Crankcase breather η Βαλβιδα ανακυκλωσης λαδιων

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Μην διυλιζετε τον κωνωπα γιατι οταν το λαδι μοτο θα πρεπει να φτασει τους +220 oC για να συγκρινουμε .... αν καπνιζει ο λουλας ..... καλα λαγκαβουλια για κουζινετα και ρουλεμαν ....! Hammer Smash

Κανενα σοβαρο brand name λαδι δεν απεχει σημερα απο τις οριακες τιμες των specifics των αλλων ανταγωνιστων του βεβαια παντα για την ιδια κατηγορια ποιοτητας μιλαμε.
Τα υπολοιπα ειναι θεμα κοστους π.χ και το 10w-60 κανει για ολα , αξιζει ομως? cdefghigi

Μηπως το μηχανακι 'παλιωσε' και τσιμπαει και λιγα λαδακια ..... τι πιο απλο? .....!abcdefghgk
Δίκιο απόλυτο Στέλιο και εμένα αυτή είναι η γνώμη μου. Όταν μια μοτό αρχίζει να μαζεύει χιλιόμετρα λογικό είναι να τσιμπάει λίγο λαδάκι.(στο πολύ είναι πρόβλημα) Το ανεβάζεις λίγο από 10/40 στο 15/50 σε μια καλή ποιότητα λαδιού και όσο πάει με λίγο πιο μεγάλη προσοχή στο συμπλήρωμα. Δεν νομίζω ότι με κάποιο συγκεκριμένο λάδι θα σταματήσει να τσιμπάει εκτός αν είναι τόσο παχύρευστο που θα κάνει κάπου αλλού ζημιά.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δίκιο απόλυτο Στέλιο και εμένα αυτή είναι η γνώμη μου. Όταν μια μοτό αρχίζει να μαζεύει χιλιόμετρα λογικό είναι να τσιμπάει λίγο λαδάκι.(στο πολύ είναι πρόβλημα) Το ανεβάζεις λίγο από 10/40 στο 15/50 σε μια καλή ποιότητα λαδιού και όσο πάει με λίγο πιο μεγάλη προσοχή στο συμπλήρωμα. Δεν νομίζω ότι με κάποιο συγκεκριμένο λάδι θα σταματήσει να τσιμπάει εκτός αν είναι τόσο παχύρευστο που θα κάνει κάπου αλλού ζημιά.
Ποια είναι η καλή ποιότητα λαδιού;
Αφού ότι και να πούμε αυτά που ξέρουμε θα κάνουμε....
Τι θέλω και ανακατεύομαι....ooopsBon voyageToothToothToothTooth
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δηλ το μανούαλ δε λεει μόνο τι λάδι προβλέπεται, αλλά και τι δεν?
Λέει όχι 10-50? Ε τοτε εννοείτε δεν τα βαζεις
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ποια είναι η καλή ποιότητα λαδιού;
Αφού ότι και να πούμε αυτά που ξέρουμε θα κάνουμε....
Τι θέλω και ανακατεύομαι....ooopsBon voyageToothToothToothTooth
Έλα δω βρε πού πας μύγδαλα.ToothToothTooth

Αφού ξέρεις ρε σειρούλα ότι γέρικα σκυλιά δύσκολα μαθαίνουν νέα κόλπα αλλά το να τα πεις-ούμε πως θα δουν προδιαγραφές κλπ δεν είναι κακό γιατί άσχετα αν συμμετέχουν ή όχι υπάρχουν και πολλοί άλλοι σύντροχοι που θέλουν να μάθουν.

Προσωπικά πιστεύω πως άσχετα με το καλαμπούρι - πειράγματα που θα γίνει, τις απόψεις που θα κατατεθούν τις διαβάζει ο αναγνώστης που θέλει, βλέπει και σταχυολογεί.

Επί του θέματος τώρα.
Άλλα λάδια όπως είπε ο Μάνος πολύ ωραία τεχνικά έχουν κάποιο βαθμό εξαερώσεως Α κάποια μεγαλύτερο και κάποια μικρότερο.
Αν επιλεγεί σε ένα κινητήρα ένα λάδι με μικρότερο βαθμό εξαερώσεως θα καταναλώνεται λιγότερο μιας και η εξαέρωσή του θάναι μικρότερη.

