Όταν πηγαίνω στο βουνό εδώ κοντά οδηγώντας το 2τ GasGas EC 300 (για τα μακρινά μόνο τρέιλερ) θυμάμαι τις εποχές των DT και ξυπνάει μέσα μου ο πιτσιρικάς. Mονο που τότε κάναμε τα πάντα με μία μηχανή, τώρα έχει πέσει πολύ εξειδίκευση...
.
Μια φορά ένας τύπος καθόταν από πίσω και έτρωγε τη καπνα, και σκεφτόμουν, κοίτα τον μαζώχα, αλλά στο φανάρι μου '
πε πως ήταν κάποτε διχρονακιας.
Όντως
Κάποτε τα ψευτοεντουρο η τα ον οφ η τα τροποποιημένα ΜΧ ηταν η πλειοψηφία στο εντουρο.
Επαιζαν όμως και κάτι κανονισμοί...
CR 250 με πλακέ μπαταρία 4,5ν και δυο φανάρια εμπρός πίσω πήρε εκκίνηση σε αγώνα κυπέλλου.
Αν ήθελες δύναμη πηγαίνεις σε ΜΧ μηχανάκι
Τα 2τ ψευδο εντουρο ηταν αδύναμα ( DT )
Υπηρχαν τα παρά εισαγωγής ( rmx,kdx ) κλπ
Για τετράχρονη ουτε λόγος καθώς τα μικρά 250 ηταν αναιμικα και βαριά, τα μεγάλα λίγο ποιο δυνατά αλλά ποου ποιο βαριά συγκριτικά.
Τα ευρωπαϊκά τα βλέπαμε σαν διαστημόπλοια μιας και ηταν η μειοψηφία.
Η μικρή μειοψηφία.
Ασε που δεν δούλευαν και συχνά.
Θυμάμαι να κοροιδευω συγγενή που στις αρχές του 90 πήρε ΚΤΜ !!!
Μεχρι που το εκαναυ βόλτα.
Εκεί είδα πρωτη φορά,magura,brembo,και wp....
Απο τοτε κύλησε πολύ νερό στο.αυλάκι.
Οι ευρωπαίοι κυρίως η ΚΤΜ μονοπωλεί και κυριαρχεί στο εντούρο φτιάχνοντας ready to race μηχανάκια .
Την στιγμή που σε οποιοδήποτε ιαπωνικό θα Πρέπει να ψαχτεις και να πληρώσεις γαι να το κανεις μάχιμο.
Τα 4τ είναι στα κιλά των 2τ και παει λέγοντας.
Δεν μπορείς όμως να κανεις με ενα EXC ηε EXC - F σπίτι, δουλειά, γκομενα,ταξίδι,εντουρο και τούμπαλιν.
* είχα και XR και DT ...