δεν μπορει να παιξει αυτο....αν επαιζε καποιες εταιριες απο καμενους ανορθωτες θα ειχαν πεσει εξω!!!Και αναρρωτιεμαι σοβαρα ..... λογω ηλεκτρονικων ..... γιατι δεν αναφερουν ποτε στο service manual ποτε χρειαζεται αλλαγη ενα ηλεκτρονικο part της μηχανης?
Ειναι αθανατα , εφ΄ορου ζωης ? ...... τουλαχιστον εχουν gurantee για 5 χρονια ζωης συνεχους λειτουργιας ή τελος παντων ειναι θεμα τυχης το ποτε θα μας ..... αδειασει?
Δεν ήταν ερωτικά τα KR-1S 250, RD-350 / RD-500, NSR-500, XR-600, XT-600 Benetton / ΧΤ-600Ζ Tenere, Africa-750, XTZ-750 Super Tenere, YZF-750, GPZ-600 / 900, CB-900F / CB-1100, FZR-1000, YZF-1000 Thunderace, κι ένα σωρό άλλα που ξεχνάω, ή φοβάμαι μη ρίξω τον server? :p
Ξκιούσμι γέροντα, :p αλλά μου φαίνεται ότι έχεις πολύ καιρό να ερωτευτείς και τό ΄χεις ξεχάσει το άθλημα. Middle finger dancing banana
Εμείς πάντως, ως πιτσιρικάδες τότε, είμασταν συνέχεια ΓΚα^λωμένοι μ' αυτές τις εργαλειάρες.Middle finger dancing banana
Ακόμα και ο θρυλικός μπόμπος υπήρξε άκρως ερωτικός και ακόμα και σήμερα έχει αμετανόητους λάτρεις.
Οι ΕυρωπΕοι απ' την άλλη, τί είχαν τότε να επιδείξουν?
Καμμιά Μπεμπέ με το καλάθι δίπλα για να κάθεται η γιαγιά, καμμιά Zundapp που όταν έπαιρνε μπρος νόμιζες ότι έριξαν χημικά τα ΜΑΤ και καμμιά Florreta για τους τότε φλώρους. :p
Ντάξ', με τα χρόνια πήραν τα πάνω τους και δαύτοι, αλλά στη χρυσή εποχή της μοτοσυκλέτας (δεκαετίες '80-'90-'00), οι Τζαπανέζοι ήταν οι μόνοι παίκτες και απόλυτοι κυρίαρχοι.
Μήτσο μην ανάβεις λιβάνι εδώ μέσα,γιατί υπάρχουν και κάποια δαιμόνια που δεν το αντέχουν...Στέλιο μου έτσι όπως πάνε τα πράγματα όλοι κατά προσευχή μεριά πάμε και..
:p:D
Με τη σημερινή τεχνολογία και τα τόσα ηλεκτρονικά... Μην ακουστεί το "Τσικ" παρακαλάμε όλοι...
Έτσι, για αυτό είναι αναλώσιμαρε παιδες ,ολα τα παπαρακια φτιαχνινται για να εχουν τοσες ...ωρες-μερες -χρονια ζωη
ειδα καποτε ενα βιδεο για τις λαμπες φωτισμου που προσπαθουσαν να τις φτιαξουν ετσι ωστε να εχουν τοση διαρκεια ζωης!!!!
για να χαλανε κ να αγοραζουμε νεες!!!
Βρε παναθεμα σε που εχεις και ερωτιαρικο ονομα,πες σε καποιον Χιροχιτο να σου πει την λεξη ερωτας στα Γιαπωνεζικα και αν δεν νομιζεις οτι σε βριζει να μου τρυπησεις την μυτη.
Επανελαβε το πειραμα με μια Ιταλιδα αυτη τη φορα.Θα κανεις 15 μερες να κλεισεις ματι.
Μου αρεσει που εβαλες και το Τενερε στο τραπεζι.7 υπογλωσσια και ακομη να συνελθω.
Εδώ και κάποια χρόνια έχω "*****ώσει" απέναντι στα Ευρωπαϊκά μηχανάκια. Δεν ξέρω αν είναι διότι ανέβηκαν εκείνα στον τομέα "αξιοπιστία" ή έπεσαν τα Ιαπωνικά. Νομίζω και τα δύο, διότι υφίστανται όντως και τα δύο.
..............................
.............................
Χθες από Αναβάτη)Μοτοσικλετιστή έμπειρο,ιδιοκτήτη Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών,άκουσα την ωραιότερη κουβέντα ever περί της διαφοράς μεταξύ Ιαπωνέζικης μοτοσυκλέτας... και Ευρωπαϊκής με .."χαρακτήρα".
Στην πρώτη περίπτωση,της Ιαπωνικής,ετοιμάζεσαιτ,κατεβαίνεις κάτω και της λες :"Θα πάμε βόλτα!!!!!!"
Στην δεύτερη,της Ευρωπαϊκής,ετοιμάζεσαι, κατεβαίνεις κάτω και της λες: "Θα πάμε βόλτα;;;;;;;;;;;"
οσο λιγοτερα παπαρακια εχει τοσο το καλυτερο,αλλα αυτα μας σερβιρουν ,αυτα τρωμε
Εγώ τρελό έρωτα με το kawa zx9r του maik900. Καινούριο δεν το έφτανα.Αργότερα ,στο τσακ πήρε τη θέση του το speed triple...- το Ninja το 900
Κι όμως φίλτατε. :) Τα εργαλεία που ανέφερα (και άλλα που δεν), ήταν άκρως ερωτεύσιμα και οι νεολαίοι της εποχής χτυπούσαν πυράκια στην καρδιά και μόνο στη θέα τους........ έσκαγε μύτη π.χ. το Ninja το 900 και μας μαζεύανε απ' το πεζοδρόμιο λιπόθυμους από έρωτα και κα^λα. :D
Α, και χωρίς να χρειάζεται να προμηθευτούμε ολόκληρο κατάλογο touratech για να ομορφύνουν. Αρκούσαν έτσι. ;)
Αυτά που με τρέλαιναν εμένα τότε (εκτός του Benetton που είχα την ευτυχία ν' αποκτήσω), ήταν:
- το Ninja το 900
- το Thunderace το 1000 και
- το CB το 1100.
