Δημήτρη
@Ωmega , ας κάνω ένα τελευταίο update για να σας πω που βρίσκομαι:
Θέλω:
Μηχανή κούτα ή το πολύ 2-3 ετών για ορίζοντα 10ετίας.
Δίνω:
Max 16.000€, ιδανικά θα ήθελα να κρατηθώ μέχρι τα 10.000-11.000 το πολύ για να αποφύγω το δάνειο.
Κριτήρια επιλογής:
Μάλλον ON-off με όρθια θέση οδήγησης, ικανό να ταξιδέψει 2.
Έχω ύψος 1.75 και περιορίζει τις επιλογές μου στη κατηγορία.
Τενοντίτιδα στο δεξί μου χέρι κάνει απαγορευτική την όποια άσκηση βάρους στο τιμόνι και τους όποιους κραδασμούς που μεταβιβάζονται εκεί.
Θα ήθελα να αποφύγω μηχανές με μεγάλο βάρος (πάνω από 220kg.) και ακόμα περισσότερο εκείνες με υψηλό κέντρο βάρους, μια που το αριστερό μου πόδι/αστράγαλος δεν είναι ακόμα 100%, ενώ λογικά θα παίξει και χειρουργείο για την αφαίρεση λάμας και βιδών.
Επειδή το 90% της ζωής του θα το περάσει σε επαρχιακό στροφιλίκι (το άλλο 10% θα είναι η όποια αναπόφευκτη μετάβαση μέσω εθνικών οδών στα σημεία ενδιαφέροντος),
θα ήθελα να μην ζορίζεται και να μη με ζορίζει στους στενούς, κακοτράχαλους κάποιες φορές δρόμους. Οπότε τα μεγάλα Touring αποκλείονται.
Επίσης τα tubeless ελαστικά είναι μεγάλο +.
Απαραίτητη αυτονομία τα 300χλμ. κατ' ελάχιστο (έχω πάει να μείνω 2 φορές με το Tiger μια που στην απόσταση αυτή δε μεσολαβούσε κανένα βενζινάδικο).
Που κλίνω αυτή τη στιγμή:
α) Για καινούριο στα
Suzuki Vstrom 1050XT ή στο
Moto Guzzi V85TT
edit:(Tελικά και το KTM 790 Adventure (θα ήθελα το R, αλλά μάλλον θα έχω θέμα με το ύψος) εκτός...)
Το
Suzuki το θεωρώ πιο αξιόπιστο,
edit: (
το KTM πιο κοντά στα θέλω μου, ελαφρύτερο, ικανό να ανταποκριθεί στον κακό ελληνικό επαρχιακό, μεγάλη αυτονομία, μου δίνει και την ευκαιρία να πατήσω λίγο παραπάνω χώμα, αλλά τελικά βγάζει πολλάααα θέματα),
το
MG πιο αδύναμο αλλά και πιο ιδιαίτερο...
β) Σε μεταχειρισμένο βάζω τις μηχανές που θεωρώ πως αξίζει να συμβιβαστώ μόνο για το μικρότερο κόστος.
Αυτές είναι τα
Suzuki Vstrom 1000 2017+,
Kawasaki Versys 1000 2016-18,
Triumph Tiger Sport 2017+,
Yamaha Tracer 900 GT
Έχουν απορριφθεί τα:
Honda CRF1100 λόγω κόστους,
Triumph Tiger 900 λόγω κραδασμών...