H-D Pan America 1250

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.529
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ευτυχώς βγαίνει και μια μηχανή γιατί πήξαμε σε εκείνα τα σαράβαλα τα GS. Χάλια εμφάνιση, μάπα κινητήρας.

Εδώ η Harley σχεδίασε μια μοτοσυκλέτα σαν τανκ, αλλά μάλλον ο σχεδιαστής είναι τσακωμένος με την αισθητική.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πλήρης τεχνική ανάλυση Harley Davidson Pan America 1250/ Pan America Spacial 2021: Με τεχνολογία αιχμής​

Κάνει τον ανταγωνισμό να φαίνεται… ντεμοντέ!

Αναρτήσεις που αυτόματα χαμηλώνουν και ψηλώνουν τη μοτοσυκλέτα, αυτορυθμιζόμενες υδραυλικές βαλβίδες που δεν χρειάζονται ποτέ service, ενεργά φώτα LED και όργανα με οθόνη touch-screen, είναι μόνο μερικές από τις εντυπωσιακές τεχνολογίες της Harley Davidson Pan America 1250/ Pan America 1250 Special. Α! Και με βάρος 228 κιλά (242 κιλά με 21,2 λίτρα βενζίνης και 4,5 λάδι στον κινητήρα) τα 150 άλογα στις 9.000 στροφές δεν χρειάζονται περισσότερα από 4,9 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, χαρίζοντας αυτονομία 530 χιλιομέτρων!

Το είχαν πει και τελικά το έκαναν πράξη. “Ξέρουμε πως μπαίνουμε σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία όπου δραστηριοποιούνται οι κορυφαίοι κατασκευαστές του κόσμου” ήταν τα λόγια του πρώην πρόεδρου της Harley Davidson, ο οποίος οραματίστηκε την φιλοσοφία More Roads, της οποίας παιδί είναι και η Pan America. Δυστυχώς δεν είναι πλέον στο τιμόνι της αμερικάνικης εταιρείας για να απολαύει τους καρπούς των κόπων του. Και τι αποτέλεσμα! Θα ξεκινήσουμε από την μεγαλύτερη “πρωτιά” της Panamerica διότι δεν αφορά μόνο την κατηγορία των on-off αλλά ολόκληρη την βιομηχανία δικύκλων γενικώς. Μιλάμε φυσικά για τις αυτορυθμιζόμενου ύψους και ημί-ενεργητικές αναρτήσεις της Showa που έχει η έκδοση Special και είχε παρουσιάσει η ιαπωνική εταιρεία στην τελευταία έκθεση τεχνολογίας του Τόκιο πάνω σε μια Honda Africa Twin. Με δεδομένο πως η Showa είναι από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της Honda και η Honda έχει μετοχές της Showa, οι φήμες τότε ήθελαν να δούμε αυτές τις αναρτήσεις πάνω στην Africa Twin 1100 που θα παρουσιαζόταν μερικούς μήνες αργότερα.

