kostikas
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.448
- Μοτοσυκλέτα
- Suzuki VStrom 650
- Όνομα
- Kostas
τι θα ανοίξουν με αυτό ??
Τις πύλες της κολάσεως................τι θα ανοίξουν με αυτό ??
Το ίδιο κάνουμε και στα αυτοκίνητα..
Να είναι οικογενειακό,να έχει χώρο για μπαγκάζια,να μην είναι μακρύ και δε χωράμε στο πάρκινγκ,να έχει σπορ σαλόνι,να μην σέρνεται στο δρόμο,να μπαίνει σαύρα στις στροφές,να μην εχει τακτικά κι ακριβά service,να είναι αξιόπιστο,να μην καίει κ και να είναι μέχρι 1800cc.
....................
....................
Μόλις ανεβάσει ο άλλος τέτοιο και σου πει ότι σε καλύπτει στο 65-70%,έχει τα ρίσκα του αλλά κάνει 35000€ +...
- Ακριβό είναι...
- Πάρε παλιότερο η συμβιβάσου στα "θέλω".
- Εεε δεν ξέρω.....
Η BMW κάποια καντάρια παραπάνω.
Δες και στην Ελλάδα της κρίσης τις πωλήσεις.
ΔΕΝ υπάρχει σοβαρή παρουσία άλλου Megaθηρίου άνω των 1000cc πλην των 2 εκδόσεων GS1250 με 210 τεξινομίσεις(!!!) όταν Ducati - KTM και Suzuki έπιασαν 30 κομμάτια έκαστη.
Δε βάζω και τα 35 ΧR.
Στη συνείδηση του αγοραστή εκεί στα ψηλά ενώ υπάρχουν οικονομικότερες προτάσεις από όλες τις εταιρίες,εκείνοι βάζουν βαθύτερα το χέρι.
Γιατί;;;;;
Γιατί τους έπεισαν.-
Όπως έπεισε ξεκάθαρα η Yamaha με το Tracer.. και η Suzuki με το 650άρι VStrom.
Πως απο το καινουργιο στρωματεξ πηγαμε στο χρηματοδοτικο της πενφε μονο μια μοτοπαρεα το ξερει
Πως απο το καινουργιο στρωματεξ πηγαμε στο χρηματοδοτικο της πενφε μονο μια μοτοπαρεα το ξερει
Η πενφε είναι πανταχού παρούσα...... κανόνισε να την κακολογίσεις και να σου έρθει κανας κεραυνός από το πουθενά....!!
Εχω συνδεσει το αλεξικεραυνο με την πισω αριστερα vario
Μάγκες το έχω πει χιλιάδες φορές και θα το πω ακόμα μία.
Το μάρκετινγκ είναι υπεύθυνο για ένα μικρό ποσοστό σε σχέση με τις πωλήσεις μιας εταιρίας.Καλή καραμέλα η περιπέτεια,τα μακρινά ταξίδια,τα φορτώματα,τα χώματα,σε όλους απευθύνονται τα σποτάκια.
Γιατί λοιπόν δεν πάει ο κόσμος να τα κάνει με εξίσου περιπετειώδη μοντέλα: Explorer 1200,Super Tenere ,Crosstourer,Caponord,Multistrada, KTM SA 1290 (ειδικά τα ΚΤΜ είναι μανούλα σ' αυτά) ?? και δεν μιλάμε για την Ελλαδίτσα μα για όλη την Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως!
Θα σας πω γιατί.Γιατί το GS είναι καλύτερο απ' όλα, σε θέματα -φυσικά- που άπτονται στο μέσο αναβάτη-ταξιδευτή.Δεν θα αναφερθώ σε φρένα-φορτώματα-ποιότητα κύλισης-αυτονομία-κατανάλωση κλπ γιατί αυτά τα έχουν και οι άλλοι αλλά επιλεκτικά ενώ το gs τα έχει όλα μαζεμένα.Ποσώς τον νοιάζει τον άλλο αν το μηχανάκι του έχει γαμάουα Ολινς ή ημιενεργητικές που διαβάζουν το οδόστρωμα κάθε nanosecond,ούτε πόσο ακριβής είναι η πληροφόρηση που σου δίνουν από το δρόμο.Έχεις ένα telelever για μπροστάρη και πας τραίνο οπουδήποτε!Θέλεις να επέμβεις στο ABS,στο traction ή κάπου αλλού? με ένα κουμπάκι τελείωσες χωρίς να μπαίνεις σε μενού-υπομενού και να χάνεσαι μέσα στην οθόνη σα βλάκας.
Επίσης ο μέσος ταξιδευτής ΔΕΝ χρειάζεται 160 εκρηκτικά άλογα για να πάει ένα τουρ με τη γυναίκα του έχοντας μουαγιέν 140-170 και τα 125 hp του bmw αρκούν με το παραπάνω.
Κοντολογίς όταν ένα μηχανάκι είναι καλό πουλάει σαν το ζεστό ψωμί και τα νέα διαδίδονται αστραπή.Όταν πρωτο κυκλοφόρησε η suzuki το vstrom έκανε νομίζετε καμμιά καμπάνια adventure,πλάσσαρε κανένα χρηματοδοτικό?
Όχι,απλώς έβγαλε ένα μηχανάκι με μοτέρ διαμάντι,αξιόπιστο,εμφανίσημο (δηλαδή μπουγιάρικο! ) και με ήσυχη λειτουργία,πήγαινες το ίδιο ευκολα στο περίπτερο αλλά και στο Nordcap.
My 2 cents.
