Με πρόλαβε "μπάρμπα" μου..
Θα σε σιάξω ΚΑΙ παραδίπλα όμως..
Η σκισμενη σελα δειχνει αδιαφορο για το μοτορι ιδιοκτητη και συνηθως μετα βρισκεις και αλλα που δεν βλεπεις και τα πληρωνης πολυ περισοτερο απο αυτα που νομιζεις οτι θα γλυτωσης (περνεις μηχανη απο νοικοκυρη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, συνηθως οτι πληρωσεις παιρνεις)@Drake Ramore Προφανώς και η πρώτη μηχανή θα είναι μεταχειρισμένη καταρχάς. Αν είχα τα λεφτά για να πάρω μηχανή κούτα, θα είχα ήδη φύγει για Versys 300 ή για TRK502 αλλά ξαναλέω ΑΝ είχα τα λεφτά. Προς το παρόν για αρχή στοχεύω σε μεταχειρισμένα μεταξύ 250 και 500cc (να είμαστε και εντός του Α2). Αν μηχανολογικά είναι κομπλέ τότε είμαι οκ, τα άλλα τα μαζέματα θα γίνουνε δεν είναι κάτι. Εγω προσωπικά ανήκω στην κατηγορία αναβάτων που θέλω να είναι και μέσα και έξω σε καλή κατάσταση. Τώρα δεν λέω να είναι και απλά ένα ποδήλατο με μοτέρ στην μέση εμφανισιακά λες και είναι για dragster που βγάζουνε πράγματα απο πάνω για να μειώσουνε βάρος, είπαμε όχι και να ντρέπεσαι να το κυκλοφορήσεις, αλλά και να έχει και λίγο σκισμένη σέλα, με 30€ την φτιάχνεις. Και μερικές γραντζουνιές να έχει σιγά, αρκεί το πλαίσιο και ο κινητήρας να είναι οκ.
Η σκισμενη σελα δειχνει αδιαφορο για το μοτορι ιδιοκτητη και συνηθως μετα βρισκεις και αλλα που δεν βλεπεις και τα πληρωνης πολυ περισοτερο απο αυτα που νομιζεις οτι θα γλυτωσης (περνεις μηχανη απο νοικοκυρη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, συνηθως οτι πληρωσεις παιρνεις)
22 ίπποι είναι υπερδιπλάσιοι απο ότι έχεις τώρα. Επίσης 22 ίπποι ταξιδεύουν σε Εθνικό δίκτυο άνετα σε ταχύτητες 120 χλμ. Και θα καις περίπου όσο ο πάπιος και τα έξοδα συντηρησης, τελών και ασφάλειας θα είναι όσα του παπιού.@dikoukos Ισχυεί, οτι πληρώνεις παίρνεις. Έχει τύχει να δω Bandit μοντέλο 2008 στα 1200€ και περιγραφή "Πληροφορίες απο τηλέφωνο". Ε δεν παίζει να είναι και σε καλή κατάσταση. Ένα παράδειγμα έφερα τώρα. Ρώτησα πάντως τον μάστορα που πάω τι θα πρότεινε για πρώτη μηχανή μου είπε πάντως οτι αν θες μια μηχανή να έχει παραπάνω γκάζι απο παπί και να είναι οικονομική τότε παίρνεις ένα CBF250. Αλλιώς μου λέει αν θες λίγο περισσότερο γκάζι και πιο supersport αίσθηση το Ninja 250 είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι. Οτιδήποτε αν είναι να πάρεις πάντως με το καλό μου λέει, πέρνα το και μια βόλτα απο εδω να το κοιτάξουμε αμα είναι.
Το CBF250 είναι καλό αλλά 22 ίπποι μόνο; Βέβαια απο όσο εχω διαβάσει στα δίνει σε οικονομία καυσίμων τα μηχανάκι να το πω.
Το cbf σε ταξίδι καίει αισθητά περισσότερο απο το ninja. Επίσης έχει αισθητά λιγότερη δύναμη απο το ninja ειδικά σε ταξίδια. Γενικά είναι μονόδρομος το ninja για α2@dikoukos Ισχυεί, οτι πληρώνεις παίρνεις. Έχει τύχει να δω Bandit μοντέλο 2008 στα 1200€ και περιγραφή "Πληροφορίες απο τηλέφωνο". Ε δεν παίζει να είναι και σε καλή κατάσταση. Ένα παράδειγμα έφερα τώρα. Ρώτησα πάντως τον μάστορα που πάω τι θα πρότεινε για πρώτη μηχανή μου είπε πάντως οτι αν θες μια μηχανή να έχει παραπάνω γκάζι απο παπί και να είναι οικονομική τότε παίρνεις ένα CBF250. Αλλιώς μου λέει αν θες λίγο περισσότερο γκάζι και πιο supersport αίσθηση το Ninja 250 είναι ένα πολύ καλό μηχανάκι. Οτιδήποτε αν είναι να πάρεις πάντως με το καλό μου λέει, πέρνα το και μια βόλτα απο εδω να το κοιτάξουμε αμα είναι.