Όμως η ιστορία θέλει την Harley Davidson να είναι εκείνη που τις χρησιμοποιεί για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Η λειτουργία τους είναι αυτόματη ή manual. Στην αυτόματη λειτουργία η μοτοσυκλέτα χαμηλώνει όταν είναι σταματημένη και σηκώνεται όταν κινείται. Το εύρος που μεταβάλλεται είναι περίπου 17mm. Μαζί με την δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της ίδιας της σέλας, η έκδοση Special έχει ύψος σέλας από μόλις 772mm έως 830mm και είναι η χαμηλότερη στην κατηγορία της. Μόνο η BMW προσφέρει το R1250 Adventure με τόσο χαμηλή σέλα, αλλά με το κόστος της μόνιμα μικρότερης ωφέλιμης διαδρομής των αναρτήσεων και με μια σέλα που έχει ελάχιστο αφρώδες υλικό. Τέτοιοι συμβιβασμοί δεν υπάρχουν στην Pan America.
Στη βασική έκδοση χωρίς τις αυτορυθμιζόμενες αναρτήσεις το εύρος του ύψους της σέλας είναι 772mm-869mm. Το πλεονέκτημα του συστήματος είναι προφανές. Εν κινήσει το χαμηλότερο σημείο της μοτοσυκλέτας απέχει 210mm από το έδαφος, ενώ όταν πρέπει να πατήσεις τα πόδια σου γερά κάτω στο φανάρι, η μοτοσυκλέτα χαμηλώνει μόνη της. Επίσης αυτές οι αναρτήσεις της Showa μπορούν να κρατούν διαρκώς σταθερό το ύψος της μοτοσυκλέτας ανεξάρτητα αν κάθεται πίσω συνεπιβάτης ή αν είναι οριακά φορτωμένη η μοτοσυκλέτα.
Έχουν συνολικά τρία προγράμματα λειτουργίας:
Auto Mode: όπου χαμηλώνει τη μοτοσυκλέτα όσο πιο γρήγορα γίνεται
Sort Delay/Long Delay: σε αυτά τα δύο προγράμματα η μοτοσυκλέτα αρχίζει να χαμηλώνει και παραμένει χαμηλή μόνο όταν η ταχύτητα που κινείσαι είναι σχεδόν πάρα πολύ μικρή (2-5km/h)
Locked Mode: σε αυτό το mode καταργείς ουσιαστικά την λειτουργία του συστήματος και η μοτοσυκλέτα παραμένει σταθερή σε ύψος
Το λογισμικό λειτουργίας τους έχει εξελιχθεί από την ίδια την Harley Davidson για αυτή τη μοτοσυκλέτα και δεν είναι έτοιμο αγορασμένο από την Showa.
Το upside-down πιρούνι εμπρός έχει διάμετρο 47mm και η διαδρομή των αναρτήσεων είναι τεράστια στα 191mm. Τα προγράμματα (mode) των ημί-ενεργητικών αναρτήσεων είναι 5 (comfort, balanced, sport, off-road soft, off-road firm).
Τα φρένα είναι της Brembo με ακτινικές δαγκάνες που έχουν τέσσερα μεγάλα έμβολα των 30mm και δίσκους των 320mm. Πίσω ο δίσκο είναι στα 280mm. Φυσικά το ABS είναι cornering, όπως “cornering” είναι και το traction control, δηλαδή λαμβάνει υπόψη του τους αισθητήρες επιτάχυνσης της IMU. Και τα δύο αυτά συστήματα διαφοροποιούν τον τρόπο λειτουργίας τους στα προγράμματα Off-Road Plus και Off-Road Plus Custom ώστε να προσαρμόζονται στις συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης των εκτός δρόμου διαδρομών.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ηλεκτρονικά βοηθήματα του Panamerica είναι το Cornering-Engine Brake, όπου ο ride by wire ψεκασμός ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα και δεν αφήνει τον πίσω τροχό να μπλοκάρει αν κατεβάσεις ταχύτητα με την μοτοσυκλέτα πλαγιασμένη.

Στη λίστα με τις πρωτιές της Pan America θα πρέπει να βάλουμε και τον full-led προβολέα, ο οποίος διαθέτει ενεργά cornering lights. Ποια η διαφορά από τα cornering lights των άλλων θα ρωτήσετε; Αυτός ο προβολέας έχει τρία LED σε κάθε άκρη του, όπου το κάθε ένα από αυτά έχει διαφορετική γωνία στόχευσης (συγκεκριμένα το ένα είναι στις 8⁰, το άλλο στις 15⁰ και το άλλο στις 23⁰. Αντί να ανάβουν όλα μαζί όταν πλαγιάζει η μοτοσυκλέτα, στο Panamerica ανάβουν ένα-ένα με τη σειρά ανάλογα με το πόσο έχεις πλαγιάσει, προσφέροντας ομοιογενή φωτισμό σε κάθε είδους στροφή.
Στα στοιχεία άνεσης και πρακτικότητας να βάλουμε επίσης την ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα, όπου έχει εύρος ρύθμισης 45mm και γίνεται εύκολα με το ένα χέρι σύμφωνα με την Harley.
Ρυθμιζόμενο και μάλιστα χωρίς εργαλεία είναι και το πεντάλ του πίσω φρένου, ώστε να του αλλάζεις εύκολα θέση όταν οδηγάς όρθιος στο χώμα!