Και σε αναγκαζουν να βάζεις 100 άρα βενζίνη υποθέτω, από τη μαμά εταιρεία vw.Μόλις περιέγραψες το αμάξι μου.
Καινούργιο είχε μόλις 23 χιλ. Το πήρα ελαφρώς μεταχειρισμένο και πένα, μόνο 9,5 χιλ.!!!
Skoda Octavia 5 1.8 Tsi 160 hp FaceLift (μ' ένα μικρό γαργάλημα έχει τώρα 210 hp).:D
Βλέπε Μάνο...ειδες μαρκετινγκ η Πεν - Φε ;;; οτι και να ξεκινησεις σε πεν-φε θα καταλήξει...
και να πνω οτι δεν το εγραψα παραπανω........fghfghfgh
Ο πρωτοπόρος καθιερώνεται κιόλας βλέπε vw. Δεν είναι πάντα το καλύτερο στα συγκριτικά,αλλά θεμελίωσε την κατηγορία" γκολφακι" και πουλάει.Μάγκες το έχω πει χιλιάδες φορές και θα το πω ακόμα μία.
Το μάρκετινγκ είναι υπεύθυνο για ένα μικρό ποσοστό σε σχέση με τις πωλήσεις μιας εταιρίας.Καλή καραμέλα η περιπέτεια,τα μακρινά ταξίδια,τα φορτώματα,τα χώματα,σε όλους απευθύνονται τα σποτάκια.
Γιατί λοιπόν δεν πάει ο κόσμος να τα κάνει με εξίσου περιπετειώδη μοντέλα: Explorer 1200,Super Tenere ,Crosstourer,Caponord,Multistrada, KTM SA 1290 (ειδικά τα ΚΤΜ είναι μανούλα σ' αυτά) ?? και δεν μιλάμε για την Ελλαδίτσα μα για όλη την Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως!
Θα σας πω γιατί.Γιατί το GS είναι καλύτερο απ' όλα, σε θέματα -φυσικά- που άπτονται στο μέσο αναβάτη-ταξιδευτή.Δεν θα αναφερθώ σε φρένα-φορτώματα-ποιότητα κύλισης-αυτονομία-κατανάλωση κλπ γιατί αυτά τα έχουν και οι άλλοι αλλά επιλεκτικά ενώ το gs τα έχει όλα μαζεμένα.Ποσώς τον νοιάζει τον άλλο αν το μηχανάκι του έχει γαμάουα Ολινς ή ημιενεργητικές που διαβάζουν το οδόστρωμα κάθε nanosecond,ούτε πόσο ακριβής είναι η πληροφόρηση που σου δίνουν από το δρόμο.Έχεις ένα telelever για μπροστάρη και πας τραίνο οπουδήποτε!Θέλεις να επέμβεις στο ABS,στο traction ή κάπου αλλού? με ένα κουμπάκι τελείωσες χωρίς να μπαίνεις σε μενού-υπομενού και να χάνεσαι μέσα στην οθόνη σα βλάκας.
Επίσης ο μέσος ταξιδευτής ΔΕΝ χρειάζεται 160 εκρηκτικά άλογα για να πάει ένα τουρ με τη γυναίκα του έχοντας μουαγιέν 140-170 και τα 125 hp του bmw αρκούν με το παραπάνω.
Κοντολογίς όταν ένα μηχανάκι είναι καλό πουλάει σαν το ζεστό ψωμί και τα νέα διαδίδονται αστραπή.Όταν πρωτο κυκλοφόρησε η suzuki το vstrom έκανε νομίζετε καμμιά καμπάνια adventure,πλάσσαρε κανένα χρηματοδοτικό?
Όχι,απλώς έβγαλε ένα μηχανάκι με μοτέρ διαμάντι,αξιόπιστο,εμφανίσημο (δηλαδή μπουγιάρικο! ) και με ήσυχη λειτουργία,πήγαινες το ίδιο ευκολα στο περίπτερο αλλά και στο Nordcap.
My 2 cents.
ωραίος Κωστή!Πέραν όλων αυτών, προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι κάθε νέος υποψήφιος πελάτης των γερμανοπροϊόντων, με το που μπει σε σχετικό μοτομάγαζο, ο εξαερισμός τον ψεκάζει αβέρτα Μερκελόσκονη, ώστε να κάμψει και την παραμικρή αντίστασή του. Έτσι, χωρίς να το καταλάβει βγαίνει από κει γερμανικότερος του γερμανού, αλλά και πρόθυμος προφήτης για να κηρύξει στο ποίμνιο την αιώνια πίστη στα GS.
Γειά σου Νικόλα. Πλακίτσα κάνω εννοείται.:D
Και σε αναγκαζουν να βάζεις 100 άρα βενζίνη υποθέτω, από τη μαμά εταιρεία vw.
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ByeΟ πρωτοπόρος καθιερώνεται κιόλας βλέπε vw. Δεν είναι πάντα το καλύτερο στα συγκριτικά,αλλά θεμελίωσε την κατηγορία" γκολφακι" και πουλάει.
Μαζί σου Θάνο,είναι το λεγόμενο domino effect. Είναι καλό και πουλάει --> και παραπέρα διαπίστωση : αφού πουλάει θα είναι καλό.
Με το κινητήρα διαμάντι διαφωνώ.Αξιόπιστος ,ευκολοσυντηρητος , ήπιος-ροπατος σε όλο το φάσμα ναι, τίποτε άλλο.για το Στρομ αναφέρομαι
Χωρίς να θέλω να μειώσω το post σου,με κανένα τρόπο ,εννοειται Νικόλα.
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk