Tiger 1050 sport 2018 ή Tracer 900/GT

Deargr

new member
Δημοσιεύσεις
5
Ηλικία
31
Όνομα
Σπυρος
Γεια χαρά σε όλους. Όντας νέο μέλος του forum δεν ξέρω αν είναι στανταρ η σωστή ενότητα για το θέμα αλλά δεν ήξερα που να το αφήσω.

Είμαι στην αναζήτηση για νέα μηχανή και έχω κατασταλάξει στα δυο μοντέλα που αναγράφω στον τίτλο όποτε η ερώτηση είναι απλή..

Το ένα ή το άλλο και γιατί;

Η χρήση θα είναι all around με μεγαλύτερη έμφαση σε βόλτες έξω (κοντινές και μη).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.415
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Ενδιαφέρον δίλλημα.
Τρικύλινδροι πύραυλοι,παραπλήσιες επιδόσεις,ίδια τιμή.Το Τ έχει-για μένα-καλύτερη ποιότητα κατασκευής από την Υ,ειδικά στα πλαστικά/περιφερειακά,όμως δεν ξέρω αν οι Άγγλοι έχουν λύσει τα παλιά προβλήματα με τη μίζα.Το νέο Tracer από την άλλη δεν έχει δείξει προβλήματα.

Άντε οδήγησέ τα και διάλεξε όποιο σου κάνει κούκου.Όσο πιο πολλές γνώμες ακούσεις τόσο πιο πολύ θα μπερδευτείς.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.170
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Κοιτα να δεις που ενα τετοιο δίλημμα μου το εβαλε ψες και ενας παλιογερας με ενα παλιοχονδα....
Του απήντησα και του εδωσα και καποιες αλλες λυσεις....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Deargr

new member
Δημοσιεύσεις
5
Ηλικία
31
Όνομα
Σπυρος
Κοιτα να δεις που ενα τετοιο δίλημμα μου το εβαλε ψες και ενας παλιογερας με ενα παλιοχονδα....
Του απήντησα και του εδωσα και καποιες αλλες λυσεις....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ο παλιόγερος που λες μάλλον είχε ένα CBF και μάλλον ήταν για εμένα χαχαχα
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Εγώ έχω τον τίγρη. Στα ίδια εφτά με τον ιάπωνα,ομορφότερο κατ'έμέ ,με καλύτερα περιφερειακά και 1045 αντί 845 cc....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μεταχειρισμένο λέμε ε;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ναι φίλε μου ελαφρώς μεταχειρισμένα και τα δυο.
Θα σου πώ την γνώμη μου, εάν ήταν για καινούργιο θα σου έλεγα με την μία Tracer δεδομένου ότι δίνεις λιγότερα χρήματα για περισσότερο μηχανάκι, και τα δύο άξια εργαλεία με ισοδύναμες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά, το Triumph εχει πιό τουριστικό προσδιορισμό, περισσότερους χώρους ενώ το Tracer είναι ξυράφι, με πιο συγχρονο κινητήρα, πιο μανιτζέβελο στην πόλη και με ένα απλό φλασάρισμα των 200€ (ουσιαστικά βγάζεις κόφτη) γίνεται πύραυλος με τελική να ξεπερνάει τα 255χλμ/ω.
Σε θέμα αξιοπιστίας σαφώς η ζυγαριά γέρνει υπέρ του Ιάπωνα σε όλα τα επίπεδα, υπάρχει after market ότι θέλεις και μπορείς να διαμορφώσεις το μηχανάκι σου, αν θές, όπως θέλεις.
Από την άλλη το Σουτιέν είναι Mucho πολύ σίδερο και γεμίζει πολύ το μάτι, βασικό μείον για μένα είναι το εννιαίο υπολαίσιο με τον σκελετό.
Το Tracer εχει καλύτερη μεταπωλητική αξία και είναι πιο ευκολοπούλητο.
Και τα δύο ΕΡΓΑΛΕΙΑΡΕΣ..
Α και ένα μείον στοTriumph είναι ότι το αγοράζουνε αδερφάρες και ειδικά γιατροί....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Και για να συνεχίσω στο θέμα ότι θα το πάρεις μεταχειρισμένο είναι ότι τα Tracer τα πουλάνε ακριβά, οπότε μπορείς να βρείς σε καλύτερη τιμή το Triumph.
A και όταν λέμε Tracer εννοώ μοντέλο 2018 και μετά τα πρίν ξέχασέ τα..
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Σπύρο καλώς ήρθες!!!!!!
cdefgh


Όπως γράφτηκε από τους φίλους παραπάνω αυτό είναι ΤΟ δίλημμα!!!!

