Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Τότε το 650 είχε θέμα ή το GPS έλεγε ότι ήθελε
Γιατί εμένα στα 140 είχε 122 πραγματικά και φυσικά δικαβαλος ούτε πήγαινες ούτε σταμάταγες (αυτό με τα φρένα ήταν και ο λόγος που το έδωσα)
Για έναν που θα πάει και αρκετά επαρχιακό την παλεύει με τα 50 άλογα, με υποχώρησεις στο θέμα της διασκέδασης και τις προσπέρασης
Sent from my iPhone using Tapatalk
Λυπάμαι που θα είμαι εγώ που θα στο πω, αλλα το μηχανάκι σου είχε κάποιο θέμα. Είναι στανταρισμένες αυτές οι ταχύτητες σε ομαδικές εκδρομές με πολλά τρανσαλπ. Οι περισσότεροι με GPS καρφωμένα και να αναλύουμε ταχύτητες και καταναλώσεις (τότε έτσι είχαν τα πράγματα στα φόρα). Ταξιδεύει με 130 και 140 το τρανσαλπ στην Εθνική οδό. Όντως φρένα δεν έχει και οι αναρτήσεις είναι για μικτή χρήση, αλλά τα 140 ταχύτητα ταξιδιού με κολλημένο γκάζι τα έχει και το 600 και το 650. Το 400άρι έχει αντίστοιχα τα 130.
Για δικάβαλο δεν είναι αυτές οι ταχύτητες με τρανσαλπ. Το ξαναείπαμε.
Το 500ρι μου, είχε τα 120 στις 6 χιλιάδες, κάθε 1000 στροφές είχε +20χμ στην 6η ταχύτητα και είχε τελική 180+. Μπορούσες να ταξιδεύεις με 120-140 όλη μέρα. Μόνος σου όμως. Δικάβαλος ήταν λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα. Φρένο πανικού δεν υπήρχε, ήταν μόνο για χαλαρή βόλτα στο ηλιοβασίλεμα. Το transalp δεν είναι πιο γρήγορο απο το kle σε καμία περίπτωση ειδικά το 400αρι κιόλας.
Ναι πριν 20 χρόνια αυτά τα μηχανάκια ηταν τέλεια αλλά πριν 20 χρόνια ο δρόμος δεν ηταν ίδιος όπως τώρα. Τώρα πας με 120 και σε περνάνε τα λεωφορεία.
Το 400άρι είναι σαφώς πιο αργό και πιο βαρύ απο το KLE 500. Νομίζω και απο το KLE 400.
Μιας και έχω ταξιδέψει με KLE500 μπορώ να το συγκρίνω ευθέως μόνο με το 600άρι. Πολύ παρόμοιες επιδόσεις, απλά οι κινητήρες τους βάζουν τα άλογα στον δρόμο με διαφορετικό τρόπο απόδοσης. Πιο ψηλά το KLE, πιο χαμηλόστροφο το TA. Στο KLE 500 αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η άνεση της σέλα και η ανεμοκάλυψη σε σχέση με το transalp. Απο την άλλη όμως σε απόδοση και fun και το πως στρίβει το θεωρώ ανώτερο απο το transalp. Το KLE στρίβει. To transalp πρέπει να το παλέψεις λίγο για να στρίψει με χλμ.
Πάντως μιλάμε για οχήματα τεχνολογίας 30ετίας+
Σήμερα θα ήθελα να βγω στον δρόμο με πολύ πιο σύγχρονες αναρτήσεις, φρένα και στήσιμο και ας είχε μόλις 50 άλογα. Το θεωρώ εξίσου σημαντικό.
Καλά το γράφεις για τα φρένα πανικού. Ανύπαρκτα. Μόνο για ρολαριστές βολτίτσες πλέον τέτοια μηχανάκια. Εκτός και αν ρίξεις πολλά λεφτά σε αναρτήσεις και φρένα (που δεν νομίζω πως αξίζει).