Η γωνιά της πάπιας! Ιστορίες, ερωτήσεις και καγκουροχρονικά.

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πραγματικά ο καθένας πουλάει(?) όσο του κατέβει...
Το κακό Αποστόλη είναι πως το προ-Facelift ΔΕΝ καλύπτεται από τους περιορισμούς του Α2 όσο το έψαξα, πρέπει να πάει στο facelift με το μπροστά φανάρι του Z...

Άσε...τώρα που ψάχνω κι εγώ κοντεύουν να πέσουν τα μαλλιά μου με αυτά που βλέπω!
Στην εποχή που βρίσκεις να αγοράσεις καινούριο CF Moto 650 με κινητήρα Versys και ABS και κυρίως εγγύηση αντιπροσωπείας και μηδέν χλμ στα 6000 ευρώ. Την εποχή που βρίσκεις καινούριο Benelli σκραμπλεράκι με 500 κυβικά και ABS στα 5700 ευρώ βλέπω αγγελίες μεταχειρισμένων για Varadero του 08 στα 9000 και 10000 ευρώ! Αγγελίες για VStrom του 08 και 09 στα 5500 και 6000 ευρώ!

Ναι! Στην Θεσσαλονίκη τώρα που μιλάμε ένα στρώμα του 09 πωλείται για 6000 ευρώ! Ένα μηχανάκι που τότε παραεισαγωγής είχε 6700 και αντιπροσωπείας 7200 ευρώ! Αν το πουλήσει, πολύ θα ήθελα να μιλήσω με τον αγοραστή. Να δω ρε παιδί μου πως το σκέφτηκε το πράγμα!

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!
Άσχετο με το θέμα, αλλά είναι γενικά απογοητευτικό το που βρίσκονται οι τιμές για τόσο παλιά μοντέλα. Ειλικρινά σκέφτομαι μήπως αξίζει να περιμένω λίγο ακόμη καιρό για καινούριο CF Moto. Με νέες προδιαγραφές, με μικρότερες καταναλώσεις, με σωστά και σύγχρονα ABS και καλύτερες αποδόσεις από λιγότερα άλογα.

Για το KLE δεν γνώριζα πως ανάλογα με την χρονιά περνάει ή δεν περνάει έγκριση τύπου A2. Σίγουρα πράγματα; Επειδη και το παλιό μοντέλο δεν πιστεύω πως ξεπερνούσε τα 47 άλογα.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Off Topic:
Μεγάλο θέμα το μεταχειρισμένο ή μικρότερο καινούριο, σε ανάλογο προβληματισμό βρίσκομαι κι εγώ...

Για το συγκεκριμένο CFMoto 2 πράγματα με προβληματίζουν:
α) Τι είναι τελικά το μοτέρ (μια που πουθενά δεν αναφέρεται η Kawasaki, υποψιάζομαι ότι έπαιξε reverse engineering και όχι αγορά δικαιωμάτων..) και αν καρφώνει βαλβίδες όπως του Versys.
β) Οι πολύ *****ές αναρτήσεις του που στη πράξη δε ξέρω πως λειτουργούν

Το Leoncino 500 μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ εμφανισιακά, αλλά το θεωρώ μικροκαμωμένο... Αν πήγαινα στη κατηγορία του γυμνού θα κοιτούσα το πιο άσχημο Yamaha XSR 700 ή το πιο ιδιαίτερο Moto Guzzi V7ΙΙI... Το Triumph Street Twin ενώ μου αρέσει, σε πάει στην επόμενη κλίμακα κόστους λόγω 900cc..

Στα V-Strom, από το 2007 και μετά που έγινε 2μπουζο, δεν αλλάζει τίποτα έως το 2011 πέρα από τα χρώματα και τα αυτοκόλλητα. Ποσά για αυτή τη γενιά άνω των 4.500€ είναι αστεία κατ΄ εμέ', και τα 4.500 θα τα έδινα μόνο για μηχανή με αλλαγμένες αναρτήσεις.

Στα Varadero ίσως η καλύτερη λύση να είναι ένα MKII με ABS/CBS, αυτά που ζητάν για το ΜΚΙΙΙ είναι εκτός τόπου και χρόνου..

