READY TO RACE

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.195
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Δεν ξέρω αν σπάνε σκελετά ή όχι αλλά εγώ έχω την εξής προσωπική εμπειρία. Από φίλο με 990 ADV όλα καλά και όμορφα εκτός από ένα σε ταξίδι έπαιρνε και λάδι μαζί για να συμπληρώνει. Στο τέλος το πούλησε γιατί είχε αγανακτήσει.
Το άλλο που έχω καβαλήσει αλλεπάλληλες φορές και υπάρχει ακόμα, ένα 950 SMR το οποίο με εκφράζει απόλυτα στην καγκουριά αλλά για ταξίδι ούτε με σφαίρες. Κανένα πρόβλημα απολύτως εκτός από ένα ρουλεμάν λαιμού από ευνόητους λόγους, και όταν περνά υψόμετρο πάνω από 1000 μ και με πολύ κρύο κάτι παθαίνει και μπερδεύει, τίποτα άλλο (κατά πάσα πιθανότητα κάποια ρύθμιση σε καρμπυρατέρ θέλει). Λένε αρκετοί ότι τα έχουν βελτιώσει πάρα πολύ και έχουν ξεφύγει από το ρητό Κάθε Τετάρτη Μάστορα.
Μου αρέσουν καλοστημένα αλλά για μένα είναι σαν την γυναίκα, άμα στα φορέσει την εμπιστεύεσαι ξανά?
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.195
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δεν ξέρω αν σπάνε σκελετά ή όχι αλλά εγώ έχω την εξής προσωπική εμπειρία. Από φίλο με 990 ADV όλα καλά και όμορφα εκτός από ένα σε ταξίδι έπαιρνε και λάδι μαζί για να συμπληρώνει. Στο τέλος το πούλησε γιατί είχε αγανακτήσει.
Το άλλο που έχω καβαλήσει αλλεπάλληλες φορές και υπάρχει ακόμα, ένα 950 SMR το οποίο με εκφράζει απόλυτα στην καγκουριά αλλά για ταξίδι ούτε με σφαίρες. Κανένα πρόβλημα απολύτως εκτός από ένα ρουλεμάν λαιμού από ευνόητους λόγους, και όταν περνά υψόμετρο πάνω από 1000 μ και με πολύ κρύο κάτι παθαίνει και μπερδεύει, τίποτα άλλο (κατά πάσα πιθανότητα κάποια ρύθμιση σε καρμπυρατέρ θέλει). Λένε αρκετοί ότι τα έχουν βελτιώσει πάρα πολύ και έχουν ξεφύγει από το ρητό Κάθε Τετάρτη Μάστορα.
Μου αρέσουν καλοστημένα αλλά για μένα είναι σαν την γυναίκα, άμα στα φορέσει την εμπιστεύεσαι ξανά?
Τώρα θα σε πιάσει ο Βαγγέλης, δεν σου έχουν πεί όταν θα μιλάς για ΚΤΜ θα πλένεις το στόμα σου με ροδόνερο;RollingRollingRollingRollingRollingRolling
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
...αλλά για μένα είναι σαν την γυναίκα, άμα στα φορέσει την εμπιστεύεσαι ξανά?

Τώρα θα σε πιάσει ο Βαγγέλης,.....


Δεν ξέρω αν την εμπιστεύεσαι ξανά,και δεν με ενδιαφέρει, εμπιστοσύνη έτσι κι' αλλιώς είναι κάτι άϋλο κάτι μυστήριο κάτι που
σε κάνει να εμπιστεύεσαι μιά χιλιοκαβαλημένη MONTESA πώς θα σε ταξιδέψει γιατί ........


ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ...........................