Προσωπικά έχω δει σε μοτέρ πούχε όμως την τάση καταναλώσεως γενικά τόσο μοτό όσο και αυτοκινήτου να καταναλώνονται άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο μακροσκοπικά και χωρίς να ξέρω ακριβώς τον λόγο.
Με τον Μάνο και τον ευχαριστώ για αυτό, έμαθα για την ένδειξη <<NOACK>> και μου εξηγήθηκαν απορίες ετών που δεν είδα πουθενά ξανά.

Το αν εξατμίζεται ένα λάδι περισσότερο σε κάποιον κινητήρα δεν το καθιστά <<κακό>> λάδι.
Ούτε υπάρχουν σήμερα <<κακά>> λάδια με τόση εξέλιξη που υπάρχει. Απλά κάποια έχουν κάποια χαρακτηριστικά που δεν ταιριάζουν ξαναλέω σε κάποιους κινητήρες.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Υπαρχουν λογοι που μια μηχανη καιει λαδια οι οποιοι ειναι μηχανικοι και θελουν επεμβαση ανοιχτης καρδιας,αλλα και λογοι που δεν τους δινουμε τοση σημασια.

Με τους πρωτους ειναι μονοδρομος το συνεργειο.Στους αλλους αν εχουμε σωστη ενημερωση μπορουμε να επεμβουμε χωρις ουσιαστικο κοστος αλλα με σωστη ενημερωση και να εχουμε λιγοτερες απωλειες.Ενας απο αυτους ειναι και η σωστη επιλογη του λαδιου μας.

Ηδη εχω μαζεψει αρκετες πληροφοριες τις οποιες θα ενσωματωσω σε ενα νεο θεμα συντομα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
To resume του θέματος και αυτό που προσπάθησα να "περάσω" είναι ότι καλό είναι να κοιτάμε και τις προδιαγραφές του λαδιού πριν το αγοράσουμε, να φύγουμε από την νοοτροπία του "μάστορα πιάσε 3 λίτρα λάδι από το καλό", δεν θα γίνουμε πετροχημικοί τώρα στα γεράματα και ναι όπως λέει ο Σάββας όλα τα σημερινά λάδια είναι καλά αρκεί να ακολουθούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, γιατί ο κατασκευαστής είναι ο μόνος που ξέρει, έχει ξοδέψει εκατοντάδες εκατομμυρίων δολαρίων για να ξέρει και δεν μπορεί ο κάθε "έξυπνος" να λέει άλλα, γιατί έχω ακούσει και φράσεις τύπου "τι να μας πεί ο κατασκευαστής".....
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Κάποια μοτέρ που εχουν τάση να τσιμπάνε.. λόγω κατασκευής, αυτό συνηθως γίνεται μέτα τα 3000χλμ..
Που σημαινει ότι κάπου εκεί το λάδι αρχίζει να σπάει,
Μπορεί να αντέχει ένα λάδι πολλά χλμ, αλλά να λέμε ότι μετά από 5.000χλμ έχει τις ίδιες ιδιότητες με πριν δεν ισχύει..
Αυτό το είχα σε 2 αφρικα..τακτικό τσεκάρισμα κ συμπληρωμα αν χρειαζοταν μετα τα 3000χλμ, ενώ μέχρι να φτάσει σ αυτά τα χλμ, μηδέν καταναλωση.
To ίδιο ακριβώς και φίλος με ktm 950
Πάνω από 5000χλμ δεν έχω αφήσει λάδι μέσα ποτέ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Αυτό με τα διαστήματα αλλαγής μετά από τόσα χρόνια ακόμα να το καταλάβω !!
Τελικά ο κατασκευαστης ξερει ή δεν ξέρει και γιατί να πηγαίνουμε βάση κατασκευαστή στο ιξώδες και να είμαστε απόλυτοι σε αυτό και να μην πηγαίνουμε και στις αλλαγές πχ αν λέει στις 10 ή 15 χιλιαδες αλλαγή και εκεί να ακούμε τον μαστοΓιαννη της γειτονιάς που του έχουν κολλήσει τα 5 !! Υποτίθεται ότι όπως εξελίσσονται μέταλλα κράματα κλπ, εξέλιξη θα έχουν και τα λαδια και μέσα στην εξέλιξη τους θα είναι και η διάρκεια ζωής τους!!!!
cdefghigi cdefghigi
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Να απαντησω σταρατα χωρις φοβο και παθος .... "το φαε λαδι και ελα βραδυ" ... δεν θετει θεμα ιξωδους ή αλλων χαρακτηριστικων ...! abcdefghgk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Αυτό με τα διαστήματα αλλαγής μετά από τόσα χρόνια ακόμα να το καταλάβω !!
Τελικά ο κατασκευαστης ξερει ή δεν ξέρει και γιατί να πηγαίνουμε βάση κατασκευαστή στο ιξώδες και να είμαστε απόλυτοι σε αυτό και να μην πηγαίνουμε και στις αλλαγές πχ αν λέει στις 10 ή 15 χιλιαδες αλλαγή και εκεί να ακούμε τον μαστοΓιαννη της γειτονιάς που του έχουν κολλήσει τα 5 !! Υποτίθεται ότι όπως εξελίσσονται μέταλλα κράματα κλπ, εξέλιξη θα έχουν και τα λαδια και μέσα στην εξέλιξη τους θα είναι και η διάρκεια ζωής τους!!!!
cdefghigi cdefghigi
Ο κατασκευαστης λεει καθε 12 αλλα σε πολλα manual θεωρει οτι ειναι φυσιολογικη η καταναλωση 500ml στα χιλια χλμ.Επιβεβλημενο ειναι να τα παρακολουθουμε και αν δεν πεφτει η σταθμη γιατι οχι στα 12.

