Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Στα 1600 ευρώ εγώ θα κοιτούσα μόνο μεταχειρισμένα CBF250 και YBR 250 σαν βημα μετά το παπί. Δεν θα πήγαινα σε παλιότερα.
Απο ον οφ που να είναι με αυτά τα λεφτά και για A2 μόνο πολύ παλιά μοντέλα πριν το 2000 μου έρχονται στο μυαλό και δεν θέλω να τα προτείνω. Σκοπός είναι να το οδηγάς, όχι να το έχεις συνέχεια στο συνεργείο. Τα παλιά μηχανάκια είναι πολύ ωραίο σπορ για κάποιον που έχει ακόμη ένα για να κινείται. Στα 400 ειδικά που δεν εισήχθησαν και επίσημα όπως transalp 400, KLE 400, bros 400 και γενικά σχεδόν όλα τα 400αρια θα έχεις θέμα με ανταλλακτικά. Κοίτα μηχανάκια που να έχουν εισαχθεί επίσημα Ελλάδα.
Να ξέρεις, στατιστικά πάντα, απο όσο έχω παρατηρήσει, σε όλα τα μοντέλα και όλες τις μάρκες στην Ελλάδα στα ίδια κυβικά και ίδια χρονιά, ένα οφ θα είναι συνήθως:
- πιο ακριβό απο το στρητ
- πιο ταλαιπωρημένο απο το στρητ
- πιο ακριβό σε συντήρηση και επισκευές απο το στρητ
Υπάρχουν εξαιρέσεις φυσικά, αλλά αυτό είναι ο κανόνας.
Απο ον οφ που να είναι με αυτά τα λεφτά και για A2 μόνο πολύ παλιά μοντέλα πριν το 2000 μου έρχονται στο μυαλό και δεν θέλω να τα προτείνω. Σκοπός είναι να το οδηγάς, όχι να το έχεις συνέχεια στο συνεργείο. Τα παλιά μηχανάκια είναι πολύ ωραίο σπορ για κάποιον που έχει ακόμη ένα για να κινείται. Στα 400 ειδικά που δεν εισήχθησαν και επίσημα όπως transalp 400, KLE 400, bros 400 και γενικά σχεδόν όλα τα 400αρια θα έχεις θέμα με ανταλλακτικά. Κοίτα μηχανάκια που να έχουν εισαχθεί επίσημα Ελλάδα.
Να ξέρεις, στατιστικά πάντα, απο όσο έχω παρατηρήσει, σε όλα τα μοντέλα και όλες τις μάρκες στην Ελλάδα στα ίδια κυβικά και ίδια χρονιά, ένα οφ θα είναι συνήθως:
- πιο ακριβό απο το στρητ
- πιο ταλαιπωρημένο απο το στρητ
- πιο ακριβό σε συντήρηση και επισκευές απο το στρητ
Υπάρχουν εξαιρέσεις φυσικά, αλλά αυτό είναι ο κανόνας.