READY TO RACE

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με τα exc είναι η εμμονή με το pds αντί του μοχλικού από τη στιγμή που το ξαδερφάκι το χασκι έχει μοχλικό!
.

Μάλλον έχει να κάνει με τα γνωστά ''κολλήματα'' των εταιρειών όπως η Τράιουμφ με τα τρικύλινδρα, η Πενφέ με τους
μπόξερ κινητήρες, η Ντουκάτι με τα ντέσμο η Γκούτσι με τους διαμήκης Βε με διαφορικό κλπ.......

Δεν θέλουν να παραδεχτούν πώς έχει πλέον ξεπεραστεί κάτι που ήταν καλό την δεκαετία του '90....

Και γι' αυτό έμεσα προσφέρουν ενα ΚΤΜ με μοχλικό στο όνομα Χουσκβάρνα.......

Χωρίς αυτό να σημαίνει πώς η πλειοψηφία των μέσων και κατώτερων οδηγικών ικανοτήτων οδηγοί, μπορούν
να καταλάβουν την διαφορά......
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
462
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Η πλάκα είναι πως δίνεις σχεδόν 10.000 για ένα εντούρο και συνήθως θέλουν επέμβαση στις αναρτήσεις για τον οδηγό που έχει απαιτήσεις.

Όχι μόνο στα ΚΤΜ αλλά και στα υπόλοιπα εντούρο.

Ο αγαπημένος μου κυβισμός είναι τα 300 2Τ (και μετά τα 250). Μετά από 2 exc τα οποία βγήκαν σκυλιά, δεν έπαθαν ποτέ τίποτα, βρέθηκα με ένα GasGas 300 που και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ για μονοπάτι. Στην κατηγορία των δίχρονων, υπάρχουν πια φοβερά μηχανάκια, βλέπε BETA, SHERCO, KTM, GASGAS, όλα τα 300 είναι καταπληκτικά.



Φίλε kostikas, δυστυχώς τα ιαπωνικά εντούρο είναι κατά πλειοψηφία 4τ και πιο απαιτητικά σε συντήρηση γιατί βασίζονται σε μοτοκρός. Υπάρχει μόνο το wr 250 σε δίχρονο εντούρο αλλά δεν είναι για καθημερινή χρήση, μόνο για αγωνιστική-χομπιστικη στο βουνό.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
462
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Χωρίς αυτό να σημαίνει πώς η πλειοψηφία των μέσων και κατώτερων οδηγικών ικανοτήτων οδηγοί, μπορούν
να καταλάβουν την διαφορά......

Εντάξει τα πρώτα pds είχαν θέμα, ήθελε προσοχή στην οδήγηση. Με τον καιρό εξελίχθηκαν μια χαρά, αλλά το ίδιο έγινε και με τα αμορτισέρ που χρησιμοποιούν μοχλικό. ( Με το EC 300 που έχει ohlins και μοχλικό ησύχασε η μέση μου).

Θα συμφωνήσω πως δύσκολα θα καταλάβει τη διαφορά ένας αρχάριος ή μέτριος οδηγός αλλά έναν γρήγορο και πιο έμπειρο, το μοχλικό θα τον κρατήσει πιο ξεκούραστο σε δύσκολες βόλτες ή αγωνες και στο όριο θα τον προστατεύσει από άσχημες σαβουρες.

Εδώ η πλειοψηφία δεν ξέρει να ρυθμίζει αναρτήσεις ακόμα.
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Εντάξει τα πρώτα pds είχαν θέμα, ήθελε προσοχή στην οδήγηση. Με τον καιρό εξελίχθηκαν μια χαρά, αλλά το ίδιο έγινε και με τα αμορτισέρ που χρησιμοποιούν μοχλικό. ( Με το EC 300 που έχει ohlins και μοχλικό ησύχασε η μέση μου).

Θα συμφωνήσω πως δύσκολα θα καταλάβει τη διαφορά ένας αρχάριος ή μέτριος οδηγός αλλά έναν γρήγορο και πιο έμπειρο, το μοχλικό θα τον κρατήσει πιο ξεκούραστο σε δύσκολες βόλτες ή αγωνες και στο όριο θα τον προστατεύσει από άσχημες σαβουρες.