Όργανα με touch-screen και zoom-in/zoom-out
Οι touch-screen οθόνες δεν είναι κάτι καινούριο για την Harley Davidson, αφού τις χρησιμοποιεί εδώ και αρκετά χρόνια στις Street Glide / Road Glide και γενικά σε όσα μοντέλα έχουν το infotainment BOOM. Όμως στον κόσμο των mega on-off είναι κάτι νέο και δίνει μεγάλες δυνατότητες επιλογών στον αναβάτη. Όλα γίνονται μέσω bleutooth και του ειδικά σχεδιασμένου App της Harley Davidson. Με αυτό το App στο κινητό σου μπορείς να έχει στην οθόνη των οργάνων navigation που ενημερώνεται αυτόματα και μάλιστα μπορείς να αποθηκεύσεις την διαδρομή που θέλεις να κάνεις σε περίπτωση που βρεθείς σε περιοχές όπου δεν υπάρχει σήμα (δεν έχει κεραία GPS, χρησιμοποιεί του τηλεφώνου σου). Υπάρχουν πολλές επιλογές διαμόρφωσης των ενδείξεων πάνω στην οθόνη, όπου αν το θελήσεις ο χάρτης του navigation μπαίνει στο κέντρο και μπορείς να κάνεις zoom in-out με τα δάκτυλα. Η λειτουργία touch screen είναι εφικτή μόνο όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακινητοποιημένη. Εννοείται πως μπορείς να χειρίζεσαι και τις υπόλοιπς λειτουργίες του κινητού σου, όπως να αλλάζεις τραγούδια ή σταθμούς στο ραδιόφωνο και να απαντάς σε τηλεφωνικές κλήσεις.

Καθώς έχουμε δοκιμάσει τις αντίστοιχες οθόνες στα Street Glide του 2020, σας βεβαιώνουμε πως δουλεύουν μια χαρά και όταν φοράς γάντια και η ανάλυσή τους είναι κορυφαία, όπως και το τζάμι που μειώνει στο ελάχιστο της αντανακλάσεις.

Accessorized-Pan-America-Special.jpg

Συνεχιζεται........ cdefghigicdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.672
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Κινητήρας-Πλαίσιο σχεδιασμένα μαζί

Ο υπερσύγχρονος τεχνολογικά V2 κινητήρας Revolution MAX των 1252 κυβικών έχει σχεδιαστεί ως ενιαίο μέρος του πλαισίου, με αποτέλεσμα το βάρος της απλής έκδοσης χωρίς υγρά να είναι μόλις 228 κιλά και της Special με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις στα 239 κιλά.



Η περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων είναι στις 60⁰ για να μειωθεί το μήκος του, όμως τα κομβία του στροφάλου έχουν offset 30⁰ με στόχο τα διαστήματα ανάφλεξης να είναι ίδια με εκείνα των V2 με περιεχόμενη γωνία τις 90⁰, μειώνοντας τους κραδασμούς στις υψηλές στροφές. Η κάθε κεφαλή έχει φυσικά δύο εκκεντροφόρους, όπου διαθέτουν σύστημα μεταβλητού χρονισμού, τόσο οι εισαγωγής, όσο και οι εξαγωγής.

Μάλιστα ο σχεδιασμός της έδρασής τους στις κεφαλές, επιτρέπει την αφαίρεσή τους, χωρίς να είναι αναγκαίο το ξεμοντάρισμα ολόκληρου του συστήματος κίνησής τους.

