Kostas-Motolover
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.317
- Περιοχή
- Αθηνανιστάν
- Μοτοσυκλέτα
- Suzuki V-Strom 650cc (tweety)
- Όνομα
- ΜοτοΑγαπούλης
- Περιοχή
- Αθηνανιστάν
..............................
Οι Γιαπωνεζοι στην αρχη αντεγραψαν οπως κανουν συνηθως οι Ασιατες,στην συνεχεια κατανοησαν και λιγα χρονια μετα βαλαν τα γυαλια στους Ευρωπαιους βγαζοντας πιο αξιοπιστα και πιο οικονομικα μηχανακια απο τα δικα τους.Αντι να εχουν 500 εταιρειες-καφενεια,ειχαν 4-5 πειθαρχημενες και καλες.Στανταρανε τα προιοντα τους και κανανε σωστες γραμμες παραγωγης. Δεν βγαλανε ερωτικες μηχανες,αλλα μηχανες δυνατες και αξιοπιστες.
..............................
Δεν ήταν ερωτικά τα KR-1S 250, RD-350 / RD-500, NSR-500, XR-600, XT-600 Benetton / ΧΤ-600Ζ Tenere, Africa-750, XTZ-750 Super Tenere, YZF-750, GPZ-600 / 900, CB-900F / CB-1100, FZR-1000, YZF-1000 Thunderace, κι ένα σωρό άλλα που ξεχνάω, ή φοβάμαι μη ρίξω τον server? :p
Ξκιούσμι γέροντα, :p αλλά μου φαίνεται ότι έχεις πολύ καιρό να ερωτευτείς και τό ΄χεις ξεχάσει το άθλημα. Middle finger dancing banana
Εμείς πάντως, ως πιτσιρικάδες τότε, είμασταν συνέχεια ΓΚα^λωμένοι μ' αυτές τις εργαλειάρες.Middle finger dancing banana
Ακόμα και ο θρυλικός μπόμπος υπήρξε άκρως ερωτικός και ακόμα και σήμερα έχει αμετανόητους λάτρεις.
Οι ΕυρωπΕοι απ' την άλλη, τί είχαν τότε να επιδείξουν?
Καμμιά Μπεμπέ με το καλάθι δίπλα για να κάθεται η γιαγιά, καμμιά Zundapp που όταν έπαιρνε μπρος νόμιζες ότι έριξαν χημικά τα ΜΑΤ και καμμιά Florreta για τους τότε φλώρους. :p
Ντάξ', με τα χρόνια πήραν τα πάνω τους και δαύτοι, αλλά στη χρυσή εποχή της μοτοσυκλέτας (δεκαετίες '80-'90-'00), οι Τζαπανέζοι ήταν οι μόνοι παίκτες και απόλυτοι κυρίαρχοι.