Στο θέμα μας:

σχόλιο ιδιοκτήτη KLE 500 με Α2 δίπλωμα "Εγώ τελικά πήρα το kle 500, αλλά το τελευταίο (2005-2007) γιατί το προηγούμενο έχει 1 παραπάνω άλογο ισχύος και βγαίνει εκτός Α2, ενώ σε αυτό το κόψανε λίγο βενζίνη στο καρμπυρατερ, του βάλανε και καταλυτη για να πιάσει τα τότε euro."
παρόμοια αναφορά από υποψήφιο αγοραστή με Α2 δίπλωμα "Ψάχνομαι για Kle 500 μοντέλο 2007 (ΛΑΘΟΣ, από το 2005) και μετά...Η μηχανή είναι από τις λίγες on-off που οδηγούνται με α2 και υπάρχει μεταχειρισμένη"
Στην τελική αν του αρέσει ας κάνει μια ερώτηση στη Kawasaki να του απαντήσουν...

Στην αναζήτηση που έκανα είδα ότι σε on/off για Α2 παίζει και το BMW F650 Funduro (μόνο αυτό) και για αυτό η BMW έστειλε την έγκριση τύπου για να την έχει ο ιδιοκτήτης με το Α2 δίπλωμα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Off Topic:
Μεγάλο θέμα το μεταχειρισμένο ή μικρότερο καινούριο, σε ανάλογο προβληματισμό βρίσκομαι κι εγώ...

Για το συγκεκριμένο CFMoto 2 πράγματα με προβληματίζουν:
α) Τι είναι τελικά το μοτέρ (μια που πουθενά δεν αναφέρεται η Kawasaki, υποψιάζομαι ότι έπαιξε reverse engineering και όχι αγορά δικαιωμάτων..) και αν καρφώνει βαλβίδες όπως του Versys.
β) Οι πολύ *****ές αναρτήσεις του που στη πράξη δε ξέρω πως λειτουργούν

Το Leoncino 500 μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ εμφανισιακά, αλλά το θεωρώ μικροκαμωμένο... Αν πήγαινα στη κατηγορία του γυμνού θα κοιτούσα το πιο άσχημο Yamaha XSR 700 ή το πιο ιδιαίτερο Moto Guzzi V7ΙΙI... Το Triumph Street Twin ενώ μου αρέσει, σε πάει στην επόμενη κλίμακα κόστους λόγω 900cc..

Στα V-Strom, από το 2007 και μετά που έγινε 2μπουζο, δεν αλλάζει τίποτα έως το 2011 πέρα από τα χρώματα και τα αυτοκόλλητα. Ποσά για αυτή τη γενιά άνω των 4.500€ είναι αστεία κατ΄ εμέ', και τα 4.500 θα τα έδινα μόνο για μηχανή με αλλαγμένες αναρτήσεις.

Στα Varadero ίσως η καλύτερη λύση να είναι ένα MKII με ABS/CBS, αυτά που ζητάν για το ΜΚΙΙΙ είναι εκτός τόπου και χρόνου..

Στο θέμα μας:

σχόλιο ιδιοκτήτη KLE 500 με Α2 δίπλωμα "Εγώ τελικά πήρα το kle 500, αλλά το τελευταίο (2005-2007) γιατί το προηγούμενο έχει 1 παραπάνω άλογο ισχύος και βγαίνει εκτός Α2, ενώ σε αυτό το κόψανε λίγο βενζίνη στο καρμπυρατερ, του βάλανε και καταλυτη για να πιάσει τα τότε euro."
παρόμοια αναφορά από υποψήφιο αγοραστή με Α2 δίπλωμα "Ψάχνομαι για Kle 500 μοντέλο 2007 (ΛΑΘΟΣ, από το 2005) και μετά...Η μηχανή είναι από τις λίγες on-off που οδηγούνται με α2 και υπάρχει μεταχειρισμένη"
Στην τελική αν του αρέσει ας κάνει μια ερώτηση στη Kawasaki να του απαντήσουν...

