Έχοντας κλείσει μήνες συμβίωσης με το καινούριο NC 2021, καθώς και πάνω από 12.000 χιλιόμετρα, είμαι σε θέση να πω μερικά πράγματα για αυτό.
Φυσικά, όλα είναι παρατηρήσεις από την δική μου οπτική γωνία.
Έχουν περάσει 8 χρόνια από την αγορά του πρώτου μου NC, ακολούθησε το δεύτερο και πλέον το τρίτο. Όλα DCT.
Μέσα σε αυτά τα χρόνια, κατάλαβα ότι η Honda, έχει κρατήσει στο NC ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμο και αξιόπιστο, αλλά έχει προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές βελτιωσης σε πολλούς τομείς.
Να ξεκινήσω από την εμφάνιση:
Θεωρώ ότι είναι το πιο όμορφο NC μέχρι σήμερα. Σχεδόν όλα τα πλαστικά έχουν αλλάξει, δίνοντας μια πιο σύγχρονη πινελιά. Τα καινούρια φωτιστικά σώματα και τα φλας, όλα led πλέον, συμβάλλουν σε αυτό.
Ο «κουβάς», έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και είναι ότι πιο πρακτικό έχω χρησιμοποιήσει σε μηχανή.
Βάζω μέσα ότι μπορεί να χρειαστεί σε μια μονοήμερη εκδρομή και μένει και χώρος. Αν και ποτέ δεν βάζω το κράνος μου εκεί, το χρησιμοποιώ για γάντια, γυαλιά, κλειδιά, πορτοφόλια, καλώδια, φωτογραφικές μηχανές, ντροουν, ωτοασπίδες, φορτιστές και ένα σκασμο άλλα ψιλολοιδια….
Δυστυχώς, το ντεπόζιτο δεν έχει μεγαλώσει, οπότε και η αυτονομία παραμένει στα ίδια επίπεδα.
Ένα λίτρο ακόμη θα το θέλαμε!!!
Η σέλα, αν και εκ πρώτης όψης δείχνει ίδια και σκληρή και σε κάνει να πιστεύεις ότι θα την αλλάξεις αμέσως, η πράξη δείχνει άλλα.
Βγάζεις βόλτες 800ρες και 1000ρες και επιστρέφεις σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τον προκάτοχο. Προσωπικά με ικανοποιεί, δεν θα την αλλάξω προς το παρόν.
Το ότι έχει χαμηλώσει κατά 3 εκατοστά, θα βοηθήσει πάρα πολύ τους αναβάτες που δεν έφταναν καλά το προηγούμενο, αλλά θα χαλάσει πολύ τους ψηλούς αναβάτες. Και φυσικά αυξάνει που τον κίνδυνο να αφήσεις κάνα καρτερ σε κάνα ψηλό πεζοδρόμιο (ειδικά δικαβαλος). Θέλει προσοχή αυτό!
Οι αναρτήσεις είναι τυπικές. Προσωπικά θα τις αλλάξω με το που κυκλοφορήσουν οι Ohlins.
Τα φρένα, είναι ακριβώς τα ίδια με το προηγούμενο. Παρα τον μονό δίσκο μπροστά, κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους.
Στα όργανα, έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις, αν και παραμένουν φτωχά. Έλεος, μια θερμοκρασία περιβάλλοντος πια!!!
Η ανεμοκαλυψη είναι από τραγική έως ανεκτή. Για κάποιον που θα κάνει ταξίδια, χρήζει άμεσης αλλαγής με την τουριστική και εξτρά φρυδακι. Και χούφτες φυσικά.
Κινητήρας:
Με μια μικρή αύξηση ιπποδύναμης, παρα το euro5, ο κινητήρας εξακολουθεί να δείχνει ότι, προφανώς δεν είναι φτιαγμένος για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά να έχει ροπή από χαμηλά, να είναι απόλυτα αξιόπιστος και να σε διαβεβαιώνει ότι θα μπορέσεις άνετα να συμβιώσεις μαζί του για πάνω από 300.000 χιλιόμετρα, χωρίς κανένα πρόβλημα. Επίσης, ότι σε βάθος χρόνου, όντας ο πιο οικονομικός κινητήρας στην κατηγορία (και όχι μόνο) θα κάνει ευτυχισμένο ακόμη και τον πιο «σφιχτό» στο πορτοφόλι!!
Το αυτόματο σασμάν DCT, παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της μηχανής.
Εξακολουθεί, μετα από 8 χρόνια, να με εντυπωσιάζει το πώς κατάφερε η Honda να συμπιέσει το μέγεθος ενός διπλού συμπλέκτη σασμάν ώστε να το κουμπώσει σε κινητήρα μοτο, όταν ο ανταγωνισμός παλεύει με shifters. Απόλυτος σεβασμός εδώ.
Το κιβώτιο, έχει βελτιωθεί πολύ μέσα στα χρόνια. Και από πλευράς αξιοπιστίας, αλλά και από πλευράς ευκολιών και λειτουργίας.
Έχουν προστεθεί χαρτογραφήσεις, Normal, Sport, Rain, ακόμη και User, παραμετροποιησιμο από τον χρήστη. Ο συνδυασμός του πλέον και με την ηλεκτρική γκαζιέρα που προσετεθη στον εξοπλισμό, το καθιστούν αναντικατάστατο.
Να σημειώσω εδώ, ότι η ηλεκτρική γκαζιέρα είναι εξαιρετικά ευαίσθητη και τον πρώτο καιρό σε ξενίζει, μιας και δεν έχει καθόλου μπόλικα και «ακούει» άμεσα. Χρήζει προσοχής!!
Το κιβώτιο εξακολουθεί να έχει φυσικά και το Manual Mode, όπου παίρνεις τον έλεγχο και αλλάζεις ταχύτητες κατά το δοκούν.
Να πω επίσης, ότι τα περισσότερα NC από τις πρώτες παραλαβές, είχαν λάθος ρύθμιση στο DCT, με αποτέλεσμα σε κρύα εκκίνηση να κάνουν ένα βήξιμο και πιθανόν σε κάποια να σβήνουν.
Διορθώνεται με Reset του DCT.
Φώτα:
Αν και θα καλύψουν το μέσο χρήστη σε περιβάλλον πόλης, στην σκοτεινή εθνική η σε σκοτεινά επαρχιακά, χρειάζονται βοήθεια. Ενα σετ με προβολείς Led το θεωρώ απαραίτητο.
Πολύ χρήσιμα τα μόνιμα αναμμένα μπροστινά φλας, σε βλέπουν από τους καθρέφτες πολύ καλύτερα. Όπως επίσης και το σύστημα να αναβοσβήνουν όλα σε απότομο φρενάρισμα, μου έτυχε στην εθνική και θεωρώ ότι μπορεί να σώσουν καταστάσεις.
Εν κατακλείδι, είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αλλαγή από το 2017 στο 2021, είμαι σίγουρος ότι θα περάσουμε πολλές χιλιάδες ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί.