Η γωνιά της πάπιας! Ιστορίες, ερωτήσεις και καγκουροχρονικά.

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@SHOOTER045 Εννοείς το Max100?

Τα KazeR έβγαιναν 115αρια για αυτό το λέω. Τα KazeR κλασσικά έχουν έναν ξεχωριστό ήχο εξάτμισης. Δεν το ήξερα οτι ήτανε made in Japan.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
@SHOOTER045 Εννοείς το Max100?

Τα KazeR έβγαιναν 115αρια για αυτό το λέω. Τα KazeR κλασσικά έχουν έναν ξεχωριστό ήχο εξάτμισης. Δεν το ήξερα οτι ήτανε made in Japan.


Σόρυ μάστορα
Μπερδεύτηκε με το ΜΑΧ100
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Μπράβο τα KazeR πάντως φτιαγμένα στην Ιαπωνία...

Πάντως η Suzuki και η Kawasaki έπαψαν να φέρνουν παπιά στην Ελλάδα πλέον. Η Suzuki έβγαλε το Address για τελευταία φορά το 2011 και η Kawasaki το Athlete 125 και το Kaze-S115...δεν παίζει να ξαναφέρουν.

Εκτός αν γίνει κάνα θαύμα και δούμε Suzuki Satria 150 εδω.

Fun fact: είναι πιο δυνατό απο GTR/VF....18 άλογα και πιάνει 160 στο κοντέρ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.526
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

GTB Honda RCV Replica - Παπί με… MotoGP γονίδια!​

gtb-honda-rc213cv-winner-papi-00001.jpggtb-honda-rc213cv-winner-papi-00018.jpg
Οι τρελοί customizers της Gent Tayar Besar (GTB), ήτοι της συμμορίας με τους μεγάλους τροχούς, είναι γνωστοί στη Μαλαισία για τα υπέρτατα customized παπιά τους που φέρουν εξαρτήματα από Sport μοτοσυκλέτες. Δείτε το πιο πρόσφατο δημιούργημα τους, ένα παπί που αποτίει φόρο τιμής στη Honda RC213V του MotoGP!
Ο πιο γνωστός customizer από την GTB είναι ο Rudy Norman, που στη συγκεκριμένη περίπτωση «περιέλαβε» ένα παπί Honda RS150R Winner, βάφοντας το στα χρώματα και στα γραφικά της εργοστασιακής Honda RC213V του HRC!
gtb-honda-rc213cv-winner-papi-00021.jpg
Φυσικά ο Norman δεν σταμάτησε στη βαφή, καθώς στη συνέχεια πρόσθεσε ανάποδο πιρούνι Ohlins μπροστά (οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προέρχονται από τους αγώνες παπιών της Μαλαισίας), μονόμπρατσο ψαλίδι από VFR800, και τροχούς μεγάλων διαστάσεων κομπλέ με Dunlop Sportmax, ενώ πίσω το… «μαϊμούδιασε», χτυπώντας γραφικά Michelin.
Custom είναι το μονόσελο, ρυθμιζόμενες οι μανέτες, ενώ ο Norman πρόσθεσε και προστατευτικά μανετών, στα αγωνιστικά πρότυπα.
gtb-honda-rc213cv-winner-papi-00006.jpg
«Αφήσαμε το πλαίσιο ίδιο για να μην έχουμε προβλήματα με τις αρχές» λέει ο δημιουργός του RCV παπιού, «αλλά όσον αφορά στα υπόλοιπα εξαρτήματα, είναι σχεδόν όλα νέα ή βελτιωμένα».
Κερασάκι στην κατασκευή, τα… αεροδυναμικά φτεράκια, στα πρότυπα των αντίστοιχων εξαρτημάτων του MotoGP!
Το παπί κατασκευάστηκε κατά παραγγελία, για έναν φανατικό οπαδό του HRC.
gtb-honda-rc213cv-winner-papi-00025.jpggtb-honda-rc213cv-winner-papi-00030.jpg
Ο Rudy Norman δοκίμασε το παί στην πίστα καρτ Aylezo, όπου διαπίστωσαν -όπως αναμενόταν- πως το μεγαλύτερο μη-αναρτώμενο βάρος, μαζί με τα τεράστια ελαστικά ήθελαν μεγάλη προσπάθεια από τον αναβάτη στις αλλαγές κατεύθυνσης, σε σχέση με ένα νορμάλ παπί, αλλά… μπρος στα κάλλη, τι είναι ο πόνος.