Το CBF250 είναι καλό αλλά 22 ίπποι μόνο; Βέβαια απο όσο εχω διαβάσει στα δίνει σε οικονομία καυσίμων τα μηχανάκι να το πω.
Το cbf σε ταξίδι καίει αισθητά περισσότερο απο το ninja. Επίσης έχει αισθητά λιγότερη δύναμη απο το ninja ειδικά σε ταξίδια. Γενικά είναι μονόδρομος το ninja για α2
Συμφωνω με αυτα που λες για αυτο εγραψα οτι παιρνεις μηχανη απο νοικοκυρη με προσεγμενο μηχανακι ενημερωμενο ανα τακτα διαστηματα το βιβλιο σερβις, αλλα και παλι σε αγορα μεταχειρισμενου μπορει να την πατησης π.χ να ειναι σχισμενο να δουλευε στα κοκκινα το μηχανακι και να βγαλει στον αγοραστη της οποιες ζημιεςΚαι συμφωνώ, αλλά και διαφωνώ.
Σίγουρα πάντως ένα προσεγμένο εμφανισιακά μηχανάκι έχει καλύτερες πιθανότητες να είναι προσεγμένο συνολικά. Εκτός και αν είναι προσεγμένο εμφανισιακά λόγω πώλησης. Υπάρχουν προιόντα και μαγαζιά που με 30-40 ευρώ στο κάνουν το μηχανάκι να φαίνεται πως μόλις βγήκε από την κούτα.
Νομίζω πως ο απαράβατος κανόνας σε αγορά μεταχειρισμένου από ιδιώτη είναι πως "αγοράζεις" τον πωλητή. Πέρα απο την μηχανή, τον ζυγίζεις, τον μετράς, του κάνεις 5 ερωτήσεις και βγάζεις συμπέρασμα. Πάντα έτσι το πηγαίνω προσωπικά σε οτιδήποτε μεταχειρισμένο αγοράζω. Όσο καλό και να είναι το προϊόν στα χαρτιά η στα μάτια μου, αν κάτι δεν πάει καλά με την "συνέντευξη" δεν προχωράω.
Δηλαδή ενα μηχανάκι χωρίς βιβλίο σέρβις περνάει αυτόματα στα αζήτητα;Συμφωνω με αυτα που λες για αυτο εγραψα οτι παιρνεις μηχανη απο νοικοκυρη με προσεγμενο μηχανακι ενημερωμενο ανα τακτα διαστηματα το βιβλιο σερβις, αλλα και παλι σε αγορα μεταχειρισμενου μπορει να την πατησης π.χ να ειναι σχισμενο να δουλευε στα κοκκινα το μηχανακι και να βγαλει στον αγοραστη της οποιες ζημιες
Προτιμαται ενα ιδιο με βιβλιο service ,συνηθως!!!!Δηλαδή ενα μηχανάκι χωρίς βιβλίο σέρβις περνάει αυτόματα στα αζήτητα;
Σίγουρα. Δεν είναι πανάκειο όμως. Φτιάχνεις και βιβλίο σέρβις απο την αρχή με 20€ ή και δωρεάν σε εξουσιοδοτημενο και δεν έχεις αλλάξει ούτε τα μισά. Προσωπικά ποτέ δεν το αναζήτησα σε κανένα όχημα. Ούτε γράφω στα δικά μου το βιβλίο σέρβις.Προτιμαται ενα ιδιο με βιβλιο service ,συνηθως!!!!