Σίγουρα δεν είμαι ο κατάλληλος να απαντήσει οπότε δώσε περισσότερη βαρύτητα σε παιδιά που μπορεί να έχουν ένα από τα δύο και δεν θα αναφέρουν ΜΟΝΟ τα θετικά τους..
Αν έχουν οδηγήσει και το αντίπαλο "στρατόπεδο" ακόμα καλύτερα..

Προσωπικά βλέποντάς τα από κοντά και διαβάζοντας γι'αυτά,έχω σχηματίσει την παρακάτω άποψη.
Είναι και τα δύο τόσο δυνατά που δεν με αγγίζει το απόλυτο των επιδόσεών τους.Λίγοι θα πάρουν από αυτά το 100%(κι αν) των δυνατοτήτων τους οπότε... όποιο και να πάρεις χαμογελαστός θα είσαι από δύναμη

Αν πρόκειται για όχημα που θα κινηθεί,πέραν των όποιων κοντινών/μακρινών εξορμήσεων,αρκετά κι εντός πόλεως βρίσκω το Tracer πιο μαζεμένο και το θεωρώ πιο ευέλικτο.Για ποιο λόγο παραπάνω κυβικά κι όγκος;

Από την άλλη αν έχει βαρύτητα το πιο ξεκούραστο ταξίδι με φορτωμένο μηχανάκι θα κοίταζα το πιο "γεμάτο" 1050 με την καλύτερη προστασία αέρα και το παραπάνω βάρος μιας και πιστεύω θα το υποστηρίξει καλύτερα.


Παιχνίδι κάνουν και τα δύο...
Ίσως λόγω βάρους σε κλειστό κομμάτι να ξεκολλάει καλύτερα το ελαφρύτερο Tracer και στον αντίποδα σε πιο ανοιχτό να ξεδιπλώνεται καλύτερα και πιο σταθερά το Tiger.


Δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο...
Τα οδηγείς και τα δύο...
Βάζεις κάτω τα θέλω σου...
Βάζεις κάτω τις τιμές τους...
Βλέπεις το που θα φτάσει το καθένα για να είναι έτοιμο ταξιδιάρικο...

και στο τέλος διαβάζεις και εμάς τους παλιότερους που γράφουμε τις γνώμες μας μήπως και σου ξέφυγε κάτι.Αν σε μπερδεύουμε γράψε μας κανονικότητα.. cde

Μετά ψωνίζεις και γελάνε τα μουστάκια σου Σπυράκο μου!!!! Bcdefghg


Καλή χρονιά να έχεις και με το καλό αγορίνα..
Smileys drinking beer Emoticon
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Nα τι λέει και το Motomag, τώρα το θυμήθηκα...

Triumph Τiger 1050 Sport vs Yamaha Tracer 900 (2016)


Συμφωνική ορχήστρα

Για κάποιους το χαρακτηριστικό σφύριγμα του τρικύλινδρου είναι εκνευριστικό και για άλλους εθιστικό, ανήκοντας στους δεύτερους το συγκριτικό των δύο τρικύλινδρων ήταν σαν η συμφωνική της Βιέννης, να δίνει μία ιδιωτική παράσταση μοναχά για εμάς!

