Κρατάς πατημένη τη μίζα, γυρνάς τον διακόπτη (όμως τα φώτα είναι σβηστά επειδή έχεις πατημένη τη μίζα), κάνει check, πατάς συμπλέκτη (απαραίτητη προϋπόθεση για να πάει μπροστά έτσι κι αλλιώς) και με το που πάρει μπροστά, αφήνεις τη μίζα, όπως θα έκανες έτσι κι αλλιώς.
Οι επαφές στο εσωτερικό του δεξιού διακόπτη φθείρονται εύκολα και σ' αυτό συμβάλει, μεταξύ άλλων, η θερμοκρασία που αναπτύσσεται εξαιτίας του ρεύματος που περνά για τη μίζα και τα φώτα. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγεις να ανάψουν τα φώτα πριν πάρει μπροστά το μηχανάκι.
Ελπίζω να έγινα λίγο πιο κατανοητός, δυστυχώς στο μάθημα της Έκθεσης δεν ήμουν ποτέ πολύ δυνατός.
Υ.Γ.: Φοβάμαι ότι με αυτά που σου λέω σε κάνω να νομίζεις ότι το μηχανάκι θέλει κάποια ειδική μεταχείριση, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν ισχύει.