστός πρωτάρης!
Αααα λέω αυτό κάνει καλή δουλειά! Ρίξε και άλλο! Ρίχνω, ρίχνω, σε κάποια φάση κοιτάω με τον φακό, το υγρό έφτασε μέχρι πάνω σχεδόν...
"F*ck, τώρα τι κάνω;" σκέφτηκα....να το βάλω μπρος; Είναι εύφλεκτο μην κάνει κάνα μπαμ τίποτα. Ε τελικά πήρα την απόφαση να πατήσω μίζα.
Το μηχανάκι προφανώς δεν πήρε μπρος....όμως όπως κάθε καλό παπί έχει και μανιβέλα! Η μανιβέλα ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕ....
"Όχι ρε πστ μου! Κόλλησε το μοτέρ! ΟΧΙΙΙΙΙ!".....πατάω πάλι μίζα και γκάζι.
Η μίζα αυτή τη φορά γυρνούσε και το μηχανάκι κάτι πήγε να κάνει....παράλληλα απο την ένωση λαιμού εξάτμισης-τελικό έβγαζε μαύρα υγρά:
Σε κάθε μιζιά το μοτέρ έφτυνε το υγρό απο την εξάτμιση ουσιαστικά....τελικά μετά απο 1 λεπτό προσπάθειας πήρε μπρος! Βέβαια η εξάτμιση έβγαζε μαύρους καπνούς για λίγο.
Το άφησα ένα 10λεπτο στο ρελαντί να δουλέψει να κάψει ότι υγρό έμεινε. Μετά το έδεσα πάλι όλο και πήγα βόλτα. Τελικά ο καθαρισμός έπιασε όμως! Είχε θετικά αποτελέσματα για το μηχανάκι
1) παίρνει πολύ πιο εύκολα μπρος πλέον
2) στο άνοιγμα του γκαζιού το μηχανάκι "άπλωσε", τραβάει εντελώς γεμάτα, στο τέρμα
3) ακόμα και ο κόφτης άλλαξε. Μέχρι και χθες στον κόφτη έκανε σαν τα καρμπυρατέρ παπιά κάπως να το πω, τώρα είναι ένα σταθερό "ταν-ταν-ταν-ταν" όπως πρέπει.
Ε ναι...έπρεπε να πάθω όμως για να μάθω...την επόμενη φορά (όποτε ξαναπιάσει βρωμιές δηλαδή) θα το λύσω όλο με φλατζόκολλες κλπ. Απλά και σήμερα δεν μπορούσα να το αφήσω και λυμένο όλη μέρα γιατί το χρειαζόμουν.