Η νεότερη ιστορία της Triumph αναφέρει ότι κατά την επάνοδό τους, αποφάσισαν αν βρουν κάτι που θα τους έκανε μοναδικούς, να επενδύσουν σε κάτι που οι άλλοι υστερούσαν για να ξεχωρίσουν μέσα από την εξειδίκευση. Στην τρικύλινδρη διάταξη βρήκαν εκείνο το κομμάτι που θα τους επέτρεπε να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό και επικεντρώνοντας ακόμα περισσότερο στα προτερήματα, που είναι η ευστροφία, η διάρκεια στροφών και ροπή στις χαμηλές, κατάφεραν γρήγορα να πετύχουν τον στόχο τους. Η Triumph ανέδειξε τελικά και τον τρικύλινδρο κινητήρα ως διάταξη και η επιτυχία αυτή θύμισε σ’ έναν άλλο κατασκευαστή, ότι έχει και εκείνος εμπειρία στους τρικύλινδρους… Οι μόνοι λοιπόν που θα μπορούσαν άμεσα να απαντήσουν στους Άγγλους, ήταν οι Ιάπωνες της Yamaha, κι αυτό γιατί για χρόνια παράγουν μερικούς από τους πιο πετυχημένους τρικύλινδρους κινητήρες, μονάχα που είναι λιγότερο γνωστοί καθώς πρόκειται για jet ski και snowmobile. Ψάχνοντας για την κίνηση που θα τους επανέφερε στο προσκήνιο της Ευρωπαϊκής αγοράς, πίσω στην εποχή που ακόμα σχεδίαζαν την σειρά των MT, θέτοντας στόχο στην οδηγική ευχαρίστηση με χαμηλό κόστος, η απόφαση για έναν δικύλινδρο και έναν τρικύλινδρο φάνηκε η πιο λογική. Το Tracer 900 μπήκε σε απευθείας ανταγωνισμό με όλη την αγορά και η εμπορική του επιτυχία είναι αναμφισβήτητη. Από την μεριά της Triumph, η πρώτη απάντηση ήταν να εξοπλίσουν καλύτερα ένα από τα πλέον πετυχημένα τους μοντέλα, το Tiger 1050 στην έκδοση Sport και να τραβήξουν την γραμμή ανάμεσα σε εκείνους και τον ανταγωνισμό.



Η Yamaha Tracer 900 βγήκε στην αγορά το 2015 και δεν άργησε να σημειώσει μεγάλο αριθμό πωλήσεων, αποκτώντας το δικό της χώρο στους δρόμους. Ένα χρόνο αργότερα που οι προδιαγραφές Euro 4 μπήκαν σε ισχύ η Triumph αποφάσισε να ανανεώσει ριζικά το Tiger 1050 αφενός μεν επειδή αποτελεί το πιο πετυχημένο μοντέλο της αλλά αφετέρου να το εξοπλίσει καλύτερα έναντι του ανταγωνισμού. Η σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων για τα δεδομένα της χώρας μας -που οι κατηγορίες έχουν αποκτήσει πια ευρύτερες έννοιες- είναι αναπόφευκτη και μέσα από ‘δω γίνονται διακριτά τα στοιχεία που τις ξεχωρίζουν.

Ίδια χαρακτηριστικά, άλλη κατεύθυνση

Σε πρώτη όψη οι δύο μοτοσυκλέτες φαίνονται φτιαγμένες να κονταροχτυπηθούν, καθώς πρόκειται για street με όρθια θέση οδήγησης, παραπλήσια ιπποδύναμη και χαρακτηριστικό τρικύλινδρο κινητήρα. Ωστόσο στην πράξη ακολουθούν διαφορετικές σχολές και διαφοροποιούνται σε χρήση. Το Tiger 1050 αντιπροσωπεύει καλύτερα εκείνη την σχολή των αναβατών που μετρούν τις μοτοσυκλέτες με βάση το "σίδερο" και αναγάγουν την τιμή αγοράς στην ποσότητα που λαμβάνουν. Από αυτήν την οπτική το Tiger 1050 μοιάζει με χορταστική μπριζόλα που ξεχύνεται από το πιάτο σου, την στιγμή που το Tracer 900 σου σερβίρεται σε ποσότητα gourmet εστιατορίου. Δεν είναι μονάχα στο μάτι η διαφορά, καθώς μόλις αποφασίσεις να ταξιδέψεις θα αντιληφθείς αμέσως την ανωτερότητα της Tiger 1050 στον ανοικτό δρόμο. Ανώτερη προστασία από τον αέρα, κινητήρας που διατηρεί τα 150-160 χιλιόμετρα με χαμηλές στροφές χωρίς να κουράζεται ή να κουράζει εσένα με την συμπεριφορά του και απόλυτη σταθερότητα σε μία θέση οδήγησης που σε βοηθά να εξαντλήσεις την αυτονομία του. Φέρε την γη ανάποδα τώρα και οι ρόλοι αντιστρέφονται κατακόρυφα. Το Tracer 900 δεν έχει αντίπαλο σε κάθε απευθείας σύγκριση στην καθημερινή χρήση, από τις επιτόπου μανούβρες μέχρι το κυνηγητό ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Εξαιρετικά ελαφρύ, μαζεμένο σε διαστάσεις και επιθετική θέση οδήγησης, είναι από τις ευκολότερες μοτοσυκλέτες σε αυτά τα κυβικά για να συμβιώνεις μαζί της καθημερινά. Κι έπειτα είναι και το άλλο: Δοκίμασε να τις σπρώξεις. Με ένα χέρι το Tracer, με ζόρι το Tiger 1050. Τα κιλά που τους χωρίζουν απαντούν εν μέρει μόνο στο γιατί, αφού είναι ο τρόπος που έχουν τοποθετηθεί που κάνει την διαφορά. Τροχοί με βάρος, θηριώδες αλλά και πανέμορφο μονόμπρατσο ψαλίδι και κινητήρας που χωρίς να ξέρεις αντιλαμβάνεσαι ότι ζυγίζει μιάμιση φορά του Tracer. Κι επειδή ο διάολος στις λεπτομέρειες κρύβεται, αυτή η βαριά κατασκευή, ο πρόσθετος όγκος και ο τρόπος που μεταφέρει την ροπή του στον δρόμο, είναι λόγοι να το προτιμήσει κάποιος που αναζητά εκείνη την παλιά ταυτότητα που είχε η μοτοσυκλέτα, όταν το βάρος έπαιζε μικρότερη σημασία.

