Πομονα ..... παραφραση της αγγλικης λεξεως PUMP ( αντλια).
..... 90 αλογα στις 8000 στροφες στον στροφαλο το ΒΜW Κ1000 , ποσες φορες το δουλευες κοντα στο οριο πηγαινοντας κοντα στην τελικη ας πουμε ? Διοτι αμα πηγαινεις με 4-5000 r.p.m. σιγουρα εισαι κατω απο το 50% της ιπποδυναμης του οποτε και λιγα ειναι και τα .... 500.000 km.
Π.χ τωρα λεμε , η Vincent ενος τουριστα .... 651.452 μιλια LAST REBUILT.... !
fghg
View attachment 23617
View attachment 23618
Εθνική ταξίδευα ένα κλικ πάνω απ τις 6.000..με 160χλμ, στις στροφές αρκετά πιο αργά.. .Στις άδειες ευθείες όμως 200αριζα που και που.
Είχα το πρώτο του 1984 που είχε πιο επιθετικούς εκκεντροφορους και πήγαινε σφαίρα. Είχα και 86αρι και το 1100 16v
Δεν με απασχόλησε ποτέ το λάδι... . Η στάθμη πάντα σταθερή. Μια φορά ήρθα Τρίπολη Αθήνα τέρμα.... Μόνο στις στροφές έκοβα.. Για γυναίκα,
... Δεν έκαψε τίποτα.. Βενζίνη όμως άστο..
Ηταν καταπληκτικό μηχανάκι φίλε μου, σταθερότατο στα πολλά με wp μπρος πίσω, τέλεια άνεμο κάλυψη και αεροδυναμική με τη μαμά ζελατίνα με το σποιλερακι. Με μόνο μείον τη ζέστη που έβγαζε.Στις στροφές ήταν δύσκολο δεν κράταγε τροχια αλλά τοχα συνηθίσει.
Όμως επειδή ήταν ελαφρύ 252 κιλά γεματο, με στενά λάστιχα, 180 διαδρομή πηρουνιου και μεγάλη απόσταση απ το εδαφος, πήγαινε στο χώμα αξιοπρεπεστατα..
Οι πιο μοντέρνες τουρινγκ δεν πάνε έτσι.
Ψάχνω να ξαναπαρω