Στην αναζήτηση που έκανα είδα ότι σε on/off για Α2 παίζει και το BMW F650 Funduro (μόνο αυτό) και για αυτό η BMW έστειλε την έγκριση τύπου για να την έχει ο ιδιοκτήτης με το Α2 δίπλωμα.
To Leoncino trail είναι σε πιο καλό μέγεθος. Πιο ψηλωμένο.
Το CF Moto δεν ξέρω αν πήρε άδεια ή αν το κάνουν reverse engineering αλλά ξέρω πως έχει εγγύηση, και μόλις τελειώσει η εγγύηση μπορει να στο φτιάξει οποιοσδήποτε εξουσιοδοτημένος kawasaki με ανταλλακτικά kawasaki. Αρκει για να το θεωρώ αξιόπιστο. Για τις βαλβίδες δεν δίνω τόσο σημασία. Είναι μηδαμινό το ποσοστό στο οποίο συνέβη για να θεωρείται κάτι πέρα απο αστοχία υλικού.

Για πιο μεγάλα δεν κοιτάω, έτσι κι αλλιώς σε καινούριο. Ούτε τα χρειάζομαι, ούτε θέλω να τα πληρώσω.
Το θέμα που τίθεται είναι δίνεις 3500-4000 για δεκαπενταετίας στρώμα (επειδή τόσο τα ζητάνε τα φτηνά) ή περιμένεις λίγο ακόμη για καινούριο με 1500-2000 ευρώ παραπάνω;
Εγώ αν δεν βρω κάτι προσεγμένο και σε νορμάλ τιμή, μάλλον θα πάω για καινούριο. Ειλικρινά, δεν δίνω 3500-4000 ευρώ για μοντέλο +15ετίας! Καλύτερα να πάρω zontes Χ310 με 3700 ευρώ και ας πηγαίνω ταξίδι με 120-130 χλμ/ώρα! Θα έχω ένα σύγχρονο μοτοσυκλετάκι παρά ένα όχημα που θα με κάνει κολλητό με το συνεργείο.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Ξέχασα και αυτό το review... Προβλήματα με υπερθέρμανση κινητήρα και με την υγρασία στα ηλεκτρικά
προσωπικά δεν θα ακουμπούσα ;)
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.500
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Budget παίδες είναι 1500€. Βρίσκεις αρκετά τίμια μηχανάκια σε αυτά τα λεφτά απο όσο βλέπω. Όσο για το 50αρι που έλεγα ίσως και να βρεθεί απο φίλο ένα παλιό Τ50 που δεν το θέλει άλλο και κάθεται. Για εργάτης το Town Mate είναι οτι πρέπει άρα δεν με αγχώνει αυτό.

Η χρήση που θα κάνω στην μηχανή είναι καθαρά βολτάδικη. Δικάβαλος αρκετές φορές κυρίως με την κοπέλα μου ή και με κάναν κολλητό. Πιο πολύ άσφαλτο θα πατάει. Χώμα δεν σκοπεύω να κάνω τρελές διαδρομές. Αν ήτανε μόνο για χώμα θα κοίταγα αμέσως κάνα Suzuki DR που είναι εξαιρετικά για χωμάτινες διαδρομές. Ταξιδάκια θα γίνουνε επίσης αρκετά (όπου μου καρφωθεί η ιδέα να πάω δηλαδή).

Δηλαδή θα είναι μια καθαρά βολτάδικη μηχανή. Street δεν θέλω γιατί δεν θα βολέψει καθόλου σε δικάβαλο (επίσης γιατί να κοζάρουνε οι γύρω τον ποπό της κοπελιάς?) είναι γενικά κουραστικές σε μακρινές βόλτες. Naked απο όσο ξέρω στο στήσιμο είναι περίπου σαν street αλλά με πιο "παπίσια" σέλα να το πω και πιο ψηλό τιμόνι. Λίγο πιο άνετες δηλαδή. Τα on-off γενικά στο μυαλό μου τα έχω συνδέσει με την βόλτα για κάποιο λόγο είναι αυτό που λέμε "ταξιδιάρικες μηχανές". Μέχρι 1500€ λοιπόν το budget μου. Σε αυτά τα λεφτά βρίσκω μέχρι στιγμής Anhelo (αν και απο όσο ακούω απο γνώμες, nope), XT500E (600αρι απο Βόλο και εδω κοντά δεν βρίσκω προς το παρόν), CBF250 και GS500 αλλά απο πολύ μακριά. Επίσης η Suzuki έχει κάποιο μοντέλο σε αυτά τα λεφτά με Α2; Δεν βλέπω κάτι η αλήθεια είναι πέρα απο κάτι πανπάλαια DR και GN (δεν θέλω τσόπερ...εντάξει είμαι μεταλάς ακούω Alice in Chains και WASP αλλά όχι και στις μηχανές...).

