N
notakos600
Guest
Θανάση, ποιό προήλθε από παρθενογέννεση; Μερικοί βέβαια δεν κρατάνε ούτε τους τύπους, ξεδιάντροπο copy-paste.Ακόμη και το μονομπρατσο κοπιαραν, έλεος!
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θανάση, ποιό προήλθε από παρθενογέννεση; Μερικοί βέβαια δεν κρατάνε ούτε τους τύπους, ξεδιάντροπο copy-paste.Ακόμη και το μονομπρατσο κοπιαραν, έλεος!
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για να το πάρεις μεταχείρο θα πρέπει κάποιος/οι άλλος/οι να το έχουν πάρει καινούργιο και επίσης να το πουλήσουν ύστερα!Πολλά! Μόνο μτχσμνο...
Ακριβώς,όπως έκανα με το εικονιζόμενο tiger.Για να το πάρεις μεταχείρο θα πρέπει κάποιος/οι άλλος/οι να το έχουν πάρει καινούργιο και επίσης να το πουλήσουν ύστερα!
Το tiger όμως Θάνο κυκλοφόρησε εις ποσότητας.Ακριβώς,όπως έκανα με το εικονιζόμενο tiger.
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εδώ πιστεύω θα παίξει γερός χορηγός!!!Παρουσιαστηκε (επιτελους) το 390 adventure
https://www.bikeit.gr/nea-montela-ktm/item/21805-eicma-ktm-390-adventure?m=1
Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
Θέλω να γνωρίσω τους μάγκες που θα πάρουν Ducati και θα το χώσουν κάργα χώμα.Ducati Scrambler Desert X
1079cc - 85hp
21" - 18"
30 lt. τεπόζιτο (!!!)
View attachment 12924 View attachment 12925 View attachment 12926 View attachment 12927 View attachment 12928
Μια χαρά το πάνε...Αυτο που βλεπω για μια ακομη φορα και δεν μπορω να καταλαβω το γιατι,ειναι οτι για μια αμομη φορα οι Ιαπωνες δεν μπορουν να ακολουθησουν.
Σχεδιαστικα εχουν μεινει πολυ πισω και η καινοτομια τους ειναι πλεον αγνωστη λεξη.Το εχουν ριξει στο κατενατσιο,το γνωστο αποτυχημενο Ιταλικο συστημα και ετοιμαζονται να ριξουν λευκη πετσετα.
Αν δεν ακολουθησουν συντομα την κατσανε την βαρκα.
Ζωγράφισες πάλι Μήτσο μ'.Είναι ευχάριστες στα δικά μου μάτια οι ρετρό πινελιές...!!!
Οι μοτοσυκλέτες είναι για να κυκλοφορούν στο δρόμο. Να σκονίζονται.. Να ταλαιπωρούνται για τη δική μας ευχαρίστηση.
Βλέπω space σχεδιασμούς στις Χ κ Ψ εταιρίες.Ποθητά μεν... για πανάκια,γυαλιστικό και πάρκινγκ σκεπαστό.
Δε θα γίνω δούλος της μηχανής παιδιά. Σαν να πάρεις γυναίκα μοντέλο με "χυτό" κορμί και να σκέφτεσαι αν θα έρθει για μπακαλιάρο σκορδαλιά/μπατζινα/σκηνάκια κλπ ή θα σε πουλήσει με την πρώτη ευκαιρία..
Άντε "φσσσστ" εσύ,η ομορφιά και η τεχνολογία σου..
Εδώ πιστεύω θα παίξει γερός χορηγός!!!
Λογικά με την αγορά θα παίρνεις και 1000 φακελάκια Lipton για κεράσματα...
Θέλω να γνωρίσω τους μάγκες που θα πάρουν Ducati και θα το χώσουν κάργα χώμα.
Να μου πούνε ποιες εταιρίες θα δεχθούν να καλύψουν επαναπατρισμό της από βλάβη.. ή ότι..
(Είμαι λίγο κακός εδώ...)
Μια χαρά το πάνε...
Μας έφαγε η φινέτσα και η ηλεκτρονική καινοτομία..
"Τσικ".... Κοκκάλωμα και φόρτωμα για συνεργείο...
Όσο και να παραπονιέστε,μέσα σας το ξέρετε...
Δεν θα παίρνατε ρίσκο(εκτός αν υπάρχει άνεση) να δώσετε ένα κάρο λεφτά για φουλ τεχνολογία,καινοτομία κλπ.
