Η γωνιά της πάπιας! Ιστορίες, ερωτήσεις και καγκουροχρονικά.

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Τα 125αρια πάντους γενικά τείνουν να έχουν πολύ μακριά 4η, όπως πχ το Innova και το Address που έχει μεγάλη κλιμάκωση. Φαντάζομαι για λόγους οικονομίας, να εκτελεί χρέη "overdrive" δηλαδή.

Εμένα πάντως με 14-36 τα 90 τα πιάνει σβέλτα και απο εκεί ανεβάζει σταθερά μέχρι τα 105-110 που είναι και η τελική του. Η Suzuki ορίζει οτί τα 10 άλογα που βγάζει, υπάρχουν στις 8000RPM. Ο κόφτης στο Address είναι στις 9600, κλασσικό υποτετράγωνο, για να μην διαλυθεί το μοτέρ απο υπερστροφία βάλανε λιγο πιο χαμηλά τον κόφτη....τα σκούτερ ναι στο μπαμ δεν πιάνονται. Μια φορά δοκίμασα να ανοίξω το 300αρι του πατέρα μου και μου έφυγε το κλαπέτο, έχει δυνατό άνοιγμα.

Fun fact: το FX125 ήτανε το πρώτο παπί με πραγματικό κόφτη στις 12.000RPM!
 

Dr V

new member
Δημοσιεύσεις
20
Ηλικία
28
Περιοχή
Εύβοια
Μοτοσυκλέτα
Honda C50 12V
Όνομα
Βασίλης
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda Supra GTR150 Custom - GTRRR Stage 1!​

3718eb280832cbc89481b2bcdceea339_XL.jpg
ΚΕΙΜΕΝΟ-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΟΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΑΖΗΣ
Τι κοινό μπορεί να έχει ένα Honda Supra GTR150 και μια μοτοσυκλέτα MotoGP; Την απάντηση την δίνει η κορυφαία εταιρία αναρτήσεων Ohlins. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Το Honda Supra GTR150 ήρθε στη χώρα μας πριν από μερικά χρόνια αλλά στις χώρες της νοτιανατολικής Ασίας αυτή η κατηγορία δίτροχων όχι μόνο υπάρχει εδώ και πολύ καιρό, αλλά είναι και πολύ δημοφιλής. Γιατί μπορεί το GTR να μοιάζει με παπί κάτω όμως από τα πλαστικά είναι μια πραγματική μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού. Αυτό μαρτυράει το διπλό περιμετρικό πλαίσιο από σωλήνες τετράγωνης διατομής αλλά και ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας με το συμπλέκτη και το 6άρι κιβώτιο. Γι αυτό το λόγο είναι και μια πολύ καλή βάση για customizing. Έτσι όταν πριν ένα χρόνο έγινα κάτοχος ενός GTR γρήγορα άρχισα να σερφάρω στο διαδίκτυο για να βρω τα απαραίτητα "hot" περιφερειακά.

Πάντως το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις έφτασα σπίτι με το μικρό 150άρι να γουργουρίζει ήταν να ξεφορτωθώ τη μανιβέλα, που πέρα από την αντιαισθητική εικόνα είναι πλέον περιττή. Εδώ έχει καταργηθεί στις motocross μοτοσυκλέτες. Την επόμενη μέρα έκανα μια επίσκεψη σε λαστιχάδικο όπου τα εργοστασιακά IRC αντικαταστάθηκαν από τα εξαιρετικά PIRELLI DIABLO ROSSO SPORT.
honda supra gtr150 kostakos bikeitgr 00006
honda-supra-gtr150-kostakos-bikeitgr-00009.jpghonda-supra-gtr150-kostakos-bikeitgr-00011.jpg
Παραδοσιακά ξεκίνησα το customizing με την εξάτμιση καθώς πλην ελαχίστων εξαιρέσεων η εργοστασιακή εξάτμιση είναι μεγάλη, βαριά και "κόβει" από τις επιδόσεις. Τελικά κατέληξα στην PRO SPEED με ένα κοντύτερο τελικό αλλά και ένα σωλήνα μεταβλητής διατομής. Το κέρδος πέρα από το καθαρό οπτικό ήταν 2 κιλά και καλύτερη ευστροφία αλλά με αντίκτυπο στη δύναμη χαμηλά. Λίγο περισσότερο ψάξιμο με έκανε να αντικαταστήσω την εν λόγω εξάτμιση με ένα λαιμό από ανοξείδωτο ατσάλι με ακόμα μεγαλύτερη μεταβλητότητα στη διατομή και ένα ακόμα κοντύτερο τελικό. Τελικά η μεταβαλλόμενη διατομή του λαιμού έδωσε λίγο παραπάνω δύναμη χαμηλά αλλά παρά την ύπαρξη σιγαστήρα η εξάτμιση κάνει πολύ θόρυβο. Προς το παρόν μέχρι να φτιάξω μια τάπα απλά μερικές φορές λέω ότι το μηχανάκι είναι του γιού μου.
honda supra gtr150 kostakos bikeitgr 00010
Η δεύτερη customιά ήταν εύκολη καθώς κάτι αντίστοιχο έχω κάνει πριν από πολλά χρόνια στο Varadero μου. Για λόγους έγκρισης τύπου η ευρωπαϊκή έκδοση του GTR διαθέτει πίσω εξωτερικά φλας ενώ στο πίσω φανάρι υπάρχουν τα αντίστοιχα τμήματα που χρησιμοποιούνται στης Ασία. Δύο ντουί που να εφαρμόζουν στις αντίστοιχες τρύπες του πίσω φαναριού έδωσαν τη λύση, ενώ ταυτόχρονα οι λάμπες των φλας, όπως και αυτές των φώτων ημέρας εμπρός, έγιναν led για μια πιο μοντέρνα αίσθηση κατά τη λειτουργία τους. Μία ακόμα επίσης πρακτική αλλαγή είναι και η αντικατάσταση των μανετών, καθώς οι εργοστασιακές δεν ρυθμίζονται. Τη λύση την έδωσε ένα ζευγάρι μανέτες πλήρως ρυθμιζόμενες της Kozi, που πέρα από την ευκολία ρύθμισης, είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο σε CNC προσφέροντας και μια hi-tech αίσθηση και εμφάνιση.

honda supra gtr150 kostakos bikeitgr 00008
Όσοι ασχολούνται με το custom και όχι μόνο, ξέρουν ότι εξάτμιση και φρένα είναι οι πιο εύκολες μετατροπές, ειδικά σε κάποιο μικρό δίτροχο. Εμπρός λοιπόν στη θέση του εργοστασιακού δίσκου των 256 χιλιοστών τοποθετήθηκε ένας oversize (296 χιλιοστά) δίσκος της Rapido που συνοδεύεται και από μια βάση από αλουμίνιο κατεργασμένη σε CNC, εξαιρετικής σχεδίασης. Ο δίσκος είναι floating και τύπου μαργαρίτα -καλύτερη ψύξη, όπως και ο πίσω που αντικατάστησε τον εργοστασιακό στην ίδια διάσταση. Η αναβάθμιση των φρένων όμως δεν πρόκειται να σταματήσει καθώς ήδη έχουν αγοραστεί και είναι στα κουτιά τους μια πίσω δαγκάνα- κόσμημα σε CNC, και μια τρόμπα από μασίφ κράμα αλουμινίου, όλα από τη εταιρία Rapido που έχει πάρα πολλά περιφερειακά όχι μόνο για το GTR αλλά και για άλλα μοντέλα αυτής της κατηγορίας.
honda supra gtr150 kostakos bikeitgr 00012

Όμως η μεγαλύτερη βελτίωση αφορά στο πίσω αμορτισέρ, καθώς εδώ πήγα απλά στην κορυφή. Δηλαδή στην Ohlins. Η σουηδική εταιρία δεν περιλαμβάνει κάποιο αμορτισέρ για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά τη λύση έδωσε η ελληνική αντιπροσωπεία, Extra Products. Αφού πρώτα ζυγίστηκε το GTR (το βάρος σε κάθε τροχό) βγήκε το εργοστασιακό αμορτισέρ, αφαιρέθηκε το ελατήριο και μετρήθηκε μήκος και σκληρότητα, ενώ το σώμα του αμορτισέρ μπήκε σε ειδικό δυναμόμετρο και μετρήθηκαν οι αποσβέσεις του.
honda-supra-gtr150-kostakos-bikeitgr-00007.jpg
Με αυτά τα στοιχεία αλλά και τα δεδομένα που προσφέρει η Ohlins για κάθε μοτοσυκλέτα και αμορτισέρ, "κατασκευάστηκε" ένα με το αντίστοιχο μήκος, ενώ αποφασίστηκε να τοποθετηθεί και extra ρεζερβουάρ, όχι για λόγους θερμοκρασίας αλλά για να υπάρχει η επιλογή ρύθμισης και της συμπίεσης, πέρα από τη ρύθμιση επαναφοράς με τη ροδέλα στη βάση του αμορτισέρ. Με την ευκαιρία αλλάχτηκε και το ψαλίδι, και τοποθετήθηκε ένα ψαλίδι από αλουμίνιο της Rapido.
honda supra gtr150 kostakos bikeitgr 00004

Λόγω πολύ καλού πλαισίου και χαμηλού κέντρου βάρους το GTR έχει πολύ καλό στρίψιμο και με το εργοστασιακό setup, το αμορτισέρ -και το μικρότερο συνολικό βάρος, έκαναν όμως το καλό ακόμα καλύτερο. Το κράτημα βελτιώθηκε πολύ, τόσο στη γλιστερή άσφαλτο της Αθήνας αλλά και στην πίστα Speed Force Cart Court Vari όπου είχε την ευκαιρία να το οδηγήσει και ο Κώστας Γκαζής που δήλωσε κατενθουσιασμένος "ότι με το συγκεκριμένο GTR θα μπορούσε να γυρίζει όλη τη μέρα μέσα στην πίστα" (γι’ αυτό είχα προνοήσει να του το δώσω με αναμμένο ήδη το λαμπάκι της ρεζέρβας). Βελτίωση υπήρξε και στην άνεση καθώς πλέον δεν κοπανάει τόσο πολύ στις εγκάρσιες ανωμαλίες στο δρόμο, και γι αυτό το λόγο έγινε και πιο οδηγήσιμο στον χωματόδρομο.
honda supra gtr150 kostakos bikeitgr 00001
Σίγουρα ακούγεται υπερβολικό να συγκρίνω το GTR με μια μοτοσυκλέτα MotoGP αλλά και τα δύο έχουν ένα κοινό σημείο, το αμορτισέρ της Ohlins, μοναδικό και αποκλειστικά φτιαγμένο για τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Σε καμία περίπτωση το GTR δεν μπορεί να γίνει τόσο γρήγορο όσο το racing χιλιάρι (αν και υπάρχει μια σκέψη αρκετά παράτολμη που πριν πραγματοποιηθεί διστάζω να την ανακοινώσω) αλλά από την άλλη τα πράγματα που μπορείς να κάνεις με ένα GTR δεν μπορεί να τα κάνει μία μοτοσυκλέτα που ζει αποκλειστικά μέσα στην πίστα. Όπως σχεδόν ο γύρος της Ελλάδας πέρσι το καλοκαίρι. Αλλά καλύτερα να μην τα πω όλα τώρα καθώς η αναβάθμιση δεν θα σταματήσει εδώ.
honda-supra-gtr150-kostakos-bikeitgr-00013.jpg

Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τα αγωνιστικά παπιά του Ασιατικού πρωταθλήματος ταχύτητας​

Honda GTR 150 vs Yamaha Exciter 155​










Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ




Σας αρέσουν τα «παπιά»; Στην Ασία, εκτός από τα να κυκλοφορούν καθημερινά με αυτά, κάνουν και αγώνες. Σας παρουσιάζουμε τα «κτήνη» του ασιατικού πρωταθλήματος ταχύτητας
Σε πολλές ασιατικές χώρες τα «παπιά» είναι τα δημοφιλέστερα δίκυκλα. Τα περισσότερα που φτάνουν στην χώρα μας έχουν φτιαχτεί για εκεί. Θυμηθείτε τα Honda GTR150 και SYM VF185. Ακόμη και το Malaguti Spectre GP 125, που έφτασε πρόσφατα στην ελληνική αγορά, έχει φτιαχτεί εκεί, ενώ έχουμε δει και «παπί» Benelli. H Yamaha παρουσιάζει συνεχώς νέα μοντέλα, με το κορυφαίο εξ αυτών να είναι το Exciter 155 με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων.

Πρώτη επαφή με το Malaguti Spectre GP 125

underbone 150 asia road racing championship 5

Από τις 25 έως τις 27 Μαρτίου έγινε στην πίστα Chang της Ταϊλάνδης o πρώτος αγώνας του ασιατικού πρωταθλήματος ταχύτητας.

Δοκιμή SYM VF 185: Η ιστορία επαναλαμβάνεται

Οι αγώνες διεξάγονται σε μερικές από τις καλύτερες πίστες της Ασίας. Η σεζόν ξεκίνησε με τις επίσημες δοκιμές στην Ταϊλάνδη (22-23 Μαρτίου) και συνεχίστηκε με τον πρώτο αγώνα (δύο σκέλη) της σεζόν. Από τις 27 έως τις 29 ο δεύτερος αγώνας θα γίνει στην Sepang της Μαλαισίας. Για τον τρίτο γύρο δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη πίστα διεξαγωγής.

Yamaha Exciter 155 2021: Νέα εμφάνιση και σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων

underbone 150 asia road racing championship 13

Από τις 12 έως τις 14 Αυγούστου το πρωτάθλημα πάει στο Sugo της Ιαπωνίας, 9 με 11 Σεπτεμβρίου στην πίστα Zhuhai της Κίνας και ο τελευταίος αγώνας θα γίνει από τις 18 έως τις 20 Νοεμβρίου και πάλι στην πίστα Chang.

Δοκιμή Honda GTR 150: Η μάχη μόλις άρχισε

underbone 150 asia road racing championship 21

Μπορείτε να δείτε περισσότερα για το πρωτάθλημα εδώ https://asiaroadracing.com

Πηγη https://2wo.gr
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Βάλε και το Suzuki Satria FU150.

Μοτέρ από GSXR125, με μεγαλύτερο έμβολο και μπεκ και φυσικά διαφορετική χαρτογράφηση. Τα τελευταία μοντέλα αν δεν κάνω λάθος, έρχονται και με Eco/Sport επιλογές χάρτη. Στο sport ενώ παρέχει δυνατό άνοιγμα, καταπίνει βενζίνες δίχως αύριο. Εργοστασιακό χωρίς καμία πατέντα-μετατροπή αποδίδει 19 ίππους...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki Satria F150: Μακριά από εμάς​

Το "παπί" της Suzuki αναβαθμίστηκε​




To ”παπί” της Suzuki είναι δεδομένο πως θα έκανε πάταγο στην ελληνική αγορά, όμως προορίζεται για άλλου… μακριά από εμάς
Το Satria κάνει καριέρα στην ασιατική αγορά και στην Ινδονησία παρουσιάστηκε πρόσφατα η αναβαθμισμένη έκδοσή του.
Το σπορ μοτοσυκλετάκι διαθέτει 3D γραφικά, συναγερμό, φορτιστή USB, ενώ θα διατίθεται και σε μονόχρωμες εκδόσεις σε ματ μαύρο και μπλε.
Το Suzuki Satria F150 διαθέτει τετράχρονο, μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 147 κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους και σύστημα ψεκασμού, το οποίο συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με συμπλέκτη. Aποδίδει 18 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 1,4 kgm στις 8.500 σ.α.λ.
suzuki satria f150 2020 3

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα easy start της Suzuki που έχουν πλέον όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Το ηλεκτρονικό σύστημα δίνει εντολή με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας, αυτή να «δουλέψει» μέχρι να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας. Το βάρος του «παπιού» είναι 109 κιλά με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 4 λίτρα.
Το πλασίο είναι ατσάλινο με τον κινητήρα φέρον τμήμα του. Είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, χωρίς ABS. Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι και ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ.
Όσο για την σχεδίαση… μίνιμαλ πλαστικά καλύπτουν τον κινητήρα, racing γραφικά χαρίζουν σπορτιφ εικόνα, λεπτή σέλα και τελικό εξάτμισης, διαστημικής σχεδίασης προβολέας.
Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια μεγάλη TFT οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ίδια με αυτήν των GSX-R και GSX-S 125.
Ως στάνταρ θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς White-Blue, Titan Black-Red και Blue GP.







Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda RS-X Repsol​

Συλλεκτικό «παπί» περιορισμένης παραγωγής​



Μόλις σε 5.000 αντίτυπα θα παραχθεί το super παπί της Honda που είναι βαμμένο στα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της Honda στο MotoGP

Το «αντίπαλο δέος» του Yamaha Y16ZR World GP 60th Anniversary Edition (δείτε εδώ το επετειακό παπί της Yamaha), που φέρει κινητήρα με μεταβλητό σύστημα χρονισμού βαλβίδων με 17,7 ίππους, παρουσίασε η Honda Μαλαισίας. Το μόνο κοινό στοιχείο μεταξύ τους είναι πως θα παραχθούν σε 5.000 αντίτυπα.

honda rsx repsol 2022 5


Προχωρώντας στα ενδότερα το RS-X Repsol χρησιμοποιεί μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 150 κ.εκ., με απόδοση 15,8 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και των 1,37 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται στον πίσω τροχό μέσω εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

Η έκδοση Repsol θα είναι πιο ακριβή από την «βασική». Η τιμή της στη Μαλαισία είναι 9.948RM, περίπου 2.165 ευρώ. Παρ’ όλα αυτά η Honda Μαλαισίας δεν δίνει δώρα σε όσους το αποκτήσουν όπως κάνει η Yamaha.

Μην αρχίσετε τις ερωτήσεις αν θα έρθει στην Ελλάδα…

Ποιο παπί με εμφάνιση εμπνευσμένη από το MotoGP προτιμάτε;

honda rsx repsol 2022 6


Πηγη https://2wo.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μιας και βαρέθηκα να φτιάχνω μόνιμα threads του τύπου "να πάρω αυτό το παπί; Αξίζει;" κλπ είπα να φτιάξω ένα γενικό στο οποίο ο καθένας μπορεί να γράφει για εμπειρίες με πάπιες κλπ. Απο ιστορίες, απόψεις μέχρι και αν αξίζει να πάρεις κάτι.

Και για πρόλογο (πριν την ερώτηση που θέλω να κάνω) σκέφτηκα να γράψω μερικά λόγια για το παπί που με εισήγαγε στον κόσμο των 2 τροχών! Μιας και είχα αναφέρει σε άλλο thread για το κάποτε μηχανάκι μου, νομίζω ήρθε η ώρα να μιλήσω για τα Λυκειακά μοτοχρόνια μου.

Το λοιπόν ήτανε άνοιξη του 2014. Εγω πήγαινα προς τα τέλη της 1ης Λυκείου τότε και είχα κλείσει τα 16 μου (η ελάχιστη ηλικία για να βγάλεις το ΑΜ). Είχα οδηγήσει πολλές φορές μηχανάκια φίλων. Ήτανε η μόστρα της ηλικίας. Μηχανάκι και μαρσάρισμα έξω απο το δίπλα ΕΠΑΛ για να ψαρώσει το Χριστινάκι που γούσταρες απο το Α2. Bonus πόντοι αν φορούσες φόρμες, αμάνικο μπουφάν παραλλαγής και άσπρο ή γκρι φούτερ απο μέσα μαζί με cOoL κούρεμα και στριφτό τσιγάρο (το γυαλιά τύπου παμπρίζ απο Μερσεντές Atego είναι στα στάνταρ).

Και έτσι μετά απο πρίξιμο πολλών ημερών στους δικούς μου αποφάσισαν να μου κάνουνε αυτό το χατίρι αρκεί να έβγαζα την 1η Λυκείου με έναν καλό βαθμό. Βάζει τα δυνατά του ο Τάσος, ξυπνάει τον φυτούκλα μέσα του και δώσε Μαθηματικά, δώσε Φυσική, δώσε Ιστορία και αρχαία και τελικά έβγαλα 18.κάτι αν θυμάμαι καλά. Την υπόσχεση τους οι δικοί μου την κρατήσανε και μέχρι τέλη Αυγούστου η διαδικασία του να βγάλω δίπλωμα και να πάρω την καρτέλα στα χέρια μου είχε τελείωσει. Πέρασα εύκολα το δίπλωμα (Kymco Jetix 50 το μηχανάκι που έδωσα) και έμενε να βρούμε μηχανάκι.

Ένα απόγευμα λοιπόν μας τηλεφωνεί ένας θείος μου και ξάδερφος του πατέρα μου. Ήξερε οτι ψάχνουμε μηχανάκι και πρότεινε να μας δώσει το δικό του. Ήτανε παπί μα τι παπί; Προφανώς ο κινέζος αυτοκράτος Yingxiang YX50! Ένα μηχανάκι αντιγραφή απο Innova καρμπυρατέρ σε ασημί χρώμα με κόκκινα γραφικά πάνω του. Και μιας και τα 2 κινητά μου απο το Λύκειο απλά παραδώσανε πνεύμα (bootloop...καταραμένη Samsung!) η παρακάτω φωτογραφία είναι ενδεικτική απο Google images. Ωστόσο ήτανε ακριβώς έτσι. Να λοιπόν τι είχα κάποτε...

Ένα τέτοιο μηχανάκι ήτανε λοιπόν. Στα χαρτιά ήτανε 50αρι ωστόσο ο θείος μου το είχε κάνει 72αρι. Δεν έχω ιδέα απο τι μηχανάκι έβαλε πράματα στο μοτέρ αλλά κάτι μου λέει μάλλον απο κάνα GLX90αρι ή κάτι τέτοιο θα σας γελάσω. Ωστόσο ήτανε ενας κινητήρας 72 κυβικών. Χαρά; Ενθουσιασμός; Δεν μπορώ να τα περιγράψω αυτή τη στιγμή ειλικρινά. Στα 16χρονα μάτια μου αυτή η κινέζικη πλαστικουμαούνα φάνταζε μηχανάρα! Μας το άφησε 400€ και ήδη μετά απο 2 μέρες μετά την μεταβίβαση και λοιπές άλλες χαρτούρες είχα το κλειδί στα χέρια μου. Θυμάμαι ακόμα την πρώτη μου βόλτα. Ήτανε απόγευμα και στις 8 είχα φροντιστήριο μαθηματικά. Κατεβαίνω στο γκαράζ, βλέπω το ασημί τέρας (το σκέφτομαι και γελάω παναθεμά μαι) να με περιμένει καρτερικά. Ξεκλείδωμα αλυσίδας, μετακίνηση πίσω για να μπορώ να φύγω και ανοίγω τον διακόπτη. Λαμπάκι νεκράς ON και μίζα! Πήρε εύκολα μπρος, διακόπτης στα φώτα θέσης (να μας βλέπουνε κιόλας) κούμπωσα 1η και έφυγα! Μέσα στην πόλη ένιωθα σαν βασιλιάς. Ο Τάσος; Μηχανάκι; Με 72 ολόκρηρα κυβικά!? ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ride Like The Wind απο Saxon και άγιος ο Θεός λέμε!

Αργά και σταθερά στον δρόμο. Δεν είχα οδηγήσει καλά καλά πριν μέσα στην πολή ποτέ ξανά. Μου φαινότανε μαγικό και συναρπαστικό. Έφτασα στο φροντιστήριο και τα υπόλοιπα παιδιά απο την τάξη μου ήτανε έξω και περιμένανε να ξεκινήσει το μάθημα. Η ώρα ήτανε 7:50 περίπου. Με κοιτάγανε καλά καλά. "Ο Τάσος είναι αυτός;" είπε μια κοπέλα. Δεν με είχανε δει ξανά με κράνος και πόσο μάλιστα με μηχανάκι. "Ρε τρελέ πήρες μηχανάκι!?" με ρωτούσανε. "Πόσα κυβικά είναι ρε;", "Τασάρα είναι πειραγμένο ρε;" και λοιπές ακόμα ερωτήσεις αρχίσανε να πέφτουνε σύννεφο. Ήμουνα ίσως ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη εκείνη την ημέρα. Και φυσικά είχα γίνει και...ταξί. Δεν θα πας την Εύα μέχρι το σπίτι της μετά το μάθημα; Δεν θα πας βόλτα την Κατερίνα μετά το φροντιστήριο με το ασημί τέρας (ακόμα γελάω με αυτό)? Δεν θα βγάλεις την Ιωάννα που κάτι παιζότανε στην 2α Λυκείου για καφέ; Δεν θα γίνεις γενικά ο τυπικός καληνυχτάκιας (ελάτε παιδιά, όλοι είχαμε γίνει κάποτε:rolleyes:cdefghigik:p).

Οι βόλτες δεν σταματάγανε και μετά πήρανε σειρά οι βελτιώσεις! Εξάτμιση Motorsport και φιλτροχοάνη μαζί με νέο καρμπυρατέρ μιας και το εργοστασιακό τα είχε παίξει. Καρμπυρατέρ 17mm, φιλτροχοάνη Apido Racing, εξατμισόνι μοτορσπούρα και το μηχανάκι μιλάμε έγινε τουλάχιστον 600 κυβικά! Ένα μηχανάκι που κουβαλούσε πάνω του άπειρες αναμνήσεις. Λύσιμο πλαστικών με φίλους έτσι "για την φάση ρε τρελέ να δούμε πως είναι", βόλτες μετά για να περάσει η ώρα, βόλτες μετά απο χωρισμούς, βόλτες μετά απο χαρές, βόλτες για να ηρεμήσει το μυαλό, βόλτες, βόλτες, βόλτες. Έφτασε λοιπόν η ώρα που για να βγάλω το Α1 αναγκαστικά έπρεπε να το πουλήσω μιας και λόγο της γιαγιάς μου (έκανε μια πολυέξοδη επέμβαση τότε) δεν είχαμε αρκετά λεφτά για να βγάλω το Α1...η αλήθεια είναι οτι βούρκωσα όταν το έδωσα και ας ήθελα μεγαλύτερο παπί. Λες και έφυγε ένα κομμάτι απο μέσα μου ένα πράμα. Το πετυχαίνω ακόμα έξω ωστόσο, το οδηγάει ένας 50κατι χρόνων πλέον τύπος. Ελπίζω να το προσέχει γιατί είναι ανεκτίμιτης αξίας και μόνο απο το τι έχω περάσει πάνω στην σέλα του. Προβλήματα με πλαστικά, ναι είχα. Τρίζανε. Αρκετά...προβλήματα με τον κινητήρα δεν είχα ποτέ ωστόσο το πρόσεχα σε λαδάκια και σέρβις.

Και τώρα fast forward 3 χρόνια μετά...εγω είμαι εδω...στο λάπτοπ και κοιτάζω στο car μηχανάκι...βρίσκω ένα FX125 απο Βόλο στα 800€...αλήθεια αξίζει; Να δώσω ένα απλό 125αρι για ένα 125αρί μοτοσυκλετάκι και παπί παράλληλα; Αξίζει να το κάνω...; Να θυμηθώ έτσι τα παλιά χρόνια των καρμπυρατέρ και να μου ανοίξει τον δρόμο για τον συμπλέκτη; Ρε λέτε...??
Παπί είχα ένα πολύ μικρό διάστημα στην ζωή μου πιτσιρικάς, έκανα μια δεκαετία ψυχανάλυση για να ξεπεράσω τις κρίσεις πανικού... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
έκανα μια δεκαετία ψυχανάλυση για να ξεπεράσω τις κρίσεις πανικού...
Έλα μωρέ και εσυ....ολόκληρη λαίλαπα οδήγησες, το παπί σε φόβισε;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Έλα μωρέ και εσυ....ολόκληρη λαίλαπα οδήγησες, το παπί σε φόβισε;
Είναι επικίνδυνο Τάσε, ειδικά για ένα *****ισμενο όπως ήμουν εγώ και έκανε ότι μλκ μπορείς να φανταστείς.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Είναι επικίνδυνο Τάσε, ειδικά για ένα *****ισμενο όπως ήμουν εγώ και έκανε ότι μλκ μπορείς να φανταστείς.
Σεβαστό...πάντως, επειδή έχω οδηγήσει αρκετές πάπιες τα πλέον "μοντέρνα" (Address, Crypton, VF, Innova κλπ) είναι πολύ πιο ασφαλής σε σχέση με τα κάποτε GLX, C50, T50.

Τις προάλλες που ήμουν χωρίς μηχανάκι, μου δάνεισε ο κολλητός το Astrea του....ε από τα 50 και πάνω δεν ήτανε να μπεις σε στροφή, ήτανε σαν ασταθές ΒΜΧ ένα πράμα. Το δικό μου αρκετά πιο σταθερό....παπιά είναι, μην περιμένουμε και τρελά πράματα.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Σεβαστό...πάντως, επειδή έχω οδηγήσει αρκετές πάπιες τα πλέον "μοντέρνα" (Address, Crypton, VF, Innova κλπ) είναι πολύ πιο ασφαλής σε σχέση με τα κάποτε GLX, C50, T50.

Τις προάλλες που ήμουν χωρίς μηχανάκι, μου δάνεισε ο κολλητός το Astrea του....ε από τα 50 και πάνω δεν ήτανε να μπεις σε στροφή, ήτανε σαν ασταθές ΒΜΧ ένα πράμα. Το δικό μου αρκετά πιο σταθερό....παπιά είναι, μην περιμένουμε και τρελά πράματα.
Εγώ πάντως που έχω ακόμη το πρώτο μου μηχανάκι από τα 15 μου, δεν έχω τέτοια προβλήματα.
T50, μετατροπή σε 80 κ το πηγαίνω καμία φορά βόλτα όταν κατεβαίνω στο νησί.
Δεν θυμάμαι ποτέ να το πήγα πάνω από 50 km/h, για τον λόγο ότι έχει 3 ταχύτητες κ ζορίζεται!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Εγώ πάντως που έχω ακόμη το πρώτο μου μηχανάκι από τα 15 μου, δεν έχω τέτοια προβλήματα.
T50, μετατροπή σε 80 κ το πηγαίνω καμία φορά βόλτα όταν κατεβαίνω στο νησί.
Δεν θυμάμαι ποτέ να το πήγα πάνω από 50 km/h, για τον λόγο ότι έχει 3 ταχύτητες κ ζορίζεται!
Δεν ξέρω, απλά στο Astrea αυτό μου έδινε την εντύπωση πως θα έπεφτε...ίσως να μην το είχα συνηθίσει δεν ξέρω. Στο Address, όσο και να στρίψω μένει σταθερό γενικά. Όσο στρίβει δηλαδή...

Τ50 έχει ένας γείτονας στην πολυκατοικία. Από το '85 μέχρι σήμερα, το μοναδικό πρόβλημα που του έβγαλε ήτανε πως μπούκωσε το καρμπυρατέρ....αυτό το μηχανάκι και μέσα σε λάβα να το πετάξεις δεν παίζει να χαλάσει.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.708
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Σεβαστό...πάντως, επειδή έχω οδηγήσει αρκετές πάπιες τα πλέον "μοντέρνα" (Address, Crypton, VF, Innova κλπ) είναι πολύ πιο ασφαλής σε σχέση με τα κάποτε GLX, C50, T50.