Ήθελα να πάρω κάποιο από δαύτα.
Υ.Γ.
Έννοια σου και φροντίζουν τα μικρά να μην κλείνω μάτι. Όχι 15 μέρες, αλλά 3,5 χρόνια τώρα.fgh
Η μόνη Ιταλίδα που θα μου κράταγε το μάτι ανοιχτό τέντα, είναι η Bellucci.
Αλλο σου αρεσαν μου αρεσαν και αλλο ερωτευσιμα Κωστα.
Κι όμως φίλτατε. :) Τα εργαλεία που ανέφερα (και άλλα που δεν), ήταν άκρως ερωτεύσιμα και οι νεολαίοι της εποχής χτυπούσαν πυράκια στην καρδιά και μόνο στη θέα τους........ έσκαγε μύτη π.χ. το Ninja το 900 και μας μαζεύανε απ' το πεζοδρόμιο λιπόθυμους από έρωτα και κα^λα. :D
Α, και χωρίς να χρειάζεται να προμηθευτούμε ολόκληρο κατάλογο touratech για να ομορφύνουν. Αρκούσαν έτσι. ;)
........................
Μα δε μιλάω μόνο για μένα, ξεκάθαρος είμαι. ΟΛΟΙ οι νεαροί της εποχής μου τρελαίνονταν για τα ίδια μηχανάκια. Άρα? ;)
Αρα αυτα ειχαν με αυτα βολευονταν. Ε ναι, δεν υπήρχε GS τότενες να νοιώσουμε τί πα να πει καψούρα......
Οπως και να χει αυτα που εγραψα ειναι καθαρα προσωπικη αποψη.Αν εσυ εχεις αλλη αποψη,σεβαστη. Το αυτό και δι υμάς. :)
αλλά έχω σχηματίσει την εντύπωση πως όποιος παίρνει ευρωπαϊκό μηχανάκι δεν ξανακοιταει προς Ιαπωνία μεριά.. Σαφώς αυτό δεν είναι ο κανόνας αλλά νομίζω πως ισχύει γενικότερα.
Γιατί;
Ας πούμε έχω 900RR του ΄03 και κάποιος πάει και παίρνει S1000RR το ΄20. Φοβερή μηχανή έτσι κι αλλιώς, όπως και άλλες της εποχής μας, αλλά που ακριβώς έχει πλεονέκτημα ο νέος; Θα βάλουμε κόντρες στην ευθεία;
Εμένα άτομο στην πίστα μου έλεγε ότι καταριέται τη στιγμή που πήγε και πήρε το RSV4 και ότι θα προτιμούσε Japan, κούτα το μηχανάκι και είχαν ξεχάσει να βάλουν τσιμούχα από τη μια μεριά του ψαλιδιού και κουνιότανμ τρόμαξε να το βρει. Από ηλεκτρικά άστα να πάνε. Έχουν χαρακτήρα λέει, ναι αλλά μπορεί να είναι κακός χαρακτήρας ρε μάγκες, εσείς δικό σας χαρατκήρα δεν έχετε;
Γιατί;
Ας πούμε έχω 900RR του ΄03 και κάποιος πάει και παίρνει S1000RR το ΄20. Φοβερή μηχανή έτσι κι αλλιώς, όπως και άλλες της εποχής μας, αλλά που ακριβώς έχει πλεονέκτημα ο νέος; Θα βάλουμε κόντρες στην ευθεία;
Εμένα άτομο στην πίστα μου έλεγε ότι καταριέται τη στιγμή που πήγε και πήρε το RSV4 και ότι θα προτιμούσε Japan, κούτα το μηχανάκι και είχαν ξεχάσει να βάλουν τσιμούχα από τη μια μεριά του ψαλιδιού και κουνιότανμ τρόμαξε να το βρει. Από ηλεκτρικά άστα να πάνε. Έχουν χαρακτήρα λέει, ναι αλλά μπορεί να είναι κακός χαρακτήρας ρε μάγκες, εσείς δικό σας χαρατκήρα δεν έχετε;
Χρυσοστομε!Κάποιες φορέςς υπάρχει πραγματική εξέλιξη, αλλά τις περισσότερες φορές πληρώνουμε απλά καινούρια μπλιμπλίκια.
Για εμένα δύο ήταν οι μεγάλες εξελίξεις των τελευταίων δεκαετιών. ABS και ψεκασμός. Και με βάση αυτά κατατάσω τις μοτό σε παλιότερης γενιάς ή νεώτερης. ΠΧ ένα Vstrom 2007 με ABS είναι κλάσεις νεώτερο (τεχνολογικά) απο ένα Transalp 650 του 2007. Το ένα έχει ενσωμάτωση τεχνολογίας του 2007 σε ένα φρέσκο μοντέλο, ενώ το άλλο τεχνολογία του 1985 με καινούρια πλαστικά.
Αλλά αν μου πεις για πλεονέκτημα μεταξύ ενός vstrom 2007 με ένα του 2020, δεν βλέπω κάτι ουσιαστικό που θα με έκανε αν είχα το παλιό να πάω στο νέο στα ίδια κυβικά αν δεν είχα προβλήματα παλαιότητας.