Όχι γιατί είναι κακή αλλά γιατί μάθαμε αλλιώς.. και λιγότερο ή περισσότερο θέλουμε ήσυχο(το δυνατόν) το κεφάλι μας.
Δεν ξέρω αν η εμμονή στο παρελθόν συμβαίνει λόγω έλλειψης φρέσκων ιδεών (και αντίστοιχα η δημιουργία νέων ιστορικών μοντέλων) ή αν πλέον οι εταιρείες γνωρίζοντας ότι απευθύνονται σε ένα βασικό όγκο πελατών που γερνούν χωρίς να αντικαθίστανται από νεότερους, έτσι στοχεύουν στις αναμνήσεις/απωθημένα τους.
Θέλατε περισσότερη περιπέτεια; Περισσότερο ταξίδι; Περισσότερους χώρους; Μεγαλύτερη άνεση; Η Moto Guzzi σας άκουσε, και στην EICMA 2019 παρουσίασε μια έκδοση του V85 TT με full-extra, υπό το όνομα V85 TT Travel.
EICMA - Moto Guzzi V85 TT Travel
Την έσυραν οι εξελίξεις, αλλά ας είναι κι έτσι.
Μικρό καλάθι ως προς την ιπποδύναμη εννοείς?
Έχει πέσει πολύ τεχνολογία σε αυτό πάντως:
Ας ευχηθούμε όλες αυτές οι προσπάθειες να μην είναι το κύκνειο άσμα της βενζινοκίνησης, γιατί κακά τα ψέματα, πρέπει να βρισκόμαστε στο απόγειο της απόδοσης των ατμοσφαιρικών βενζινοκινητήρων μοτοσυκλέτας.
- Semi-cam gear train με ένα επιπλέον γρανάζι κι ως εκ τούτου κοντή καδένα κι εκκεντροφόρους με αντίθετη περιστροφή (τεντωτηρας από μπροστά)
- Εκκεντροφόροι με επίστρωση DLC
- Σφυρήλατα έμβολα
- Μπιέλες τιτανίου
Κάπου τα έχεις μπερδέψει...έχω CBR1000RR ABS του 2015 και δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και το σκίζω κανονικά (όσο μπορεί να σκίσει κάποιος με τις δικές μου ικανότητες ένα 1000ss).Αν θα δουλέψει
Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η ονδα είναι η μεγάλη απογοήτευση, μοτερ που καινε 4 λιτρα λαδι την βολτα, μοτερ αναιμικα, σασμαν που δεν λειτουργουν, κακη ποιοτητα πλαστικων κ.α.
Οταν ο μεγαλος της αγορας, αυτος που μας εδωσε τοσα μοντελα-ονειρωξη δειχνει να ειναι ουραγος στις εξελιξεις πλεον κατι δεν παει καλα στον χωρο
Κάπου τα έχεις μπερδέψει...έχω CBR1000RR ABS του 2015 και δεν έχει τίποτα από τα παραπάνω και το σκίζω κανονικά (όσο μπορεί να σκίσει κάποιος με τις δικές μου ικανότητες ένα 1000ss).
Κάποια του 2008 έκαιγαν λάδι, αλλά με τόσες ευρωπαικές λαδιέρες, θεωρείται αμελητέα ποσότητα.
Δεν ξέρω ρε φίλε...περισσότερο με τρόμαξαν κάτι S1000RR που έσκασαν τα μοτέρ τους, ή τώρα που πάνε από τη μια ανάκληση στην άλλη (3 για φέτος) παρά τα θέματα των CBR.Εδω κανουμε το λαθος, επειδη το δικο σου (ευτυχως) δεν εχει παρουσιασει προβληματα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν
Τα μοντελα 2008 ειχαν τεραστιο θεμα, to 2017 o Guy Martin ειπε τα χειροτερα για το "νεο" cbr και πολλα ακομα
Ειναι κριμα ξαναλεω
Θέλατε περισσότερη περιπέτεια; Περισσότερο ταξίδι; Περισσότερους χώρους; Μεγαλύτερη άνεση; Η Moto Guzzi σας άκουσε, και στην EICMA 2019 παρουσίασε μια έκδοση του V85 TT με full-extra, υπό το όνομα V85 TT Travel.
View attachment 12969
bikeit.gr
EICMA - Moto Guzzi V85 TT Travel
Καψούρα μεγάλη (και αυτή), αλλά σε άσπρο-κόκκινο-κίτρινο pleaseΜηχανάρα!