V-STROM 1050XT and V-STROM 1050XT Adventure

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τότε το 650 είχε θέμα ή το GPS έλεγε ότι ήθελε
Γιατί εμένα στα 140 είχε 122 πραγματικά και φυσικά δικαβαλος ούτε πήγαινες ούτε σταμάταγες (αυτό με τα φρένα ήταν και ο λόγος που το έδωσα)

Για έναν που θα πάει και αρκετά επαρχιακό την παλεύει με τα 50 άλογα, με υποχώρησεις στο θέμα της διασκέδασης και τις προσπέρασης



Sent from my iPhone using Tapatalk

Λυπάμαι που θα είμαι εγώ που θα στο πω, αλλα το μηχανάκι σου είχε κάποιο θέμα. Είναι στανταρισμένες αυτές οι ταχύτητες σε ομαδικές εκδρομές με πολλά τρανσαλπ. Οι περισσότεροι με GPS καρφωμένα και να αναλύουμε ταχύτητες και καταναλώσεις (τότε έτσι είχαν τα πράγματα στα φόρα). Ταξιδεύει με 130 και 140 το τρανσαλπ στην Εθνική οδό. Όντως φρένα δεν έχει και οι αναρτήσεις είναι για μικτή χρήση, αλλά τα 140 ταχύτητα ταξιδιού με κολλημένο γκάζι τα έχει και το 600 και το 650. Το 400άρι έχει αντίστοιχα τα 130.

Για δικάβαλο δεν είναι αυτές οι ταχύτητες με τρανσαλπ. Το ξαναείπαμε.

Το 500ρι μου, είχε τα 120 στις 6 χιλιάδες, κάθε 1000 στροφές είχε +20χμ στην 6η ταχύτητα και είχε τελική 180+. Μπορούσες να ταξιδεύεις με 120-140 όλη μέρα. Μόνος σου όμως. Δικάβαλος ήταν λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα. Φρένο πανικού δεν υπήρχε, ήταν μόνο για χαλαρή βόλτα στο ηλιοβασίλεμα. Το transalp δεν είναι πιο γρήγορο απο το kle σε καμία περίπτωση ειδικά το 400αρι κιόλας.
Ναι πριν 20 χρόνια αυτά τα μηχανάκια ηταν τέλεια αλλά πριν 20 χρόνια ο δρόμος δεν ηταν ίδιος όπως τώρα. Τώρα πας με 120 και σε περνάνε τα λεωφορεία.

Το 400άρι είναι σαφώς πιο αργό και πιο βαρύ απο το KLE 500. Νομίζω και απο το KLE 400.

Μιας και έχω ταξιδέψει με KLE500 μπορώ να το συγκρίνω ευθέως μόνο με το 600άρι. Πολύ παρόμοιες επιδόσεις, απλά οι κινητήρες τους βάζουν τα άλογα στον δρόμο με διαφορετικό τρόπο απόδοσης. Πιο ψηλά το KLE, πιο χαμηλόστροφο το TA. Στο KLE 500 αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η άνεση της σέλα και η ανεμοκάλυψη σε σχέση με το transalp. Απο την άλλη όμως σε απόδοση και fun και το πως στρίβει το θεωρώ ανώτερο απο το transalp. Το KLE στρίβει. To transalp πρέπει να το παλέψεις λίγο για να στρίψει με χλμ.

Πάντως μιλάμε για οχήματα τεχνολογίας 30ετίας+
Σήμερα θα ήθελα να βγω στον δρόμο με πολύ πιο σύγχρονες αναρτήσεις, φρένα και στήσιμο και ας είχε μόλις 50 άλογα. Το θεωρώ εξίσου σημαντικό.
Καλά το γράφεις για τα φρένα πανικού. Ανύπαρκτα. Μόνο για ρολαριστές βολτίτσες πλέον τέτοια μηχανάκια. Εκτός και αν ρίξεις πολλά λεφτά σε αναρτήσεις και φρένα (που δεν νομίζω πως αξίζει).
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
και έχω ταξιδέψει με KLE500 μπορώ να το συγκρίνω ευθέως μόνο με το 600άρι. Πολύ παρόμοιες επιδόσεις, απλά οι κινητήρες τους βάζουν τα άλογα στον δρόμο με διαφορετικό τρόπο απόδοσης. Πιο ψηλά το KLE, πιο χαμηλόστροφο το TA. Στο KLE 500 αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η άνεση της σέλα και η ανεμοκάλυψη σε σχέση με το transalp. Απο την άλλη όμως σε απόδοση και fun και το πως στρίβει το θεωρώ ανώτερο απο το transalp. Το KLE στρίβει. To transalp πρέπει να το παλέψεις λίγο για να στρίψει με χλμ.

Πάντως μιλάμε για οχήματα τεχνολογίας 30ετίας+
Σήμερα θα ήθελα να βγω στον δρόμο με πολύ πιο σύγχρονες αναρτήσεις, φρένα και στήσιμο και ας είχε μόλις 50 άλογα. Το θεωρώ εξίσου σημαντικό.
Καλά το γράφεις για τα φρένα πανικού. Ανύπαρκτα. Μόνο για ρολαριστές βολτίτσες πλέον τέτοια μηχανάκια. Εκτός και αν ρίξεις πολλά λεφτά σε αναρτήσεις και φρένα (που δεν νομίζω πως αξίζει).[/QUOTE]
Δεν αξίζει εκτός αν έχεις πρόσβαση και βρεις καμία ευκαιρία. Εγώ τα εβαλα κατω και ήθελα αρκετά χρήματα για να βάλω διπλό δισκόφρενο έφτανε την μισή αξία της μηχανής.
 

