Honda NC750X MY2021

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δέν έχω άποψη μιάς και δέν έχω οδηγήσει DCT, αλλά σε αυτοκίνητο καλό φορτωμένο άλογα, με καλό αυτόματο είναι απόλαυση, καλύτερη απο μανουάλι,
τα σφιχτεράκια δηλαδή γιατί χαίρονται όταν τα βάζουν????? και δέν αρέσει το αυτόματο???? ooops ooops
άλλη φάση το αυτοκίνητο..
Ούτε εγώ έχω καβαλήσει μηχανή με αυτόματο...
Αλλά σκέψου να σου κάνει αλλαγή εκεί που δεν το περιμένεις... Πχ πλαγιασμενος
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Να πάρετε, να το αλείφετε στο ψωμί με μαρμελάδα
Δεν θα πάρω, ευχαριστώ
Το 80% των μοτο έχει *****ό συμπλέκτη. Το ότι το Caponord είναι η εξαίρεση σε αυτόν τον τομέα, δεν κάνει το GS μοναδικό και ιδανικό. Τα περισσότερα έτσι είναι. Και το Vara πχ πανάλαφρο έχει. eye
Το δικό μου έχει βαρυ... Αλλα είμαι μασιστας
Και αρκετες αλλαγές τις κάνω ανευ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αυτοκίνητο σε αυτόματο έμαθα να οδηγώ στα 14 περίπου. Τέτοιο είχαμε, σε αυτό έμαθα. Opel Record 2.2 injection


Μετά όταν πήγα να βγάλω δίπλωμα έπρεπε να ξεμάθω πρώτα το αυτόματο. Tooth

Παιδιά, άνεση!
Τα αυτόματα κιβώτια έχουν μια άνεση που ειδικά μέσα στην πόλη δεν παίζεται! Κι όσο πιο μεγάλο το αυτοκίνητο, τόσο πιο πολύ φαίνεται αυτή η διαφορά εντός πόλης. ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑΑΑΑΑΑ

Στο ταξίδι μικρές διαφορές με το manual όμως. Ειδικά όσο μεγάλωνε και φάρδαινε το οδικό δίκτυο

Δεν τα απορρίπτω. Εχουν τα θετικά τους και τα αμάξια και τα μηχανάκια με αυτόματο κιβώτιο.
Πάντως ακόμη και για την πόλη προτίμησα παπί απο αυτόματο. Δεν ξέρω αν έκανα καλά, αλλά η μηδενική συντήρηση του παπιού μέχρι στιγμής με έχει ανταμείψει
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το δικό μου έχει βαρυ... Αλλα είμαι μασιστας
Και πολλές αλλαγές τις κάνω ανευ
Μιλούσα με το μάστορα μου για το Capo και τον συμπλέκτη του και τι να κάνω να τον ααλαφρύνω και μου λέει "στα ανεβάσματα μην τραβάς συμπλέκτη"

Γνώμες;ooops

Βεβαια τώρα με το νέο γραναζι θεωρώ δεν θα έχω θέμα. Θα έχω την κατάλληλη σχέση για το εύρος ταχυτήτων που θέλω
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.287
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Έκανα μια απλή ερώτηση .... εάν έχετε οδηγήσει σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο με shift paddles για χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων ? .....και επειδή δεν πειθεσθαι ....ας πάμε λοιπόν στις πίστες F1 .... εκεί που το δέκατο του second μετράει στην αλλαγη ταχύτητας χωρίς τον φόβο του αστοχου καρφωματος της ...!
Ίσως το βάρος του να είναι σημαντικό μειονέκτημα ακόμη για τα MotoGp. eye
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
άλλη φάση το αυτοκίνητο..
Ούτε εγώ έχω καβαλήσει μηχανή με αυτόματο...
Αλλά σκέψου να σου κάνει μ αλλαγή εκεί που δεν το περιμένεις... Πχ πλαγιασμενος
αυτό μου έλεγε και ένα παλικάρι με integra πρώτης γενιάς, όμως η εξέλιξη του dct που έχει κάνει η Honda, (τρείς γενιές τώρα), είναι πάνω σε αυτό τον τομέα,

