shadowhunter
member
- Δημοσιεύσεις
- 625
- Ηλικία
- 46
- Μοτοσυκλέτα
-
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
- Όνομα
- Βασίλης
- Περιοχή
- Κοζάνη
Ήρθε λοιπόν ο καιρός να αναζητήσω πιο ζεστά την επόμενη μηχανή μου. Για όσους δεν γνωρίζουν (ή δεν θυμούνται) ήμουν τα τελευταία 8 χρόνια κάτοχος ενός Triumph Tiger 800 ABS 2011 - το οποίο είχε αγοραστεί καινούριο από εμένα - και τελείωσε άδοξα την καριέρα του σε ένα τροχαίο ατύχημα που είχαμε πριν από 1 χρόνο. Αποτέλεσμα αυτού ένα Tiger με μοτέρ, τεπόζιτο, όργανα και λοιπά ηλεκτρικά σε πολύ καλή κατάσταση και το υπόλοιπο με ζημιές (πλαίσιο κομμένο, μπουκάλες με μικρή κλίση, ψυγείο στραβό, ζάντες στραβές κ.λ.π).
Η ΧΡΗΣΗ για την οποία προορίζεται:
Βόλτες ημερήσιες των 300-500 χλμ. 1 φορά την εβδομάδα στην καλύτερη, 2 φορές το μήνα στη χειρότερη, στους γύρω νομούς μέσω επαρχιακών όπου είναι εφικτό με σβέλτους ρυθμούς. Η γυναίκα ακολουθεί πολύ σπάνια...
Και βέβαια κανένα 2ήμερο-3ήμερο (άντε βαριά 2) περιηγητικό το χρόνο :D. Ταξίδια πολυήμερα χλωμό, διακοπές δεν παίζει να γίνουν με μηχανή.
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ (δεν είναι τα μόνα που με ενδιαφέρουν):
1) Moto Guzzi (V85TT) είναι κάποιο από τα επίσημα συνεργεία στη γύρω μου περιοχή αξιόπιστο; Εγώ π.χ δεν έχω ακούσει καλά λόγια για το της Θεσσαλονίκης αλλά τα υπόλοιπα μου είναι άγνωστες ποσότητες.
2) Kawasaki (Versys 650 2015+, Versys 1000 2015-2018) Παρόμοιος προβληματισμός, υπάρχουν "κοντινά" συνεργεία σε Βέροια, Σκύδρα, Γιάννενα & Θεσσαλονίκη. Για αυτούς δεν έχω ακούσει καλά λόγια για το Θεσσαλονικιό & για αυτόν στη Σκύδρα (το τελευταίο από τον SHOOTER045). Έχετε κάποιον να μου προτείνετε;
3) Τriumph Tiger Sport (2013+). Γι αυτό θέλω πληροφορίες και συγκεκριμένα πόσο καλά δουλεύουν οι αναρτήσεις στους ελληνικούς επαρχιακούς, αν πάσχει γενικότερα κάπου και περίπου τη αυτονομία έχει σε χρήση επαρχιακού αλλά με ανεβασμένο ρυθμό (Θάνο τα φώτα σου). Τέλος διαβάζω άσχημα σχόλια για τη σέλα του, ισχύουν;
4) BMW F700 GS (2015+) για το οποίο δεν μπορώ να βρω πολλές πληροφορίες, οπότε ότι ξέρετε είναι ευπρόσδεκτο (πέρα από τη διόρθωση των θεμάτων με φανάρι & πηνία που είχαν τα προηγούμενα)
5) BMW R1200 GS (2010-2013) το απλό όχι το ADVENTURE, πάντα μιλάμε για το μοντέλο με τους διπλούς εκκεντροφόρους, όπου θυμάμαι τον jtnakos να μου λέει ότι αξίζει μετά το 2011 γιατί υπάρχει δυνατότητα λίπανσης του άξονα (?), αυτό είναι διακριτό από κάπου εξωτερικά; Είναι τόσο μεγάλο +; Γιατί παίζει 1 ενδιαφέρον στην αντιπροσωπεία της Θεσ/νικης αλλά είναι 10άρι (αν ξέρει κανείς κάτι για το συγκεκριμένο θα με ενδιέφερε)
Στη λίστα υπάρχουν κι άλλα (Tiger 800 2011-2016, Tenere 700, Vstrom 1000 2017+, κ.λ.π ) αλλά γι αυτά έχω πληροφορίες...