Εδώ η πλειοψηφία δεν ξέρει να ρυθμίζει αναρτήσεις ακόμα.
Α, γειά σου.......................
 
N

notakos600

Guest
Να προσθέσω επίσης πως κάποιοι μπερδεύουμε ασυνείδητα μια γρήγορη βόλτα σε χωματόδρομους με την οδήγηση enduro.
Όπως και το ότι εμείς οι παλαιότεροι είχαμε συνηθίσει στο μηχανάκι που τα κάνει όλα.
Πλέον μιλάμε εδώ και πολλά χρόνια για την απόλυτη εξειδίκευση των μοντέλων και φυσικά την αλματώδη εξέλιξη μηχανολογίας και ηλεκτρονικών. Άλλωστε διαβάζοντας (μεταξύ άλλων) για το σύστημα TPi καταλαβαίνεις πως αλλάζοντας υψόμετρο δεν σταματάς στη μέση του μονοπατιού για να ρυθμίσεις το καρμπυρατέρ...
 
N

notakos600

Guest
...και για να το συνεχίσω περί τόλμης των Ευρωπαίων...τι απέγινε αυτό το ψεκαστό δίχρονο enduro της Honda που είχε λάβει μέρος στο Paris Dakar κάποτε? Αλλά ξέχασα...ο Σοιτσίρο μισούσε τα δίχρονα και λάτρευε τους εκκεντροφόρους και τις βαλβίδες από τότε που ερχόταν στην Ευρώπη μεταπολεμικά για να παρακολουθεί τους αγώνες και να αντιγράφει την τεχνολογία των ευρωπαικών διαμαντιών.
Φυσικά με κάθε σεβασμό στην τεράστια προσφορά του στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας παγκοσμίως.
 
N

notakos600

Guest
...κι επειδή τώρα που το έπιασα δεν το αφήνω...και το έχω εδώ στην άκρη της γλώσσας ή των δακτύλων που πληκτρολογούν κυριολεκτώντας...ποιός έκανε μάγκες τους σουζουκαίους με τα δίχρονα?
Walter Kaaden και ο νοών νοείτω...
 
Last edited by a moderator:

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
462
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Να προσθέσω επίσης πως κάποιοι μπερδεύουμε ασυνείδητα μια γρήγορη βόλτα σε χωματόδρομους με την οδήγηση enduro.
Όπως και το ότι εμείς οι παλαιότεροι είχαμε συνηθίσει στο μηχανάκι που τα κάνει όλα.
Πλέον μιλάμε εδώ και πολλά χρόνια για την απόλυτη εξειδίκευση των μοντέλων και φυσικά την αλματώδη εξέλιξη μηχανολογίας και ηλεκτρονικών. Άλλωστε διαβάζοντας (μεταξύ άλλων) για το σύστημα TPi καταλαβαίνεις πως αλλάζοντας υψόμετρο δεν σταματάς στη μέση του μονοπατιού για να ρυθμίσεις το καρμπυρατέρ...

Μόνο μία ένσταση, με κανένα καθαρόαιμο δίχρονο δεν ασχολήθηκα με το τζετάρισμα ιδιαίτερα, ουτε οι φίλοι μου. Το φτιάχνεις μια φορά στην αρχή και μετά τέρμα, άντε το καλοκαίρι να κατεβάσω μια θέση τη βελόνα αν δεν βαριέμαι και το αντίστροφο τον χειμώνα με το κρύο.

Ειδικά το exc 300 08 δεν το πείραξα ποτέ και δούλευε πολύ καλά παντού, χωρίς μπουκώματα κτλ από αγώνες έως Xtreme εντουροβόλτες. Ακόμα και το ΥΖ δεν είχε θέμα στις εντουροβόλτες αν και μοτοκρός.

Ναι στην τεχνολογική υπεροχή του tpi αλλά μη τρελαθούμε, όλη η ιστορία γίνεται για να περνάει τις προδιαγραφές. Όμως αν χαλάσει κάτι στην τροφοδοσία, το tpi κολλάει, ενώ ένα premix με τίποτα.
 