Όπως το αξιολογεί ο καθένας. Για εμένα έχει σημασία να έχω πλήρες ιστορικό του τι έχει γίνει στην μοτοσυκλέτα. Ασχετως αν είναι επίσημης αντιπροσωπείας ή τοπικού συνεργείου. Έχω μάλιστα αγοράσει παλιότερα και μοτο που ο ιδιοκτήτης τα έφτιαχνε όλα μόνος. Μου έδωσε πλήρες βιβλιαράκι που ενημέρωνε ο ίδιος, και φωτογραφικό υλικό, καθώς και λινκ απο το φόρουμ που τα ανέβαζε όλα όσα έκανε. Ε, εκει δεν χρειάστηκα βιβλίο σέρβις σφραγισμένο. Ήμουν σίγουρος κατόπιν της "συνέντευξης" που είπα παραπάνω.Δηλαδή ενα μηχανάκι χωρίς βιβλίο σέρβις περνάει αυτόματα στα αζήτητα;
Eν μερει εχεις δικιο! Το βιβλιο δεν ειναι πανακεια!! Αλλα ρε φιλε γιατι να μην εχεις καταγεγραμενο οτι εχεις κανει στο μοτο σου, και να μπορεις να το αποδειξεις χωρις μαιμουδιες,ανα πασα ωρα και στιγμη???Σίγουρα. Δεν είναι πανάκειο όμως. Φτιάχνεις και βιβλίο σέρβις απο την αρχή με 20€ ή και δωρεάν σε εξουσιοδοτημενο και δεν έχεις αλλάξει ούτε τα μισά. Προσωπικά ποτέ δεν το αναζήτησα σε κανένα όχημα. Ούτε γράφω στα δικά μου το βιβλίο σέρβις.
Βιβλίο σέρβις με σφραγίδες και υπογραφές κρατάς μόνο αν σκέφτεσαι να πουλήσεις το εργαλείο. Ειδάλλως σημειώνεις απλά κάπου τα σέρβις του με ημερομηνίες και χιλιόμετρα και τέλος. Τουλάχιστον για μένα.Eν μερει εχεις δικιο! Το βιβλιο δεν ειναι πανακεια!! Αλλα ρε φιλε γιατι να μην εχεις καταγεγραμενο οτι εχεις κανει στο μοτο σου, και να μπορεις να το αποδειξεις χωρις μαιμουδιες,ανα πασα ωρα και στιγμη???
Ανηκεις στη μειοψηφια πιστευω, που δε σ απασχολει το βιβλιο σερβις!!!
Οσο για το οτι μπορεις να φτιαξεις σε επισημο εξουσιοδοτημενο ,εχω αμφιβολια διοτι,οτι γραφτει στο βιβλιο σε βαθος χρονου,πρεπει να υπαρχει και στο pc του εξουσιοδοτημενου!!
Οκ,δεκτη η αποψη σου!!Βιβλίο σέρβις με σφραγίδες και υπογραφές κρατάς μόνο αν σκέφτεσαι να πουλήσεις το εργαλείο. Ειδάλλως σημειώνεις απλά κάπου τα σέρβις του με ημερομηνίες και χιλιόμετρα και τέλος. Τουλάχιστον για μένα.
Δηλαδή υπάρχουν και άνθρωποι που αγοράζουν μηχανή και δεν σκέφτονται πως κάποια στιγμή θα την πουλήσουν;Βιβλίο σέρβις με σφραγίδες και υπογραφές κρατάς μόνο αν σκέφτεσαι να πουλήσεις το εργαλείο. Ειδάλλως σημειώνεις απλά κάπου τα σέρβις του με ημερομηνίες και χιλιόμετρα και τέλος. Τουλάχιστον για μένα.
Αναλογα τι θα αγοράσεις, πόσο θα το αγοράσεις και τι μεταπωλητικη αξία έχει. Το bandit ας πούμε δεν πουλιέται εύκολα είτε με βιβλιο σερβις είτε χωρίς. Το δικό μου συγκεκριμένα είναι καλύτερο απο όλα τα αντίστοιχα στο car είτε έχουν είτε δεν έχουν βιβλίο σέρβις. Ας έρθει κάποιος να το δει και ας μην του αρέσει που δεν έχει σφραγίδες το βιβλίο σέρβις επειδή αλλάζω λαδακια μόνος μου. Ή να βρει ότι η αλυσίδα με τα γρανάζια έχουν παραπάνω από 4.000χμ πάνω τους. Στο kle άλλαζα τα μοτέρ μόνος μου, ούτε αυτό είχε βιβλίο σέρβιςΔηλαδή υπάρχουν και άνθρωποι που αγοράζουν μηχανή και δεν σκέφτονται πως κάποια στιγμή θα την πουλήσουν;
Που θα την κρατήσουν μέχρι να παραδώσει πνεύμα;
Όλοι πουλάνε αργά η γρήγορα, εκτός και αν την κάνουν παλιοσίδερα. Νόμος. Απο ενα σημείο και μετά το βαριέσαι και θες να δεις και άλλα.