Δεν μιλάτε με ίδιο κριτήριο.
Ο ένας αναφέρει ταξίδι εκατοντάδων χλμ σε αυτοκινητόδρομο και ο άλλος επαρχιακό κομμάτι.
Υπάρχουν αναβάτες που διασχίζουν όλη την Ελλάδα απο επαρχιακούς και μόνο ή/και χωματόδρομους, και για αυτούς τέτοιες μοτοσυκλέτες σαν το 1600GT είναι εντελώς περιττές και δύσχρηστές. Υπάρχουν και αναβάτες που σε ένα διήμερο διασχίζουν όλη την χώρα για να πιούν καφέ με τα φιλαράκια τους στην Αλεξανδρούπολή, και για αυτούς ένα ΧΤ ή KLR είναι το αντίστοιχο του παπιού για ταξίδι.
Όλοι οι υπόλοιποι έχουμε επιλέξει κατα 80% ένα μεγάλο ον οφ για να κάνουμε όλα τα παραπάνω. Ούτε σαν KLR θα πάμε σε πατημένους χωματόδρομους, ούτε σαν 1600GT στον αυτοκινητόδρομο. Παντού με συμβιβασμούς.
Όμως και αυτός με το XT και αυτός με το 1600GT είναι πιο κατασταλλαγμένοι κατά την γνώμη μου. Ξέρουν τι θέλουν και επέλεξαν το όχημα που θα τους κάνει να το επιτύχουν. Το πρόβλημα στην κουβέντα είναι πως οι υπόλοιποι κρίνουμε με δικά μας κριτήρια.
Μια χαρά δρόμους έχει η Ελλάδα για μεγάλα touring μηχανάκια. Όπως και για μικρά μονοκύλινδρα εντουροειδή.
Διαλέγετε και παίρνετε