Για πες ακριβώς και το μηχανάκι, μοντέλο - χρονολογία.
Ξερω τι κανει αλλα δεν μπορω να την βρω σε σχεδιο η σαν ανταλλακτικο.Τiger 955i του 2006.
Για πες ακριβώς και το μηχανάκι, μοντέλο - χρονολογία.
Αυτό ήταν στο Tracer, μιλάμε για 955 της εποχής του Ηρώδου του Αττικού, αυτό γιά ζυγοστάθμιση δεν πάει σε βουκλανιζατέρ αλλά σε μαρμαρά, πιό πολύ μου κάνει να έχει αυτό το βαρελάκι με το ανεπίστροφο...."Οπως Αμερική........ σε εκεινο το μαρκουτσι που καπνιζε παλια απο τον κορμο της μηχανης και εσταζε κατω .... και τωρα καταργηθηκε αυτο το χυμα ....
Τωρα συνδεθηκε ειτε απο εδω ειτε απο το καπακι της μηχανης .... μεσω μιας ανεπιστροφης βαλβιδας ομως για να κοντρολαρει την ροη αυτη του καπνο-ελαιου απο τον στροφαλοθαλαμο ..... προς τον οχετο εισαγωγης ή το φιλτρο ωστε να καει για .... περιβαντολογικους λογους.
Το ανοιγοκλειμα αυτης της βαλβιδας εξαρταται απο το κενο του αυλου εισαγωγης.
Αμα κολλησει για χιλιους και εναν λογους .... επεται η συνεχεια εδω ....
Σάμπως αυτή είναι του 1.050.
Για το 955 2004-2006 την έδινε ο εγγλεζάρας 64 λίρες και αυτή να μην είναι κάπως έτσι θα είναι βγάζει μία από κάθε κεφαλή...Σάμπως αυτή είναι του 1.050.
Τελείως όργιο λέμε..."Oλα εγώ πχιά; ΑΑχαχαχχαχααααα....
"Oλα εγώ πχιά; ΑΑχαχαχχαχααααα....
βαλβιδα αερισμου στροφαλοθαλαμου...pcv valve..(positive crankcase ventilation
ποσο λαδι σου καιει το σουτιεν?
.... ουδεις τελειος ......!
Εχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να τους λέω να κοιτάνε το NOAC αλλά αυτοί πάνε στον μαστρομήτσο και του λένε "Μαστορα, 3 λίτρα λάδι από το καλό"....Εξαρταται τα γκαζια ..... ολα καινε το κατι τις νορμαλ , κατα μια εννοια .....!
Παντως ειναι και θεμα λαδιου , εχεις δοκιμασει αλλο brand name μηπως εχει μειωμενη ... ατμοποιηση , στις ιδιες ομως συνθηκες λειτουργιας?