Αν φυσικα καιει100ml στα 1000 αυτο σημαινει οτι στα 5000χλμ θα εχει στο καρτερ 500 ml λαδι με διαφορετικα χαρακτηριστικα.Οποτε καλο ειναι να παμε για αλλαγη.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αυτό με τα διαστήματα αλλαγής μετά από τόσα χρόνια ακόμα να το καταλάβω !!
Τελικά ο κατασκευαστης ξερει ή δεν ξέρει και γιατί να πηγαίνουμε βάση κατασκευαστή στο ιξώδες και να είμαστε απόλυτοι σε αυτό και να μην πηγαίνουμε και στις αλλαγές πχ αν λέει στις 10 ή 15 χιλιαδες αλλαγή και εκεί να ακούμε τον μαστοΓιαννη της γειτονιάς που του έχουν κολλήσει τα 5 !! Υποτίθεται ότι όπως εξελίσσονται μέταλλα κράματα κλπ, εξέλιξη θα έχουν και τα λαδια και μέσα στην εξέλιξη τους θα είναι και η διάρκεια ζωής τους!!!!
cdefghigi cdefghigi
Επίσης πέραν αυτού που λέει ο Πάνος και από άλλη πλευρά του λόφου ήτοι μηδενικής κατανάλωσης Αποστόλη.
Για μοτό που κυκλοφορεί κάθε μέρα μέσα σε μεγαλούπολη ή όχι κάνοντας λίγα χλμ που δεν αφήνουν να εξατμιστεί η υγρασία από τα λάδια επιβάλλεται να αλλάζεις συχνότερα.
Σε μοτό που χρησιμοποιείται σε ταξίδια - μεγάλες διαδρομές δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει υγρασία στα λάδια κατ' επέκταση να μολυνθούν και να αρχίσει να επηρεάζεται η ποιότητά τους.

Επισημαίνεται ότι πλέον των χλμ ορίζεται και χρονικά η αλλαγή στα εγχειρίδια που συνήθως σε μοτό δεν υπερβαίνει το χρόνο.
Είτε έχει κάνει πέντε είτε 12.000 χλμ προβλέπεται αλλαγή.

Το άριστο βέβαια θάταν να διέθεταν τα πάντα ωρόμετρα και τα σέρβις να αναφερόντουσαν σε ώρες μιας και το επιβαρυντικό για ότι δουλεύει σε μεγαλούπολη κυρίως είναι και οι περισσότερες ώρες λειτουργίας εν στάση αναμένοντας στα φανάρια κυκλοφορίας.