Από κάτω τους έχουν τέσσερεις βαλβίδες (8 συνολικά) με υδραυλική ρύθμιση του διάκενου που φυσικά δεν χρειάζεται ποτέ service! Πολύ σωστά η Harley Davidson καθορίζει τα διαστήματα service του κινητήρα στα πρώτα 1500km και μετά κάθε 8.000km και δεν πέφτει στην λούμπα των μεγάλων διαστημάτων service των 15.000km που έχουν γίνει της μόδας τα τελευταία χρόνια. Ειδικά σε κινητήρες με σύστημα μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρων, όπου η πίεση και η άριστη κατάσταση του λαδιού επηρεάζει άμεσα την λειτουργία και την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου, τα μεγάλα διαστήματα service είναι ρίσκο αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον, όπου τα λάδια γεμίζουν νερό από τις μεταβολές της θερμοκρασίας του αέρα μέσα στα κάρτερ, εξατμίζονται από τις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας και μαζεύουν κατάλοιπα από τους δίσκους του συμπλέκτη που χρησιμοποιείς διαρκώς σε κάθε φανάρι. Έτσι κι αλλιώς, στα ψηλά γράμματα λένε πως πρέπει να αλλάζεις λάδια κάθε χρόνο ανεξάρτητα τα χιλιόμετρα που έχεις προλάβει να κάνεις, οπότε το όριο των χιλιομέτρων μένει στα λόγια τις περισσότερες φορές.

Πίσω στο βασικό θέμα μας, που είναι φυσικά ο κινητήρας του Panamerica, όπου η Harley Davidson χρησιμοποιεί μια χρονοβόρα διαδικασία ψύξης των κεφαλών μετά την χύτευσή τους, ώστε να δώσει διαφορετικά χαρακτηριστικά ακαμψίας στα σημεία που συνδέεται με το πλαίσιο, αφού όπως είπαμε ο κινητήρας αποτελεί μέρος του πλαισίου και έχει ενεργή συμμετοχή στη διαχείριση των δυνάμεων στρέψης που του ασκούνται.

Τα εξωτερικά καπάκια των κεφαλών και του κάρτερ είναι κατασκευασμένα από μαγνήσιο για μείωση του βάρους και οι κύλινδροι και τα έμβολα έχουν αντιτριβηκή επικάλυψη.

Τα μπεκ που ψεκάζουν λάδι κάτω από τα έμβολα και το υγρόψυκτο φίλτρο λαδιού, εξασφαλίζουν σταθερή θερμοκρασία λειτουργίας.



Οι διαστάσεις του θαλάμου καύσης είναι υπερτετράγωνες, με διάμετρο εμβόλου στα 105mm και διαδρομή στα 72mm και η θεωρητική σχέση συμπίεσης φτάνει στα 13:1. Παρά την υψηλή συμπίεση, ο κινητήρας μπορεί να κάψει βενζίνη 91 οκτανίων ή ακόμα και χαμηλότερη, χάρη στο knock-sensor που διαθέτει και τον προστατεύει από την καταστροφική προανάφλεξη. Επίσης όταν σβήσει ο κινητήρας, οι ρυθμιστές των εκκεντροφόρων παίρνουν την πιο ήπια θέση χρονισμού για να μειώσουν την συμπίεση και να διευκολύνουν την μίζα στο έργο της.

Το σύστημα λίπανσης ακολουθεί τη φιλοσοφία των V2 της KTM με ένα ημί-ξερο κάρτερ, που συνολικά περιέχει 4,5 λίτρα λαδιού και μειώνει τις απώλειες από το κιβώτιο ταχυτήτων δεν κολυμπά ολόκληρο μέσα στο παχύρευστο λάδι.



Υπάρχουν δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο που ενεργοποιούνται ανεξάρτητα ανάλογα τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα, ενώ η τροφοδοσία γίνεται με δύο σώματα ψεκασμού τεχνολογίας ride by wire.

Το φιλτροκούτι έχει συνολικό όγκο 11 λίτρα και διαθέτει φίλτρο που πλένεται και επαναχρησιμοποιείται, ενώ η σχεδίασή του εμποδίζει τα νερά να εισχωρήσουν εύκολα.



Το κυρίως πλαίσιο αποτελείται από τρία ξεχωριστά κομμάτια που δένουν σταθερά πάνω στον κινητήρα και τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Η γωνία κάστερ θυμίζει μοτοσυκλέτα δρόμου με τις 25⁰, όμως το ίχνος των 157mm και το μεταξόνιο των 1.580mm είναι ξεκάθαρα από τον κόσμο των καινούριων mega on-off. Στόχος των σχεδιαστών να χωρέσουν ανάμεσα στους άξονες των δύο τροχών όλο το βάρος του συνεπιβάτη και των πιθανών αποσκευών ενός πολυήμερου ταξιδιού.