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΒΑΛΑΣ
 

BULMONT

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.307
Ηλικία
60
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Μοτοσυκλέτα
ΚΤΜ 1190
Όνομα
BAΓΓΕΛΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Που είναι ο @BULMONT ? Θα κολάει καμμιά νεροσωλήνα στο υποπλαίσιο.....

cdefghigicdefghigicdefghigicdefghigi


Μπύρες έπινα ρε χαμένε................................
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Δεν ξέρω αν την εμπιστεύεσαι ξανά,και δεν με ενδιαφέρει, εμπιστοσύνη έτσι κι' αλλιώς είναι κάτι άϋλο κάτι μυστήριο κάτι που
σε κάνει να εμπιστεύεσαι μιά χιλιοκαβαλημένη MONTESA πώς θα σε ταξιδέψει γιατί ........


ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ...........................

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....ωραίοοο….!! μου θυμίζει γκόμενα σε παρτ@@ζα...!!! Stoned Emoticonόχι όμως σύζηγο…!!
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
462
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
https://www.motomag.gr/news/apostol...ntyposeis-apo-olokliri-tin-gkama-enduro-video


Έχοντας οδηγήσει τα EXC 250/300 tpi.
Δεν μπορω να καταλάβω, πως βελτιώνεις ένα ηδη αψεγάδιαστη μηχανάκι.
Βγαλαμε λέει την μανιβέλα και έχει πανω απο 60 αλλαγές στο μοτέρ !!!

Πολύ καλά κάνουν που τα εξελίσσουν τα tpi 2t, μπας και δούμε και κάνα πολιτικό δίχρονο ξανά στους δρόμους.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με τα exc είναι η εμμονή με το pds αντί του μοχλικού από τη στιγμή που το ξαδερφάκι το χασκι έχει μοχλικό!

Λένε πως το φρέσκο 150tpi είναι όλα τα λεφτά.
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Πολύ καλά κάνουν που τα εξελίσσουν τα tpi 2t, μπας και δούμε και κάνα πολιτικό δίχρονο ξανά στους δρόμους.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με τα exc είναι η εμμονή με το pds αντί του μοχλικού από τη στιγμή που το ξαδερφάκι το χασκι έχει μοχλικό!

Λένε πως το φρέσκο 150tpi είναι όλα τα λεφτά.

Πραγματικά έχω ξεχάσει πως είναι το δίχρονο. Σπάνια συναντώ κάνά πολύ παλιο σκούτερ. Θυμάμαι την λαδίλα κάποια στιγμή είχαν και λαδάκι με άρωμα φραουλιτσα.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
462
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Όταν πηγαίνω στο βουνό εδώ κοντά οδηγώντας το 2τ GasGas EC 300 (για τα μακρινά μόνο τρέιλερ) θυμάμαι τις εποχές των DT και ξυπνάει μέσα μου ο πιτσιρικάς. Mονο που τότε κάναμε τα πάντα με μία μηχανή, τώρα έχει πέσει πολύ εξειδίκευση...Bcdef.


Μια φορά ένας τύπος καθόταν από πίσω και έτρωγε τη καπνα, και σκεφτόμουν, κοίτα τον μαζώχα, αλλά στο φανάρι μου 'Bcdefghgπε πως ήταν κάποτε διχρονακιας.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Όταν πηγαίνω στο βουνό εδώ κοντά οδηγώντας το 2τ GasGas EC 300 (για τα μακρινά μόνο τρέιλερ) θυμάμαι τις εποχές των DT και ξυπνάει μέσα μου ο πιτσιρικάς. Mονο που τότε κάναμε τα πάντα με μία μηχανή, τώρα έχει πέσει πολύ εξειδίκευση...Bcdef.


Μια φορά ένας τύπος καθόταν από πίσω και έτρωγε τη καπνα, και σκεφτόμουν, κοίτα τον μαζώχα, αλλά στο φανάρι μου 'Bcdefghgπε πως ήταν κάποτε διχρονακιας.