Ο έρμος λοιπόν ο μάστρο Στέλιος που κοροϊδεύει παραπάνω ( Tooth ) πού να ξέρει εγώ ο ασχετο *****άκος που πάω και λέω <<Μαστρο Στέλιο για ρίξε μια περιποίηση λαδόξυδα κλπ>> τι κάνω με το κακόμοιρο και πως το χρησιμοποιώ (μέσα και αυτά που λέει ο Πάνος και αν ελέγχει κανείς στάθμη κλπ) ? Οπότε ράβει κοστουμάκι πασπαρτού για όλους για νάναι στην ασφαλή πλευρά και όχι στη σκοτεινή να πάει μετά και να του πει <<εγώ σε σένα τόφερνα και μπουμ>> και να ζητά και τα ρέστα και λέει στα μισά χλμ.
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Επίσης πέραν αυτού που λέει ο Πάνος και από άλλη πλευρά του λόφου ήτοι μηδενικής κατανάλωσης Αποστόλη.
Για μοτό που κυκλοφορεί κάθε μέρα μέσα σε μεγαλούπολη ή όχι κάνοντας λίγα χλμ που δεν αφήνουν να εξατμιστεί η υγρασία από τα λάδια επιβάλλεται να αλλάζεις συχνότερα.
Σε μοτό που χρησιμοποιείται σε ταξίδια - μεγάλες διαδρομές δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει υγρασία στα λάδια κατ' επέκταση να μολυνθούν και να αρχίσει να επηρεάζεται η ποιότητά τους.

Επισημαίνεται ότι πλέον των χλμ ορίζεται και χρονικά η αλλαγή στα εγχειρίδια που συνήθως σε μοτό δεν υπερβαίνει το χρόνο.
Είτε έχει κάνει πέντε είτε 12.000 χλμ προβλέπεται αλλαγή.

Το άριστο βέβαια θάταν να διέθεταν τα πάντα ωρόμετρα και τα σέρβις να αναφερόντουσαν σε ώρες μιας και το επιβαρυντικό για ότι δουλεύει σε μεγαλούπολη κυρίως είναι και οι περισσότερες ώρες λειτουργίας εν στάση αναμένοντας στα φανάρια κυκλοφορίας.

Ο έρμος λοιπόν ο μάστρο Στέλιος που κοροϊδεύει παραπάνω ( Tooth ) πού να ξέρει εγώ ο ασχετο *****άκος που πάω και λέω <<Μαστρο Στέλιο για ρίξε μια περιποίηση λαδόξυδα κλπ>> τι κάνω με το κακόμοιρο και πως το χρησιμοποιώ (μέσα και αυτά που λέει ο Πάνος και αν ελέγχει κανείς στάθμη κλπ) ? Οπότε ράβει κοστουμάκι πασπαρτού για όλους για νάναι στην ασφαλή πλευρά και όχι στη σκοτεινή να πάει μετά και να του πει <<εγώ σε σένα τόφερνα και μπουμ>> και να ζητά και τα ρέστα και λέει στα μισά χλμ.
Αχ και το λένε τόσα χρόνια οι Αμερικάνοι για το μάνιουαλ (δεν το γραφω γιατί θα μας κόψει το ΕΣΡ) Tooth
Επίσης γράφει κάθε πότε ελέγχεις και αν χρειάζεται συμπληρώνεις !! Όπως επίσης λέει και φίλτρο σε κάθε αλλαγή αλλά και σε αυτό κάτι μας πιάνει και το πάμε ανά δύο αλλαγές!! Tooth
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Αχ και το λένε τόσα χρόνια οι Αμερικάνοι για το μάνιουαλ (δεν το γραφω γιατί θα μας κόψει το ΕΣΡ) Tooth
Επίσης γράφει κάθε πότε ελέγχεις και αν χρειάζεται συμπληρώνεις !! Όπως επίσης λέει και φίλτρο σε κάθε αλλαγή αλλά και σε αυτό κάτι μας πιάνει και το πάμε ανά δύο αλλαγές!! Tooth
Μανουάλι Αποστόλη και Άγιος ο Θεός !
Ότι λέει σε μας που τα κάνουμε μόνοι μας.
 
Top Bottom