Πηγη BIKEIT.GR
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Holy shit....

Μπέσα νομίζω οτι μόνο οι Ασιάτες μπορούν να πουν με σιγουριά οτι έχουν ΜΑΣΤΟΡΙΑ για πάπιες...
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Holy shit....

Μπέσα νομίζω οτι μόνο οι Ασιάτες μπορούν να πουν με σιγουριά οτι έχουν ΜΑΣΤΟΡΙΑ για πάπιες...
Νομίζεις
Έχω δει C 50 με πλαίσο χωροδικτύωμα, ντεπόζιτο εμπρός κσι αποθηκευτικό κάτω απο την σέλα. Κλπ ον και δεν συμαζευται.
Όλα αυτά απο ελληνικά χέρια
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αν το θέλεις πραγματικά.....


...μέχρι και δικύλινδρο μπορείς να το κάνεις!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αν είχα πάντως 4000€ στην άκρη δεν παίζει να έπαιρνα ούτε VF ούτε το GTR. Μπορείς να βρεις μια πολύ καλή μηχανή στις τιμές που προσφέρονται κούτα.

Αλλά θα ήθελα να οδηγήσω ένα VF καθαρά και μόνο απο περιέργεια, να δω πως πάει.
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
δεν ηταν τζαπαν τα καζερ
νομιζω ταυλανδη
Δεν το ήξερα ότι τα kazer έχουν δύναμη και παίρνουν βελτίωση. Του ανιψιού που φτιάξαμε πρόσφατα με μεγαλύτερο κυλινδροπίστονο εκκεντροφόρο καρμπυρατέρ του κατεβάζει 130 χιλιόμετρα και ανοίγει πολύ όμορφα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Δεν το ήξερα ότι τα kazer έχουν δύναμη και παίρνουν βελτίωση. Του ανιψιού που φτιάξαμε πρόσφατα με μεγαλύτερο κυλινδροπίστονο εκκεντροφόρο καρμπυρατέρ του κατεβάζει 130 χιλιόμετρα και ανοίγει πολύ όμορφα.
σιγα μην παει και 200...
για βαλε gps...
εμενα πανω απο 90-95 δεν το βλεπω
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν το ήξερα ότι τα kazer έχουν δύναμη και παίρνουν βελτίωση. Του ανιψιού που φτιάξαμε πρόσφατα με μεγαλύτερο κυλινδροπίστονο εκκεντροφόρο καρμπυρατέρ του κατεβάζει 130 χιλιόμετρα και ανοίγει πολύ όμορφα.