Τις προάλλες που ήμουν χωρίς μηχανάκι, μου δάνεισε ο κολλητός το Astrea του....ε από τα 50 και πάνω δεν ήτανε να μπεις σε στροφή, ήτανε σαν ασταθές ΒΜΧ ένα πράμα. Το δικό μου αρκετά πιο σταθερό....παπιά είναι, μην περιμένουμε και τρελά πράματα.
Μια χαρά είναι το glxακι σε πάει στην δουλειά σου ταπεινά με τα ταμπουρά του μπρος πίσω !

τα πάπια δεν είναι φτιαγμένα για να μπαίνουν στις στροφές εξάλλου Bike

θυμάμαι κάτι τούμπες που είχα φάει με το Fx με τα κωλο δισκόφρενα που είχαν χωρίς abs και σε κάνα φρενάρισμα πανικού έκανε ‘’κωλια’’ η μπροστινή ροδα και έφευγες έργο Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
τα πάπια δεν είναι φτιαγμένα για να μπαίνουν στις στροφές εξάλλου Bike
Μα δεν είπα πως είναι φτιαγμένα για αυτά...απλά το δικό μου, μου φαίνεται πιο σταθερό στον δρόμο σε σχέση με το Astrea.

Fx με τα κωλο δισκόφρενα
Έλα ρε...ίδιο δισκόφρενο έχει και εμένα (FX, Shogun, Address, μοιράζονται ίδια φρένα και μπροστινό), δεν είχα ποτέ πρόβλημα αλήθεια. Ίσα ίσα και σε αίσθηση και σε δύναμη το βρίσκω εντάξει. Το πίσω ταμπούρο βέβαια είναι διακοσμητικό στο δικό μου....το μόνο που θέλω πλέον είναι να με πηγαίνει βόλτες και τίποτα άλλο Tooth
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.708
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Μα δεν είπα πως είναι φτιαγμένα για αυτά...απλά το δικό μου, μου φαίνεται πιο σταθερό στον δρόμο σε σχέση με το Astrea.


Έλα ρε...ίδιο δισκόφρενο έχει και εμένα (FX, Shogun, Address, μοιράζονται ίδια φρένα και μπροστινό), δεν είχα ποτέ πρόβλημα αλήθεια. Ίσα ίσα και σε αίσθηση και σε δύναμη το βρίσκω εντάξει. Το πίσω ταμπούρο βέβαια είναι διακοσμητικό στο δικό μου....το μόνο που θέλω πλέον είναι να με πηγαίνει βόλτες και τίποτα άλλο Tooth
Το έχω πάθει !!! Σε απότομο φρενάρισμα με λίγα χλμ και ίσως είχε και κλήση το παπί έφευγε η μπροστά ροδα έργο , μάγκωνε Tooth
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Δεν ξέρω, απλά στο Astrea αυτό μου έδινε την εντύπωση πως θα έπεφτε...ίσως να μην το είχα συνηθίσει δεν ξέρω. Στο Address, όσο και να στρίψω μένει σταθερό γενικά. Όσο στρίβει δηλαδή...

Τ50 έχει ένας γείτονας στην πολυκατοικία. Από το '85 μέχρι σήμερα, το μοναδικό πρόβλημα που του έβγαλε ήτανε πως μπούκωσε το καρμπυρατέρ....αυτό το μηχανάκι και μέσα σε λάβα να το πετάξεις δεν παίζει να χαλάσει.
Εμένα τίποτε απολύτως.
Μόνο μια εξάτμιση έχω αλλάξει.
Sebring γνήσια.
Κ φυσικά πιστόνι, μπιέλα επειδή έκαιγε λαδάκια.
Φυσιολογικές φθορές δηλαδή.
Νοέμβριο πήγα κ ένα off road...

 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Το έχω πάθει !!! Σε απότομο φρενάρισμα με λίγα χλμ και ίσως είχε και κλήση το παπί έφευγε η μπροστά ροδα έργο , μάγκωνε Tooth
Δυνατό το FX πάντως για 125...
Νοέμβριο πήγα κ ένα off road...
Θα έκανα off-road αλλά αύριο πάω για πίσω λάστιχο...αμαρτία θα είναι, δεν θέλω.
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.708
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Δυνατό το FX πάντως για 125...

Θα έκανα off-road αλλά αύριο πάω για πίσω λάστιχο...αμαρτία θα είναι, δεν θέλω.
Ήταν δυνατό ναι , απτά πιο γρήγορα τετράχρονα
 
Top Bottom