Όντως
Κάποτε τα ψευτοεντουρο η τα ον οφ η τα τροποποιημένα ΜΧ ηταν η πλειοψηφία στο εντουρο.
Επαιζαν όμως και κάτι κανονισμοί...
CR 250 με πλακέ μπαταρία 4,5ν και δυο φανάρια εμπρός πίσω πήρε εκκίνηση σε αγώνα κυπέλλου.
Αν ήθελες δύναμη πηγαίνεις σε ΜΧ μηχανάκι
Τα 2τ ψευδο εντουρο ηταν αδύναμα ( DT )
Υπηρχαν τα παρά εισαγωγής ( rmx,kdx ) κλπ
Για τετράχρονη ουτε λόγος καθώς τα μικρά 250 ηταν αναιμικα και βαριά, τα μεγάλα λίγο ποιο δυνατά αλλά ποου ποιο βαριά συγκριτικά.
Τα ευρωπαϊκά τα βλέπαμε σαν διαστημόπλοια μιας και ηταν η μειοψηφία.
Η μικρή μειοψηφία.
Ασε που δεν δούλευαν και συχνά.
Θυμάμαι να κοροιδευω συγγενή που στις αρχές του 90 πήρε ΚΤΜ !!!
Μεχρι που το εκαναυ βόλτα.
Εκεί είδα πρωτη φορά,magura,brembo,και wp....

Απο τοτε κύλησε πολύ νερό στο.αυλάκι.
Οι ευρωπαίοι κυρίως η ΚΤΜ μονοπωλεί και κυριαρχεί στο εντούρο φτιάχνοντας ready to race μηχανάκια .
Την στιγμή που σε οποιοδήποτε ιαπωνικό θα Πρέπει να ψαχτεις και να πληρώσεις γαι να το κανεις μάχιμο.
Τα 4τ είναι στα κιλά των 2τ και παει λέγοντας.
Δεν μπορείς όμως να κανεις με ενα EXC ηε EXC - F σπίτι, δουλειά, γκομενα,ταξίδι,εντουρο και τούμπαλιν.





* είχα και XR και DT ...
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Πολύ ορθά ομιλείς φίλε Δημήτρη.
Η ΚΤΜ για εμένα κατάφερε να φτιάξει μια γραμμή παραγωγής μάχιμων αγωνιστικών ready to race εργαλείων. Είναι πραγματικά εξαιρετικά καλοστημένα, έχω δικιά μου άποψη αφού έχω οδηγήσει κάποια μοντέλα της έστω και παλιά. Όμως στην προσπάθεια αυτή το να έχει τέτοιας μορφής μηχανή, την κάνει αξιόπιστη? και πόσο.
Πρίν λίγο καιρό τυχαία ήμουν στο Ξυλόκαστρο και γνωρίστηκα με κάποιους φίλους εντουράδες με όλων των ειδών τα καλούδια. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι έχουν διαφορετική φιλοσοφία από εμένα και από πολλούς άλλους. Όταν κάποιος μου λέει ότι μετά από κάποιες ΩΡΕΣ ανοίγει διάφορα στο μοτέρ για εμένα είναι αδιανόητο, όταν για εκείνον είναι φυσιολογικό.
Η ιαπωνική σχολή είναι διαφορετικής φιλοσοφίας, λέει σου δίνω κάτι συγκεκριμένο που αν θες εσύ να το διαμορφώσεις σε ένα άλλο επίπεδο έχει και το τίμημα του. Ίσως και αυτό να εμπεριέχει τεχνικές μάρκετινγκ και πωλήσεων αλλά νομίζω δίνει κάτι διαφορετικό.
Πάντως πόσο διαφορετικά είναι τα RM-Z, τα YZ / WR κλπ μήπως απλά η ΚΤΜ πέτυχε στο μάρκετινγκ και στην καλή προώθηση των αγωνιστικών προϊόντων της με όποιο τρόπο υποστήριξης, μειωμένου κόστους κλπ. Φυσικά αυτά όμως φορτώνονται στην λιανική πώληση με υπερτιμημένες μότο.
 
Top Bottom