Οι τροχοί είναι από χυτό αλουμίνιο και στις δύο εκδόσεις, με τις κλασσικές διαστάσεις των 19” εμπρός και των 17” πίσω. Τα 150 άλογα πρέπει να τιθασεύσουν τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά της Michelin με το πίσω να έχει πλάτος 170mm. Στα extra υπάρχουν και ζάντες με ακτίνες (tubeless).



Μετά από όλα αυτά, είναι ξεκάθαρο πως η Harley Davidson δεν ήρθε σε αυτή την κατηγορία για να πάρει τον κωμικό ρόλο στην ταινία. Ήρθε ξεκάθαρα για να κόψει το γέλιο σε όσους έχουν σηκώσει ψηλά την μύτη τους και αν η τιμή της είναι ανταγωνιστική (στη Γερμανία λένε πως θα ξεκινά λίγο κάτω από τα 20.000€) το μόνο που μένει είναι να περάσει από το μαρτύριο του Mega Test του ΜΟΤΟ. Ανυπομονούμε!




TIMH 18.000,00€ το απλό και 21.000,00€ το special

RA1250s.jpgRA1250s_010_r.jpgRA1250s_f16_r.jpgRA1250s_f24_r.jpg



Πηγη www.motomag.gr
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Καπου πηρε το ματι μου οτι στην Ιταλια η απλη εχει 16300 ευρα και η spesiale 18700 ευρωπουλα αν ερθει και εδω σε παραπλησια τιμη βλεπω την αντιπροσωπια της πενφε να βαραει κανονι
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.426
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Τη Χάρλεϋ ανέκαθεν τη θαύμαζα, είχε την ποιότητα κατασκευής αυτή την Αμερικανικη που όλα είναι για μια ζωή αν είναι made in USA, συν την πρακτικότητα που τους χαρακτηρίζει σαν νοοτροπία (όχι σαν κάτι Γάλλους μη χeσω).
Το αν θα κοψει ομως από το μερίδιο της τρισκατάρατης Tooth δεν το νομίζω, όπως δεν το κατάφερε το Explorer, ούτε το Crosstourer, ούτε πόσα άλλα εξίσου ποιοτικά.

Α και μην τσιμπάτε με το χαμηλό κόστος στη βασική έκδοση γιατί αυτη απλούστατα δεν υφίσταται.
Theoretically βγαίνει και τέτοια αλλά χωρίς όοολα τα καλούδια που λένε οι διαφημίσεις και αν καποιος, παρ όλα αυτά, πάει να το ζητήσει "ξέρετε δεν το χουμε προς το παρόν, αλλά αν θελετε υπάρχει ετοιμοπαραδοτο αυτό με τα Χ κοκοψονια και μόνο με 3.000€ επιπλέον!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τη Χάρλεϋ ανέκαθεν τη θαύμαζα, είχε την ποιότητα κατασκευής αυτή την Αμερικανικη που όλα είναι για μια ζωή αν είναι made in USA, συν την πρακτικότητα που τους χαρακτηρίζει σαν νοοτροπία (όχι σαν κάτι Γάλλους μη χeσω).
Το αν θα κοψει ομως από το μερίδιο της τρισκατάρατης Tooth δεν το νομίζω, όπως δεν το κατάφερε το Explorer, ούτε το Crosstourer, ούτε πόσα άλλα εξίσου ποιοτικά.