Γι' αυτο βλεπω κάτι ... "μποϋς" με τέτοιες πορδο-σφυριχυρες και πολυ θράσος (αυθαδεια) να μπαίνουν σε διήθηση με τόσα όσα .... χωρίς αύριο ..... αρκεί να περάσουν την μοτοσυκλέτα που τους έχει αφήσει πίσω λιγο πιο πριν στην λεωφόρο. Banging head
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
σιγα μην παει και 200...
για βαλε gps...
εμενα πανω απο 90-95 δεν το βλεπω
Δεν είναι όλα χρέπια σαν το δικό σου φίλε. Rolling
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.484
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
Γι' αυτο βλεπω κάτι ... "μποϋς" με τέτοιες πορδο-σφυριχυρες και πολυ θράσος (αυθαδεια) να μπαίνουν σε διήθηση με τόσα όσα .... χωρίς αύριο ..... αρκεί να περάσουν την μοτοσυκλέτα που τους έχει αφήσει πίσω λιγο πιο πριν στην λεωφόρο. Banging head
Όχι Στέλιο ο ανηψιός μου δεν είναι τέτοιος. Έχουν περάσει από τα χέρια του μεγάλες μηχανές π.χ. cbr 900 και δεν νομίζει ότι με το kazer θα περάσει ότι κινείται. Για την πλάκα μας το φτιάξαμε λόγω που ήθελε ανακατασκευή λόγω χρόνων και είπαμε να του δώσουμε λίγο παραπάνω γκάζι.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Όχι Στέλιο ο ανηψιός μου δεν είναι τέτοιος. Έχουν περάσει από τα χέρια του μεγάλες μηχανές π.χ. cbr 900 και δεν νομίζει ότι με το kazer θα περάσει ότι κινείται. Για την πλάκα μας το φτιάξαμε λόγω που ήθελε ανακατασκευή λόγω χρόνων και είπαμε να του δώσουμε λίγο παραπάνω γκάζι.
Ο στροφαλος απο παντσερ ειναι?

θα παρτε τη μπιελα παραμασχαλα Rolling
Εγω σταθηκα τυχερος, βρηκα καζερ που δεν ειχε ανοιχτει....ηταν πρωτο χερι, απο μεγαλο ανθρωπο

Ο ανθρωπος αυτος....ηταν ο διευθυντης της τροχαιας αθηνωνRollingRollingRolling
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
To KazeR όταν βγήκε ήτανε ένα απο τα πιο δυνατά μοτέρ μαζί με το Shogun 110 αν και ήτανε εφάμιλλα σε επιδόσεις στον δρόμο.

Είχανε υπερτετράγωνα μοτέρ (53.0x50.6 το Kazer, και 53.5x48.8 το Shogun) και αυτό τους έδινε ένα σχετικό νεύρο στο άνοιγμα σε σχέση με Supra 100 και Crypton 105. Τελικές το πολύ 100-103 πραγματικά km/h βγάζανε. Όχι οτι τα μεταγενέστερα 125αρια βγάζανε πολύ παραπάνω τελική βέβαια. Βασικά είναι ανούσιο να κοιτάς τελικές σε παπί γιατί το 4αρι σασμάν απο την φύση του σε περιορίζει.

Αν είναι ένα παπί της Kawasaki που σηκώνει εύκολα βελτίωση είναι το ZX130. Με 53mm διάμετρο και 59.1 διαδρομή παίρνει εύκολα κυβικά και το συγκεκριμένο πράγματι πάει πολύ καλά αμα βελτιωθεί. Αν και έχει και απο μανίσιο καλό γκάζι, αλλά σε κουβέντα να βρισκόμαστε.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
To KazeR ......Βασικά είναι ανούσιο να κοιτάς τελικές σε παπί γιατί το 4αρι σασμάν απο την φύση του σε περιορίζει...........................

Μην μπερδευεις το σασμαν με τις τελικες ..... αν δεν εχεις ιπποδυναμη.
Η ιπποδυναμη οριζει την τελικη ταχυτητα και απλως το σωστα εργοστασιακα ρυθμισμενο σασμαν την καλυτερη διανομη της απο το ξεκινημα στο φαναρι μεχρι να πιασεις την αντιστοιχη τελικη εκει που το μοτερ δινει την μεγιστη ιπποδυναμη του ...... οχι βεβαια στην κατηφορα του Πηλιου.....!

Η καλυτερη εκμεταλλευση στην εκκινηση βεβαια γινεται απο τα σκουτερ λογω του πλεονεκτηματος των .... "απειρων σχεσεων" που διαμορφωνονται στο συστημα μεταδοσης τους μεχρι την τελικη ταχυτητα τους.eye
 
Top Bottom