Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλιο, αλλά δεν το βλέπω.. καλά είμαι και με την ''Χοντρούλα'' μου...
Να δούμε βέβαια και πόσο θα κάνει..?
Κουκλί λέμε!!!!
..και τα χρώματα!!
Ναι δε βλεπεις; Ούτε το crf450r δε θα μπορεί να το πιάσει στο χώμαΟι 18-21 Ρόδες με χαλάνε, το κάνουν αμιγώς χωμάτινο.
Ναι δε βλεπεις; Ούτε το crf450r δε θα μπορεί να το πιάσει στο χώμα
Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
Οι 18-21 Ρόδες με χαλάνε, το κάνουν αμιγώς χωμάτινο.
Πραγματικο adv στα 250 κιλά;
Εμένα δεν με χαλάει, αλλά δεν μπορώ να το ταξινομήσω. Μια κατηγορία μόνα τους το νέο Τενερε 700 και το Αφρικα. Τούρερ δεν είναι με τέτοιας διάστασης λάστιχα και λεπτή σιλουέτα.
πολλά λεφτά κοστίζει το Αφρικα
πολλά παραπάνω!!! απ'ότι πραγματικά χρειαζόμαστε...
και όταν χαλάσουν (εκτός εγγύησης φυσικά) , τρέχεις και δε φτάνεις Γιώργο γιατί κοστίζουν μισή περιουσία το καθένα
Ολοκληρωμενο παντου εκτος του μοτερ.
102 στροφαλο ,αρε χοντα .
Παλι το τσαι θα παει συννεφο.
Καναν τι καναν ,το χαντακωσαν το μηχανακι.
Αμε, είπαμε στα κατάλληλα χέρια, και με τις κατάλληλες τσέπες γιατί στο χώμα οι τούμπες είναι συχνές, πάνε μια χαρά.
Αμε, είπαμε στα κατάλληλα χέρια, και με τις κατάλληλες τσέπες γιατί στο χώμα οι τούμπες είναι συχνές, πάνε μια χαρά.
πχ είδα με τα μάτια μου tiger 800xc να ανεβαίνει με εντελως στριταδικο λάστιχο, D(trailmax) την μεγαλη, πραγματικά μεγάλη και με κλίση ανηφόρα στην κορυφογραμμή της Σαρανταινας.
Όσο για εμφάνιση & ομορφιά.. Εεεε οι Ιταλοί σαφώς όπως πάντα έχουν κάνει το θαύμα τους (να θυμίσω πως το σχέδιο! της Africa, είναι προιόν Ιταλικής Εταιρίας σχεδιασμού).
Εδω υπαρχει το μπερδεμα, λιγοι εχουν τα σωστα χερια να πανε σε πραγματικα adv καταστασεις τοσο βαρια μηχανακια
Το 1000 το δίνει προσφορά στα 14000€ αν δεν κάνω λάθος...Σε απλούς χωματόδρομους δε μασάνε. Όταν όμως προκύψει κάποιο θέμα, πχ να έχει πέσει ένα δέντρο ή να έχει κοπεί ο δρόμος ή πολλά λούκια ή κόλλημα σε λασπες, με ένα ελαφρύ θα περάσεις ή θα
ξελασπωσεις κυριολεκτικά :) πιο εύκολα . Με το βαρύ πρέπει να τραβάνε 3 νοματαίοι μαζί.
Έχουν γίνει πολλές τέτοιες κουβέντες, δεν παύει όμως αυτές οι μηχανές να είναι πολυ-εργαλεία, κάνουν τα πάντα, αλλά τέλεια, αλλά μέτρια κτλ κτλ.
Δεν είναι τυχαίο που έχουν γίνει η πιο δημοφιλής κατηγορία. Για το target group καλύτερα να μη μιλήσουμε, ισχύουν τα γνωστά, από αναβάτες πουλ Μουρ έως αγρίμια. Βέβαια έχουν γίνει και απλησίαστα, οι μόδες αυτά κάνουν.
Είναι ωραίο το καινούργιο το άτιμο το 1100. Αλλά και ένα μεταχειρισμένο 1000 σε καλή τιμή δε θα με χαλαγε καθόλου.
Το 1000 το δίνει προσφορά στα 14000€ αν δεν κάνω λάθος...
Μην το λές αυτό ,υπάρχουν μπαρμπάδια που τα λιώνουν, μην πάς μακριά δές στο εδώ φόρουμ, έχω κάνει 40000χλμ από το 17 μέχρι σήμερα μόνο σε ταξίδια με δύο εκδόσεις του Tracer, για να μην μιλήσω για τον Μάρκο (καλά αυτός είναι τζόβενο) και από την άλλη πιτσιρικάδες που είναι οδηγοί του καλοκαιριού, μακάρι να είχα χρόνο για περισσότερα ταξίδια, αλλά που θα πάει, δεν θα βγώ στην σύνταξη το 20167?????Η μηχανή έχει γίνει ακριβό σπορ στην εποχή μας, κακά τα ψέματα.
Για να μπορέσεις να πάρεις μια μηχανάρα των 15000 ευρώ συνήθως θα είσαι σε μια ηλικία που δεν θα μπορείς να την πας.
Οι νέοι που το αίμα τους βράζει είναι πιθανότερο να στραφούν σε ένα μεταχειρισμένο Τρανσαλπ 650, ή ΧΤ 600 ή ΚLR 650 ή ακόμη και στο παλιό το Αφρικα 750 για να κάνουν αντβεντσουράδες.
Λυπηρό φαινόμενο, αλλά το βλέπω πρακτικά καθημερινά στους δρόμους. Μπαρμπάδια με τούμπανα πανάκριβα εργαλεία τίγκα στο ΚαΤούρατεκ αταξίδευτα και απο την άλλη λιωμένα ΧΤ που κάνουν τα πάντα.