Δεκτές και οι αποστολές PM για όσους δεν θέλουν να γράψουν κάτι δημόσια ;)
Η ΧΡΗΣΗ για την οποία προορίζεται:
Βόλτες ημερήσιες των 300-500 χλμ. 1 φορά την εβδομάδα στην καλύτερη, 2 φορές το μήνα στη χειρότερη, στους γύρω νομούς μέσω επαρχιακών όπου είναι εφικτό με σβέλτους ρυθμούς. Η γυναίκα ακολουθεί πολύ σπάνια...
Και βέβαια κανένα 2ήμερο-3ήμερο (άντε βαριά 2) περιηγητικό το χρόνο :D. Ταξίδια πολυήμερα χλωμό, διακοπές δεν παίζει να γίνουν με μηχανή.
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ (δεν είναι τα μόνα που με ενδιαφέρουν):
1) Moto Guzzi (V85TT) είναι κάποιο από τα επίσημα συνεργεία στη γύρω μου περιοχή αξιόπιστο; Εγώ π.χ δεν έχω ακούσει καλά λόγια για το της Θεσσαλονίκης αλλά τα υπόλοιπα μου είναι άγνωστες ποσότητες.
2) Kawasaki (Versys 650 2015+, Versys 1000 2015-2018) Παρόμοιος προβληματισμός, υπάρχουν "κοντινά" συνεργεία σε Βέροια, Σκύδρα, Γιάννενα & Θεσσαλονίκη. Για αυτούς δεν έχω ακούσει καλά λόγια για το Θεσσαλονικιό & για αυτόν στη Σκύδρα (το τελευταίο από τον SHOOTER045). Έχετε κάποιον να μου προτείνετε;
3) Τriumph Tiger Sport (2013+). Γι αυτό θέλω πληροφορίες και συγκεκριμένα πόσο καλά δουλεύουν οι αναρτήσεις στους ελληνικούς επαρχιακούς, αν πάσχει γενικότερα κάπου και περίπου τη αυτονομία έχει σε χρήση επαρχιακού αλλά με ανεβασμένο ρυθμό (Θάνο τα φώτα σου). Τέλος διαβάζω άσχημα σχόλια για τη σέλα του, ισχύουν;
4) BMW F700 GS (2015+) για το οποίο δεν μπορώ να βρω πολλές πληροφορίες, οπότε ότι ξέρετε είναι ευπρόσδεκτο (πέρα από τη διόρθωση των θεμάτων με φανάρι & πηνία που είχαν τα προηγούμενα)
5) BMW R1200 GS (2010-2013) το απλό όχι το ADVENTURE, πάντα μιλάμε για το μοντέλο με τους διπλούς εκκεντροφόρους, όπου θυμάμαι τον jtnakos να μου λέει ότι αξίζει μετά το 2011 γιατί υπάρχει δυνατότητα λίπανσης του άξονα (?), αυτό είναι διακριτό από κάπου εξωτερικά; Είναι τόσο μεγάλο +; Γιατί παίζει 1 ενδιαφέρον στην αντιπροσωπεία της Θεσ/νικης αλλά είναι 10άρι (αν ξέρει κανείς κάτι για το συγκεκριμένο θα με ενδιέφερε)
Στη λίστα υπάρχουν κι άλλα (Tiger 800 2011-2016, Tenere 700, Vstrom 1000 2017+, κ.λ.π ) αλλά γι αυτά έχω πληροφορίες...
Δεκτές και οι αποστολές PM για όσους δεν θέλουν να γράψουν κάτι δημόσια ;)