γενικά μιλώντας
στα αυτόματα είναι και να το μάθεις πού κάνει τις αλλαγές του, σχέση στροφών - ροπής '', και το ελέγχεις εσύ με το γκάζι να μήν σου κάνει αλλαγή όταν δέν θέλεις, και η απόδοσή του είναι και συνυφασμένη με το ''βήμα'', πολλά παίζουν ρόλο στην τελική απόδοση του αυτόματου, τύπος σασμάν - βήμα διαφορικού - ιπποδύναμη - φιλοσοφία συνόλου κατασκευαστή πχ έμφαση στην οικονομία, και πάλι λέω ότι, ότι αυτόματο έχω οδηγήσει είναι αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορείο, πχ σε scania σου κάνει αλλαγή στο καρφί πιό γρήγορα απ' ότι θα την έκανε ο οδηγός, χωρίς να χάσει χρόνο στροφές το μοτέρ, (δίνει και ξερογκαζιά να φέρει τις στροφές μόνο του abcdefghgk ), στο λεωφορείο που έχω τώρα είναι αγανάκτηση σκέτη δέν συγχρονίζεται να είναι αποδοτικό με τίποτα, έχει και μακρύ ''βήμα''

κλείνοντας να πώ ότι όπως όλα αυτά που έχουν τις ''ιδιαιτερότητές'' τους, ή δέν είμαστε εξοικειωμένοι, θέλουν και ενασχόληση με αγάπη για να πάρεις το μέγιστο της απόδοσης..............
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μιλούσα με το μάστορα μου για το Capo και τον συμπλέκτη του και τι να κάνω να τον ααλαφρύνω και μου λέει "στα ανεβάσματα μην τραβάς συμπλέκτη"

Γνώμες;ooops

Βεβαια τώρα με το νέο γραναζι θεωρώ δεν θα έχω θέμα. Θα έχω την κατάλληλη σχέση για το εύρος ταχυτήτων που θέλω
αν ανεβασεις ταχ. ανευ με σταθερο γκαζι....γκραπ.
Πριν την αλλαγη θελει στιγμιαιο twist...οπως οταν κανουμε στα κατεβασματα,, αν βρεις k τις ιδανικες στροφες εχεις πολυ γλυκια αλλαγη.
βολευει και να εχεις προφορτισει τον επιλογεα με το ποδι...ελαφρα οχι να κανεις ζημια
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
αν ανεβασεις ταχ. ανευ με σταθερο γκαζι....γκραπ.
Πριν την αλλαγη θελει στιγμιαιο twist...οπως οταν κανουμε στα κατεβασματα,,,ι αν βρεις k τις ιδανικες στροφες εχεις πολυ γλυκια αλλαγη.
Βρε ξέρω πως γίνεται! Καθημερινά οδηγάω και παπί! Tooth
Ιδια φάση τα ξερά ανεβοκατεβάσματα
Απλά δεν ξέρω αν ενδείκνυται. Μην κάνω καμιά ζημιά. Δεν λέει
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Οταν αποφασιζεις να αγορασεις μια μοτοσυκλετα, ηδη στο βαθος του μυαλου σου γνωριζεις τι πλεονεκτηματα θα σου προσφερει και τι μειονεκτηματα. Και ας μην το παραδεχεσαι στην αρχη λογω ενθουσιασμου.
Και δεν φανταζομαι να υπαρχει καποιος που δεν θα ηθελε κατι ακομη στην μοτο της επιλογης του. Αλλα αυτο φυσικα ειναι ανεφικτο μιας και αλλοι κατασκευαζουν και εμεις απλα αγοραζουμε με βαση τα προσωπικα μας κριτηρια.
Δεν θα μπορουσε να διαφερει το NC.
Εχει καποια εξαιρετικα ατου και καποια μειονεκτηματα. Οπως ολα.
Απλα, για μενα τα πλεονεκτηματα ειναι περισσοτερα. Και μιλαω φυσικα για τον τροπο οδηγησης που εχω πλεον τα τελευταια χρονια.
Ειναι πια για μενα πολυ σημαντικο να ξεκιναω εκδρομη, ταξιδι, και το μονο πραγμα που με απασχολει ειναι αν εχω ξεχασει να παρω τιποτα μαζι μου Tooth
Σιγουρα αυτο το Peace of mind το εχουν και αλλες μοτο. Απλα αυτη μου "κουμπωσε" τελεια.