User M

member
Δημοσιεύσεις
1.040
πρεπει να δωσουμε κ ενα μηνυμα στα νεα παιδια που μας βιαβαζουν, αλλα δεν εχουν ακομα ....500cc πες, ο,τι κ με 50 αλογα βγαινεις με αξιοπρεπεια στην ευρωπη
αυτο.
αντε καλα ταξιδια με ο,τι εχει ο καθενας κ καθεμια !!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.473
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Οι πρώτες εντυπώσεις από την παγκόσμια παρουσίαση του νέου Suzuki V-Strom 1050 XT στην Marbella της Ισπανίας, για το οποίο η Suzuki έβαλε στο... "μπλέντερ" DNA από το παρελθόν και τεχνολογία από το σήμερα!


MOTOMAG.GR
Οδηγούμε το νέο Suzuki V-Strom 1050 XT στην Ισπανία! | MOTOMAG
Η ιστορία της ύπαρξης του V-Strom μπορεί να ξεκινά το 2002, χτίζοντας την ναυαρχίδα των on-off της η Suzuki γύρω από τον δικύλινδρο V-90° κινητήρα του TL1000, αλλά το V-Strom 1050 του 2020 έχ....
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.404
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
πρεπει να δωσουμε κ ενα μηνυμα στα νεα παιδια που μας βιαβαζουν, αλλα δεν εχουν ακομα ....500cc πες, ο,τι κ με 50 αλογα βγαινεις με αξιοπρεπεια στην ευρωπη
αυτο.
αντε καλα ταξιδια με ο,τι εχει ο καθενας κ καθεμια !!
Ούτως ει άλλως.
Το σωστό είναι μετά τις πάπιες να κάνουν μια ενδιάμεση στάση ,στα μεσαία~μικρα κυβικά.
Είναι για το καλό τους προπαντων
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.473
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki V-Strom 1050 XT 2021: Σε δύο νέα χρώματα​

Γκρι και μαύρο​


suzuki-v-strom-1050xt-2021-2.jpgsuzuki-v-strom-1050xt-2021-1.jpg

Το adventure του Hamamatsu επανέρχεται στο προσκήνιο με δύο χρώματα που τονίζουν ακόμη περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του

Η Suzuki έδωσε στην δημοσιότητα φωτογραφίες του V-Strom 1050 XT, σε δύο νέα χρώματα που έρχονται να προστεθούν στην γκάμα. Εκτός από κίτρινο και λευκό – πορτοκαλί, θα μπορείτε να το αποκτήσετε σε γκρι με μπλε λεπτομέρειες και ζάντες και μαύρο με χρυσές ζάντες. Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου

Στην ελληνική αγορά το V-Strom 1050 στην βασική του έκδοση πωλείται 12.795, ενώ στην έκδοση ΧΤ κοστίζει 14.595 (ΑΜ0) και 14.695 (ΑΜ1). Από 15 Φεβρουαρίου έως 31 Μαρτίου 2021 επωφεληθείτε από τα δωρεάν λιπαντικά και τις προνομιακές τιμές ανταλλακτικών, σε όλα τα service που προβλέπονται από τον κατασκευαστή για την τακτική συντήρηση του δικύκλου σας.

Μάθετε περισσότερα στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Suzuki, και απολαύστε στο μέγιστο την εμπειρία οδήγησης που προσφέρουν οι μοτοσυκλέτες Suzuki.

Πηγη https://2wo.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.404
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Suzuki V-Strom 1050 XT 2021: Σε δύο νέα χρώματα​

Γκρι και μαύρο​


View attachment 27319View attachment 27320

Το adventure του Hamamatsu επανέρχεται στο προσκήνιο με δύο χρώματα που τονίζουν ακόμη περισσότερο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του

Η Suzuki έδωσε στην δημοσιότητα φωτογραφίες του V-Strom 1050 XT, σε δύο νέα χρώματα που έρχονται να προστεθούν στην γκάμα. Εκτός από κίτρινο και λευκό – πορτοκαλί, θα μπορείτε να το αποκτήσετε σε γκρι με μπλε λεπτομέρειες και ζάντες και μαύρο με χρυσές ζάντες. Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου

Στην ελληνική αγορά το V-Strom 1050 στην βασική του έκδοση πωλείται 12.795, ενώ στην έκδοση ΧΤ κοστίζει 14.595 (ΑΜ0) και 14.695 (ΑΜ1). Από 15 Φεβρουαρίου έως 31 Μαρτίου 2021 επωφεληθείτε από τα δωρεάν λιπαντικά και τις προνομιακές τιμές ανταλλακτικών, σε όλα τα service που προβλέπονται από τον κατασκευαστή για την τακτική συντήρηση του δικύκλου σας.

Μάθετε περισσότερα στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Suzuki, και απολαύστε στο μέγιστο την εμπειρία οδήγησης που προσφέρουν οι μοτοσυκλέτες Suzuki.

Πηγη https://2wo.gr
Είναι έρωτας αυτό το μηχανάκι .
Παίζει 500αρικο έκπτωση σε όλες τις εκδόσεις
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Μακράν.. Ειδικα με τις ακτινωτες κ την προστασία φαναριου ειναι αλλο πραμα..
Τόσο ηλεκτρογκαζο να μην ηταν κ θα ταν τρομερο..
Σε σχεση με το ορθοδοξο vstrom ειναι μισό μηχανάκι, ειδικα η σελα!
 
Top Bottom