Αυτά λοιπόν...και αύριο αν είναι θα ανοίξω ένα θέμα στην κατηγορία Μοντέλα γιατί τώρα δεν παίζει κάτι τέτοιο. Και θα θέσω περισσότερα ερωτήματα που έχω αν είναι για μηχανές.

transalp 600
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Honda XL600V Transalp specs εψαξα λέει 55 άλογα. Το Α2 σε αφήνει μέχρι 35kW δηλαδή μέχρι 48 άλογα σχεδόν. Το 600αρι είναι Α κατηγορία.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.500
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πάντως το FMX επειδή ήταν πολύ ήπιο μηχανάκι δεν το πήραν ποτέ κάγκουρες, και όσα υπάρχουν στην αγορά αν και παίζουν 1700 ευρώ και πάνω, είναι συνήθως πολύ προσεγμένα,.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&make=242&make=242&model=2370

Θα το κοίταζα σοβαρά αν ήταν στα χρήματα που μπορούσα να διαθέσω!
Παιδιά, για τον Τάσο κοιτάμε μονο μηχανάκια έως 47 άλογα ή αλλιώς 35KW.
Στα λεφτά που διαθέτει υπάρχουν πολλές επιλογές, αλλά τον περιορίζει το δίπλωμα Α2.

Πάντως αξιολογότατο το Freewind. Τα καλύτερα έχω να πω. Μικροθεματάκια που φτιάχονται σχετικά εύκολα, αλλά απο κινητήρα αθάνατο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Συγνώμη, δεν είχα ποτέ θέμα με δίπλωμα κι άλογα, και δε το λαμβάνω υπόψη όταν προτείνω κάτι!
Σιγά ρε, τι συγνώμη; Κουβέντα κάνουμε, δεν γράφουμε διπλωματική.

Για το θέμα μας, φταίει που έχουμε πέσει σε κενό του συστήματος. Πλέον όλα τα Α2 μοντέλα αναφέρονται ως τέτοια και κυρίως κατασκευάζονται ως τέτοια. Οπότε ότι καινούριο βγαίνει έρχεται με Πανευρωπαική έγκριση για διπλώματα Α2. Σε 10 χρόνια που τα σημερινά καινούρια θα είναι μεταχειρισμένα, ο κάθε ενδιαφερόμενος θα ξέρει ανα πάσα στιγμή αν είναι μοντέλο Α2.

Ο κυκεώνας γραφειοκρατίας έρχεται σε όσους ψάχνουν μηχανή με 35kw πριν από την θέσπιση της Α2 κατηγορίας Πανευρωπαικά. Εκεί παίζουν τραγελαφικά πράγματα. Να μην αναγράφεται επακριβώς στην έγκριση τύπου η ιπποδύναμη ή να υπάρχουν διαφορετικές αντικρουόμενες ιπποδυνάμεις για καθε μοντέλο επειδή τότε ο υπάλληλος έβαλε ένα 48 άλογα αντί για 46 επειδή τον πίεσε ο εισαγωγέας να φανεί πιο γρήγορο ή να υπάρχει έγκριση για μοντέλο 2005 αλλά να μην πιάνει το μοντέλο 2003 πχ (όπως με το KLE 500 παραπάνω).

Χαμός! Κι εγώ λόγο ενασχόλησης με το αντικείμενο στην διάρκεια της πρακτικής μου έτυχε και τα έμαθα, επειδή όσοι έβγαζαν διπλώματα Α2 και διέθεταν λίγα χρήματα για μεταχειρισμένο είχαν πολύ περιορισμένες επιλογές και ρωτούσαν συνέχεια.
 
Top Bottom