N

notakos600

Guest
Είδες λοιπόν τι εννοώ Κώστα όταν γράφω για προσωπική ενασχόληση σε αντιδιαστολή με μια γρήγορη βόλτα σε χωματόδρομο με ένα OnOff...
Κατατοπιστικότατος.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
τα πραγματα ειναι απλα..
παγκοσμιως το 70% των ψηλοφτερων που πουλιεται ειναι πορτοκαλι
το υπολοιπο το μοιραζονται οι υπολοιποι περιπου 10 ειναι που εχουν μαζικη παραγωγη..
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Και όμως υπάρχει το απόλυτο enduro ιαπωνικό μηχανάκι που τα κάνει όλα και δεν έχει λάβει πιστεύω το μερίδιο της αγοράς που του αναλογεί. Μιλάω για το Yamaha wr250r! Και 31 άλογα και τετράχρονο και για δρόμο και για καθημερινό μηχανάκι! Και κυρίως ικανότατο εκτός δρόμου!


Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
N

notakos600

Guest
Και όμως υπάρχει το απόλυτο enduro ιαπωνικό μηχανάκι που τα κάνει όλα και δεν έχει λάβει πιστεύω το μερίδιο της αγοράς που του αναλογεί. Μιλάω για το Yamaha wr250r! Και 31 άλογα και τετράχρονο και για δρόμο και για καθημερινό μηχανάκι! Και κυρίως ικανότατο εκτός δρόμου!


Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πολύ τίμια μοτοσυκλέτα, αλλά η συζήτηση αφορά περισσότερο την κατηγορία των wr250f/wr450f αν θέλουμε να μιλήσουμε για enduro.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
462
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Και όμως υπάρχει το απόλυτο enduro ιαπωνικό μηχανάκι που τα κάνει όλα και δεν έχει λάβει πιστεύω το μερίδιο της αγοράς που του αναλογεί. Μιλάω για το Yamaha wr250r! Και 31 άλογα και τετράχρονο και για δρόμο και για καθημερινό μηχανάκι! Και κυρίως ικανότατο εκτός δρόμου!


Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Είναι on off δεν είναι εντούρο. Εκεί που ένα εντούρο αρχίζει να δουλεύει, αυτό φτάνει στο όριο.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Η προσπάθεια των 2τ εντουρο εξ ανατολών είχε περιοριστεί στα παρά εισαγωγής
SUZUKI RMX ( R &S )
KAWASAKI KDX ( R & S)
YAMAHA WR ( R)
Με την kawa και YAMAHA να είναι οι μόνες που τα έφερναν και καινούργια ( αν θυμάμαι καλά)
Τα οποία ηταν όλα MX με ενα βαρύτερο βολάν και γραμμή για φώτα.
Και ίσως διαφορετικές αναρτήσεις ( σεταρισμα)
Τα οποία για ερασιτεχνικό εντουρο ηταν μανουλες ,αλλά για επαγγελματική χρήση απλά δέν...
Η YAMAHA με το WR Z ( τα τελευταία τα μπλέ) ήταν νομιζω η τελευταία εξ ανατολών προσπάθεια στα 2τ εντούρο.
Μέχρι εκεί.
Η δε HONDA είχε αεκεστει στην HM να φτιάχνει τροποποιημένα ΜΧ μηχανάκια, περιορισμένης παραγωγής.
Αυτά εξ αναστολών...
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Στας Ευρώπας ειχαμε
ΚΤΜ,HUSQVARNA ,HUSABERG,GAS GAS,TM ,BETA κλπ
Με την πλειοψηφία να έχει καρδιά ( τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια) απο ΚΤΜ.
Και αναρτήσεις, και περιφερειακά σπό τους καλύτερους στον χώρο.
Δίνοντας την δυνατότητα να βάλει κανείς οτι θέλει απο περιφερειακά.
Όποιος έχει ανέβει απο ενα ιαπωνικό σε ενα ευρωπαϊκό εντούρο ξέρει τι εννοώ
 
Top Bottom