Να ειμαστε καλα εχει σημασια και να απολαμβανουμε καθε στιγμη με την αγαπημενη μας!!(τη μοτο εννοω, μην παρεξηγηθω Tooth )
Σαν μηχανή προσωπικά δεν μου ταιριάζει, ισως στο μέλλον αλλάξουν τα δεδομένα οπότε δεν θα πώ κάτι περισσότερο για την μηχανή, αλλά θα πω για αυτούς που την έχουν και την καβαλάνε και τους γνώρισα φέτος στην Πανελλήνια που κάνατε όπου θα είμαι και στην επόμενη (κλείνω θέση από τώρα), αν μπορούσα να τους περιγράψω με μία λέξη είναι αυτή: ΚΥΡΙΟΙ, όπως θα έπρεπε να είναι όλοι οι μοτοσυκλετιστές...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μπάμπη τα lc μετά το '14 έχουν shifter (δεν είναι αυτόματα ,αλλά ανεβοκατεβαζεις χωρίς συμπλέκτη).
Τώρα για το dct εγώ το crf1000L που είχα για μια ημέρα ,στο χειροκίνητο που το έβαλα ,άλλαζα εγώ τις σχέσεις .
Μαθαίνεται γρήγορα ,στα πρώτα 400 ,μέτρα το κάνεις δικό σου ,ακόμα και στο τέρμα αυτόματο .
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μπάμπη τα lc μετά το '14 έχουν shifter (δεν είναι αυτόματα ,αλλά ανεβοκατεβαζεις χωρίς συμπλέκτη).
Τώρα για το dct εγώ το crf1000L που είχα για μια ημέρα ,στο χειροκίνητο που το έβαλα ,άλλαζα εγώ τις σχέσεις .
Μαθαίνεται γρήγορα ,στα πρώτα 400 ,μέτρα το κάνεις δικό σου ,ακόμα και στο τέρμα αυτόματο .
Εχει μνήμη και θυμάται πως οδηγείς και προσαρμόζεται μόνο του...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Εχει μνήμη και θυμάται πως οδηγείς και προσαρμόζεται μόνο του...
Προσωπικά και να μην είχε ,εγώ αλλάζω μόνος μου.
Τουλάχιστον το λίγο που οδήγησα και δεν με χάλασε καθόλου.
Το Άφρικα πάντως (του 16 )δεν με συγκίνησε .
Με θύμησε πολύ το 8οο Άρι του μπραδερ,οπότε αν δεν είχε και dct δεν νομίζω να το κοιτούσα αν ήθελα μηχανάκι με 21 μπροστά.
Πιο πολύ θα πήγαινα στο τραηουμφ με τον τρικυλιδρο ,πάρα σε αυτό.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
άλλη φάση το αυτοκίνητο..
Ούτε εγώ έχω καβαλήσει μηχανή με αυτόματο...
Αλλά σκέψου να σου κάνει αλλαγή εκεί που δεν το περιμένεις... Πχ πλαγιασμενος
Αν το έχεις στο manual, κάνεις εσύ αποκλειστικά τις αλλαγές.
Κ δεν σου ανεβάζει ταχύτητα ακόμη κ αν χτυπήσεις κόφτη.
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.490
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
.... αν μπορούσα να τους περιγράψω με μία λέξη είναι αυτή: ΚΥΡΙΟΙ, όπως θα έπρεπε να είναι όλοι οι μοτοσυκλετιστές...
Αυτό το επιβεβαιώνω κι εγώ αφού έχω πολλά χιλιόμετρα παρέα τους, σε πάρα πολλές βόλτες. Giving
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μιας και έχουμε ήδη αρκετοί παραλάβει και στρώνουμε, σύντομα θα ανεβάσω αναλυτικο ριβιου!!!
(Ναι, Τσιες είναι αυτό διπλα) Tooth

View attachment 31223
Αλίμονο...μη τυχόν και λείψει κανα τσιΕς απο κανα ποστ! Tooth

Το NC το προτιμώ! eye
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.707
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Μιας και έχουμε ήδη αρκετοί παραλάβει και στρώνουμε, σύντομα θα ανεβάσω αναλυτικο ριβιου!!!
(Ναι, Τσιες είναι αυτό διπλα) Tooth

View attachment 31223
Καλοριζικο και καλοτάξιδο !! Smileys drinking beer Emoticon Praising Κουκλαα
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.707
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Μιλούσα με το μάστορα μου για το Capo και τον συμπλέκτη του και τι να κάνω να τον ααλαφρύνω και μου λέει "στα ανεβάσματα μην τραβάς συμπλέκτη"

Γνώμες;ooops

Βεβαια τώρα με το νέο γραναζι θεωρώ δεν θα έχω θέμα. Θα έχω την κατάλληλη σχέση για το εύρος ταχυτήτων που θέλω
Έτσι ανέβαζα στο fx συνέχεια όταν βαριόμουν , ένα τσικ κλείσιμο το γκάζι ίσα που και την έπαιρνε ασυμπλεχταριστα Tooth

δεν είχε πάθει τπτ ποτέ
 

Stratos

new member
Δημοσιεύσεις
331
Ηλικία
56
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750X
Όνομα
Στράτος
Περιοχή
Αθήνα
Έχοντας κλείσει μήνες συμβίωσης με το καινούριο NC 2021, καθώς και πάνω από 12.000 χιλιόμετρα, είμαι σε θέση να πω μερικά πράγματα για αυτό.

Φυσικά, όλα είναι παρατηρήσεις από την δική μου οπτική γωνία.

Έχουν περάσει 8 χρόνια από την αγορά του πρώτου μου NC, ακολούθησε το δεύτερο και πλέον το τρίτο. Όλα DCT.

Μέσα σε αυτά τα χρόνια, κατάλαβα ότι η Honda, έχει κρατήσει στο NC ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμο και αξιόπιστο, αλλά έχει προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές βελτιωσης σε πολλούς τομείς.



Να ξεκινήσω από την εμφάνιση:

Θεωρώ ότι είναι το πιο όμορφο NC μέχρι σήμερα. Σχεδόν όλα τα πλαστικά έχουν αλλάξει, δίνοντας μια πιο σύγχρονη πινελιά. Τα καινούρια φωτιστικά σώματα και τα φλας, όλα led πλέον, συμβάλλουν σε αυτό.

Ο «κουβάς», έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και είναι ότι πιο πρακτικό έχω χρησιμοποιήσει σε μηχανή.

Βάζω μέσα ότι μπορεί να χρειαστεί σε μια μονοήμερη εκδρομή και μένει και χώρος. Αν και ποτέ δεν βάζω το κράνος μου εκεί, το χρησιμοποιώ για γάντια, γυαλιά, κλειδιά, πορτοφόλια, καλώδια, φωτογραφικές μηχανές, ντροουν, ωτοασπίδες, φορτιστές και ένα σκασμο άλλα ψιλολοιδια….



Δυστυχώς, το ντεπόζιτο δεν έχει μεγαλώσει, οπότε και η αυτονομία παραμένει στα ίδια επίπεδα.

Ένα λίτρο ακόμη θα το θέλαμε!!!

Η σέλα, αν και εκ πρώτης όψης δείχνει ίδια και σκληρή και σε κάνει να πιστεύεις ότι θα την αλλάξεις αμέσως, η πράξη δείχνει άλλα.

Βγάζεις βόλτες 800ρες και 1000ρες και επιστρέφεις σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τον προκάτοχο. Προσωπικά με ικανοποιεί, δεν θα την αλλάξω προς το παρόν.

Το ότι έχει χαμηλώσει κατά 3 εκατοστά, θα βοηθήσει πάρα πολύ τους αναβάτες που δεν έφταναν καλά το προηγούμενο, αλλά θα χαλάσει πολύ τους ψηλούς αναβάτες. Και φυσικά αυξάνει που τον κίνδυνο να αφήσεις κάνα καρτερ σε κάνα ψηλό πεζοδρόμιο (ειδικά δικαβαλος). Θέλει προσοχή αυτό!