Τώρα έχουμε περάσει σε μία νέα εποχή, που το Tracer 900 την αντιπροσωπεύει στο έπακρο υιοθετώντας όλες τις νέες τάσεις και μοιραία αυτό δεν θα αρέσει σε όλους. Για παράδειγμα μπορεί να προτιμώ το Tracer για καθημερινή χρήση, όμως το 1050 δείχνει μπροστά του δύο φορές πιο μεγάλη μοτοσυκλέτα και στο ταξίδι είναι ακριβώς έτσι. Στους επαρχιακούς δρόμους θα ισοβαθμήσουν, μέχρι την στιγμή που θα αποφασιστεί να ανέβει ο ρυθμός και εκεί το πιο σύγχρονο Tracer θα περάσει μπροστά με διαφορά εξαιτίας της ευελιξίας του και ας έχει το 1050 ποιοτικότερες αναρτήσεις -ιδιαίτερα πίσω- αλλά και δυνατότερα φρένα. Το πρόσθετο βάρος σε αυτή την περίπτωση δεν είναι ο καλύτερος σύμμαχος, χώρια που το Tracer έχει την τάση να σουζάρει όποτε του το ζητήσεις, πράγμα επιθυμητό για τον ρυθμό που μιλάμε. Από την άλλη, αν ο δρόμος πάψει να είναι στενός και οι στροφές έχουν μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου, τότε ξανά το Tiger 1050 θα περάσει μπροστά καθώς προσφέρει μικρότερο βαθμό ακαμψίας και περισσότερο προοδευτικές αναρτήσεις οι οποίες ταυτόχρονα είναι πιο σπορ από του Tracer παρουσιάζοντας μικρότερο βαθμό ενδοτικότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Tiger 1050 στον ανοικτό δρόμο: Ανώτερη προστασία από τον αέρα, κινητήρας που διατηρεί τα 150-160 χιλιόμετρα με χαμηλές στροφές χωρίς να κουράζεται ή να κουράζει εσένα με την συμπεριφορά του και απόλυτη σταθερότητα σε μία θέση οδήγησης που σε βοηθά να εξαντλήσεις την αυτονομία του.

ποιοτικότερες αναρτήσεις -ιδιαίτερα πίσω- αλλά και δυνατότερα φρένα

μικρότερο βαθμό ακαμψίας και περισσότερο προοδευτικές αναρτήσεις οι οποίες ταυτόχρονα είναι πιο σπορ από του Tracer παρουσιάζοντας μικρότερο βαθμό ενδοτικότητας.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Tiger 1050 στον ανοικτό δρόμο: Ανώτερη προστασία από τον αέρα, κινητήρας που διατηρεί τα 150-160 χιλιόμετρα με χαμηλές στροφές χωρίς να κουράζεται ή να κουράζει εσένα με την συμπεριφορά του και απόλυτη σταθερότητα σε μία θέση οδήγησης που σε βοηθά να εξαντλήσεις την αυτονομία του.

ποιοτικότερες αναρτήσεις -ιδιαίτερα πίσω- αλλά και δυνατότερα φρένα

μικρότερο βαθμό ακαμψίας και περισσότερο προοδευτικές αναρτήσεις οι οποίες ταυτόχρονα είναι πιο σπορ από του Tracer παρουσιάζοντας μικρότερο βαθμό ενδοτικότητας.
Ναι ρε είναι καλύτερο ας πάρειTriumph.
 
Top Bottom