Α και μην τσιμπάτε με το χαμηλό κόστος στη βασική έκδοση γιατί αυτη απλούστατα δεν υφίσταται.
Theoretically βγαίνει και τέτοια αλλά χωρίς όοολα τα καλούδια που λένε οι διαφημίσεις και αν καποιος, παρ όλα αυτά, πάει να το ζητήσει "ξέρετε δεν το χουμε προς το παρόν, αλλά αν θελετε υπάρχει ετοιμοπαραδοτο αυτό με τα Χ κοκοψονια και μόνο με 3.000€ επιπλέον!
Πάντως το δικό μου είναι μαστόδοντο μπροστά στα 240 κιλά της Χάρλι...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ωραίο το βιντεάκι.
Ο ήχος και το όλο στήσιμο και το πως ακούγεται ο κινητήρας στο γκάζι αλλά και στο ρελαντί, μου θυμίζουν πολύ Caponord 1000!
Για κάποιον λόγο πιστεύω πως και η αίσθηση στην οδήγηση θα είναι παρόμοια.

Δεν ξέρω που απευθύνεται όμως.
Αν απευθυνεται σε ήδη χαρλεάδες που έχουν μια κάστομ, θα φάει ζόρι. Θυμάμαι πόσο δύσκολα αποδέχτηκαν οι συντηρητικοί χαρλεάδες όλα τα νεότερα μοντέλα που ήταν μάλιστα και κάστομ.
Αν απευθυνεται σε μη χαρλεάδες andenturάδες, δεν ξέρω πως θα την υποδεχτούν. Είναι στο άνω άκρο της αγοράς και έχει να ανταγωνιστεί θηρία.

Σαν μηχανή εμένα μ'αρεσει έτσι άσχημη που είναι. Την κάνει τελικά διαφορετική, άρα όμορφη.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.336
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Θα πουλήσω το Πενφέ και θα πάρω Χάρλιχαρλιχαρλι....

Βλεποντας την πισω σιδερια σκεφτηκα , βρε μπας , λες να ..... τελικα και εδω ο CEO Jochen Zeitz ειναι οστρογοτθος .....! abcdefghgk
Αρα το εργαλειο θα ειναι σωστο. Tooth
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.463
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πάντως το δικό μου είναι μαστόδοντο μπροστά στα 240 κιλά της Χάρλι...
Και στο......... ΑΤΜ άμα μπουν κάγκελα ,βάσεις ,δίπλα σταν κλπ, ποσα κιλά λες να πάει;
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.256
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Παντος το gs με καποια πραγματακια πανω μαζι με ηλεκτρονικες αναρτησης και τριβαλιτσο φτανει τα 25000 και αν θελεις να το φουλαρης εξοπλισμο ανεβενει κιαλο Το adventyre ειναι ακομα ποιο ακριβο
Η bmw σιγουρα εχει το κοινο της αλλα αν βγει το χαρλευ το σπεσιαλε στα 19500 ευρα τα παντα ολα απο εξοπλισμο εγω νομιζω πως θα ειναι μια αρκετα δελεαστικη προταση Αρκει να σου αρεσει οπτικα ?
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.426
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ωραίο το βιντεάκι.
Ο ήχος και το όλο στήσιμο και το πως ακούγεται ο κινητήρας στο γκάζι αλλά και στο ρελαντί, μου θυμίζουν πολύ Caponord 1000!
o Roy Conrad μιλάει και σ' αυτό?
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Και στο......... ΑΤΜ άμα μπουν κάγκελα ,βάσεις ,δίπλα σταν κλπ, ποσα κιλά λες να πάει;
264 κιλά μαμά το adve
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.463
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.180
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Παντος το gs με καποια πραγματακια πανω μαζι με ηλεκτρονικες αναρτησης και τριβαλιτσο φτανει τα 25000 και αν θελεις να το φουλαρης εξοπλισμο ανεβενει κιαλο Το adventyre ειναι ακομα ποιο ακριβο
Η bmw σιγουρα εχει το κοινο της αλλα αν βγει το χαρλευ το σπεσιαλε στα 19500 ευρα τα παντα ολα απο εξοπλισμο εγω νομιζω πως θα ειναι μια αρκετα δελεαστικη προταση Αρκει να σου αρεσει οπτικα ?
Το θέμα είναι πως θα πηγαίνει στον δρόμο Μήτσο, η Πενφέ έχει 50 χρόνια εμπειρίας στο συγκεκριμένο, η Χάρλι είναι η πρώτη της προσπάθεια μην ξεχνάς ότι η Ducati δεν τα κατάφερε καλά με το enduro....
 
Top Bottom