Οι αναρτήσεις είναι τυπικές. Προσωπικά θα τις αλλάξω με το που κυκλοφορήσουν οι Ohlins.

Τα φρένα, είναι ακριβώς τα ίδια με το προηγούμενο. Παρα τον μονό δίσκο μπροστά, κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους.

Στα όργανα, έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις, αν και παραμένουν φτωχά. Έλεος, μια θερμοκρασία περιβάλλοντος πια!!!

Η ανεμοκαλυψη είναι από τραγική έως ανεκτή. Για κάποιον που θα κάνει ταξίδια, χρήζει άμεσης αλλαγής με την τουριστική και εξτρά φρυδακι. Και χούφτες φυσικά.

Κινητήρας:

Με μια μικρή αύξηση ιπποδύναμης, παρα το euro5, ο κινητήρας εξακολουθεί να δείχνει ότι, προφανώς δεν είναι φτιαγμένος για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά να έχει ροπή από χαμηλά, να είναι απόλυτα αξιόπιστος και να σε διαβεβαιώνει ότι θα μπορέσεις άνετα να συμβιώσεις μαζί του για πάνω από 300.000 χιλιόμετρα, χωρίς κανένα πρόβλημα. Επίσης, ότι σε βάθος χρόνου, όντας ο πιο οικονομικός κινητήρας στην κατηγορία (και όχι μόνο) θα κάνει ευτυχισμένο ακόμη και τον πιο «σφιχτό» στο πορτοφόλι!!

Το αυτόματο σασμάν DCT, παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της μηχανής.

Εξακολουθεί, μετα από 8 χρόνια, να με εντυπωσιάζει το πώς κατάφερε η Honda να συμπιέσει το μέγεθος ενός διπλού συμπλέκτη σασμάν ώστε να το κουμπώσει σε κινητήρα μοτο, όταν ο ανταγωνισμός παλεύει με shifters. Απόλυτος σεβασμός εδώ.

Το κιβώτιο, έχει βελτιωθεί πολύ μέσα στα χρόνια. Και από πλευράς αξιοπιστίας, αλλά και από πλευράς ευκολιών και λειτουργίας.

Έχουν προστεθεί χαρτογραφήσεις, Normal, Sport, Rain, ακόμη και User, παραμετροποιησιμο από τον χρήστη. Ο συνδυασμός του πλέον και με την ηλεκτρική γκαζιέρα που προσετεθη στον εξοπλισμό, το καθιστούν αναντικατάστατο.

Να σημειώσω εδώ, ότι η ηλεκτρική γκαζιέρα είναι εξαιρετικά ευαίσθητη και τον πρώτο καιρό σε ξενίζει, μιας και δεν έχει καθόλου μπόλικα και «ακούει» άμεσα. Χρήζει προσοχής!!

Το κιβώτιο εξακολουθεί να έχει φυσικά και το Manual Mode, όπου παίρνεις τον έλεγχο και αλλάζεις ταχύτητες κατά το δοκούν.

Να πω επίσης, ότι τα περισσότερα NC από τις πρώτες παραλαβές, είχαν λάθος ρύθμιση στο DCT, με αποτέλεσμα σε κρύα εκκίνηση να κάνουν ένα βήξιμο και πιθανόν σε κάποια να σβήνουν.

Διορθώνεται με Reset του DCT.



Φώτα:

Αν και θα καλύψουν το μέσο χρήστη σε περιβάλλον πόλης, στην σκοτεινή εθνική η σε σκοτεινά επαρχιακά, χρειάζονται βοήθεια. Ενα σετ με προβολείς Led το θεωρώ απαραίτητο.

Πολύ χρήσιμα τα μόνιμα αναμμένα μπροστινά φλας, σε βλέπουν από τους καθρέφτες πολύ καλύτερα. Όπως επίσης και το σύστημα να αναβοσβήνουν όλα σε απότομο φρενάρισμα, μου έτυχε στην εθνική και θεωρώ ότι μπορεί να σώσουν καταστάσεις.



Εν κατακλείδι, είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αλλαγή από το 2017 στο 2021, είμαι σίγουρος ότι θα περάσουμε πολλές χιλιάδες ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί.

IMG_20211010_103858_InPixio_1.jpg
 
Top Bottom