Η πενφε οπως την λετε εδω ,σαν κυριαρχος του χωρου βασει πωλησεων,καλα κανει και πουλαει οσο θελει,εναν κινητηρα ενος αιωνα (με πολλες βελτιωσεις βεβαιως βεβαιως,)ενα διαφορικο (κραξτε ελευθερα ,ξερω οτι λεγεται αξονας,για να σας την σπασω το λεω)που δεν εχει ακομα μετα απο τοσα χρονια καταφερει να το κανει αξιοπιστο),ενα αυτοκινητιστικο δισκο πλατω,που χρειαζεται να κοψεις την μηχανη στα δυο για να τ αλλαξεις με το αναλογο κοστος και φρενα αγκυρες,ΟΤΑΝ λειτουργουν (το ABS ειδικα).Μην μιλησω για τα προβληματικα ΣΕΡΒΟ 2003-2007.Με ενα πρωτοτυπο-περιεργο συστημα μπροστινης αναρτησης ,που μονο αυτη χρησιμοποιει και που εχει οσους λατρεις- αλλους τοσους πολεμιους και που κατα δηλωσιν των περισσοτερων ΔΕΝ οδηγειται ΑΣΦΑΛΩΣ ΧΩΡΙΣ ΑΒS.Oσες αντιρησσεις και να εχουμε ή να μην εχουμε το σιγουρο ειναι οτι ΑΚΟΜΗ ειναι ο ΒΑΣΙΛΗΑΣ της κατηγοριας και ΑΥΤΟ ειναι που μετραει.Οι ΒΑΣΙΛΗΑΔΕΣ ομως ΑΛΛΑΖΟΥΝ,δεν μενουν για παντα.Αυτο ειναι νομοτελεια.Ο ανταγωνισμος ναναι καλα.Απο την ΚΙΝΑ ,ΙΝΔΙΑ και τελευταιως και απο τον ΚΟΙΜΩΜΕΝΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ( τις ΗΠΑ)που ελεγε και ο μεγας ναυαρχος ΓΙΑΜΑΜΟΤΟ.
Eγω απλα να σε διορθωσω σε καποια τεχνικα θεματα που ειπες.,,,
Ο μποξερ συνεχιζει να μπαινει γιατι δινει ζυγισμα κ χαμηλο κεντρο βαρους.Τεχνικα δεν εχει σχεση με τα παλια μποξερ, ουτε δισκοπλατω εχει...ουτε δυναμο με λουρι.
Το τελελεβερ επισης κανει πολυ καλη δουλεια, αλλα στοιχιζει...και μάλλον γι αυτο το καταργει απ τα μηχανακια της,
Το abs ειναι παραμυθι των μαστορων....οσο απαραιτητο ειναι στα συμβατικα πηρουνια ειναι και εδω..μη σου πω οτι ειναι πιο απαραιτητο στα συμβατικα, γιατί αν μπλοκάρει έχεις πολύ μικρή Κάστερ..
Μην ξεχνας οτι εβγαιναν gs χωρισ abs απο μαμα, απο to 94 ως το 2003
Eνας ταξιδευτής ονόματι hank έχει κάνει με το απλο1100gs άνευ abs, 850.000xlm..
Το μονομπρατσο παραβελερ, ακυρωνει τις αποτομες αντιδρασεις του αξονα στην επιταχυνση..
Στα μειον το ζορι που μοιραια τραβαει το μεγαλο ρουλεμαν..και η ευπαθεια της αρθρωσης του σπαστου αξονα...
Τα τζαπαν αξονοφορα εχουν μονοκοματο αξονα κινησης , και εδραζουν τον τροχο σε πισω αξονα, χωρις να επιβαρυνουν το μεγαλο ρουλεμαν του ''διαφορικου''.Το φορτιο ειναι στα ρουλμαν του τροχου. Εχουν τεχνολογια virago 80ς...Αθανατα
Στα μειον η οδικη συμπεριφορα.
.Διαλεγεις και παιρνεις!